سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعمير مودم

تعمير مودم، تعمير موبايل و تعمير لپ تاپ از فعاليت هاي با اهميت ويژه در جامعه امروزي هستند چرا كه مودم، موبايل و لپ تاپ سه وسيله الكترونيكي بسيار پركاربرد هست و نقش بسيار مهم و پر رنگي در انجام فعاليت هاي روزانه انسان ها ايفا مي كنند. مودم، وسيله اي كه ارتباط ابزارات ديگر مانند لپ تاپ و موبايل را با دنياي مجازي و اينترنت برقرار مي كند و در صورت خرابي يا به وجود آمدن هر گونه اختلال در عملكرد مودم، ارتباط ما با اينترنت و دنياي مجازي قطع خواهد شد. از آن جايي كه انجام بسياري از فعاليت هاي ما وابسته به اينترنت است با قطعي ارتباط اينترنت انجام بسياري از كار ها دشوار و حتي غير ممكن مي شود. بنابراين تعمير مودم از خدمات بسيار با اهميت است كه بايد به صورت تخصصي ارائه شود.

موبايل نيز به عنوان گوشي همراه يكي از وسيله هاي پركاربرد امروزي است كه به دليل همراه بودن در تمامي طول روز استفاده از آن به صورت مداوم است بنابراين امكان خرابي موبايل نيز بالا است. موبايل وسيله ارتباطي اي است كه در صورت خراب شدن آن سريعا به دنبال راهي براي تعمير موبايل خود مي گرديم. حتي در صورتي كه احساس وجود كوچك ترين مشكلي مانند هنك كردن در موبايل خود مشاهده كرديد براي تعمير موبايل خود اقدام كنيد تا مشكلات بيشتري به آن وارد نشود. خدمات تعمير موبايل بايد به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي در اختيار كاربران قرار بگيرد.

لپ تاپ ها، كامپيوتر هاي قابل حمل. انجام بعضي فعاليت ها به وسيله گوشي همراه هوشمند ممكن است سخت باشد و بعضي كار هاي ديگر به طور كلي با گوشي همراه قابل انجام نيستند بنابراين به كامپيوتر نياز است. لپ تاپ به نوعي كامپيوتر همراه است و شما قادر هستيد هركجا كه به آن نياز داريد به راحتي آن را همراه خود ببريد. استفاده از لپ تاپ نيز تقريبا زياد است و به دليل استفاده زياد احتمال خرابي نيز بالا است. فرآيند تعمير لپ تاپ بايد توسط كارشناس متخصص در اين زمينه انجام شود تا باعث به وجود آمدن خسارت بيشتر به دستگاه نشود. بهترين لپ تاپ با بهترين كيفيت موجود در بازار نيز ممكن است به تعمير نياز پيدا كند و توجه داشته باشيد كه دستگاه خود را به مجموعه اي قابل اعتماد و حرفه اي و مجهز به قطعات سخت افزاري اصل بسپاريد تا در صورت نياز به تعويض قطعات سخت افزاري، قطعه غيراصل جايگزين قطعه آسيب ديده دستگاه شما نشود چرا كه در دراز مدت قطعه غيراصل باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتر در روند عملكرد لپ تاپ مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۳ توسط:حسين موضوع:

توليدات برند هاي مختلف دوربين مدار بسته

دوربين داهوا

1)سامانه بازرسي تصويري پيشرفته دوربين مدار بسته

در سال 2015 گزارشي منتشر شد كه در آن برند دوربين داهوا دومين شركت سازنده دوربين هاي مداربسته جهان معرفي شده بود. داهوا هميشه به عنوان يك برند محبوب و برجسته جهاني معرفي شده است. حال چند ويژگي دوربين هاي مدار بسته داهوا را بيان مي كنيم:

- تكنولوژي IVS :

- تحليل محيط كسب و كار

- رديابي خودكار

- تكنولوژي 4K

2) سامانه حمل و نقل هوشمند:

3)آيفون تصويري

4)قفل هوشمند

دوربين هايك ويژن

دوربين مداربسته تنها محصولي نيست كه برند Hikvision توليد مي كند، از جمله محصولات توليد شده در اين شركت مي توان به موارد زير اشاره كرد:

- دستگاه  NVR

- دستگاه  DVR

- سرورهاي ويديويي ديجيتال

- انواع دوربين مدار بسته

- كارت هاي فشرده سازي

شعبه اصلي برند دوربين هايك ويژن در چين مستقر است، اما در ساير نقاط دنيا مثل لس آنجلس در آمريكا، آمستردام در هلند، دوبي در خليج فارس، هند و... نيز نمايندگي دارد. يكي از مهم ترين مزيت هايي كه با خريد دوربين مداربسته محقق خواهد شد اين است كه تا 24 ماه داراي ضمانت مي باشند.

دوربين مداربسته هايك ويژن hikvision

همانطور كه گفتيم شركت هايك ويژن در زمينه توليد دوربين هاي مداربسته بسيار قدرتمند عمل مي كند. تقريبا مي توان گفت كه براي تمامي اصناف و محيط ها دوربين مناسب توليد مي كند، از جمله آن ها مي توان موارد فوق را نام برد:

- دوربين هاي مداربسته آنالوگ

- دوربين مداربسته تحت شبكه

- دستگاه­ هاي ضبط تصاوير آنالوگ

- ذخيره سازهاي تحت شبكه

اين برند توانسته تاكنون در بيش از 100 كشور دنيا محصولات خود را به فروش برساند، ايران يكي از كشور هايي است كه نمايندگي دوربين مداربسته اين برند را به عهده دارد. شركت فوق در بازار بين المللي توانسته سهم بالايي را به خود اختصاص دهد، دليل آن اين است كه محصولات با كيفيت و قيمت مناسبي را به بازار عرضه مي كند.

قابليت‌هاي دوربين‌‌ هايلوك

در اين محصولات قابليت‌هاي پيشرفته اي وجود دارد:

 3D DNR: قابليت DNR يك كاهنده نويز ديجيتالي است. در دوربين‌هاي معمولي در صورت كم بودن نور، نقطه‌هاي كوچك در تصوير نشان داده مي‌شود. دوربين‌هايي كه داراي تكنولوژي DNR هستند، به وسيله فيلترهايي نويزهاي تصوير را از بين مي‌برند و تصاوير را با كيفيت و شفاف و همچنين حجم فايل را كم مي‌كنند.

WDR: اين قابليت براي از بين بردن اختلاف سطح نور، در نقاط پر نور و كم نور تصوير مي‌باشد. اين مشكل زماني ايجاد مي‌شود كه يك نور قوي (مانند نور خورشيد) در يك محيط تاريك‌تر وجود دارد. وجود نور شديد منجر به تاريك شدن قسمت‌هاي كم نورتر مي‌شود و در نهايت تصويري توليد مي‌شود كه نور مناسبي هم در قسمت پرنور و هم در قسمت كم نور دارد.

تكنولوژي PIR: يك سنسور الكترونيكي براي تشخيص ورود افراد به محدوده تعيين شده است. وظيفه اين سنسور در دوربين مدار بسته اندازه‌گيري نور مادون قرمز منتشر شده از افراد يا اجسام مختلف است. پس از تشخيص ورود به محل، دستگاه‌هاي ضبط شروع به ثبت تصاوير مي‌نمايند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۱۵ توسط:حسين موضوع:

بازي با كودك

 روايت داستان كودكانه قبل از خواب يا در طول روز براي بچه ها از اهميت بالايي برخوردار است؛ چراكه تاثيرات داستان كودكانه بر رشد شخصيت كودك بسيار بالا بوده و جنبه هاي مختلفي از شخصيت كودكان تحت تاثير قصه هايي كه مي شنوند، قرار مي گيرد. گوش دادن به داستان كودكانه باعث بالا رفتن علاقه كودك به كتاب و كتابخواني، افزايش گنجينه لغات ذهني كودك، ارتقاء هوش زباني كودك و كمك به مهارت هاي نگارشي كودك در دوران تحصيل و پس از آن مي شود.

كودكان از سن 3 سالگي به بعد به شنيدن داستان كودكانه و بازي كردن با ديگران و داشتن همبازي علاقه مند مي شوند. بازي با كودك يك رابطه تاثيرگذار دوسويه است؛ يعني بازي كردن با كودكان هم باعث افزايش روحيه و انگيزه در بزرگسالان مي شود و هم هيجانات و انرژي كودك را تخليه مي كند، لذا بازي كردن با كودكان و وقت گذراندن با آن ها براي والدين و بزرگسالان بسيار لذت بخش است. كودكان داراي انرژي بسيار زيادي هستند و دوست دارند اين انرژي را در ساعات بيداري خود به طرق مختلفي تخليه كنند؛ بازي با كودك يكي از آن راه هايي است كه مي تواند كودك را در تخليه اين انرژي نهفته كمك كند.

بازي هايي كه كودكان مي توانند انجام دهند، انواع گوناگوني دارد. بازي هاي فردي، بازي هاي گروهي، بازي هاي آنلاين برخي از اين انواع بازي هاي كودكانه هستند. بازي هاي فردي بيشتر در دوران 6 ماهگي تا يك سالگي كودك رواج دارد. كودك در اين دوران به دنبال كشف و درك اتفاقات گوناگون و اشياء مختلف مي باشد و معمولا دوست ندارد كسي را به دنياي اكتشافات خود راه دهد.

گاهي به دليل ازدياد كارهاي روزمره و نبود وقت كافي، والدين نمي توانند به بازي با كودك خود بپردازند، به همين سبب براي سرگرم كردن كودك از بازي آنلاين كودكانه براي پر كردن زمان بيداري كودك استفاده مي كنند.

بازي آنلاين كودكانه شامل بازي هاي آنلايني است كه متناسب با گروه سني كودكان، در بستر وب براي آن ها فراهم شده است. والدين مي توانند با مراجعه به سايت هاي كودك يا سايت هاي بازي آنلاين كودكانه، به اين بازي ها دسترسي داشته باشند. بازي هاي آنلاين كودكانه، متناسب با ذوق، سليقه، هوش و درك كودكان براي آن ها طراحي و تدوين مي شوند و تيم طراحي اين بازي ها اصول روانشناختي كودكان را در طراحي آن ها در نظر مي گيرند. لذا والدين مي توانند با خيالي آسوده بازي هاي مورد علاقه فرزند خود را در سايت هاي بازي آنلاين كودكانه جستجو كرده، بازي را به كودك خود ياد داده و براي اوقات فراغت كودك از آن ها استفاده كنند.

دقت داشته باشيد در صورت استفاده روزانه از بازي آنلاين كودكانه براي فرزند خود، زمان بازي كودك از يك ساعت بيشتر نشود. 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۱۸ توسط:حسين موضوع:

حرف زدن كودكان

 يكي از تاثيرات بسيار مهمي كه داستان كودكانه در رشد كودكان دارد، گسترده شدن دايره لغات در ذهن كودك و به دنبال كمك به بهبود حرف زدن كودكان مي باشد. خواندن داستان كودكانه براي بچه ها، كلمات و واژگان جديدي را وارد ذهن آن ها مي كند و آن ها با ثبت اين كلمات در ذهن خود، سعي در يادگيري تلفط اين كلمات مي كنند و به اين ترتيب گنجينه لغات خود را وسيع تر مي كنند.

هر چه داستان هاي بيشتري براي كودك خوانده شود و با او بيشتر صحبت كنيد، سرعت حرف زدن كودكان بالاتر رفته و هوش و مهارت هاي  كلامي او افزايش پيدا مي كند. براي بالا بردن هوش تكلمي در كودكان خود سعي كنيد داستان هاي متفاوت و متنوع براي او بخوانيد و هم چنين كلمات را براي او به صورت شمرده شده و واضح بيان كنيد تا كودك با تلفظ صحيح آن واژه را ياد بگيرد.

يكي ديگر از تاثيرات خواندن داستان كودكانه بر حرف زدن كودكان، جمله بندي هاي صحيح در كودكان است. كودك در ابتدا كه حرف زدن را ياد مي گيرد، در اداي درست كلمات و چسباندن آن ها به هم و تشكيل جمله مشكل دارند و به مرور ياد مي گيرند؛ روايت داستان كودكانه براي كودكان، سرعت يادگيري اين مهارت ها را بالاتر مي برد و كودك زودتر جمله بندي و ترتيب كلمات در جمله را فرا مي گيرد.

داستان كودكانه علاوه بر بالا بردن مهارت كلامي در حرف زدن كودكان، باعث بالا رفتن مهارت نوشتاري در آن ها در سنين بالاتر و مدرسه نيز مي شود. هر چه كودك داستان هاي بيشتري شنيده باشد، هوش زباني و تكلمي او بيشتر تقويت شده و بازي با كلمات را بهتر از ساير همسالان خود ياد مي گيرد و در نتيجه نگارش يك متن براي او آسان تر است.

داستان هاي صوتي كودكانه وولك با شيوه روايتي صحيح براي كودكان، براي بالا بردن اين مهارت هاي كلامي در كودكان بسيار مناسب هستند. والدين عزيز مي توانند با مراجعه به سايت voolak و ورود به بخش قصه هاي كودكانه به انبوهي از داستان در فرمت هاي مختلف متني، صوتي و تصويري دسترسي داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۳۹ توسط:حسين موضوع:

دوربين مدار بسته

دوربين شيائومي

نسخه global دوربين تحت شبكه IMI با رزولوشن 1080p  داراي زاويه ديد پانوراماي 360 درجه مي باشد. دوربين شيائومي با برخورداري از 8 چراغ مادون قرمز 940 نانومتري از قابليت ديد در شب برخوردار است. ميكروفون داخلي دوربين اين امكان را فراهم مي كند تا حتي هنگامي كه در خانه نيستيد، بتوانيد به راحتي با افراد خانواده ارتباط برقرار كنيد. اين دوربين براي نظارت داشتن بر كودكان، حيوانات خانگي و سالمندان گزينه مناسبي است و از قابليت تشخيص حركت نيز برخوردار است.

دوربين خودرو

دوربين خودرو وسيله اي است كه در چند سال اخير مورد توجه و استفاده بسياري از افراد در سراسر دنيا قرار گرفته است. استفاده از اين دستگاه در ايران نيز در حال عموميت پيدا كردن است و بسياري از افراد در حال حاضر جهت كنترل درون و بيرون خودرويشان از اين وسيله كاربردي استفاده مي كنند. برخي از خودروهاي خارجي در هنگام خريد به همراه دوربين خودرو ارائه مي شوند و برخي ديگر از خودروها اين آپشن را نداشته و خود فرد بايستي اقدام به خريد و نصب دوربين بر روي اتومبيلش نمايد. دستگاه مسيرياب همچون يك همراه هميشگي مي تواند شما را با تمامي جاده ها، خيابان ها و حتي كوچه پس كوچه ها آشنا كند، طوري كه براي رفتن به هرجا كمترين زمان ممكن را صرف كنيد. دستگاه رهياب اين قابليت را دارد كه به صورت صوتي به ما راه را نشان دهد كه در اثر نگاه كردن به دستگاه حواسمان پرت نشود و دچار سانحه نشويم. همچنين اين دستگاه هوشمند زمان رفت و آمد دقيق مارا با در نظر گرفتن ترافيك نشان مي دهد تا به موقع به قرارهايمان برسيم. 

 انواع ردياب 

ردياب شخصيمتاسفانه امروزه با وجود سارقان حرفه اي هر روز خبرهاي تلخي از سرقت كودكان، سالمندان، حيوانات و اموال به گوشمان مي رسد كه باعث شده اين نگراني هميشه با ما همراه باشد. به همين خاطر به وجود آمدن دستگاه ردياب اين امكان را فراهم كرده است كه در صورت سرقت هركدام از عزيزان يا اموالمان بشود محل سارق را شناسايي و پيگيري كرد و با حفاظت از عزيزانمان آرامش خاطر بيشتري داشته باشيم. دستگاه هاي ردياب شخصي مي توانند مانند ساعت به دور دست كودك يا سالمند شما بسته شوند و از خطراتي كه آن ها را تهديد مي كند در امان نگهشان دارد. 

ردياب خودرودر گذشته وقتي چند خانواده مي خواستند باهم به نقطه اي سفر كنند، هر يك در اتومبيل جداگانه خود پشت سر هم بايد حركت مي كردند تا همديگر را گم نكنند، اما امروزه دستگاه ردياب باعث شده موقعيت ماشين هم سفرمان را در جاده روي دستگاه ببينيم و ديگر نگران گم كردن يكديگر نباشيم. اگر از ترس سرقت، خودروي دلخواهتان را نمي خريد و يا اگر به دليل نداشتن پاركينگ اين نگراني هميشه همراهتان است كه اتومبيلتان ممكن است ربوده شود دستگاه جي پي اس (GPS) باعث شده همه اين نگراني ها از بين برود و با نصب اين سيستم ضد سرقت خودرو موقعيت ماشين شما در همه مكان ها نشان داده شود كه در صورت بروز مشكل شما را آگاه كند. به صورت كلي دستگاه هاي رهياب خودرو به دو دسته آنلاين و آفلاين تقسيم بندي مي شوند كه ردياب آنلاين كاملا حرفه اي و با روشن كردن اينترنت گوشي تان و از طريق (GPS) موقعيت خودروي شما را مشخص مي كند؛ اما ردياب آفلاين موقعيت خودرو و ضعيت سوييچ و درهاي خودرو را از طريق پيامك به شما گزارش مي دهد. 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۵:۱۴ توسط:حسين موضوع:

تعمير كولر در منزل

تعميرات تلويزيون

تلويزيون هاي امروزي ساختار بسيار پيچيده تري نسبت به تلويزيون هاي قديمي دارند و همچنين مجهز به سيستم عامل هستند بنابراين علاوه بر مشكلات سخت افزاري ممكن است براي آن ها مشكلات نرم افزاري نيز پيش بيايد. تعميركار هايي كه براي تعمير تلويزيون اقدام مي كنند بايد درباره تلويزيون هاي امروزي اطلاعات كافي داشته باشند و از جزئيات نرم افزاري و سخت افزاري آن ها آگاه باشند تا بتوانند دستگاه را به طور صحيح عيب يابي كنند. پنل مهم ترين بخش در ساختار تلويزيون ها است، در صورتي كه پنل تلويزيون آسيب ببيند هزينه بسيار زيادي را بايد صرف تعميرات تلويزيون خود كنيد.

تعمير كولر

كولر دستگاهي است كه به دليل استفاده مداوم در فصل هاي سرد و گرم (براي نمونه هايي كه قابليت گرمايشي نيز دارند) احتمال خرابي آن بسيار بالا است و بايد به طور ساليانه سرويس كولر انجام شود. از آن جايي كه شاهد بالا رفتن و افزايش نرخ قيمت تمامي لوازم خانگي هستيم. تعميرات لوازم خانگي نيز بايد به صورت كاملا تخصصي ارائه شود چرا كه در صورت تعمير اشتباه و عيب يابي نادرست توسط تعميركار، خسارت بيشتري به دستگاه وارد مي شود. البته جا به جايي كولر به مركز تعميرات مي تواند كار دشواري باشد بنابراين مي توان از خدمات مربوط به تعميسرات كولر در منزل استفاده كرد. تعمير كولر در منزل به اين صورت است كه كارشناس متخصص در زمينه تعميرات كولر در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و در حضور خود مشتري به سرويس كولر يا تعمير كولر مي پردازد.

تعمير يخچال

تعمير يخچال يكي ديگر از مشاغل و حرفه هاي مهم است چرا كه يخچال نقش مهم و اصلي را در حفظ مواد غذايي خانه دارد. همان طور كه اشاره كرديم با توجه به بالا رفتن نرخ و قيمت يخچال و فريزر ها و تمامي لوازم خانگي، هزينه تعمير يخچال نيز بالا رفته است اما با بررسي ساليانه يخچال توسط كارشناس مي توان از خراب شدن آن جلوگيري كرد . يكي ديگر از راه هاي جلوگيري از خراب شدن يخچال و فريزر ها اين است كه بيش از حد محفظه داخل يخچال را پر نكنيد چرا كه در اين صورت موتور يخچال انرژي بيشتري صرف مي كند تا تمام مواد غذايي داخل محفظه يخچال را به دما تنظيم شده توسط شما برساند كه اين امر باعث فشار بيش از حد و مداوم به موتور دستگاه ميشود، فشار بيش از حد به موتور يخچال احتمال خرابي آن را بالا مي برد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۱۸ توسط:حسين موضوع:

معرفي سيستم هاي امنيتي

معرفي دزدگير اماكن 

دزدگيرها تنوع بالايي دارند اما ساز و كار اكثر آنها يكسان است و عملكردي مشابه با يكديگر دارند. اين مجموعه معمولا از سنسورهاي دقيق براي تشخيص ورود و خروج غير مجاز به همراه با آژير ساخته شده است. دزدگير اماكن اغلب از قسمت‌هاي زير تشكيل شده است . دستگاه مركزي كه قلب تپينده‌ي دزدگير اماكن است و با تمام حس‌گرها در ارتباط است. اين دستگاه به نوعي كامپيوتر دزدگير محسوب مي‌شود و وظيفه‌ي وارد كردن و تغيير رمز عبور، فعال‌سازي حفاظت و ضبط پيام صوتي را برعهده دارد. سنسور چشمي يا حسگر حركتي پس از فعال سازي امنيتي، محدوده‌ي مشخصي تحت حفاظت قرار مي‌دهد. دوربين مدار بسته يكي از اجزاي مهم سيستم امنيتي محسوب مي‌شود. اين دوربين‌ها در دو نوع سيمي و بيسيم مورد استفاده قرار مي‌گيرد . به كمك دوربين مي‌توان نقاط كور و دور از دسترس را تحت نظر قرار داد و از طريق كامپيوتر و تبلت مشاهده كرد.  حسگر ورود و خروج يك مدار بسته ايجاد مي‌كند و نقطه‌ي مشخصي را به عنوان ورود در نظر مي‌گيرد . چنانچه در يا پنجره‌ي تحت نظر باز شود آن نقطه به عنوان يك نقطه‌ي ناامن تحت حفاظت قرار مي‌گيرد . آژيرها نيز انواع گوناگوني دارد . بعضي از آنها وسيله‌يا براي ارعاب افراد متهاجم است . ساير آژيرها براي اطلاع به شخص يا همسايه‌‎ها تعبيه شده است. بعضي از سيستم‌هاي حفاظتي پس از به صدا درآوردن آژير، دزدي را از طريق SMS به افراد از پيش تعيين شده اطلاع مي‌دهد يا با آنها تماس مي‌گيرد. 

يو پي اس  

نوع و كيفيت باتري UPS استفاده شده در يو پي اس بر هزينه و كيفيت كار دستگاه به طور مستقيم تاثير مي گذارد. يك باتري خوب حداقل سه تا پنج سال در شرايط عادي عمر ميكند. اگر دماي محيط بيشتر از 25 درجه باشد، عمر باتري كمتر مي شود. نوع تكنولوژي ، جنس سرب صفحات، روش هاي نگهداي و نيز كيفيت شارژر يو پي اس همه عواملي هستند كه مستقيما بر عمر مفيد باطري يو پي اس تاثير مي گذارند.

براي خريد و اطلاع از قيمت و ويژگي محصولات نظارتي و امنيتي به سايت مرجع دوربين ماركت مراجعه فرماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۱:۲۸ توسط:حسين موضوع:

معرفي سيتم هاي امنيتي

معرفي دزدگير اماكن 

دزدگيرها تنوع بالايي دارند اما ساز و كار اكثر آنها يكسان است و عملكردي مشابه با يكديگر دارند. اين مجموعه معمولا از سنسورهاي دقيق براي تشخيص ورود و خروج غير مجاز به همراه با آژير ساخته شده است. دزدگير اماكن اغلب از قسمت‌هاي زير تشكيل شده است . دستگاه مركزي كه قلب تپينده‌ي دزدگير اماكن است و با تمام حس‌گرها در ارتباط است. اين دستگاه به نوعي كامپيوتر دزدگير محسوب مي‌شود و وظيفه‌ي وارد كردن و تغيير رمز عبور، فعال‌سازي حفاظت و ضبط پيام صوتي را برعهده دارد. سنسور چشمي يا حسگر حركتي پس از فعال سازي امنيتي، محدوده‌ي مشخصي تحت حفاظت قرار مي‌دهد. دوربين مدار بسته يكي از اجزاي مهم سيستم امنيتي محسوب مي‌شود. اين دوربين‌ها در دو نوع سيمي و بيسيم مورد استفاده قرار مي‌گيرد . به كمك دوربين مي‌توان نقاط كور و دور از دسترس را تحت نظر قرار داد و از طريق كامپيوتر و تبلت مشاهده كرد.  حسگر ورود و خروج يك مدار بسته ايجاد مي‌كند و نقطه‌ي مشخصي را به عنوان ورود در نظر مي‌گيرد . چنانچه در يا پنجره‌ي تحت نظر باز شود آن نقطه به عنوان يك نقطه‌ي ناامن تحت حفاظت قرار مي‌گيرد . آژيرها نيز انواع گوناگوني دارد . بعضي از آنها وسيله‌يا براي ارعاب افراد متهاجم است . ساير آژيرها براي اطلاع به شخص يا همسايه‌‎ها تعبيه شده است. بعضي از سيستم‌هاي حفاظتي پس از به صدا درآوردن آژير، دزدي را از طريق SMS به افراد از پيش تعيين شده اطلاع مي‌دهد يا با آنها تماس مي‌گيرد. 

يو پي اس  

نوع و كيفيت باتري UPS استفاده شده در يو پي اس بر هزينه و كيفيت كار دستگاه به طور مستقيم تاثير مي گذارد. يك باتري خوب حداقل سه تا پنج سال در شرايط عادي عمر ميكند. اگر دماي محيط بيشتر از 25 درجه باشد، عمر باتري كمتر مي شود. نوع تكنولوژي ، جنس سرب صفحات، روش هاي نگهداي و نيز كيفيت شارژر يو پي اس همه عواملي هستند كه مستقيما بر عمر مفيد باطري يو پي اس تاثير مي گذارند.

براي خريد و اطلاع از قيمت و ويژگي محصولات نظارتي و امنيتي به سايت مرجع دوربين ماركت مراجعه فرماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۰:۴۵ توسط:حسين موضوع:

توليدات برند هاي مختلف دوربين مدار بسته

دوربين داهوا

1)سامانه بازرسي تصويري پيشرفته دوربين مدار بسته

در سال 2015 گزارشي منتشر شد كه در آن برند دوربين داهوا دومين شركت سازنده دوربين هاي مداربسته جهان معرفي شده بود. داهوا هميشه به عنوان يك برند محبوب و برجسته جهاني معرفي شده است. حال چند ويژگي دوربين هاي مدار بسته داهوا را بيان مي كنيم:

- تكنولوژي IVS :

- تحليل محيط كسب و كار

- رديابي خودكار

- تكنولوژي 4K

2) سامانه حمل و نقل هوشمند:

3)آيفون تصويري

4)قفل هوشمند

دوربين هايك ويژن

دوربين مداربسته تنها محصولي نيست كه برند Hikvision توليد مي كند، از جمله محصولات توليد شده در اين شركت مي توان به موارد زير اشاره كرد:

- دستگاه  NVR

- دستگاه  DVR

- سرورهاي ويديويي ديجيتال

- انواع دوربين مدار بسته

- كارت هاي فشرده سازي

شعبه اصلي برند دوربين هايك ويژن در چين مستقر است، اما در ساير نقاط دنيا مثل لس آنجلس در آمريكا، آمستردام در هلند، دوبي در خليج فارس، هند و... نيز نمايندگي دارد. يكي از مهم ترين مزيت هايي كه با خريد دوربين مداربسته محقق خواهد شد اين است كه تا 24 ماه داراي ضمانت مي باشند.

دوربين مداربسته هايك ويژن hikvision

همانطور كه گفتيم شركت هايك ويژن در زمينه توليد دوربين هاي مداربسته بسيار قدرتمند عمل مي كند. تقريبا مي توان گفت كه براي تمامي اصناف و محيط ها دوربين مناسب توليد مي كند، از جمله آن ها مي توان موارد فوق را نام برد:

- دوربين هاي مداربسته آنالوگ

- دوربين مداربسته تحت شبكه

- دستگاه­ هاي ضبط تصاوير آنالوگ

- ذخيره سازهاي تحت شبكه

اين برند توانسته تاكنون در بيش از 100 كشور دنيا محصولات خود را به فروش برساند، ايران يكي از كشور هايي است كه نمايندگي دوربين مداربسته اين برند را به عهده دارد. شركت فوق در بازار بين المللي توانسته سهم بالايي را به خود اختصاص دهد، دليل آن اين است كه محصولات با كيفيت و قيمت مناسبي را به بازار عرضه مي كند.

قابليت‌هاي دوربين‌‌ هايلوك

در اين محصولات قابليت‌هاي پيشرفته اي وجود دارد:

 3D DNR: قابليت DNR يك كاهنده نويز ديجيتالي است. در دوربين‌هاي معمولي در صورت كم بودن نور، نقطه‌هاي كوچك در تصوير نشان داده مي‌شود. دوربين‌هايي كه داراي تكنولوژي DNR هستند، به وسيله فيلترهايي نويزهاي تصوير را از بين مي‌برند و تصاوير را با كيفيت و شفاف و همچنين حجم فايل را كم مي‌كنند.

WDR: اين قابليت براي از بين بردن اختلاف سطح نور، در نقاط پر نور و كم نور تصوير مي‌باشد. اين مشكل زماني ايجاد مي‌شود كه يك نور قوي (مانند نور خورشيد) در يك محيط تاريك‌تر وجود دارد. وجود نور شديد منجر به تاريك شدن قسمت‌هاي كم نورتر مي‌شود و در نهايت تصويري توليد مي‌شود كه نور مناسبي هم در قسمت پرنور و هم در قسمت كم نور دارد.

تكنولوژي PIR: يك سنسور الكترونيكي براي تشخيص ورود افراد به محدوده تعيين شده است. وظيفه اين سنسور در دوربين مدار بسته اندازه‌گيري نور مادون قرمز منتشر شده از افراد يا اجسام مختلف است. پس از تشخيص ورود به محل، دستگاه‌هاي ضبط شروع به ثبت تصاوير مي‌نمايند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۰:۴۶ توسط:حسين موضوع:

نكات برجسته براي داشتن قيمت دوربين مداربسته

 ما مدلي را توليد مي كنيم كه از نظر منافع اقتصادي آنها ، تأثير دوربين مداربسته و بهبود روشنايي خيابان را تخمين مي زند.

• در مي يابيم كه موارد كمي وجود دارد كه نصب دوربين مداربسته مقرون به صرفه تر از بهبود روشنايي خيابان باشد.

• وقتي هدف "نقاط داغ" بسيار محلي است ، مداخلات مقرون به صرفه هستند.

دوربين هاي مدار بسته با توجه به برند و جايگاهشان در دنيا قيمت هاي متفاوتي دارند . ما در اينجا به بررسي تفاوت قيمت هاي دوربين مداربسته با توجه به برندشان مي پردازيم .

  • دوربين هايك ويژن

در حال حاضر برند هايك ويژن در دنيا ارايه دهنده بهترين دوربين هاي مدار بسته است و بار ها رتبه هاي خوبي در دنبا كسب كرده است . قيمت دوربين هايك ويژن به دليل شهرت و اعتباري كه در دنيا دارد و همچنين كيفيت دوربين هاي اين برند بسيار زياد است و علت اعتبار آن در دنيا همين كيفيت است .

  • دوربين داهوا

برند داهوا با استفاده از تكنولوژي هي پيشرفته توانسته بهترين دوربين هاي مدار بسته را توليد كند . قيمت دوربين داهوا به دليل پيشرفت و توسعه اي كه داشته نسبتا بالا است اما اين قيمت به صرفه است و كاربردي كه در مكان هاي مختلف دارد باعث ناديده گرفتن هزينه مي كند .

  • دوربين هايلوك

برند هايلوك تحت نظر برند هايك ويژن توليد و عرضه ميگردد . اين برند ، از لحاظ اقتصادي يكي از بهترين برند هاي روز دنيا در عرصه توليد محصولات امنيتي است . قيمت دوربين هايلوك به نسبت كيفيت خوبي كه دراد نسبتا ارزان تر از ديگر دوربين ها است و پيشنهاد خوبي براي خريداران است .

شما براي خريد دوربني هاي مختلف با هزينه مناسب مي توانيد به دوربين ماركت مراجعه كنيد و از مشاورين ما در اين زمينه راهنمايي و مشاوره بگيريد تا بهترين ها را براي خود داشته باشيد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۱۸ توسط:حسين موضوع: