سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعمير مودم d-link

 d-link يكي از معروفترين و موفق ترين كمپاني هاي سازنده تجهيزات شبكه است. مودم هاي d-link از معروفترين و پرطرفدارترين مودم هاي واي فاي در ايران مي باشند. اين دسته از تجهيزات، مانند ساير دستگاه ها داراي مزايا و مشكلاتي هستند؛ مشكلاتي كه براي برطرف كردن آن ها بايد تعمير مودم d-link را به دست متخصص سپرد.

متداول ترين مشكل مودم ها، كه منجر به اقدام براي تعمير مودم d-link مي شود و  اغلب با آن مواجه شده ايم، روشن نشدن چراغ اينترنت مودم است.

روشن نشدن چراغ اينترنت مودم به معني اين است كه اينترنت مودم شما قطع شده است اين اشكال از جمله مواردي است كه بسياري از كاربران اينترنت در مواقع مختلفي با آن روبرو مي شوند در مرحله اول كاربران بايد بتوانند علت روشن نشدن چراغ اينترنت مودم را پيدا كنند چون دليل روشن نشدن چراغ اينترنت مودم مي تواند ناشي از اشكالات سخت افزاري، نرم افزاري يا تنظيمات مودم باشد. بنابراين مهم است كه اول دليل اشكال مشخص شود تا بتوان براي آن راه حل مناسب را پيدا كرد.

از ديگر اختلالاتي است كه ممكن است براي مودم هاي d-link، ايجاد شود؛ قطع و وصل شدن اتصال به اينترنت در مودم هاي d-link، يا اتصال فقط در مواقع مشغول بودن تلفن است. براي تعمير مودم d-link در مواجهه با اين رويداد، بازگشت به تنظيمات كارخانه و اعمال تنظيمات اتصال مودم از اول، توصيه مي شود. هم چنين چك كردن اتصال صحيح كابل ها نيز در اين مورد كمك كننده است.

تعمير مودم d-link، شامل تعمير بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري مي باشد. تعمير قطعات سخت افزاري، خود شامل تعمير يا تعويض قطعات به كاررفته در مودم d-link و تعمير بخش هاي نرم افزاري نيز شامل چك كردن اتصال به اينترنت و تست سرعت و موارد وابسته به آن است. تعمير مودم d-link، بهتر است حتما به دست متخصص و كارشناس شبكه، كه به تمامي بخش هاي نرم افزاري و سخت افزاري و قطعات به كاررفته در ساختار مودم، مشرف است؛ انجام شود.

تعمير مودم d-link، توسط غير حرفه اي ها و كساني كه با سيستم مودم آشنايي ندارند، مي تواند منجر به غير قابل تعمير شدن مودم ويا حتي سوختن مودم شود. با توجه به شرايط اقتصادي اين روز ها، بهتر است هرينه هاي گزاف خريد مجدد مودم را متحمل نشويد و از همان ابتدا تنها هزينه هاي ارزان تعمير مودم d-link، به دست متخصص را بپردازيد.

ديجي بان

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۴۸ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :