سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

راه هاي كاهش هزينه سفر به كيش و اجاره ماشين در كيش

 برخلاف تصور شما كه اجاره ماشين در كيش و سفر يك هزينه اضافي بوده و سبب افزايش هزينه سفر مي شود اما بايد بگوييم كه دقيقا در اشتباه هستيد. رزرو ماشين اقتصادي ميانه قيمت يا كم قيمت تنها باعث افزايش هزينه سفر نمي‌شود بلكه باعث كاهش هزينه هاي شما مي شود. اما چطور؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا با ترفند هاي كاهش هزينه هاي سفر بتوانيد در آينده سفر مطلوب و لذت بخشي داشته باشيد.

 

باور كنيد رزرو قبل از سفر هم موجب ساماندهي بهتر به سفر شما مي‌شود و از طرفي ديگر موجب كاهش هزينه و جلوگيري از تحميل ناخواسته هزينه ها مي نمايد.

 

گام اول

در ابتدا بليط لحظه آخري كيش را رزرو نماييد. پيشنهاد ما به شما خريد از سايت Kish4.ir است.

با خريد بليط هواپيما از اين سايت ميتوانيد به پايين ترين نرخ بليط دسترسي داشته باشيد.

 

 

گام دوم

رزرو هتل مرحله بعدي در سفر است. هتل را هم مي توانيد از سايت Kish4.ir رزرو نماييد.نرخ هاي سايت بسيار پايين تر از سايت هاي مشابه است. و به راحتي قادر خواهيد بود ارزان ترين قيمت هتل در كيش را بيابيد.

 

گام سوم

مرحله نهايي اجاره ماشين در كيش است. توجه داشته باشيد كه قيمت كرايه تاكسي در كيش كم نيست و شما حتما در سفر به جزيره كيش قصد جابجايي به نقاط مختلف در كيش را داريد. جدا از سادگي جابجايي و سهولت ماشين شخصي در زمان اجاره ماشين با توجه به قيمت نسبتا بالاي كرايه تاكسي در كيش به ميزان زيادي مي توانيد در هزينه هاي رفت و آمد خود صرفه جويي نماييد. به عنوان مثال كرايه تاكسي از مسير فرودگاه در سال جاري در حدود ۵۰ هزار تومان است و اين مسير را شما حداقل دوبار طي خواهيد كرد. با توجه به مسائل بهداشتي و مشكل ويروس كرونا حتما كمتر تمايل به استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي خواهيد داشت. پس اجاره ماشين در كيش گزينه مناسب تري است.

 

 

معرفي بهترين وب سايت هاي اجاره ماشين در كيش

Kishonline.com

Kishspeed.ir

Kish1.ir

Mamdali.com

 

از كجا ماشين اجاره كنيم؟

در زمان اجاره ماشين در كيش ضروري ترين مورد اجاره ماشين از شركت هاي داراي مجوز در كيش است. به هيچ عنوان از اشخاص مبادرت به اجاره ماشين ننماييد. سعي كنيد قبل از سفر به كيش ماشين خود را رزرو نماييد تا ماشين مورد علاقه خود را حتي با رنگ دلخواه به دست آوريد.

 

توجه داشته باشيد كه اجاره خودرو در كيش خود راهي براي كاهش هزينه هاي رفت و آمد در مسافرت است و با انتخاب يك ماشين اقتصادي و كم قيمت ميتوانيد سفري بيادماندني را براي خودتان و همسفران  به ارمغان بياوريد.

با در نظر گرفتن رزرو ماشين از شركت هاي معتبر در كيش و گرفتن يك نسخه از قرارداد اجاره خودرو در كيش با آسودگي بيشتر و اطمينان كامل از سفر خود به جزيره زيباي كيش لذت ببريد و نهايت لذت را داشته باشيد.

از انتها خالي از لطف نيست كه به معرفي خدمتي ديگر كه به تازگي در كيش ارايه ميشود بپردازيم و آن اجاره قايق در كيش است. در كنار اجاره ماشين در كيش، اجاره قايق در كيش هم يكي از تفريحات سرگرم كننده و جذاب در اين جزيره مرجاني و زيباست كه در صورتي كه تمايل داشنه باشيد ميتوانيد از آن بهره ببريد.

 

سفر اقتصادي به استانبول

 

با توجه به عدم نياز به دريافت ويزاي تركيه براي مسافران با پاسپورت ايراني، تركيه يكي از پرطرفدارترين مقاصد توريستي خارجي براي گردشگران ايراني محسوب ميشود. براي سفر به تركيه كافيست بليط هواپيما استانبول و هتل استانبول رزرو كنيد. براي رزرو بليط استانبول ميتوانيد از اپليكيشن و سايت bono.ir استفاده كنيد. خوبي سايت بونو آن است كه همه پروازهاي چارتري و سيستمي از همه شهرها به استانبول در آن قابل رزرو است و محدوديتي در انتخاب ايرلاين يا ساعت پروازي نداريد. به علاوه امكان رزرو بليط لحظه آخري استانبول با نرخ هاي مناسب و بسيار ارزانتر از نرخ مصوب پرواز اين مسير در اكثر ايام سال از طريق اين سايت فراهم است. براي سفر با بليط لحظه آخري استانبول كافيست پروازها را زير نظر داشته و در انتخاب تاريخ سفر كمي انعطاف به خرج دهيد. گاهي اوقات قيمت بليط استانبول از قيمت بليط پروازهاي داخلي نيز پايين تر مي آيد. شما با خريد بليط لحظه آخري استانبول تا حد زيادي در هزينه سفر به استانبول صرفه جويي خواهيد كرد. پس از رزرو پرواز استانبول نوبت به رزرو هتل در يكي از مناطق آسيايي يا اروپايي استانبول ميرسد. با توجه به هدف از سفر و بودجه و سليقه شخصيتان ميتوانيد اقدام به رزرو هتل كنيد. انواع هتل ها با خدمات ، امكانات و موقعيت هاي متفاوت در استانبول وجود دارد. اكثر هتل ها ترنسفر فرودگاهي دارند و زماني كه به فرودگاه استانبول برسيد شما را به هتل ميرسانند. با توجه به هزينه زياد تاكسي در استانبول بهتر است هتلي انتخاب كنيد كه حتي اگر از مركز شهر و خيابان استقلال فاصله دارد به مترو دسترسي خوبي داشته باشد تا مجبور به پرداخت كرايه هاي زياد تاكسي براي رفت و آمد به اماكن مختلف نشويد. در نهايت سعي كنيد براي روزهاي سفر برنامه ريزي كنيد تا به بهترين شكل از سفر خود بهره ببريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۶:۵۶ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :