سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

محافظ خودرو

دوربين خودرو ؛ محافظ خودرو شما 

 

در حال حاضر دوربين خودرو به يكي از وسايلي تبديل شده است كه استفاده از آن در خودروها افزايش يافته است. 

همچنين در نظر بگيريد كه يكي از خطراتي كه همواره رانندگان را در جاده‌ها تهديد مي‌كند، تصادف است. طبيعتاً زماني كه حادثه‌اي رخ مي‌دهد، دو طرف تصادف بر سر اينكه طرف مقابل بي‌احتياطي كرده است، با يكديگر به مشاجره مي‌پردازند و گاهاً حضور پليس در صحنه نيز ممكن است كمكي براي حل مشكل نكند، اما استفاده از دوربين بيسيم خودرو كه براي ضبط وقايع در ماشين كار گذاشته مي‌شود، مي‌تواند مشكلات را تا حد زيادي حل كند. اما آيا واقعاً استفاده از اين وسيله ضروري است؟ ما در ادامه‌ي اين مقاله به توضيحات بيشتري در اين خصوص مي‌پردازيم. 

چرا بايد از دوربين خودرو استفاده كنيم؟! 
امروزه نصب دوربين در خودرو شايد به يك عمل فراگير تبديل شده باشد؛ چرا كه تا چشم كار مي‌كند، وجود ويدئوهاي مختلف در فضاهاي مجازي است كه اكثر آنها فيلم‌هاي ضبط شده‌اي است كه از داخل خودرو گرفته شده است. با اين حال احتمالاً براي موارد زير نصب دوربين در خورو بيش از پيش ضروري به نظر مي‌رسد: 

به ثبت رساندن لحظه‌هاي دلخواه 
شايد علاقه داشته باشيد كه لحظات خوب خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد و با توجه به اينكه نرم افزارهاي متعددي در شبكه‌هاي مجازي براي اين امر وجود دارد، خواهان آن باشيد كه حتماً از يك دوربين خودرو استفاده كنيد. قطعاً نمايش منظره‌هاي اطراف بوسيله‌ي دوربيني كه در خودرو نصب شده است كار عاقلانه‌تري نسبت به گرفتن دوربين در دست و ضبط كردن فيلم است. لذا اگر قصد داريد مانند بسياري از افراد، اطرافيان خود را در لحظه‌هاي خوب خود سهيم كنيد، حتماً از يك دوربين ثبت وقايع خودرو استفاده نماييد. 

استفاده از دوربين بيسيم در داخل خودرو 
بسياري از رانندگان كه در شغل شريف تاكسي‌راني به خدمت مشغولند، نياز به يك دوربين خودرو خواهند داشت تا از مشكلاتي كه ممكن است سد راه‌شان قرار بگيرد، در امان باشند. فرض كنيد مسافري را سوار كرده‌ و بعد از اتمام كارتان متوجه شده‌ايد كه وسيله‌اي در ماشين‌تان جا مانده است كه متعلق به يكي از مسافران است. در اينجا مي‌توانيد از دوربين خودرو كمك بگيريد تا متوجه شويد كه وسليه‌ي جا مانده براي كداميك از مسافرين است. 

از اين دست مشكلات به كرات در خودروها پيش مي‌آيد كه راه‌حل آن نصب يك دوربين در خودرو خواهد بود. البته با نصب دوربين كنترل كامل كابين خودروي خود را در زمان‌هايي كه حتي در خودرو حضور نداريد را نيز خواهيد داشت. 

دوربين براي دنده عقب 
اگر چه در بعضي از خودروها دوربين مناسبي براي دنده عقب وجود دارد، اما براي بسياري از خودروها چنين امكاني در نظر گرفته نشده است. لذا براي اينكه رانندگي ايمن‌تري در هنگام دنده عقب داشته باشيد توصيه به استفاده از يك دوربين ثبت وقايع خودرو را داريم. 

ويژگي‌هاي يك دوربين خودروي مناسب 

دوربيني كه براي نصب در خودرو انتخاب مي‌شود بايد داراي يك‌سري شرايط اوليه باشد، تا بتواند براي مدت‌ها به خوبي كار كند. اگر در حال حاضر مي‌خواهيد براي كابين خودروي خود يك دوربين بيسيم يا دوربين از هر نوع ديگري تهيه كنيد، موارد زير را در نظر بگيريد: 

  • از برند معروفي باشد تا كيفيت فيلم‌هاي ضبط شده قابل قبول باشد و در صورت بروز و وقوع هرگونه جرم و مشكلي، تصاوير افراد خاطي، به وضوح قابل تشخيص باشد. 

  • دوربين خودرو بايد قابليت ديد در شب را به خوبي داشته باشد؛ چرا كه بسياري از جرم‌ها در زمان شب و در محيط‌هاي تاريك اتفاق مي‌افتد. 

  • دوربين خودرو بايستي حافظه مناسبي داشته باشد تا بتواند به صورت مداوم و در زمان‌هاي طولاني، قابليت فيلم گرفتن داشته باشد. 

  • دوربين بيسيم خوب است كه قابليت اتصال به واي فاي را داشته باشد. (به گوشي متصل شود). 

  • و همچنين داراي قابليت پاركينگ مود باشد؛ قابليتي كه اين روزها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. 

قابليت پاركينگ مود در دوربين خودرو چيست؟! 
اين قابليت براي مكان‌هاي شلوغ است يا حتي در پاركينگ‌هاي عمومي نيز مي‌توان از امكان پاركينگ مود استفاده كرد. در واقع به محض اينكه خودرو را پارك كنيد، دوربين خودرو شروع به فيلمبرداري كرده و حتي تا نيم ساعت بعد از خاموش شدن هم امكان فيلمبرداري را خواهد داشت. 

در نظر داشته باشيد كه اگر دوربين ثبت وقايع خودرو در حال آماده باش باشد، با كوچكترين ضربه شروع به فيلمبرداري خواهد كرد كه اين موضوع از جذاب‌ترين ويژگي‌هاي نصب دوربين در خودرو است. 

قيمت دوربين خودرو 

طبيعتاً يكي از دغدغه‌هاي افراد در هنگام خريد وسايل خودرو، قيمت آنهاست. دوربين‌هاي خودرو نيز با توجه به امكانات و كيفيت ساختي كه دارند، در قيمت‌هاي متفاوتي طبقه بندي مي‌شوند. از جمله مواردي كه مي‌تواند در قيمت‌گذاري دوربين خودرو مانند دوربين بيسيم تأثيرگذار باشد، مي‌توان به موارد مختلفي مانند نام برند، حافظه‌ي داخلي و تعدد امكانات آن اشاره كرد. 

در واقع هر راننده بايد بسته به شرايطي كه دارد، اقدام به انتخاب نوع دلخواه دوربين خودرو كند. لذا اگر قصد داريد از چنين امكاني استفاده كنيد ابتدا در نظر بگيريد كه چه انتظاراتي را از يك دوربين ماشين داريد و بعد به سراغ خريد آن برويد. 

از كجا خريد دوربين خودرو انجام دهيم 
براي تهيه دوربين ثبت وقايع خودرو يا همان دوربين بيسيم، ابتدا بايد به مرجعي مطمئن مراجعه كنيد و پس از كسب اطلاع از تمامي شرايط فروش اين محصول، اقدام به خريد نماييد. از جمله فروشگاه‌هاي اينترنتي كه از سال 1389 مشغول به خدمت‌رساني به مردم در اين زمينه است، مي‌توان به فروشگاه اينترنتي معتبر دوربين ماركت (doorbinmarket.comاشاره كرد. 

اين فروشگاه به صورت كاملاً تخصصي به فروش انواع دوربين ماشين مشغول است كه از جمله مي‌توان به دوربين‌هاي مداربسته اقتصادي، بي‌سيم، آي پي، انواع دزدگير و همچنين ردياب خودرو اشاره كرد. 

پيشنهاد مي‌كنيم در صورتي كه قصد خريد از اين مجموعه را داريد، حتماً در ابتدا به سراغ مشاوران اين تيم رفته و پس از كسب اطلاع از شرايط موجود، درخواست ثبت سفارش دوربين خودرو را داشته باشيد. شما عزيزان مي‌توانيد با ورود به سايت دوربين ماركت و با دريافت شماره تماس‌هاي موجود در آن، ارتباط تلفني بسيار با كيفيت از لحاظ فني را با مشاوران تيم دوربين ماركت داشته باشيد. 

منبع قدس آنلاين 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۱۶ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :