سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعمير مودم واي فاي

مودم واي فاي، دستگاهي از تجهيزات شبكه است كه رابط اتصال كاربران به اينترنت مي باشد. مودم واي فاي تكنولوژي اتصال به اينترنت به صورت بي سيم يا وايرلس به شمار مي آيد. مودم هاي وايرلس نسبت به مودم هاي داراي كابل سيم، از حساسيت هاي بيشتري در انتقال داده برخوردارند. اين حساسيت ها باعث شده تا مودم واي فاي آسيب پذيرتر از مودم هاي داراي كابل سيم باشد و در نتيجه ي اين آسيب پذيري، تعمير مودم واي فاي اهميت ويژه اي را به خود اختصاص داده است.

نكته ي قابل توجه ديگر در تعمير مودم واي فاي به دست كارشناس، عيبي يابي تخصصي آن است. فهميدن درست آن كه مشكل مودم از كجا آب مي خورد و راه حل آن چيست، براي متخصصين اين حوزه به راحتي امكان پذير است. يك مودم در طول عمر استفاده از آن، ممكن است دچار مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري متعددي شود، كه تشخيص اين مشكلات و راه حل تعمير مودم واي فاي، تنها به دست متخصصان آن است.

اولين علامت مودم براي فهميدن خرابي و اختلال آن، خاموش شدن چراغ مودم واي فاي يا چراغ اينترنت آن است. خاموشي چراغ اينترنت، نشان از قطعي اتصال به شيكه جهاني اينترنت دارد. اين قطعي شامل دلايل متعددي مي شود كه در اينجا به برخي از ان ها مي پردازيم.

تمديد بود اشتراك: بهتر است در ابتدا از تمديد بودن سرويس اينترنت خود مطمئن شويد. به عبارت ديگر مطمئن شويد كه سرويس اينترنت شما از نظر مدت زمان و حجم معتبر است و هيچداك از موارد فوق به اتمام نرسيده است.

نويزها را دست كم نگيريد: مورد دوم كه مي تواند باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم شود نويز است براي دستيابي به اين موضوع بهتر است خط تلفن خود را از نظر داشتن نويز كنترل كنيد اگر خط تلفن شما نويز داشته باشد اين نويز مي تواند علت خاموش بودن چراغ اينترنت مودم شما باشد.

خرابي كابل ها: در بعضي موارد قديمي بودن كابل ها، فرسوده بودن آنها و خوردگي ناشي از اين موارد باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم باشد براي بررسي اين موضوع بهتر است كابل ها و سيم هاي تلفن و مودم را كنترل كنيد و اگر قديمي هستند و فرسوده شده اند آنها را تعويض كنيد.س

با چك كردن موارد ذكر شده و اطمينان از صحت آن ها، مي توانيد از سالم يا خراب بودن مودم واي فاي خود اطمينان حاصل كنيد. هم چنين در صورت خرابي مودم واي فاي و روشن نشدن چراغ اينترنت، براي تعمير مودم واي فاي خود، مي توانيد به كارشناسان و متخصصان مجرب در حوزه تعميرات تجهيزات شبكه مراجعه نماييد.

ديجي بان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۴۴ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :