سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعميرات مودم adsl

مودم هاي adsl، اتصال به شبكه جهاني و ارتباط با دنياي بيرون را بع صورت قابل توجهي در عصر حاضر آسان كرده است. افزايش استفاده از مودم براي گشتن در دنياي اينترنت و فضاي مجازي، افزايش تعميرات مودم adsl را در پي داشته است.

مودم همواره يكي از مهمترين ابزاري است كه بطور روزانه از ان استفاده مي كنيم. اگر مودم خراب شود ارتباط ما با اينترنت قطع مي شود و نميتوانيم بسياري از كارهاي روزانه خود را انجام دهيم يكي از مودم هايي كه بسياري از ما از آن استفاده مي كنيم مودم هاي ADSL هستند پس تعمير مودم  ADSL هم از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود.

از مهمترين ايراد هايي كه موضوع تعمير مودم adsl را مهم جلوه مي دهد عدم اتصال به اينترنت با وجود تنظيمات دقيق و كامل است.

اغلب با اين مشكل برخورد داشته ايم كه در عين صحيح بودن اتصالات مودم، اينترنت به صورت وايرلس متصل نيست؛ و با كابل LAN به اينترنت وصل مي شويم. براي برطرف شدن اين مشكل، حالت اتصال بي سيم يا همان وايرلس را روي مودم خود چك كنيد؛ و اگر در حالت دستي قرار دارد، آن را از اين حالت خارج كرده و روي حالت اتومات قرار دهيد. اگر در مودمتان براي اتصال وايرلس به اينترنت، كليد جدا تعريف شده است، كافي است آن را روشن كنيد.

براي تست اتصال مودم به اينترنت، كافي است به چراغ اينترنت روي دستگاه مودم توجه كنيد؛ در صورت خاموش بودن چراغ اينترنت، اتصال شما به اينترنت قطع شده است و بايد براي تعميرات مودم adsl اقدام كنيد.

اما در مواردي ممكن است چراغ اينترنت روي مودم روشن باشد اما در لپ تاپ يا موبايل به اينترنت متصل نشويد يا به طور كل دسترسي نداشته باشيد؛ يعني روي لپ تاپ، تبلت يا گوشي خود اصلا نام واي فاي مودم دستگاهتان ظاهر نشود. اين مشكل مي تواند ناشي از اختلال در خط تلفن مخابرات يا اينترنت شما باشد. تمديد اشتراك اينترنت خود را چك كنيد و اگر مشكلتان برطرف نشد، بايد براي تعميرات مودم adsl به متخصص مراجعه كنيد.

تعميرات مودم adsl، يكي از مهم ترين مباحث در رابطه با اين مودم ها مي باشد. راه هاي مختلفي براي تست سالم يا خراب بودن مودم، عيب يابي و تعميرات مودم adsl وجود دارد كه همه ي آن ها براي متخصصان تعميرات مودم adsl شناخته شده هستند و در صورت بروز اختلال در مودم مي توانيد به راحتي تعميرات مودم خود را به آن ها بسپاريد.

digibaan.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۴:۴۲ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :