سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين خودرو كاربرد آن

استفاده از دوربين خودرو در وسايل نقليه عمومي و خصوصي مي تواند امنيت اين وسايل و مسافران آنها را تا حد زبادي تامين كند. با وجود دوربين مداربسته خودرو، كاربران اين امكان را مي يابند تا بر روي وسيله نقليه خود يك سيستم نظارتي كامل و مستقل داشته باشند. در اصطلاح به اين نوع از دوربين هاي مداربسته mobile cameras گفته مي شود. كاربرد اين دوربين ها اغلب در كسب و كارهايي است كه با وسايل نقليه سر و كار دارند از جمله حمل و نقل عمومي، سرويس مدارس و … . گاه در اين كسب و كارها حوادثي رخ مي دهد كه ضرورت وجود سيستم مداربسته را براي ثبت جزئيات حادثه افزايش مي دهد. به عنوان مثال فرض كنيد كه در خودرو خود در حال رانندگي هستيد و با وجود اينكه در حين رانندگي به تك تك قوانين رانندگي  عمل مي كنيد اما ناگهان با خودروي ديگري تصادف مي كنيد. در اين هنگام چنانچه راننده مقابل از صحنه تصادف فرار كند و شما نتوانيد شماره پلاك آن را يادداشت نماييد هيچ مدركي براي شكايت و گرفتن خسارت خود نخواهيد داشت. در چنين شرايطي وجود دوربين مداربسته خودرو مي تواند كمك بزرگي براي ثبت وقايع رخ داده باشد.

كاربردهاي ردياب خودرو

دو تكنولوژي اصلي كه در ردياب وجود دارد جي پي اس (GPS) و جي پي آر اس (GPRS) است. ردياب خودرو به وسيله جي پي اس، طول و عرض جغرافيايي خودرو را بدست مي ‌آورد و به وسيله جي پي آر اس (سيم كارت) اين مختصات را براي صاحب خودرو ارسال نموده و به اين شكل رديابي خودرو را انجام مي‌ دهد. از كاربردهاي ردياب خودرو مي ‌توان به موارد زير اشاره نمود:

  • رديابي لحظه‌ اي خودرو
  • خاموش كردن خودرو از راه دور
  • تعريف كردن سرعت مجاز براي خودرو بر حسب كيلومتر كه اگر سرعت خودرو بيش‌تر از سرعت مجاز تعريف شود به صاحب خودرو پيغام هشدار فرستاده مي‌ شود.
  • تعريف محدوده مجاز جغرافيايي براي عبور و مرور خودرو كه در غير اين صورت هشدار براي صاحب خودرو ارسال مي ‌شود.
  • مشاهده مسير پيموده شده توسط خودرو با زمان و تاريخ دقيق

كاربردي ترين دوربين شيائومي

حتما شما هم در بسياري از موراد تمايل داشته ايد كه به فضاهاي گوناگون مانند خانه، اتاق كودك، محل كار در زمان عدم حضورتان دسترسي داشته و كنترل نماييد.شيائومي كه هم اكنون به يك غول تكنولوژي تبديل شده است دوربين هاي متعدد و جالبي را عرضه كرده است كه با قيمت مناسب امكانات متعددي را در اختيار شما قرار مي دهد. يكي از اين دوربين ها، دوربين هوشمند تحت شبكه شيائومي است كه يكي از بهترين تجهيزات نظارتي موجود در بازار هاي جهاني است. دوربين شيائومي مي تواند جاي خالي شما در محيط هاي گوناگون را پر نموده و دسترسي كاملي را براي نظارت و كنترل اين مكان ها به شما بدهد.هوشمندي اين محصول و بهره وري از نرم افزار مخصوص ، دوربين را كامل در اختيار شما در آورده است تا بتوانيد به صورت دلخواه تنظيماتي انجام داده و افراد و اشيائ گوناگون را كنترل نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۲۰ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :