سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

كمپاني هايك ويژن چيست؟

 دوربين مدار بسته هايك ويژن 

 

كمپاني هايك ويژن توليدكننده محصولات حفاظتي و امنيتي، در سال ۲۰۰۱ تاسيس شده و حدود ۴۰۰۰۰ كارمند كه نزديك به ۱۹۰۰۰نفر از آنها را افراد متخصص تشكيل داده اند تا براي توسعه و رشد بيشتر تحقيق و پژوهش كنند، در اين كمپاني مشغول به كار هستند. 

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دوربين ماركت، شركت هايك ويژن مراكز تحقيق خود را در مونترال، كانادا، لندن، انگلستان و چين تاسيس كرده و حدود ۵۹ نمايندگي و شعبه بين المللي در نقاط مختلف جهان دارد. اين شركت هم اكنون يكي از معتبرترين كمپاني هاي ساخت دوربين مدار بسته در دنيا است. 

دوربين هايك ويژن 

. Network Products: 

دوربين هاي آنالوگ سنتي جاي خود را به دوربين هاي شبكه دادند تا كيفيت تصوير و وضوح بيشتري به جهان ارائه گردد. براي استفاده از اين دستگاه كابل هاي كمتري مورد استفاده قرار مي گيرد. 

استفاده از هوش مصنوعي در محصولات آي پي امكان شناسايي افراد و وسايل نقليه و همچنين علايق مشتريان در فروشگاه ها را فراهم مي كند. 

براي استفاده از اين دوربين از شبكه اينترنتي استفاده مي شود و اين دوربين به تازگي و طي چند سال اخير توليد شده؛ امروزه بخش بزرگي از بازارهاي رقابتي دوربين مداربسته را دوربين شبكه از آن خود كرده است و از اين دوربين بيشتر در پروژه هاي بزرگ استفاده مي شود. 

. Turbo HD Products: 

محصولات آنالوگ از سال ۲۰۱۳ در بازار توسط هايك ويژن عرضه مي شده و در آن زمان مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ Turbo HD كيفيت تصوير را بالا مي برد و تصوير رنگي به صورت ۲۴ ساعته به ناظر ارائه مي دهد. 

دوربين هايك ويژن Turbo HD از سري هاي مختلف تشكيل شده و شامل ، Ultra Series ,Pro Series ,Value Series IOT Series مي باشد. تصوير برداري با كيفيت در نور كم و دقت بالا از ويژگي هاي اين تكنولوژي هستند. 

. Intelligent Traffic Products: 

افزايش تعداد خودرو در جاده ها، ترافيك شهري و همچنين اطلاع رساني و رسيدگي به عواملي كه باعث ترافيك يا تصادف شده موجب طراحي اين تكنولوژي شده است. توليد اين دوربين به افزايش فضاي ذخيره سازي نيز كمك بسياري كرده است. 

. Thermal Products: 

هر چه ميزان حرارت در محيط بيشتر باشد، ميزان مادون قرمز بيشتري از اجسام ساطع مي شود و دوربين هايك ويژن حرارتي وقايع را بررسي مي كند. حفاظت و تشخيص هوشمند، اندازه گيري دما، حفاظت از مناطق ساحلي و بررسي آتش سوزي و سرقت از جمله كاربرد هاي اين نوع دوربين است. 

 

مزاياي دوربين هايك ويژن 

داراي محصولات با كيفيت بالا 

رزوليشن بالاي تصاوير 

پردازش تصوير به طور دقيق 

داراي لنز هاي با كيفيت 

استفاده و نصب آسان 

قابليت ارتقا دادن سيستم 

قيمت نسبتا مناسب 

تنوع بالاي محصولات 

داراي اپليكيشن مخصوص موبايل و مشاهده تصوير در آن 

توليد پكيج دوربين مدار بسته هايك ويژن به صورت بي سيم 

امكان ديد در شب از ۲۰ تا ۱۰۰ متر 

لازم به ذكر است كه در دوربين هاي شبكه، امكان هك شدن وجود دارد. 

اصطلاحاتي براي شناحت بيشتر دوربين هايك ويژن 

سيستم ABF دوربين هايك ويژن: به هنگام تغيير سطح روشنايي در طول روز اين امكان وجود دارد كه فوكوس تصاوير توسط سيستم abf تغيير كند تا تصوير با حالت وضوح برسد. اين تكنولوژي با لنزي جداگانه قابل تغيير است. 

سيستم Defocus Detection هايك ويژن: اين سيستم در واقع آلارمي است كه هنگام تغيير فوكوس و پايين آمدن كيفيت تصوير به صدا در مي آيد. 

سيستم Audio Loss Detection هايك ويژن: سيستم ALD هم در واقع آلارمي است كه به هنگام قطع شدن صدا فعال مي گردد. 

سيستم HDD Group هايك ويژن: منظور از HDD همان Hard Disk Drive است كه براي ذخيره سازي روي دستگاه هاي DVR و NVR نصب مي گردد. قابليت اين سيستم گروهي بودن چند هارد ديسك در دستگاه ها است. 

سيستم HDD Quota هايك ويژن: اين هارد ديسك قابليت ذخيره سازي جداگانه هر دوربين مدار بسته را در دستگاه ها فراهم مي كند. 

سيستم Low Bitrate هايك ويژن: نرخ بيت رابطه مستقيم با رزوليشن تصاوير دارد هرچه بالاترباشد كيفيت تصوير بهتر هرچه كم تر باشد كيفيت تصوير هم پايين تر است. 

 

پروژه ها و موقعيت جهاني دوربين هايك ويژن 

از نظر ميزان فروش رتبه اول در جهان را دارد 

در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست در جهان را دريافت كرده است 

جايگاه نخست در ايالت متحده با ۳ درصد از سهم، 

جايگاه نخست در خاورميانه با ۹ درصد سهم، 

جايگاه نخست در بازار جهاني با ۲ درصد سهم 

و در آخر جايگاه نخست در بين ۵۰ شركت برتر در ۳ سال متوالي 

پروژه هاي مهم: 

استاديوم ورزشي مينيرائو برزيل 

نمايشگاه شانگهاي چين در سال ۲۰۱۰ 

شهرهاي كشور كره جنوبي 

پروژه شهر امن ممفيس و  چونگ كينگ 

پروژه هاي همراسميت و فولام 

نظارت شبانه سالفورد واقع در انگلستان 

پروژه هاي مهم در حمل و نقل: 

خطوط BRT شهر بلو هوريزانته 

سامانه حمل و نقل عمومي لندن 

فرودگاه بين المللي امام خميني 

خطوط ۲ و ۴ مترو تهران 

قطار مغناطيسي شانگهاي 

پروژه اتوبوسراني آرژانتين 

و پروژه هاي ديگر در زمينه امنيت هتل ها، بانك ها، نظارت هاي ساختماني، مراكز آموزشي، مراكز تفريحي و ورزشي، زندان ها و مراكز امنيتي، مخابرات و مراكز درماني مهم دنيا كه تحت پوشش نظارت دوربين مداربسته هايك ويژن و ديگر محصولات امنيتي اين كمپاني هستند. 

منبع : ايسنا 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۱:۱۶ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :