سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعمير مودم

مودم يكي از ابزار هاي كامپيوتر است كه اين روزها براي اتصال به اينترنت، به شدت به كمك بشر آمده است. كار اصلي مودم اتصال دو كامپيوتر از طريق خطوط مخابرات به يكديگر و انتقال داده ميان آن هاست؛ از نمونه مودم ها در گذشته، مي توان به باندهاي ضبط صدا اشاره كرد؛ كه ديجيتال را به اصوات مبدل مي ساخته است. امروزه با پيشرفت تكنولوژي، مودم ها نيز توسعه يافته اند، به طوري كه پاسخگوي نياز هاي بشر در رابطه با اتصال به شبكه ي جهاني اينترنت مي باشند.

اما اين ابزار بسيار مفيد، ممكن است حامل مشكلاتي شود كه نياز به تعمير مودم پيدا كنيم. مشكلاتي از قبيل نوسان در سرعت، خاموش و روشن شدن چراغ مودم و عدم اتصال به اينترنت از طريق مودم از جمله اختلالاتي است كه در صورت بروز بايد هر چه سريع تر به تعمير مودم خود بپردازيد.

مهم ترين مسئله در تعمير مودم، عيب يابي آن است؛ تعميركار ابتدا بايد مشكل مودم را به خوبي بشناسد و سپس در جهت تعمير مودم اقدام نمايد؛ متخصصان تعمير مودم بايد بدانند مشكل از كجا آب مي خورد و چگونه برطرف مي شود. شناخت تمامي قطعات و تجهيزات به كار رفته در ساختار مودم، در حل مشكل مودم، براي تعميركار در عيب يابي بسيار كمك كننده است.

آگاهي از مسائل روز و اخبار حوزه هاي مختلف در سراسر دنيا به وجود اينترنت وابسته است؛ لذا عدم دسترسي به اينترنت، عدم آگاهي و قطع ارتباطات بين المللي را در پي دارد. بي خبري و عدم امكان ارتباط با سايرين، در قرن حاضر موجب كلافگي و سر در گمي مي شود.

لذا همانطور كه استفاده از اينترنت و اتصال به شبكه ي جهاني، از نياز هاي اساسي و غير قابل كتمان بشر به شمار مي آيد، اختلال در اينترنت و قطعي اين اتصال نيز مشكلات عديده اي را براي جوامع انساني به بار خواهد آورد، لذا برطرف كردن اين اختلال و تعمير مودم هاي اتصال اينترنت، براي زندگي در عصر حاضر، امري مهم به شمار مي آيد.

خرابي مودم در زندگي روزمره ما مي تواند باعث قطع شدن دسترسي ما به اينترنت شده و سختي هاي زيادي را براي ما ايجاد كند بنابراين مهم است كه انواع خرابي ها مودم را بشناسيم و بتوانيم با طرح سوالات درست و اطلاع رساني دقيق به تعميركار او را راهنمايي كنيم كه بتواند در سريعترين زمان ممكن تعمير مودم را انجام داده و به ما تحويل دهد. در بسياري موارد خرابي مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم يا قطع و وصل شدن اينترنت مي شود.

ديجي بان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۰:۳۵ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :