سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

راهنماي خريد دزدگير اماكن و معرفي انواع آن

دزدگير آژيري:

دزدگيرهاي آژيري از جمله اولين دزدگيرهاي توليد شده در بازار هستند كه سنسورهاي حركتي را در بردارند و زين باب مي توانند حركات اطراف اتوموبيل و نيز ضربه ها را حس كنند و به پنل مركزي فرمان داده و آژير پخش كنند.

خريد دزدگير اماكن آژيري بسيار مورد استقبال افراد قرار مي گيرند و از نظر هزينه مقرون به صرفه هستند. بعضي از انواع آن ها با اتصال به يك خط تلفن در صورت مشاهده ي حركت مشكوك و به صدا در آمدن به خط تلفن صاحب نيز تماس ميفرستند و او را از خطر مطلع مي كنند.

پايين بودن امنيت، عدم دسترسي به كنترل از راه دور، توليد صداي گوش خراش، و عدم كاركرد صحيح در صورت قطع ارتباط تلفني از معايب اين دزدگيرها مي باشد.

دزدگير سخنگو:

كاركرد اين دزدگير پر طرفدار اين است كه شماره تلفن هاي ضروري را دريافت مي كند و در صورت مشاهده خطر به شماره تلفن ها تماسي ارسال مي كند و آن ها را مطلع مي كند. امكان ضبط پيام صوتي در اين نوع نيز وجود دارد.

قيمت دزدگير اماكن بر اساس نوع آن تعيين مي شود .

دوربين مدار بسته داهوا

امروزه با توجه به نياز روز افزون انسان به دوربين مدار بسته شركت هاي متعددي در تلاش هستند كه دوربين مداربسته توليد كنند. يكي از شركت هاي توليد كننده ي دوربين مدار بسته ، شركت داهوا مي باشد . اين برند جز يكي از ده برند مطرح دنيا مي باشد.برند دوربين مدار بسته داهوا يكي ديگر از برند هاي درجه يك چين مي باشد. اين برند تمام شرايط مشتري و نياز هاي انها را در زمينه دوربين بسته از لحاظ كيفيت و هزينه بر طرف نموده و در بيشتر كشور هاي جهان مورد استفاده قرار ميگيرد. اين شركت فعاليت خود را در سال 2002 ميلادي شروع كرده است و با بكار گيري نفرات زبده توانسته است سهم بزرگي از بازار جهاني را براي خود بدست آورد . اين شركت نيز توانسته ليسانس توليد فناوري را دريافت نمايد. در ايران شركت فرا گستر وارد كننده اصلي اين برند مي باشد و محصولات اين برند دوربين مدار بسته داراي 24 ماه گارانتي مي باشد.اين محصول به صورت قاچاق نيز وارد ايران مي گردد و فاقد هولوگرام شركتي مي باشد. برد و لنز دوربين هاي داهوا سوني بوده و در سري اكو واقتصادي از لنز و برد شركت فولهان استفاده مي نمايد. همچنين در بسياري از فروشگاه ها از جمله دوربين ماركت پكيج دوربين داهوا نيز موجود ميباشد و شما مي توانيد از قيمت دوربين مداربسته داهوا مطلع شويد . براي خريد دوربين مدار بسته مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۹:۱۷ توسط:حسين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :