سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين داهوا

داهوا در سال ۲۰۰۱ به عنوان نخستين شركت در حوزه امنيتي در چين موفق به توليد مركز كنترل ضبط دوربين مدار بسته داهوا ۸ كانال شد. و از آن زمان تاكنون همچنان در حال توسعه و تحقيق جهت دستيابي به تكنولوژي و نو آوري هاي هوشمند سازي بوده است. از جمله محصولات توليد شده اين شركت مي توان به دوربين داهوا مدار بسته، NVR ، DVR ، كاور و پايه و ساير تجهيزات امنيتي اشاره نمود.

شركت فوق، از سال ۲۰۱۴ به بعد هر سال ۱۰% از درآمد فروش سالانه خود را صرف تحقيق و توسعه در صنعت دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي كرده است.  چهار موسسه تحقيقاتي شركت، به نام هاي موسسه پيشرفته فناوري، موسسه داده هاي بزرگ، موسسه تراشه و موسه ويديو روي بستر مجازي كلود، با بهره گيري از تجارب ۶۰۰۰ مهندس و تكنسين حرفه اي، در زمينه تحقيق و توسعه بر روي فناوري هاي نوين در صنعت اينترنت اشياء، خدمات مربوط به كلود، ويديو، امنيت سايبري و قابليت اطمينان نرم افزار و ساير فناوري ها. مشغول فعاليت جدي هستند. تا سال ۲۰۱۶ بيش از ۸۰۰ نمونه اختراع توسط اين شركت به ثبت رسيده است كه نشان از نبوغ تيم طراحي مهندسي اين شركت دارد.

نصب دوربين مداربسته

براي نصب دوربين مداربسته بهتر است به متخصصان نصب مراجعه كرده يا با برقراري تماس نمايندگي ها يا مطالعه راهنمايي هاي موجود در سايت ها مي توانيد در نصب دوربين مدار بسته آسوده باشيد. بهتر است نصب دوربين هاي مدار بسته كه نياز به كابل كشي دارند را بر عهده نگيريد و به متخصص آن بسپاريد. شايد بتوان دوربين مدار بسته بي سيم را راحت تر نصب كرد و نياز به متخصص نداشته باشد. جهت نصب بهتر است مراحل زير را انجام دهيد:

  • ابتدا برق دوربين مداربسته را از طريق آداپتور يا منبع تغذيه وصل كنيد.
  • اكنون كابل تصوير را به دوربين متصل كنيد كابل تصوير شما بايد يك فيش نري BNC مي باشد كه به خروجي دوربين مداربسته كه يك فيش مادگي BNC است متصل شود.
  • سر ديگر كابل تصوير را به دستگاه DVR متصل كنيد كه مشابه خروجي دوربين مدار بسته مي باشد.
  • دستگاه DVR را روشن كنيد و آن را به صفحه نمايشگر متصل كنيد چنانچه مشكلي وجود نداشته باشد شما بايد تصوير دوربين را مشاهده نماييد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۵۱ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :