سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعميرات كولر

تعميرات لوازم خانگي از جمله سرويس هايي است كه همه ما به آن نياز داريم چرا كه لوازم خانگي از ضروري ترين لوازم هستند و در صورت خرابي هر يك از آن ها دچار مشكل خواهيم شد. تعميرات يخچال و تعميرات كولر از جمله سرويس هايي هستند كه بايد براي تعمير آن ها حداقل يك مركز تعميرات خوب را بشناسيم تا در صورت نياز با آن ها تماس بگيريم.

براي كاهش هزينه هاي تعميرات يخچال به اندازه ظرفيت محفظه داخلي يخچال در آن مواد غذايي قرار دهيد و بيشتر از حد محفظه را پر نكنيد چرا كه در اين حالت براي سرد كردن تمامي مواد غذايي داخل محفظه و رساندن آن ها به دما تنظيم شده توسط شما زمان بيشتري نياز است و موتور يخچال زمان بيشتري در حال كار خواهد بود كه باعث فشار بيش از حد به آن مي شود. با فشار بيش از حد به موتور، طبيعتا موتور دستگاه دچار مشكل خواهد شد و از آن جايي كه موتور بخش اصلي هر دستگاهي است، براي تعمير آن هزينه زيادي را متحمل خواهيد شد. باز و بسته كردن مداوم در يخچال نيز احتمال خرابي آن را بيشتر مي كند. باز و بسته كردن در يخچال باعث مي شود كه هواي گرم خارج از محفظه يخچال جايگزين هواي سرد داخل محفظه يخچال شود و موتور دوباره شروع به سرد كردن مواد غذايي و رساندن آن ها به دما تنظيم شده كند در نتيجه باز و بسته كردن بيش از حد در يخچال احتمال آسيب به موتور دستگاه را بالا مي برد. فراموش نكنيد كه براي تعمير يخچال خود حتما به مركز تعميرات تخصصي يخچال مراجعه كنيد چرا كه در غير اين صورت اگر تعميركار به اندازه كافي ماهر و مجرب نباشد باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتري در يخچال شما خواهد شد.

اهميت كامپيوتر ها هرروزه بيشتر مي شود و كامپيوتر تبديل به يكي از اعضا اصلي هر خانه اي شده اند. تعميرات كامپيوتر نيز جز خدماتي است كه بايد به صورت تخصصي به كاربران ارائه شود. با توجه به وابسته بودن بسياري از فعاليت هاي روزمره به كامپيوتر ها، در صورت خراب شدن اين دستگاه به سرعت دنبال سريع ترين راه براي تعمير آن مي گرديم، بنابراين يك مركز تعميرات قابل اعتماد را بشناسيد تا در صورت نياز به سرعت با آن ارتباط برقرار كنيد و براي تعميرات كامپيوتر خود اقدام كنيد. براي تعمير كامپيوتر نيز حتما به كارشناس متخصص در زمينه تعميرات كامپيوتر مراجعه كنيد تا بر اثر اشتباه در فرآيند تعمير، دستگاه شما دچار مشكلات بيشتري نشود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۱:۴۳ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :