سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دزدگير مغازه

قسمت‌هاي مختلف يك سيستم دزدگير حرفه‌اي  

۱دستگاه مركزي دزدگير  

۲چشم الكترونيكي (رادار، سنسور حركتي، سنسور مادون قرمز  

۳انواع آژير و بلندگو 

۴چراغ هشدار دهنده چشمك‌زن 

۵انواع سنسور در و پنجره 

۶تلفن كننده اتوماتيك  

۷پدال يا شاسي اضطراري 

انواع دزدگير اماكن و دزدگير منزل 

دزدگيري كه براي محيط‌هاي مختلف نصب مي‌شود داراي انواع مختلفي است. برخي انواع مدل‌هاي دزدگير عبارت است از: 

  • دزدگير باسيم  

اين مدل يكي از قديم‌ترين و ايمن‌ترين نوع دزدگير منزل است. دزدگير باسيم به سيم‌كشي نياز دارد تا سنسورهاي دزدگير به مركز آن متصل شود. 

  • دزدگير بي‌سيم 

دزدگير وايرلس يا بي‌سيم نيز يكي از انواع دزدگيرها مي‌باشد. همان‌طور كه از نام اين دزدگير پيداست، اين مدل به سيم‌كشي نيازي ندارد و ارتباط بين مركز و سنسور از طريق ارسال فركانس چشمي دزدگير است. 

  • دزدگير تلفن كننده ثابت 

بروي حافظه اين مدل دزدگير شماره‌هايي ثبت مي‌شود كه مي‌تواند شماره صاحب‌منزل و اطرافيان او باشد. هنگام به صدا درآمدن آژير اعلام سرقت اين دزدگير با شماره‌هاي ثبت‌شده تماس برقرار مي‌نمايد و يك پيام كه از قبل تعيين‌ شده است براي اين شماره‌ها پخش مي‌شود و درنتيجه از سرقت محل موردنظر جلوگيري مي‌كند. 

  • دزدگير سيم‌كارت خور 

دزدگيرهاي سيم‌كارتي از طريق پيامك موارد خطر و اتصالات برق را به كاربران خود پيامك مي‌كند. مزيت پنل اين دزدگير اين است كه مي‌توان از راه دور و به‌وسيله سيم‌كارت دزدگير را هدايت كرد. در اين نوع دزدگير نيز هنگام موارد خطر پس از پيامك از طريق تماس كاربر خود را مطلع مي‌نمايد. 

نصب دزدگير اماكن و دزدگير منزل 

طريقه نصب دزدگير اماكن با توجه به مدل آن تا حدودي متفاوت استهمان‌طور كه گفته شد برخي از مدل‌ها نياز به سيم‌كشي و برق‌كار دارند و براي مدل‌هاي ديگر بايد چشمي نصب شودبه‌طوركلي نصب دزدگير كاري تخصصي است و بهتر است كار نصب دزدگيرهاي مختلف را به نيروهاي متخصص و نمايندگي‌هاي مجاز بسپاريد تا اجزاء دزدگير به‌صورت اصولي نصب شود و اختلالي در كاركرد سيستم به وجود نيايد . دوربين ماركت آماده براي پاسخگويي به پرسش هاي شما در زمينه دزدگير اماكن و منزل است .  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۲:۱۵ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :