سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين لامپي

دوربين لامپي

در نگاه اول و با توجه به شكل ظاهري دوربين مدار بسته لامپي تصور مي شود كه فلسفه ساخت اين دوربين مدار بسته , طراحي نوعي دوربين مخفي يا دوربين جاسوسي بوده! اما قطعا اين چنين نيست.

در واقع سازندگان دوربين مداربسته لامپي اين دوربين را بدليل بي نياز كردن مصرف كنندگان از نصب توسط نصاب اين دوربين را به سرپيچ دار طراحي كرده اند. براي نصب دوربين مدار بسته لامپي نياز به سيم كشي برق براي تغذيه دوربين لامپي نيست و  استفاده از سيم ها و سرپيچ هاي موجود در ساختمان كار را بسيار آسان و سريع كرده.

قطعا اگر قصد توليد كنندگان و مهندسين طراح دوربين مداربسته لامپي توليد دوربين مخفي بود بصورتي آن را مي ساختند كه به هيچ وجه نود آن را از لامپ تشخيص داد.

بهترين نوع دوربين لامپي 

با توجه به مطالب گفته شده مي توان به اين نتيجه رسيد كه بهترين و مقرون به صرفه ترين دوربين بيسيم لامپي انواع Full HD ان بوده كه بتواند از كارت حافظه 64 يا 128 گيگابايتي پشتيباني كند . از نظر زاويه ديد و لنز بكار رفته نيز مي توان به جرات گفت بهترين ديد را دوربين هاي لامپي با زاويه 360 درجه دارد و بيشتر پوشش را از نظر تصويري به شما خواهد داد.

قيمت دوربين مداربسته لامپي

مهمترين فاكتور در مورد قيمت دوربين مداربسته لامپي, كيفيت تصوير و شفافيت تصوير است. مدل هاي متنوعي از دوربين مدار بسته لامپي با قيمت هاي متفاوت وجود دارد كه اين تفاوت قيمت عمدتا در اثر سطح كيفيت تصوير تعيين مي شود. بهترين نوع دوربين هاي لامپي در حال حاضر انواع Full HD هستند.

در كل و با توجه به امكانات فراوان انواع دوربين هاي لامپي مي توان گفت كه دوربين لامپي از نظر قيمت يكي از مقرون به صرفه ترين دوربين هاي مداربسته بي سيم در بازار ايران است   .شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات بيشتر به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۵:۲۴ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :