سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين مدار بسته بي سيم

 دوربين هاي مدار بسته داراي انواع قالب ها وكيس هاي  مختلفي است كه ما در اين مقاله  به بررسي دوربين مدار بسته دام  DOME ميپردازيم.

دوربين مداربسته DOME

دوربين مدار بسته دام اصولا به نوعي از دوربين مدار بسته گفته ميشود كه به صورت مستقيم و بدون دخالت پايه در محل مورد نظر نصب ميشود  و در زاويه مورد نظر قرار ميگيرد ، محل نصب اصولي اين دوربين ها در مكان هاي مسقف ميباشد كه با توجه به دلايل مهمي مانند نفوذ پذيري اب وخاك ، ارتفاع نصب دوربين مدار بسته ،ميزان دقت مورد نياز و....   ميتوان انوع دوربين مدار بسته دام را مورد استفاده قرار داد .

اگر قصد خريد دوربين مدار بسته داريد ميتوانيد از اين لينك اقدام به خريد يا جهت مشاوره بيشتر با شماره 02191015108 تماس حاصل فرماييد .

 

شكل ظاهري اين دوربين به صورت نيم دايره و اصطلاحا گنبدي شكل است كه اكثرا به صورت لنز ثابت ميباشد و زاويه ديدي حدودا 80-90 درجه را پوشش ميدهد  اما نوعي دوربين مداربسته دام نيز وجود دارند كه لنز آن متغيير است كه زاويه اي بين 25-120 درجه را پوشش ميدهد و در دو نوع تنظيم دستي (وريفوكال) و تنظيم الكترونيكي (موتورايز) موجود است . نوع ديگري دورين مداربسته dome وجود دارد كه داراي  قابليت چرخش است و در تمام زوايا به صورت 360 درجه افقي و 90 درجه عمودي  چرخش دارد و زاويه ديد آن نيز متغيير است كه به اسم دوربين مداربسته اسپبد دام نام گذاري شده است

 

 

 

دوربين مدار بسته دام

انوع دوربين مدار بسته دام از لحاظ جنس بدنه

 

دوربين مداربسته دام فلزي  :  

اين نوع دوربين داراي بدنه فلزي مياشد و در برابر صدمات فيزيكي استحكام بيشتري دارد اما طبيعتا بدنه فلزي در دوربين مدار بسته دان سبب بالا رفتن قيمت آن ميشود

دوربين مداربسته دام پلاستيكي :

بدنه اين نوع دوربين مدار بسته از جنس پلاستيك ميباشد اما با توجه به اين براي ساخت اكثر دوربين هاي مدار بسته از پلاستيك مرغوب استفاده ميشود داراي استحكام نسبتا بالايي هستند و براي محيط هاي داخلي با توجه به قيمت مناسب تر گزينه خوبي هستند

بر خلاف تصور اكثر مردم كه حتما دوربين مدار بسته دام ضد آب نيست و در محيط هاي بيروني قابل استفاده نميباشد انواعي از دوربين مدار بسته دام وجود دارد كه داراي استاندارد هاي نفوذ پذيري بالا مانند IP66  و IP67 ميباشد و ميتوان با خيال راحت در محيط هاي بيروني و در معرض باران و گرد و خام نصب گردد .

نوعي ديگري از دوربين مداربسته بي سيم دام وجود دارد كه به آن  موتورايز مي گويند اين نوع دوربين مدار بسته داراي لنز متغير است و زاويه ديد آن توسط دستگاه مركزي و همچنين از راه دور قابل تغيير است .

قيمت دوربين مدار بسته دام

قيمت دوربين مدار بسته بي سيم دام در بازار با توجه به كيفيت تصوير ، جنس بدنه ، برند آن  و ... متغيير است و با توجه به محيط نصب ، كاربرد و نياز مشتري بايد سعي شود بهترين گزينه انتخاب شود كه ما در دوربين ماركت با كارشناسان مجرب خود آماده مشاوره و پاسخ به سوالات شما هستيم .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۶:۴۰ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :