سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

جي پي اس خودرو

 

نكاتي در مورد خريد ردياب خودرو وجود دارد كه بهتر است آن ها را رعايت كنيد

  1. خريد ردياب يا جي پي اس خودرو محدوديت هايي از لحاظ اخلاقي دارد، يعني شما نمي توانيد بدون اطلاع راننده ردياب را در خودرو نصب كنيد زيرا وارد حريم شخصي ديگران مي شويد.
  2. اگر در اسنپ يا شركت هاي مشابه آن كار مي كنيد داشتن جي پي اس ماشين براي شما ضروري است تا افراد از موقيت شما مطلع شوند.

انواع ردياب خودرو

ردياب خودرو به دو دسته تقسيم مي شود:

  • ردياب ماشين كه به برق خودرو متصل است و به صورت دائمي با برق كار مي كند
  • ردياب خودرو كه به صورت شارژي كار مي كند و قبل از استفاده توسط شارژر مخصوص تغذيه مي شود كه بسته به نوع و عملكرد، ساعت ماندگاري باطري ردياب ماشين متفاوت است. قيمت ردياب خودرو به نسبت تايم ماندگاري شارژ متفاوت است.

قيمت ردياب خودرو

قيمت ردياب خودرو به عوامل متعددي بستگي دارد و موردي كه بيش از هرچيز در قيمت ردياب ماشين تاثير دارد نوع جي پي اس خودرو است كه نحوه ي اتصال آن چگونه است و امكاناتي كه اين ردياب خودرو به ما ميدهد چيست؟

از جمله عواملي كه در قيمت جي پي اس ماشين تاثير دارد ميتوان به عوامل زير اشاره كرد:

1-مدت زمان ماندگاري باتري جي پي اس ماشين

2-نحوه ي اتصال ردياب به خودرو

3- قدرت سيگنال جي پي اس خودرو

4-امكانات جانبي جي پي اس خودرو مانند قابليت شنود و ..

و همچنين عوامل مختلف ديگري وجود دارد كه در قيمت ردياب خودرو تاثير گذار است .

خريد ردياب خودرو

ميتوانيد براي خريد ردياب خودرو و اطلاع از قيمت و چگونگي خريد جي پي اس خودرو با كارشناسان دوربين ماركت تماس بگيريد  و مشاوره براي خريد ردياب خودرو دريافت كنيد همچنين براي اطلاع از قيمت ردياب خودرو مي توانيد از سايت هاي فروش يا به صورت حضوري از فروشنده هاي آن پرس و جو كنيد. اما ابتدا براي خريد جي پي اس بهتر است بودجه خود را مشخص كنيد و قبل از توجه به قيمت جي پي اس خودرو به كيفيت و زمان نگه داري شارژ آن و برند بودن آن توجه كنيد. براي اطلاع از قيمت جي پي اس خودرو مشاورين ما آماده براي خدمت رساني و مشاوره به شما عزيزان هستند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۲:۳۸ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :