سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعميرات مودم دي لينك

مودم دي لينك يكي از معروف ترين پر استفاده ترين دستگاه هاي واسط اتصال به اينترنت، در حوزه ي فناوري اطلاعات به شمار مي آيد. اين دستگاه پر استفاده، علي رغم كار راه اندازي فراوان خود براي اتصال به اينترنت و باخبر شدن از وقايع محيط اطراف، حساسيت ها و معاسب خاص خود را نيز دارا مي باشد. معايبي كه منجر به بروز اختلال در سيستم و تعميرات مودم دي لينك مي شود.

بارزترين راه براي فهميدن وجود اختلال در سيستم مودم، خاموش شدن چراغ اينترنت مودم مي باشد. اين خاموشي دلايل مختلفي دارد كه فقط كارشناسان تعميرات مودم دي لينك از آن ها آگاهي دارند. يكي از اين دلايل مي تواند اتصال نامناسب اسپليتر باشد. اسپليتر آن بخش از مودم است كه وظيفه ي دفع پارازيت هاي خط تلفن متصل به مودم و جلوگيري از قطع و وصل شدن و اختلال در سرعت اينترنت را دارد.

در مودم هاي جديد اسپليتر دروني است و داخل ساختمان مودم تعبيه مي شود؛ اما در گذشته براي دفع نويزهاي تلفن و جلوگيري از اختلالات اينترنتي در زمان استفاده از تلفن، مي بايست دستگاه اسپليتر را به صورت جداگانه تهيه نمود. تعميرات مودم دي لينك در بخش اختلال در اسپليتر نيز نيازمند تخصص هاي مخصوص به خود مي باشد.

يكي ديگر از مواردي كه باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم مي شود اتصال نامناسب اسپليتر است البته اين اشكال بيشتر در مودم هاي قديمي ايجاد مي شود كه اسپليتر جداگانه دارند در مودم هاي جديد اسپليتر داخل مودم است و اين مشكل ايجاد نمي شود. اسپليترها مي توانند مانع دسترسي داده به سيگنال شده و ارتباط اينترنتي را قطع كنند. بنابراين كابل متصل به تلفن را مستقيم به پورت DSL وصل كنيد تا اين مشكل برطرف شود.

لذا در صورت روشن نشدن چراغ اينترنت خود، علاوه بر چك كردن كابل ها و سيم هاي ورودي و اشتراك اينترنت خود، اگر از اسپليتر جداگانه استفاده مي كنيد، از اتصال صحيح آن اطمينان حاصل كنيد و در صورت برطرف نشدن مشكل براي تعميرات مودم دي لينك خود به تعميرگاه و كارشناس مراجعه كنيد.

تعميرات مودم دي لينك و مشاوره از كارشناسان مسلط بر سيستم و كاركرد مودم، بر افزايش طول عمر مودم و سالم ماندن آن تاثير زيادي دارد. هرچه طول عمر اين دستگاه در خانه يا شركت ها بيشتر باشد، دغدغه ي اتصال به اينترنت كمتر شده و با خيال راحت مي توان كارهاي اينترنتي و روزمره ي خود را انجام داد و با سراسر دنيا ارتباط برقرار كرد.

digibaan.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۴:۳۳ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :