سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين خودرو

 چرا داشتن دوربين خودرو ضروري است؟ 

دوربين خودرو دوربين ماركت

دوربين خودرو قابليت اين را دارد تا در صورت رخ دادن اتفاقي در ماشين، شما را آگاه كند و در صورت تصادف يا اتفاقات داخل ماشين كه شما از آن اطلاع نداريد، تصويربرداري كند.

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دوربين ماركت، دوربين هاي خودرو يا از جلو فيلم برداري مي كنند يا هم از جلو، هم از عقب تصويرداري مي كنند و قيمت دوربين جلو ارزان تر از خريد دوربين خودرو جلو و عقب است. نصب دوربين هايي كه همزمان از دو طرف تصويربرداري مي كنند سخت تر از دوربين هاي ديگر است و نياز به تخصص در كابل كشي دارند.

از قابليت هاي دوربين خودرو مي توان به داشتن GPS و WIFI اشاره كرد كه مي توان به راحتي موقعيت خودرو را فهميد.

برخي از ويژگي هاي دوربين خودرو

. اين دوربين ها معمولا روي شيشه ماشين نصب مي گردند

. دوربين هاي خودرو داراي GPS هستند

. بعضي از دوربين هاي خودرو حالت پاركينگ دارند

. دوربين خودرو با استفاده از واي فاي اطلاعات را به شما ارسال مي كنند

. دوربين ماشين در اثر لرزش خودرو با استفاده از سنسور تنظيم لرزش قابليت كنترل آن را دارد

كاربرد دوربين ماشين

. دوربين ثبت وقايع خودرو هنگام رانندگي و جاده اي

. قابليت استفاده براي دنده عقب

. استفاده از آن در داخل ماشين

. ثبت لحظات و وقايع در رفت و آمد ها مخصوصا در سفر

. جلوگيري از سرقت خودرو با دادن هشدار به صاحب خودرو

دوربين ثبت وقايع خودرو

بهترين دوربين هاي محافظ خودرو در سال ۲۰۲۰

. Garmin Dash Cam ۶۶W

كيفيت اين دوربين p ۱۴۴۰ است و با سرعت ۶۰ فرم در ثانيه و زاويه ديد ۱۸۰ درجه كار مي كند. اين دوربين ها GPS همراه دارند و  اندازه آنها نسبتا متناسب است.

از ديگر ويژگي هاي اين دوربين قيمت نسبتا گران آن و نگه داري ۳۰ دقيقه شارژ باتري است . اين دوربين ميدان ديد گسترده اي دارد و رزوليشن آن بالاست.

. Garmin Dash Cam Mini

كيفيت اين دوربين P ۱۰۸۰ است و زاويه ۱۴۰ درجه دارد اما GPS آن به طور يكپارچه كار نمي كند و صفحه نمايش ندارد و به نوعي ايراد اين دوربين هم محسوب مي شود. اين دوربين باتري ندارد و با برق كار مي كند، همچنين قابليت اتصال به تلفن همراه را هم داراست.

. Thinkware U۱۰۰۰

كيفيت دوربين Thinkware U۱۰۰۰ برابر ۴K است و زاويه ديد ۱۵۰ درجه دارد . اين دوربين همراه خود GPS يكپارچه دارد اما صفحه نمايشي براي اين دوربين وجود ندارد و به صورت جداگانه يا همراه با گوشي تلفن مي توانيد تصاوير را در آن مشاهده كنيد.

. Nextbase ۵۲۲GW

زاويه ديد اين دوربين ۱۴۰ درجه است و كيفيت P۱۴۴۰ دارد . اين دوربين GPS به صورت مداوم دارد و مانيتور آن لمسي است.

. Nextbase ۶۲۲GW

Nextbase كيفيت و رزوليشن ۴K را داراست و با زاويه ۱۴۰ درجه تصوير برداري مي كند. GPS اين دوربين به طور مداوم كار مي كند و صفحه نمايش لمسي ۳ اينچي دارد.

. Thinkware Q۸۰۰ Pro

ويژگي مهم اين دوربين فيلم برداري از جلو و عقب است و با كيفيت P۱۴۴۰ از جلو و كيفيت  P۱۰۸۰ از عقب تصوير برداري مي كند. اين دوربين صفحه نمايش ندارد و به صورت مداوم قابليت استفاده از GPS را دارد.

. BlackVue DR۹۰۰S-۱CH

اين دوربين خودرو قابليت دسترسي از راه دور دارد و با كيفيت ۴K كار مي كند. GPS اين محصول مداوم است.

. Nextbase ۴۲۲GW

دوربين خودرو Nextbase بودجه كمي نياز دارد و نسبت به دوربين هاي ديگر كم هزينه تر است . كيفيت آن P۱۴۴۰ است و مانيتور LCD دارد.

. Thinkware F۸۰۰ Pro

اين دوربين قابليت ديد در شب دارد و كيفيت آنP  ۱۰۸۰است اما صفحه نمايش ندارد.

دوربين خودرو

فروشگاه معتبر براي خريد دوربين خودرو

شما براي خودرو به صورت حضوري و فيزيكي مي توانيد به فروشگاه هاي لوازم جانبي برويد و دوربين مناسب و كاربردي خودروي خود را انتخاب كنيد. اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي و وقت كم افراد در خريد و شاغل بودن آن ها امكان خريد اينترنتي بسيار ميسر تر از خريد حضوري است.

اما خيلي از خريداران اعتمادي به خريد اينترنتي ندارند و نديدن كيفيت و جنس محصول براي آنها در خريد موجب بي اعتمادي شده، گاهي هم خريد اينترنتي و سفارش آنلاين براي مشتريان دردسر ساز مي شود و مجبور به بازگرداندن و مرجوع كردن محصول مي شوند ولي بايد توجه داشت كه بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي داراي اعتبار زيادي هستند و خريد از آن ها حتي براي شما به صرفه نيز خواهد بود.

سايت دوربين ماركت با نشاني https://doorbinmarket.com/ يكي از فروشگاه هاي آنلاين داراي اعتبار در زمينه دوربين مداربسته و محصولات امنيتي _نظارتي است.

شما با مراجعه به اين سايت و بازديد از محصولات آن متوجه تنوع زياد محصولات و قيمت مناسب آن ها خواهيد شد. علاوه بر اين با برقراري تماس تلفني با اين فروشگاه مي توانيد از مشاوره و تخصص در زمينه نصب و خريد دوربين مدار بسته به صورت رايگان بهره مند شويد.

منبع : ايسنا

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۳:۱۳ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :