سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

همه چيز درباره دوربين مداربسته

 

 

آيا به نصب دوربين مدار بسته در فضاي مسكوني و يا محيط كسب و كارتان فكر كرده‌ايد؟! اگر شما هم صاحب فروشگاهي در شلوغ‌ترين نقطه‌ي شهر باشيد، با نصب دوربين مداربسته اررزان، مي‌توانيد امنيت فروشگاه خود را بالا ببريد و به صورت نامحسوس از زواياي مختلف آن محافظت كنيد. با نصب دوربين مداربسته در فروشگاه‌هاي بزرگ يا كوچك، كار نيروي انساني نيز كمتر شده و تنها يك نفر با كمك اين سيستم امنيتي، مي‌تواند بر همه‌ي قسمت‌هاي يك فروشگاه نظارت داشته باشد. اگرچه كاربرد اصلي دوربين مداربسته، حفاظت و بالابردن امنيت است، اما براي مشاغل و محيط‌هاي نظامي و اداري، كنترل ترافيك، تصوير برداري نامحسوس، مشاغل صنعتي و كارخانجات، ارتباطات ويدئويي و... نيز كاربردهاي ويژه‌اي خواهد داشت و البته كه براي بسياري از مجموعه‌هاي توليدي نيز، داشتن دوربين مداربسته ديد در شب، به عنوان يك نياز واجب محسوب مي‌شود. 

چه تشبيهي زيباتر از اينكه با خريد و نصب دوربين مداربسته، گويا براي خود چشم اضافه‌اي خريداري كرده‌ايد تا به شما در حفاظت، امنيت و كنترل شرايط كمك كند. دوربين‌هاي مداربسته چشم‌هاي نامحسوسي هستند كه از زمان روي كار آمدنشان، بسياري از ادارات، فروشگاه‌ها و... را از دزدي‌هاي مكرر و وقوع جرائم نجات داده است. اين سيستم كنترل از راه دور مزيت‌هاي برجسته‌ي ديگري نيز دارد كه آن را به عنوان چشمان نافذ از راه دور، به يك نگهبان تمام عيار تبديل كرده است. 

دوربين مداربسته، هوشمند و كاربردي 

جالب است بدانيد كه اولين دوربين مداربسته در سال 1942 ميلادي در شركت زيمنس آلمان توليد شد و در اصطلاح به دوربين‌هايي مداربسته گفته مي‌شود كه در جاي خود ثابت هستند، اما تصاوير دريافتي را به چند سرور ارسال مي‌كنند. اين دوربين‌ها كه براي سيستم امنيتي مانتورينگ طراحي شده‌اند، به عنوان جعبه جادويي مداربسته شناخته مي‌شوند. به تدريج و با بروز سرقت‌هاي بسيار در مشاغل مختلف، نياز به نصب دوربين مداربسته پيدا شد. علاوه بر اين نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف، كمك شايان توجهي به تشخيص سارقين و متهمان به پليس كرده است. 

دوربين مداربسته مزايا و كاربردهاي بسياري دارد و همچنين نصب دوربين مداربسته ارزان تر از پرداخت ضرر و زيان‌هاي بسيار خواهد بود. بنابراين اگر ايمني شغلي و يا حتي محل زندگيتان اهميت دارد، با نصب دوربين مداربسته خيال خود را راحت كنيد. 

نصب دوربين مداربسته چه مزايايي دارد؟ 

  1. تامين امنيت كلي: همانطور كه گفته شد نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف به منظور حفاظت و افزايش امنيت محل نصب مي‌شود، اما نصب دوربين مداربسته از يك وجه ديگر نيز امنيت مي‌آفريند. مسلماً هيچ سارقي دوست ندارد در صحنه جرم شناسايي شود، بنابراين وجود يك دوربين مداربسته به خودي خودي موجب دور شدن خلافكاران از محل موردنظر خواهدشد. 

  1. كمك به حل پرونده‌هاي مجرمين: باوجود اينكه بسياري از سارقين از محل‌هاي مجهز به دوربين مداربسته دوري مي‌كنند اما گاهي برخي از بزهكاران به دام چشم نامحسوس دوربين نيز خواهند اُفتاد. تصاويري كه توسط دوربين‌هاي مداربسته ثبت و ضبط مي‌شوند به نيروي پليس كمك مي‌كند تا مجرمين را شناسايي و دستگير كنند. 

  1. كنترل رفت و آمد: تصور كنيد رئيس يك اداره بزرگ مي‌خواهد بر ورود و خروج و نحوه‌ي عملكرد كاركنان خود نظارت داشته باشد، براي اين امر مي‌بايست تمام وقت خود را به سركشي از كاركنان بپردازد. اين درحالي است كه با نصب دوربين مداربسته به راحتي و كاملاً هوشمندانه مي‌تواند بر رفت و آمد، عملكرد كاركنان و نحوه‌ي برخورد با ارباب رجوع نظارت داشته باشد. 

  1. كم هزينه در نصب و نگهداري: دوربين مداربسته ارزان صدها برابر بهتر از پرداخت خسارت‌هاي جبران ناپذير خواهدبود. دوربين مداربسته ارزان خواهد بود اگر در هنگام خريد درست انتخاب كنيد و در نگهداري از آن كوشا باشيد. از طرفي نصب دوربين مداربسته هزينه‌هاي چنداني ندارد و چنانچه دوربين خريداري شده با كيفيت باشد ساليان طولاني كارخواهد كرد. به طور معمول پس از نصب دوربين مداربسته هرچند ماه يكبار مي‌بايست با صرف مبلغي اندك دوربين‌ها را سرويس كنيد تا به درستي كاركنند. درست كاركردن دوربين‌ها فقط به نگهداري و سرويس به موقع آن بستگي خواهد داشت. 

دوربين مداربسته كارآفرين است! 

اطلاق واژه‌ي كارآفريني براي يك دستگاه كوچك كمي دور از ذهن انسان است، اما توليد دوربين مداربسته موجب ايجاد اشتغال نيز شده است. قاعدتاً براي نصب دوربين مداربسته مي‌بايست يك فرد مسلط به كار و حرفه‌اي باشد تا بتواند دوربين را در محل مناسب و با روش درست نصب نمايد. به همين جهت پس از ورود دوربين‌هاي مداربسته به بازار افراد متخصص اين فن صاحب شغلي مناسب و كاربردي شدند. 

 

عملكرد دوربين مداربسته چگونه است؟ 

معمولاً دوربين‌هاي مداربسته در محل‌هاي نصب مي‌شوند كه در معرض ديد عموم نباشد، همچنين طراحي اين جعبه جادويي مداربسته به گونه‌اي است كه به يك دستگاه كامپيوتر و يا لب تاب متصل شده و تصاوير را به صورت آنلاين نمايش مي‌دهند. افزون بر اين دوربين‌هاي مداربسته قابليت ضبط و ذخيره تصاوير وفيلم‌هاي گرفته شده را دارند و در صورت نياز به كار خواهند آمد. ويژگي حائز اهميت دوربين‌هاي مداربسته عملكرد نامحسوس و مخفيانه آن‌ها است. 

به طور مثال در طراحي دوربين مداربسته ديد در شب نوعي LED به كار برده شده كه براي روشن كردن محيط و شناسايي محل تعبيه شده است اما در هنگام روشن شدن محل نصب دوربين مداربسته را نشان نمي‌دهد. استفاده از طيف مادون قرمز در ساختار دوربين مداربسته ديد در شب موجب مي‌شود كه در تاريكي مطلق نيز امكان تصوير برادري داشته باشد. مادون قرمز قدرت ديد چشمي‌هاي دوربين مداربسته ديد در شب را افزايش داده و باعث علمكرد نامحسوس، اما قدرتمندانه آن مي‌شود. با توجه به ويژگي‌هاي گفته شده واضح است كه دوربين مداربسته ديد در شب درست مثل نگهبان از مكان مورد نظر محافظت خواهد كرد. 

معروف‌ترين برندهاي توليد كننده دوربين مداربسته كدامند؟ 

بديهي است كه انتظار هرفرد از وسيله‌اي كه خريداري مي‌كند عملكرد درست و طول عمر بالا مي‌باشد، به همين جهت براي خريد دوربين‌هاي مداربسته نيز مي‌بايست بهترين مارك آن را تهيه كنيد. در حال حاضر نيز بهترين برندهاي توليد كننده دوربين مداربسته ارزان شامل: برند هايك ويژن، داهوا و دي لينك مي‌باشد. البته ناگفته نماند كه برندهاي معروف سامسونگ و ال جي نيز دوربين مداربسته توليد مي‌كنند اما قيمت آن‌ها از ساير برندها بيشتر است. بنابراين اگر مي‌خواهيد دوربين مداربسته ارزان خريداري كنيد كه طول عمر بالايي نيز داشته باشد نمونه‌ي اصلي يكي از سه برند معرفي شده در مطالب فوق را خريداري نماييد. 

قيمت دوربين مداربسته 

 

قاعدتاً قيمت دوربين‌هاي مداربسته ارزان نيز به عوامل بسياري بستگي دارد، مثلا شما براي يك باغ با مساحت پنج هزار هكتار نمي‌توانيد تنها يك دوربين نصب كنيد، زيرا كفاف ظرفيت و بزرگي آن باغ را نمي‌دهد. بنابراين قيمت دوربين مداربسته به شرايط محلي كه قرار است در آن نصب شود، مارك، تعداد و نوع آن بستگي دارد. به طور كلي قيمت هر يك دوربين مدار بسته بين 500 الي 800 هزار تومان مي‌باشد، اما چنانچه بخواهيد براي مجتمع‌ها يا اماكن بزرگ دوربين به صورت پكيجي و در تعداد بالا خريداري كنيد هزينه كمتري در بر خواهد داشت. شايان ذكر است كه هزينه نصب دوربين مداربسته نيز از قيمت خريد محصول جدا بوده و هزينه نصب به شخص نصاب پرداخت مي‌شود. 

دوربين‌هاي مدار بسته را اورجينال خريداري كنيد! 

براي نصب دوربين مداربسته در محلمورد نظر خود بهتر است نمونه‌ي اصلي برند محبوب خود را تهيه كنيد تا پاسخگوي تمام و كمال انتظارات شما باشد. وجود كالاي تقلبي در بازار موجب نگراني افراد در هنگام خريد هر نوع وسيله و نيز دوربين مداربسته بوده است. افرادي سودجو همواره با شعار دوربين مداربسته ارزان با قيمت بسيار بسيار پايين و غير معمولي اقدام به فروش محصولات بي كيفيت كرده و موجب تشويش بازار نيز مي‌شوند. بنابراين بهتر است با بهترين فروشگاه دوربين مدار بسته آشنا شويد! 

براي نصب دوربين مدار بسته و خريد يك محصول با كيفيت فروشگاه اينترنتي گروه دوربين ماركت بهترين انتخاب خواهد بود. گروه دوربين ماركت كه متشكل از چهار بخش با كادري كامــلاً تخصصي و حرفه‌اي است از سال 1389 فعاليت كاري خود را آغاز كرده و تاكنون موفق به اجراي پروژه‌هاي كوچك و بزرگي شده است. اين گروه فعال و زبده با راه اندازي يك وبسايت فروشگاهي اقدام به فروش اينرنتي دوربين‌هاي مداربسته داهوا، هايك ويژن، دي لينك، ال جي و سامسونگ نمونده و محصولات خود را با ضمانت كامل به فروش مي‌رساند. گروه دوربين ماركت به منظور سهولت در اجراي برنامه‌هاي مشترياني كه تصميم به نصب مداربسته براي اماكن بزرگ دارند دوربين‌هاي مداربسته مختلف را به صورت پكيجي نيز ارائه مي‌كند. 

در ويترين فروشگاه اينترنتي دوربين ماركت انواع دوبين‌هاي مداربسته‌ي آي پي، بي سيم، دزدگير خودرو، ردياب خودرو، دوربين خودرو و... ارائه مي‌شود. هر كاربري كه قصد خريد هريك از محصولات دوربين ماركت را داشته باشد مي‌تواند از امكان مشاوره غيرحضوري و تلفني نيز برخوردار شود. 

سخن پاياني ؛ امنيت مهمترين مسئله است... 

 

عقل سليم حكم مي‌كند كه از جان و مال خود محافظت كنيد تا در ادامه‌ي زندگي و امرار معاش خود دچار مشكل نشويد! محافظت از جان و مال به صورت همزمان نيز بسيار مشكل خواهد بود؛ بنابراين با نصب دوربين مدار بسته براي محل كار يا مجتمع مسكوني خود، يك نگهبان هميشه بيدار و هشيار براي خود استخدام كنيد؛ نگهباني كه تنها با يك بار هزينه و بدون دريافت حقوق كار مي‌كند، به طور قطع ارزشمند خواهد بود. 

از آنجا كه كليت نصب دوربين مداربسته براي جلوگيري از ضرر و زيان‌هاي مالي و جاني مي‌باشد، گروه دوربين ماركت نيز به منظور فرآهم آوردن آسايش و آرامش هموطنان خود بهترين برندهاي دوربين مداربسته را ضمن معرفي كامل به فروش مي‌رساند. به طور قطع با خريد از دوربين ماركت (doorbinmarket.com) احساس رضايت خواهيد داشت؛ چراكه اساس كار گروه دوربين ماركت بر صداقت و درستكاري استوار است... 

«دوربين ماركت» با در اختيار داشتن جمعي از كارشناسان و متخصصان حوزه‌ي دوربين مداربسته، از سال 1389 به صورت حرفه‌اي وارد بازار فروش و نصب دوربين مداربسته كشور شده است و همواره به لطف خداوند، توانسته است كه رضايت و خشنودي مشتريان گرامي را به خدمات و محصولات خود جلب كند؛ چنانكه پروژه‌هاي موفق و متعدد دوربين ماركت، خود گواه بر همين مسئله است. 

با دوربين ماركت، يك يار اضافي براي امينت داشته باشيد... تلفن تماس: 02191015108 

منبع شفاف 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۳۷ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :