سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

هزينه تعميرات مودم

هزينه تعميرات مودم بستگي به نوع آسيب ديدگي مودم و همچنين ميزان آسيب ديدگي دارد. مودم ها وظيفه برقراري ارتباط بين ابزارات الكترونيكي با اينترنت و دنياي مجازي را دارند. اكثر ما بخشي از وقت روزانه خود را به فضاي مجازي اختصاص مي دهيم بنابراين اين فضا براي ما اهميت زيادي دارد و قطع ارتباط ما با اين فضا، ما را ملزم مي كند تا به دنبال برقراري دوباره ارتباط باشيم.

موبايل يكي از ابزاراتي است كه بستر استفاده و ورود به دنياي مجازي را براي ما فراهم مي كند و خراب شدن آن نيز مي تواند كابوس باشد. هزينه تعمير موبايل نيز به نوع آسيب ديدگي كه سخت افزاري است يا نرم افزاري بستگي دارد. به طور كلي هزينه تعمير موبايل در بخش سخت افزاري بيشتر از نرم افزاري است. در صورتي كه كارشناس متخصص در زمينه تعميرات موبايل تشخيص بدهد كه قطعه يا قطعات آسيب ديده سخت افزاري دستگاه نياز به تعويض دارند، طبيعتا هزينه تعمير نيز بالاتر مي رود چرا كه قطعه يا قطعات سالم و نمونه 100% اورجينال و اصل بايد جايگزين قطعه آسيب ديده شوند، اگر قطعه جايگزين شده اورجينال نباشد و غيراصل باشد به احتمال زياد با گذر زمان و در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتري در دستگاه شما مي شود.

لپ تاپ ابزار ديگري است كه بستر استفاده و ارتباط ما با فضاي مجازي را فراهم مي كند. بسياري از كار ها با گوشي هوشمند قابل انجام نيستند يا به سختي انجام مي شوند و نياز به لپ تاپ يا كامپيوتر دارند. استفاده مداوم، بهترين لپ تاپ از بهترين برند را نيز ممكن است دچار مشكل كند و نياز به تعمير پيدا كنند. هزينه تعمير لپ تاپ بستگي به مدل لپ تاپ, نوع آسيب ديدگي، نرم افزاري يا سخت افزاري بودن آن و.. دارد. هرچه لپ تاپ گران قيمت تر باشد طبيعتا هزينه تعمير آن نيز بالا مي رود زيرا براي تعمير آن نياز به دقت و دانش بيشتري نسبت به بقيه لپ تاپ ها است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۱:۲۱ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :