سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

برند معتبر دوربين مدار بسته

معرفي برند هاي معتبر دوربين مدار بسته

  • ·         هايك ويژن

هايك ويژن (Hikvision) يك شركت چيني فعال در زمينه توليد تجهيزات حفاظتي و يكي از بزرگترين توليد كنندگان سيستم هاي حفاظتي دنيا است. تخصص اصلي هايك ويژن توليد تجهيزات مرتبط با نظارت تصويري (دوربين هايك ويژن مداربسته و تجهيزات وابسته) است. مي توان گفت هايك ويژن تنها برندي در ايران است كه به صورت مشترك در پروژه ها كوچك (خانه ها، واحد هاي اداري و تجاري كوچك و …) و پروژه هاي بسيار بزرگ (پالايشگاه ها، كارخانه هاي بزرگ و …) مورد استفاده قرار مي گيرد. دليل اين موضوع توليد طيف بسيار وسيعي از محصولات با توجه به نياز مشتريان است. به طوري كه محصولات سري اقتصادي هايك ويژن ميتوانند با برخي از ارزان قيمت ترين تجهيزات حفاظتي در ايران رقابت كنند و همچنان كيفيت و استانداردهاي خود را حفظ كنند.

  • ·         داهوا

كمپاني داهوا را مي توان به عنوان يكي از بزگترين توليد كنندگان دوربين هاي مداربسته درسراسر جهان نام برد . اين شركت توانسته است به واسطه كيفيت بالاي خود فروش بالايي را توسط نمايندگي دوربين داهوا در سرتاسر جهان كسب نمايد . نمايندگي داهوا در ايران يكي از بزرگترين نمايندگي هاي اين برند در ايران است كه شما مي توانيد براي خريد از آن اقدام نماييد.

  • ·         شيائومي

شيائومي  يك شركت الكترونيك متعلق به بخش خصوصي است و مقر آن در پكن قرار دارد. اين شركت يكي از بزرگترين شركت‌هاي الكترونيك در زمينه طراحي، توسعه، و فروش دوربين شيائومي مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفي الكترونيك است. از ابتداي انتشار اولين محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگي از بازار را در چين به دست آورد و آن را به طيف وسيع تري از لوازم الكترونيكي مصرفي گسترش داد. بنيانگذار و مدير عامل شركت لي جون ، بيست و سومين مرد ثروتمند چين بر طبق اعلام مجله فوربس است. اين شركت تاكنون بيش از ۳۰۰۰ كارمند ، به‌طور عمده در چين، مالزي، سنگاپور، استخدام كرده و در حال گسترش به كشورهاي ديگر مانند هند و اندونزي است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۷:۱۲ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :