سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين هايك ويژن

دوربين هايك ويژن

دوربين هايك ويژن از برند هاي معتبر دوربين مدار بسته در دنيا است كه در حال حاضر بهترين رتبه را در جهان دارد و با كيفيت ترين دوربين ها با قيمت مناسب در سراسر دنيا عرضه مي كند و در كشور هاي مختلف نمايندگي هاي زيادي دارد . دوربين هايك ويژن با قابليت ها و تكنولوژي هاي متنوع توانسته در عرصه هاي مختلف و پروژه هاي بزرگ اعتبار خود را به دنيا ثابت كند . اگر بخواهيم از پيشرفت هاي دوربين هايك ويژن در سال هاي اخير صحبت كنيم ، مي توانيم به تكنولوژي exir اشاره كنيم كه هايك ويژن آن راه جايگزين ir كرده تا كاستي ها و مشكلاتي كه دوربين ديد در شب داشت توسط exir حل شود . تكنولوژي پلاك خوان hikvision نيز يكي از كار آمدترين محصولات اين برند است و در بسياري مواقع براي رانندگاني كه تخلف مي كنند يا سارقاني كه از جلوي دوربين تردد كنند كاربرد دارد   ؛ اين دوربين كمك بزرگي به پليس راهنمايي و رانندگي كرده است .

نصب دوربين مدار بسته

مراحل:

۱. كابل كشي: براي جلوگيري از صدمه ديدن دوربين يا دستگاه ها بهتر است اين كار با دقت بيشتري انجام شود البته امروزه دوربين هايي بدون نياز به كابل توليد مي شوند.

۲. تعيين نقطه نصب: مهم ترين نقاط، نقاطي هستند كه سارقين ابتدا از آنجا ورود مي كنند يا به سراغ آن مي روند و نياز است امنيت بالاتري داشته باشد كه در ذيل  به آن نقاط اشاره كرده ايم.

۳. نصب دوربين در محل مورد نظرنصب دوربين بهتر است برعهده متخصص نصب باشد تا در آن اختلالي ايجاد نشود.

۴. اتصال كابل به دستگاه هاهمه دوربين ها از طريق كابل RG ۵۹ به دستگاه ها متصل مي شوند

۵. مشاهده تصوير در مانيتور يا  گوشي تلفن همراهبراي مشاهده تصوير هم مي توان از طريق كابل متصل به مانيتور آن ها را مشاهده كرد و هم مي توان از طريق اينترنت از راه دور تصاوير را مشاهده كرد.

اگر موقعيت شما، حساسيت زيادي دارد بهتر است در نصب از مشاوران و متخصصان نصب دوربين ماركت، كمك بگيريد تا تعداد دقيق، محل نصب و نقاط نيازمند دوربين مدار بسته را براي شما بررسي و شناسايي كنند.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۴۸ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :