سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

قصه صوتي كودكانه

سليقه كودك در گوش دادن به قصه صوتي كودكانه نقش مهمي را ايفا مي كند. قصه ها با مضامين مختلف، تاثيرات متفاوتي روي كودكان مي گذارند. شرايط روايت يا گوش دادن به قصه صوتي كودكانه، متفاوت است و بايد براي محيا شدن كودك براي شنيدن داستان، اين شرايط را به خوبي شناخت.

اولين نكته در قصه صوتي كودكانه، آن است كه مخاطب را به خوبي بشناسيد. شناخت كافي از روحيات كودك و دانستن آن كه كودك به شنيدن چه محتوايي علاقه دارد، نكته اي سيار مهم است كه در انتخاب قصه صوتي كودكانه بايد به آن توجه داشت.

در انتخاب قصه صوتي كودكانه، خوب است توجه داشته باشيد كه داستاني را انتخاب كنيد كه در روايت آن از كلمات متنوع استفاده شود كه گنجينه لغات ذهني كودك را ارتقاء دهد و در عين حال از فهم و درك كودك خارج نباشد.

زمان بندي در روايت داستان براي كودك اهميت بسيار بالايي دارد. زمان روايت قصه صوتي كودكانه، بايد به در حدي باشد كه از حوصله كودك خارج نشود. زمان هاي طولاني براي روايت داستان براي كودك باعث مي شود تا بعد از گذشتن از تايم مغزي كودك، حواس او از محتواي داستان پرت شود و روي ادامه داستان، تمركز كافي نداشته باشد. اين زمانبندي در ابتداي روايت داستان براي كودك، كمتر است و به تدريج و با عادت كودك به شنيدن داستان، مي تواند بيشتر شود. در كل سعي كنيد زماني كه كودك از شنيدن ادامه قصه صوتي كودكانه، خسته شد؛ داستان را متوقف كرده و ادامه روايت را به زماني ديگر موكول كنيد.

هم چنين ساعتي كه براي روايت داستان براي كودك انتخاب مي كنيد، در تمركز حواس كودك روي داستان تاثير دارد. معمولا كودكان در ساعات روز دوست دارند به بازي و سرگرمي بپردازد و ساعات پاياني شب و قبل از خواب را به شنيدن داستان بگذرانند. بهتر است براي علاقمند شدن كودك به شنيدن قصه كودكانه صوتي، مطابق با ميل او ساعت شنيدن داستان را انتخاب كنيد.

كودكاني كه به خواندن يا شنيدن كتاب هاي ترسناك با مضامين هيجاني علاقه دارند، داراي روحيه تخيل قوي و هيجان طلب هستند.

اگر كودك شما مايل به شنيدن قصه صوتي كودكانه تخيلي است كه نزديكي زيادي با واقعيت ندارند، كنجكاوي و هوش هيجاني جزو خصوصيت هاي آن است. البته اين علاقه به شنيدن قصه هاي غيرواقعي، هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفي؛ به اين ترتيب كه اگر كودك را براي نزديك شدن به واقعيت و دنياي پيرامون خود آماده كند، تاثير مثبت روي آن گذاشته و اگر روحيه ي واقعيت گريزي را در كودكان پرورش دهد، تاثير سوء خواهد داشت.

كودكاني كه بيشتر به شنيدن داستان هاي عاطفي و احساسي علاقمندند، داراي روحيه عاطفي و احساسي بيشتري بوده و درك بيشتري از احساسات ديگران دارند.

براي روايت داستان هاي داراي شخصيت قهرمانانه براي كودكان، به دليل نزديكي فرهنگي و آداب و رسوم، بهتر است از داستان هاي تاريخي - ملي براي كودكان استفاده شود. اين كار باعث آشنا شدن كودكان با فرهگ هاي بومي كشور خود شده و اطلاعات تاريخي آن ها را بالا مي برد.

براي شنيدن قصه هاي كودكانه جذاب و متنوع براي كودكان خود مي توانيد به سايت voolak.com مراجعه نماييد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۵:۱۸ توسط:حسين موضوع:

سيستم هاي امنيتي در دنيا

راهنماي خريد دزدگير اماكن تلفن كننده شهري :

اين نوع از دزدگير نياز به اتصال به خط تلفن منزل يا محل كار شما را دارد . پس اولين گزينه سيم كشي تلفن از پريز تا دستگاه مركزي دزدگير اماكن مي باشد . يك ايراد ديگر اين نوع دزدگير اماكن اين است . كه اگر تلفن منزل يا محل كار شما قطع شود . يا سارقان سيم تلفن را كه به دستگاه مر كزي دزدگير اماكن متصل است . قطع كنند دزدگير امكان تماس و اطلاع رساني به شما را ندارد . در آن زمان فقط آژير خطر به صدا در مي آيد . در تمامي انواع دزدگير اماكن دستگاه مركزي داراي باتري داخلي است . كه باعث مي شود .در زمان قطع برق دزدگير اماكن غير فعال نشود . و به كار خود ادامه دهد . اگر دزدگير اماكن شما از نوع سيمي باشد . برق تمامي چشمي ها و سنسور ها از طريق باتري داخلي دستگاه تامين مي شود . اين نوع از دزدگير مغازه به دليل ارزان قيمت بودن به نسبت ديگر دزدگير اماكن هاي موجود در بازار مورد استقبال بسياري از كاربران مي باشد .در تمامي انواع دزدگير اماكن دستگاه مركزي داراي باتري داخلي است . كه باعث مي شود . در زمان قطع برق دزدگير اماكن غير فعال نشود . و به كار خود ادامه دهد . اگر دزدگير اماكن شما از نوع سيمي باشد . برق تمامي چشمي ها و سنسور ها از طريق باتري داخلي دستگاه تامين مي شود . اين نوع از دزدگير اماكن به دليل ارزان قيمت بودن به نسبت ديگر دزدگير اماكن هاي موجود در بازار مورد استقبال بسياري از كاربران مي باشد .

خريد ردياب بهترين راه مقابله با تمام نگراني هاي شماست 

چه لزومي به استفاد و خريد يك ردياب وجود دارد؟ در زندگي تمام انسان ها دارايي ارزشمندي وجود دارد كه هميشه بابت آن نگراني و دغدغه داريم. اين دارايي مي تواند وسايل مختلفي مثل اتومبيل، موتور سيكلت و حتي دارايي هاي ارزشمندي مانند طلا و جواهرات باشد. مهم تر از همه اين وسايل سلامت جاني افراد اهميت بسيار زيادي دارد. 

  • ·         با خريد ردياب خودرو ديگر دغدغه اي نداريد
  • ·         امكانات ردياب ماشين، كنترل كامل بر امنيت دارايي 
  • ·         ردياب خودرو، جايگزيني مناسب براي دزدگيرهاي هوشمند
  • با يك ردياب خودرو مناسب اتومبيل را از راه دور خاموش كنيد

دوربين مداربسته خودرو در شكل ها و اندازه هاي مختلف

با اينكه شكل و اندازه دوربين خودرو نقش بزرگي در انتخاب آن ايفا ميكنه ولي همه چيز نيست.اگر يك دوربين ماشين خيلي كوچك باشد يعني اينكه تعداد امكانات آن محدود مي باشد.اگر واقعا يك دوربين خودرو كوچك بخواهيد بايد از داشتن يك سري امكانات نظير صفحه نمايش ، GPS و … چسم پوشي كنيد.

پشت آينه اي ( گوه اي)

داراي پايه چسب نواري مخصوص مي باشند كه به بالاترين نقطه شيشه خودرو و معمولا پشت آينه خودرو نصب مي شوند.برخي از مدل ها ممكن است داراي صفحه نمايش نيز باشند.

استوانه اي

دوربين هاي خودروي كوچك معمولا به شكل استوانه اي ساخته مي شوند.اين مدل دوربين هاي خودرو اكثرا صفحه نمايش ندارند و تنظيمات مورد نياز از طريق نرم افزار موبايل آن انجام مي گيرد.اين دوربين هاي ثبت وقايع خودرو از نامحسوس ترين شكل هاي دوربين خودرو حساب مي شوند كه جلب توجه كمتري نسبت به ديگر اشكال دوربين هاي خودرو دارند.

پايه دار (آويزان)

اين نوع از دوربين هاي خودرو داراي پايه معمولا ساكشني مي باشند كه دوربين خودرو بر روي پايه كه به شيشه خودرو چسبانده شده نصب مي شود.اين دوربين ها جاي بيشتري نسبت به مدل هاي قبلي اشغال مي كنند ولي امكان برداشتن و نصب آن در هر زماني به سرعت و آساني مذيت اين مدل ها حساب مي شوند.

آينه اي

به شكل آينه خودرو مي باشند و بر روي آينه اصلي نصب مي شوند.داراي صفحه نمايش مخفي بر روي خود مي باشند و ممكن است يك دوربين اضافه نيز داشته باشند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۳:۲۷ توسط:حسين موضوع:

تعمير موبايل

در صورتي كه براي موبايلتان مشكلي پيش بيايد، بايد به تعمير موبايل بپردازيد. بهتر است تعمير موبايل خود را به دست كارشناسان و متخصصان مجرب و حرفه اي انجام دهيد. متخصصصان با بهره گيري از دانش روز و گذراندن دوره هاي تخصصي مختلف در زمينه شناخت و تسلط بر بخش هاي نرم افزاري و سخت افزاري گوشي، ابتدا اختلال پيش آمده در ساختمان گوشي را بررسي كرده و سپس به تعمير موبايل شما مي پردازند.

تعمير موبايل در هنگام ايجاد مشكل براي ما مهم است؛ چرا كه ساعت هاي زيادي را در طول روز به كار با تلفن همراه خود مي پردازيم و براي اموري مانند تماس، پيام، اتصال به اينترنت و ارتباط با فضاي مجازي نيازمند استفاده از موبايل خود هستيم.

گاهي مشكلي كه براي موبايلتان پيش مي آيد، سطحي است و به دست خودتان و با خواندن چند مقاله در وبسايت هاي حوزه شبكه و فناوري، قابل برطرف شدن است؛ اما گاهي نيز اختلال موبايل شما از حد سطحي فراتر رفته و عميق شده و قطعه يا بخش هاي مهم و سخت افزاري موبايل دچار اختلال شده است؛ كه در اين صورت توصيه مي شود حتما تعمير موبايل را به متخصص بسپاريد.

عميق ترين و پيچيده ترين مشكلي كه ممكن است براي موبايل ها به وجود بيايد، سوختن قطعات سخت افزاري موبايل است. در صورت بروز اين مشكل، گوشي موبايل شما نياز به تعويض قطعه خواهد داشت. بهتر است در فرايند تعويض قطعه، از قطعات اورجينال و اصل كمپاني سازنده موبايل، استفاده شود؛ چراكه استفاده از قطعات فيك براي تعمير موبايل، گوشي را در كوتاه مدت تعمير كرده و بعد از مدتي ممكن است باعث بروز مشكلات جديدتر و جدي تري در ساختمان گوشي شود.

در ميان مدل هاي مختلف گوشي هاي همراه، آيفون ها از حساسيت هاي بيشتري برخوردارند. به ميزان حساسيتي كه ساختمان گوشي هاي آيفون دارد، تعمير آيفون نيز از پيچيدگي هاي خاصي برخوردار است كه تنها متخصصان و تعميركاران گوشي هاي آيفون كه با سيستم عامل ios، آشنايي كافي دارند، قادر به تعمير آن هستند.

گوشي هاي آيفون داراي مخاطبان بسيار زيادي در سطح جهان هستند. گوشي هاي برند اپل، اگرچه از لحاظ سخت افزاري و امكانات تكنولوژيك، در جهان يكه تازي مي كنند اما استفاده از آن ها داراي پيچيدگي ها و محدوديت هاي زيادي نيز مي باشد كه گاها آيفون داران را نيازمند مراجعه به تعميرگاه و تعمير آيفون مي كند.

تعمير آيفون و دانستن مشكلات رايج آيفون ها، توسط متخصصان و كارشناسان سيستم عامل ios، سيستم عامل مخصوص گوشي هاي كمپاني اپل، امكان پذير است. كساني كه در اين حوزه دانش كافي ندارند، با دست بردن به فرايند تعمير آيفون ممكن است اختلال را عميق تر كرده و يا حتي تعمير آيفون را غيرممكن سازند.

ديجي بان داراي كارشناسان حرفه اي در حوزه سخت افزار و نرم افزار است كه با مراجعه به سايت آن مي توانيد در خواست برقراري ارتباط با كارشناسان را پر كرده و از خدمات آن استفاده نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۴:۱۴ توسط:حسين موضوع:

معرفي دوربين داهوا

دوربين داهوا

دوربين داهوا نيز نمونه ي ديگري از برند دوربين هاي مدار بسته در دنياست كه با دوربين هايك ويژن در رقابت تنگاتنگي است . اين برند هم بخش زيادي از در آمد خود را صرف دانش و پيشرفت در زمينه دوربين مدار بسته كرده و توانسته خود را از برترين برند هاي دوربين در سطح جهان قرار دهد اما شما براي شناخت بيشتر اين برند نيازمند داشتن اطلاعات بيشتر در رابطه با آن هستيد و لازم است از انواع دوربين ها و قابليت آن ها مطلع شويد . داهوا از لحاظ قيمت كمي متفاوت تر است و قيمت بالايي دارد  اما كيفيت اين برند بسيار بالاست . اما ايراد ديگري بر اين برند وارد است و آن هم نبود همه محصولات اين برند در كشور هاي مختلف است . دوربين داهوا هم مثل دوربين هايك ويژن داراي قابليت تشخيص پلاك و تشخيص چهره است . همچنين دوربين داهوا مي تواند تردد افراد را كنترل و چك كند . به طور كلي دوربين هاي مدار بسته در هر برندي كه در حال رقابت هستند، تكنولوژي هاي شبيه به هم با كمي تفاوت دارند و بعضي ويژگي ها در برند هاي متفاوت ، برابر است .

داهوا عرضه كننده چه محصولاتي مي‌باشد؟

dahua به طور تخصصي در زمينه توليد دوربين‌هاي مداربسته و دستگاه‌هاي ذخيره ساز فعاليت مي‌كند. محصولات توليد شده توسط داهوا عبارتند از:

· دوربين مداربسته HDCVI

· دوربين مداربسته تحت شبكه IP

· دوربين‌هاي گردان PTZ

· دوربين‌هاي حرارتي

· دستگاه NVR

· دستگاه XVR

· اكسس كنترل – سيستم‌هاي كنترل دسترسي

· سيستم‌هاي هشداردهنده

مزاياي داهوا 

  • داهوا نسبت به ساير برندهاي موجود در بازار تنوع بالاتري دارد، در هر پروژه متناسب با نياز مي توان محصول مورد نظر را در بين محصولات داهوا خريداري كرد.
  • داهوا داراي قيمت مناسب تري نسبت به ساير برند هاي دوربين مدار بسته هست.
  • داهوا حداكثر كيفيت را با مناسبترين قيمت ارائه مي كند.
  • داهوا بطور مداوم تكنولوژي هاي جديدتر و نوآوري هاي منحصر به فردي را به محصولات خود اضافه مي كند.
  • داهوا گارانتي و خدمات پس از فروش قوي تري دارد.

براي داشتن اطلاعات بيشتر به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۵:۲۷ توسط:حسين موضوع:

معرفي دوربين هايك ويژن

دوربين شيائومي 

برند شيائومي برندي تازه در عرصه دوربين مدار بسته است و توانسته دوربين هاي بي نظير با كيفيت بالا در دنيا توليد كند . دوربين هاي شيائومي از قابليت هاي بالايي برخوردارند و اكثر آن ها دوربين بيسيم و تحت شبكه مي باشند . Xiaomi Yi Home Camera يكي از نمونه هاي عالي در برند شيائومي است كه تا به حال طرفداران زيادي داشته و توانسته در دنيا در اين مدت كوتاه اعتبار بسياري كسب كند . اين دوربين توسط تلفن همراه مديريت مي شود و مي توان از راه دور محيط را تحت كنترل گرفت و زير نظر داشت . Xiaomi Yi Home Camera  بيشتر براي مراقبت از كودك ، سالمند و حيوانات خانگي استفاده مي شود . يكي از قابليت هاي دوربين از لحاظ امنيتي اين است كه در صورت قطع شدن خط اينترنتي كه به آن متصل است مي تواند به خطوط ديگري كه براي آن در نظر گرفته ايد متصل شود .

برند دوربين شيائومي ، هر چند كه مدت كوتاهي است وارد بازار رقابت شده و توليد دوربين مدار بسته را آغاز كرده اما با اين وجود توانسته در جهان بهترين سيستم نظارتي را توليد و عرضه كند .

 دوربين مدار بسته وايرلس

دوربين مدار بسته بي سيم، جديد ترين و آخرين تكنولوژي انتقال داده در دوربين مداربسته xiaomi است كه صرفه جويي اقتصادي بسياري را در مواردي همچون سيم كشي برق، تصوير و فضاي ذخيره سازي به ارمغان آورده است. دوربين مداربسته بي سيم با كمك يك فرستنده ي راديويي داده اي ذخيره شده توسط لنز را به صورت صوت و تصوير به يك گيرنده راديويي مخابره مي كند. دوربين هاي مداربسته ي بي سيم اكثرا داراي يك سيستم براي منبع تغذيه و تامين برق دوربين هستند و بي سيم بودن آن ها بيشتر در جهت انتقال داده به گوشي موبايل و ديگر دستگاه تعريف شده است، بعضي از مدل هاي ديگر دوربين وايرلس از باتري جهت تامين انرژي خود استفاده مي كنند. برد ارسال تصاوير اين دوربين ها اگر فضا كاملا باز و يكدست باشد در حدود ۱۵۰ متر است اما در فضا هايي كه پيچيدگي هايي مانند ديواره هاي مختلف ، ستون ها و طبقات متعدد وجود دارد معمولا اين مقدار زير ۵۰ متر مي باشد .نصب دوربين در فضاهاي مختلف مي تواند در ميزان برد ارسال اطلاعات به صورت وايرلس تاثير بگذارد. به عنوان مثال برد وايرلس دوربين در ساختمان هاي بتني با ساختمان آهني با يكديگر متفاوت  است.

شما با مراجعه به سايت دوربين ماركت مي توانيد درباره خريد اين دوربين كمك بگيريد و اطلاعات بيشتري كسب كنيد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۳:۰۲ توسط:حسين موضوع:

دوربين هايك ويژن

دوربين هايك ويژن

دوربين هايك ويژن از برند هاي معتبر دوربين مدار بسته در دنيا است كه در حال حاضر بهترين رتبه را در جهان دارد و با كيفيت ترين دوربين ها با قيمت مناسب در سراسر دنيا عرضه مي كند و در كشور هاي مختلف نمايندگي هاي زيادي دارد . دوربين هايك ويژن با قابليت ها و تكنولوژي هاي متنوع توانسته در عرصه هاي مختلف و پروژه هاي بزرگ اعتبار خود را به دنيا ثابت كند . اگر بخواهيم از پيشرفت هاي دوربين هايك ويژن در سال هاي اخير صحبت كنيم ، مي توانيم به تكنولوژي exir اشاره كنيم كه هايك ويژن آن راه جايگزين ir كرده تا كاستي ها و مشكلاتي كه دوربين ديد در شب داشت توسط exir حل شود . تكنولوژي پلاك خوان hikvision نيز يكي از كار آمدترين محصولات اين برند است و در بسياري مواقع براي رانندگاني كه تخلف مي كنند يا سارقاني كه از جلوي دوربين تردد كنند كاربرد دارد   ؛ اين دوربين كمك بزرگي به پليس راهنمايي و رانندگي كرده است .

نصب دوربين مدار بسته

مراحل:

۱. كابل كشي: براي جلوگيري از صدمه ديدن دوربين يا دستگاه ها بهتر است اين كار با دقت بيشتري انجام شود البته امروزه دوربين هايي بدون نياز به كابل توليد مي شوند.

۲. تعيين نقطه نصب: مهم ترين نقاط، نقاطي هستند كه سارقين ابتدا از آنجا ورود مي كنند يا به سراغ آن مي روند و نياز است امنيت بالاتري داشته باشد كه در ذيل  به آن نقاط اشاره كرده ايم.

۳. نصب دوربين در محل مورد نظرنصب دوربين بهتر است برعهده متخصص نصب باشد تا در آن اختلالي ايجاد نشود.

۴. اتصال كابل به دستگاه هاهمه دوربين ها از طريق كابل RG ۵۹ به دستگاه ها متصل مي شوند

۵. مشاهده تصوير در مانيتور يا  گوشي تلفن همراهبراي مشاهده تصوير هم مي توان از طريق كابل متصل به مانيتور آن ها را مشاهده كرد و هم مي توان از طريق اينترنت از راه دور تصاوير را مشاهده كرد.

اگر موقعيت شما، حساسيت زيادي دارد بهتر است در نصب از مشاوران و متخصصان نصب دوربين ماركت، كمك بگيريد تا تعداد دقيق، محل نصب و نقاط نيازمند دوربين مدار بسته را براي شما بررسي و شناسايي كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۴۸ توسط:حسين موضوع:

تعمير لپ تاپ

مراحل بررسي و تعمير لپ تاپ، با توجه به مشكل به وجود آمده براي آن تعيين مي شود. مشكلات متعددي ممكن است براي لپ تاپ شما به وجود بيايد كه براي بررسي و تعمير آن بخواهيد به تعميرگاه مراجعه كنيد. در مراكز تخصصي تعمير لپ تاپ، ابتدا بايد به وضوح به تعميركار توضيح دهيد كه دقيقا چه اختلالي براي لپ تاپ شما به وجود امده و نقص در كدام قسمت آن است. سپس تعميركار با بررسي و تست عملكرد قطعه هاي كه پيش بيني مي شود اختلال ريشه در آن ها دارد، به عيب يابي دستگاه شما پرداخته و به تعمير آن مي پردازد.

تعمير كامپيوتر نيز مانند تعمير لپ تاپ نيازمند تخصص ها و مهارت هاي سخت افزاري و نرم افزاري منحصر به فردي است كه تنها از عهده متخصصان و كارشناسان حوزه سخت افزار بر مي آيد. متخصصان و مهندسان سخت افزار، با گذراندن واحد هاي تخصصي شناخت شبكه و قطعات سخت افزاري، بر تمامي اجزاء ساختمان كامپيوتر و كاركرد هاي آن مسلط مي شوند و مهارت تعمير كامپيوتر و لپ تاپ را كسب مي نمايند.

اولين و تخصصي ترين گام در تعمير لپ تاپ و كامپيوتر، عيب يابي محصول با توجه به اختلال به وجود امده در آن است. عيب يابي سيستم يك قدمبسيار تخصصي و حساس در بحث تعمير لپ تاپ و كامپيوتر به شمار مي آيد؛ چراكه اگر عيب يابي محصول به درستي صورت نگيرد، فرايند درمان و تعمير آن نيز مسير درستي را طي نخواهد كرد، و چه بسا اين تعمير اشتباه منجر به بروز مشكلات جديدتر در سيستم شما شود.

استراتژي تعمير پرينتر ها بسته به نوع، برند و قطعات سخت افزاري آن با يكديگر متفاوت است. پرينتر ها يكي از دستگاه هاي جانبي كامپيتر ها به شمار مي آيند كه در خانه  يا شركت و ادارات براي چاپ و تكثير مدارك مهم، مورد استفاده قرار مي گيرند.

تعمير پرينتر نيز بايد به دست كارشناس مربوطه انجام شود. آگاهي از ساختمان پرينتر و اجزاء به كار رفته در آن ها، از داشن هاي زمينه اي مورد نياز براي كارشناسان و متخصصان تعمير پرينتر محسوب مي شود و هرچه متخصص اشراف بيشتري به ساختمان پرينتر داشته باشد، تعمير پرينتر و عيب يابي دستگاه براي او آسان تر و سريع تر خواهد بود.

لپ تاپ، كامپيوتر و پرينتر ها، در عصر تكنولوژي، كاربرد بسيار گسترده اي را در زندگي روزمره پيدا كرده اند، به طوري بروز مشكل و اختلال در آن ها، اختلالات عديده اي را در زندگي روزمره به وجود آورده و در انجام بسياري از كارها محدوديت ايجاد مي كند. به خاطر همين استفاده مداوم، وقتي در استفاده از لپ تاپ و كامپيوتر به مشكلي برخورد مي كنيم، دوست داريم فورا آن ار حل كنيم و دوباره از سيستم خود استفاده كنيم.

سرويس اين وسايل به صورت متناوب و به دست متخصص، از به وجود آمدن مشكلات جدي در آن ها، جلوگيري كرده و در صورت ايحاد مشكل نيز، به روند تعمير آن ها سرعت مي بخشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۳۲ توسط:حسين موضوع:

تعميرات كامپيوتر

امروزه همه ما از لپ تاپ و كامپيوتر به صورت روزمره استفاده مي كنيم و بسياري از نياز هاي خود را از طريق استفاده از آن ها برطرف مي كنيم. زندگي در عصر تكنولوژي، دوري از لپ تاپ و كامپيوتر را برايمان دشوار كرده است و به همين دليل است كه وقتي مشكلي براي آن ها پيش مي آيد، تعميرات لپ تاپ و تعميرات كامپيوتر و ابزارآلات جانبي آن ها و رفع مشكل پيش آمده براي ما اهميت مي يابد.

همه ي كساني كه با لپ تاپ و كامپيوتر به صورت مداوم سرو كار دارند، حتما زماني با اختلال در عملكرد آن ها مواجه شده اند. در اين هنگام كساني كه با مباحث سخت افزاري آشنايي ندارند، بهتر است اقدام خاصي نكنند و سيستم خود را براي تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر به تعميرگاه ببرند؛ زيرا اقدامات غلط و دستكاري هاي بيهوده توسط غيرمتخصصان، ممكن است مشكل سيستم را عميق تر كند.

كساني كه به طور نسبي با مفاهيم سخت افزاري و نرم افزري لپ تاپ و كامپيوتر آشنايي دارند، مي توانند با استفاده از دانش خود در اين زمينه و مشاوره با متخصصان تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ، مشكل به وجود آمده را برطرف نمايند و اگر موفق به تعمير نشدند، براي اعمال اقدامات تخصصي در اين زمينه به مراكز تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ مراجعه كنند.

تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر نيازمند داشتن دانش هاي تخصصي در زمينه سخت افزار و شبكه است كه متخصصان اين حوزه با بهره مندي از اين دانش ها و كسب تجربه كاري در زمينه تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ، به آن مي پردازند.

متخصصان تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ، پس از شناحت كامل اجزاء و قطعات لپ تاپ و كامپيوتر و تسلط بر بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري آن، مهارت عيب يابي تخصصي سيستم را مي آموزند. عيب يابي، اساسي ترين كاري است كه يك متخصص تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر بايد آن را به درستي انجام دهد. در فرايند عيب يابي، متخصص با تست بخش هاي سخت افزاري و اصلاح تنظيمات قسمت هاي نرم افزاري لپ تاپ و كامپيوتر، به فهميدن منشا مشكل مي پردازند و پس از تشخيص علت اختلال به وجود آمده، با استفاده از ابزار و تجهيزات مورد نياز، به تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ مي پردازند.

حتما با پرينتر به عنوان يك ابزار جانبي در كنار لپ تاپ و كامپيوتر، براي چاپ و پرينت مدارك و تصاوير، آشنايي داريد. اگر پرينتر دچار مشكل شود، بايد به تعميرات پرينتر بپردازيد. شناخت كافي از اجزاء تشكيل دهنده پرينتر و نحوه ي استفاده از آن و سپس تعميرات پرينتر در هنگام بروز مشكل در آن، از وظايف و تخصص هاي اصلي تعميركار پرينتر است.

پرينتر ها به دلايل مختلفي از شارژ كارتريج گرفته تا مشكلات فني و تخصصي نيازمند مراجعه به تعميرگاه و تعميرات پرينتر به دست تعميركار پرينتر مي شوند. شارژ كارتريج پرينتر به صورت متناوب، يكي از پر درخواست ترين خدمات مشتريان سرويس و تعميرات پرينتر مي باشد و بايد به شيوه ي صحيح و بدون خطا و آسيب زدن به بخش هاي سخت افزاري پرينتر، انجام شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۴:۲۸ توسط:حسين موضوع:

دوربين مدار بسته

دوربين مدار بسته براي نظارت بر عملكرد و رويدادهاي محيطي در داخل يا خارج از ساختمان ها و فضاي دلخواه مورد استفاده است. ورود دوربين مدار بسته به تجهيزات فناوري، در بالا بردن سطح امنيت شخصي و عمومي جوامع و پيگيري هاي قضائي در هنگام وقوع ناامني، تاثير شگرفي داشته است. بدنه، قسمت هاي الكترونيكي و لنز دوربين اجزاء سازنده دوربين مداربسته مي باشند.

دوربين مداربسته از لحاظ انواع انتقال سيگنال به آنالوگ و ديجيتال (تحت شبكه) تقسيم مي شوند؛

هم چنين دوربين هاي مدار بسته از لحاظ شكل ظاهري به دوربين هاي مينياتوري، صنعتي، دام، مادون قرمز و اسپيددام تقسيم مي شوند كه هر كدام از آن ها ويژگي خاي خاص خود را دارا مي باشند.

دوربين هاي مداربسته براي كاركرد هاي نظارتي و امنيتي متعددي نظير فضايي، پليسي، كنترل ترافيك، ارتباطات راديويي و تصويربرداري هاي نامحسوس به كار مي روند كه در ادامه به شرح برخي از آن ها مي پردازيم:

كاربرد امنيتي دوربين مدار بسته براي جلوگيري از وقوع جرايم: مزيت دوربين مدار بسته در جلوگيري از وقوع جرم و برقراري امنيت در سطح جوامع، بسيار وسيع تر از ساير كاركرد هاي آن است. اين جلوگيري از جرايم خود شامل طيف وسيعي از حوزه هاي مختلف نظير راهنمايي و رانندگي تا حوادث جنايي مي شود. ظهور دوربين هاي مدار بسته به بازار فناوري،جمع آوري مدارك لازم براي پيگيري هاي قضائي را آسان تر كرده است.

كاربرد دوربين مدار بسته در صنعت: استفاده از دوربين هاي مداربسته در صنعت به صورت نظارت بر خط توليد و ثبت رويداد هاي آن مي باشد. گاها مكان هايي در كارخانجات صنعتي هستند كه امكان حضور نيروهاي انساني در آن ها دشوار است؛ نصب دوربين مدار بسته در اين مكان ها براي ضبط روند توليد و عملكرد كارخانه بسيار مسمر ثمر بوده است.

كاربرد دوربين مدار بسته در مشاغل مختلف: حتما متوجه دوربين هاي مداربسته در جاهي مختلف زياي شده ايد؛ از فروشگاه هاي پوشاك و مواد غذايي تا ادارات دولتي و شركت هاي خصوصي، همه مجهز به دوربين مدار بسته هستند.

تجهيز فروشگاه ها و مراكز خريد به دوربين مداربسته براي جلوگيري از سرقت و بروز ناامني هاي انساني و كنترل رويدادهاي پرريسك در آن ها است و بيشتر كاركرد امنيتي-حفاظتي دارد و نصب دوربين هاي مدار بسته در ادارات دولتي و شركت هاي خصوصي به منظور نظارت بر عملكرد كاركنان، ارباب رجوع ها و ديگر نيروهاي انساني مي باشد.

نصب دوربين هاي مدار بسته در آزادراه ها و بزرگراه ها در كاهش جرائم رانندگي نقش پررنگي داشته است. ثبت سرعت هاي غيرمجاز، رعايت نكات تابلوهاي راهنمايي رانندگي و تعيين جريمه براي رعايت نشدن آن ها، از جمله مزيت ها و تاثيرات وجود دوربين مدار بسته در اين حوزه است.

كاركرد هاي شخصي دوربين مدار بسته: نصب دوربين مدار بسته در منازل، ويلا و باغ هاي شخصي براي كنترل رفت و آمد در املاك شخصي و يا نظارت بر كودكان تنها در خانه، يكي ديگر از كاربرد هاي دوربين مدار بسته براي افراد مي باشد.

ديجي بان  خدماتي نظير فروش و نصب دوربين هاي مدار بسته و پشتيباني و تعميرات آن در شهرهاي مختلف ايران را به مشتريان خود ارائه مي دهد. براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان با كارشناسان ما در ديجي بان در ارتباط باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۷:۲۲ توسط:حسين موضوع:

محصولات محافظ

محصولات محافظ

بسياري از سارقان به سرمايه هاي مهم زندگي دست برد مي زنند مثل خانه ، خودرو يا حتي مغازه شما . براي محافظت از اين سرمايه ها لازم است از ابزاري استفاده كنيد تا به نوعي به شما هشدار دهد يا شما را در جريان قرار دهند . به شرح زير به توضيح برخي از اين محصولات مي پردازيم :

دزدگير منزل

دزدگير اماكن يا دزدگير منزل ، وسيله اي است براي هشدار در زمان سرقت يا حركتتي غيرمعمول در اطراف يا داخل محل زندگي شما . براي خريد اين دزدگير ها بايد به عوامل مهمي توجه كنيد كه در خريد شما تاثيرگذار است . اولين عامل برند است كه توجه داشته باشيد جنس و كيفيت محصول شما بر اساس برندي كه مي خواهيد مناسب باشد . دزدگيري كه خريداري مي كنيد بايد فابليت هاي لازم را داشته باشد مثلا براي شما پيغام اضطراري بفرستد يا سيم كارتي باشد تا در نبود اينترنت به وسيله سيم كارت تامين شود .

جي پي اس خودرو

سرمايه ديگري كه بايد مراقبت از آن را واجب بدانيد ، خودروي شما است . ممكن است در زمان عدم حضور شما خودرويتان به سرقت برود يا فراموش كرده باشيد خودرويتان را در چه جايي پارك كرده ايد ؛ جي پي اس خودرو در اين زمان به شما كمك مي كند . با وجود جي پي اس خودرو مي توانيد از محل خودرو مطلع شويد و به راحتي آن را بيابيد . خريد اين محصول قطعا به نفع شما خواهد بود و مي توانيد از امنيت سرمايه خود مطمئن شويد .

دوربين ثبت وقايع خودرو

محصول ديگري كه در داشتن امنيت خودرو شما را ياري مي كند دوربين ثبت وقايع خودرو است . اين دوربين كاربرد هاي مختلفي دارد و بر همين اساس در محل هلي مختلف نصب مي گردد . اين دوربين هم در صورت سرقت يا وقوع تصادف به ثبت آن لحظه مي پردازد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۵۱ توسط:حسين موضوع: