سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعمير تخصصي لپ تاپ

لپ تاپ وسيله اي است كه امروزه به يك وسيله ضروري در زندگي روزمره انسان ها تبديل شده است و در صورتي كه مشكل و ايرادي در روند عملكرد لپ تاپ يا كامپيوتر هر فردي به وجود آيد به احتمال زياد اكثر فعاليت هاي روزمره او دچار مشكل مي شود و مجبور است زمان بيشتري را براي انجام همان فعاليت ها صرف كند. حتي بعضي از فعاليت ها تنها با لپ تاپ و اينترنت انجام مي شوند و در صورتي كه لپ تاپ دچار مشكل شود، به طور كلي انجام آن فعاليت ها مختل مي شود.

بنابراين حرفه تعميرات لپ تاپ امري بسيار مهم است و تمامي مراكز تعميرات و تعميركاران بايد نهايت تلاش خود را در اين راستا كنند كه احتمال اشتباه در روند انجام اقدامات مربوط به تعميرات لپ تاپ را به حداقل برسانند و با جديد ترين روش ها احتمال آسيب به دستگاه را پايين و پايين تر بياورند. بنابراين تعميرات مربوط به لپ تاپ يا كامپيوتر و تمام لوازم الكترونيكي بايد بصورت كاملا تخصصي انجام شوند و تعمير تخصصي لپ تاپ يكي از مواردي است كه باعث مي شود تا بعد از تعمير شدن لپ تاپ شما از عمر مفيد دستگاه شما كم نشود.

ديجي بان يك مركز تعميرات مطمئن و بروز است. تيم ديجي بان هر روزه در تلاش هستند تا اطلاعات و توانايي هاي خود را بالا تر ببرند تا احتمال اشتباه در حين انجام تعميرات لپ تاپ، تعميرات كامپيوتر و تمامي تمام لوازم حتي تعمير كولر آبي را به حداقل برسانند تا ناخودآگاه و به دليل توانايي يا اطلاعات كم خسارت بيشتري به دستگاه شما وارد نشود.

لپ تاپ ها توسط شركت هاي متفاوتي ساخته و به بازار عرضه مي شوند بهتر است كه تعميركاري كه براي رفع مشكلات و ايرادات مربوط به عملكرد لپ تاپ اقددام مي كند به تفاوت هاي محصولات شركت هاي سازنده متفاوت مسلط باشد. اين امر به اين دليل است كه لپ تاپ هاي شركت هاي سازنده متفاوت با يكديگر تفاوت هاي جزئي سخت افزاري يا نرم افزاري دارند و تعميركار حرفه اي بايد به اين تفاوت ها به طور كامل مسلط باشند. به عنوان مثال تعميركاري كه مي تواند لپ تاپ هاي برند ايسوس را به خوبي تعمير كنند ممكن است لپ تاپ هاي شركت دل را نتوانند به درستي تعمير كنند بنابراين براي تعمير لپ تاپ خود به تعميركار متخصص در تعمير برند لپ تاپ خود مراجعه كنيد كه به طور حرفه اي و تخصصي به تعميرات برند لپ تاپ شما مسلط باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۴:۲۵ توسط:حسين موضوع:

سيستم هايي كه نياز به يو پي اس دارند

دزدگير يكي از مهم ترين سيستم هاي امنيتي است كه در حفظ امنيت كمك بسياري ميكند . دزدگير ها انواع مختلفي دارند دزدگير منزل ، دزدگير مغازه و مكانهاي ديگر كه هر كدام شرايط خاص خود را دارند . بسياري از افراد براي تامين برق اين سيستم ها از برق اضطراري استفاده مي كنند اما بسياري هنوز در جريان اهميت اين دستگاه نيستند .  دزدگير وسيله اي است كه در هر شرايطي بايد كار كند چه در روز چه در شب و قطع شدن برق هم اتفاقي ناگهاني است . پس براي تداوم كار دزدگير نياز است كه برق اضطراري د رخانه داشته باشيد .

دوربين مدار بسته لامپي  

اين محصول جز پرفروش و پرطرفدارترين محصولات دوربين مدار بسته در سال اخير بوده است . بسياي از افراد به دليل راحتي نصب به خريد دوربين لامپي مي پردازند و قيمت دوربين مدار بسته لامپي نيز عامل تاثيرگذاري در خريد دوربين مداربسته لامپي مي باشد .  ويژگي هاي كليدي اين دوربين مدار بسته كه باعث جذب طرافداران زيادي شده است را در زير توضيح ميدهيم .

دوربين مدار بسته لامپي هم  مانند ديگر سيستم ها با برق كار مي كند به همين دليل وجود برق اضطراري براي اين دوربين هم ضروري است . با قطع شدن برق خانه يا مغازه مي توانيد از يو پي اس استفاده كنيد و بدون قطعي برق امنيت خود را افزايش دهيد و به طور مداوم مكان مورد نظر را تحت نظارت خود قرار دهيد .

شما مي توانيد با مراجعه به دوربين ماركت تمامي اطلاعات درمورد دوربين مدار بسته ، دزدگير و يو پي اس را بدست آوريد . همچنين به صورت رايگان با مشاورين فني دوربين ماركت در تماس باشد يا در صورت خرابي و مشكل در سيستم خود با آن ها تماس بگيريد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۱:۳۲ توسط:حسين موضوع:

تكنولوژي هاي جديد در دوربين هاي مدار بسته

هوش مصنوعي يكي از تكنولوژي هاي جديد در صنعت نظارت تصويري و توليدات دوربين مدار بسته است . ظهور هوش مصنوعي باعث ايجاد انقلابي در صنايع مختلف شده است. صنعت نظارت تصوير و امنيت نيز از اين قضيه مستثني نيست. برنامه‌هاي مبتني بر AI (مخفف artificial intelligence به معناي هوش مصنوعي) در دنياي امنيت سروصداي زيادي كرده‌اند. طي سال‌هاي اخير علاوه بر كمپاني‌هاي بزرگ و مطرح مثل داهوا و هايك ويژن ، شركت‌هاي كوچك‌تر نيز محصولات مدرن و منحصربفردي توليد و عرضه كرده‌اند.

  • حفاظت به‌موقع و فعال بصورت بلادرنگ

سيستم‌هاي نظارت تصوير تا به حال فقط قادر به تشخيص اتفاقات بودند و تنها زماني مفيد واقع مي‌شدند كه حركت مشكوكي توسط تيم امنيت تشخيص داده شود يا اتفاقي رخ دهد.  با رسيدن سيستم‌هاي نظارت تصويري داراي هوش مصنوعي، انقلابي بزرگي در اين زمينه رخ خواهد داد و سيستم‌هاي امنيتي دوربين مداربسته علاوه بر تشخيص اتفاقات و تهديدات، قادر به پيش‌بيني يك اتفاق، قبل از وقوع آن نيز خواهند بود.

  • موثرتر و كارآمدتر از انسان‌ها

از ديگر مزاياي سيستم هاي دوربين مداربسته مبتني بر هوش مصنوعي اين است كه مي‌توانند خطاهاي انساني را جبران كنند. به اين معني كه هيچ اتفاق يا تهديدي ناديده نمي‌ماند و هيچ اطلاعات يا جزئياتي از دست نمي‌رود.

  • تشخيص چهره

 در واقع سيستم‌هاي هوش مصنوعي پتانسيل‌هاي بسيار بالاتري در زمينه تشخيص چهره افراد (facial detection) در امكان شلوغ و فضاهاي بزرگ دارند. جداي از امنيت، كسب‌وكارهاي بزرگ نيز مي‌توانند با بهره‌گيري از سيستم تشخيص چهره هوشمند، مشتريان ارزشمند را شناسايي كرده و خدمات مخصوصي به آنها ارائه دهند

  • بهبود كيفيت تصوير

الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي، بصورت خودكار با تنظيم منابع نور موجود در تصوير و پخش يكنواخت نور در محيط، حتي زماني كه منبع نور شديدي مانند خورشيد يا لامپ يا پنجره در محيط وجود داشته باشد، تصويري با نور يكنواخت ارائه مي‌دهد. 

  • مديريت اطلاعات

يك سيستم نظارت تصويري متشكل از دوربين‌هاي مداربسته، سنسورها، آلارم‌ها و غيره در انواع و مدل‌هاي مختلف مي‌باشد. اين تجهيزات براي پوشش كامل محيط و جلوگيري از بروز هرگونه خطايي نصب و راه‌اندازي مي‌شوند. اين موضوع به اين معني است كه سيستم امنيتي با حجم زيادي از اطلاعات و داده سروكار دارد. همانطور كه پيداست برنامه‌اي پيشرفته براي مديريت ترافيك داده‌هاي موجود در سيستم مورد نياز است.

براي داشتن اطلاعات بيشتر در رابطه با دوربين مدار بسته و تكنولوژي هاي جديد به قسمت مقالات دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۸:۳۰ توسط:حسين موضوع:

مقايسه دوربين هايلوك و داهوا

دوربين هايلوك جزو برند هايي است كه تازه وارد عرصه نظارت شده و تحت نظر برند هايك ويژن توليد مي شود . هايك ويژن اين برند را برندي ارزان م يداند زيرا مواد اوليه موجود در هايلوك با درصد كمي تفاوت با هايك ويژن توليد مي شوند و قطعا قيمت كمتري خواهد داشت . اما از لحاظ كيفي ، كيفيت بالايي دارد و نمي توان آن را بي كيفيت دانست . ما خريد دوربين هايلوك را به شما توصيه مي كنيم . 

دوربين داهوا به دليل كيفيت بالا ، جنس عالي محصولات و تكنولوژي بالا در نظارت بهترين برند دوربين مدار بسته است . هيچگاه نمي توان اين دو برند را با هم مقايسه كرد زيرا دليل گراني داهوا نيز كيفيت بالاي آن است و نمي توان اين دو برند را با يكديگر رقيب دانست . اما مي توان رقابت دوربين هايك وژن و داهوا را با هم تاييد كرد زيرا هر دو جزو برترين برند ها هستند . 

به طور كلي تنوع و قيمت دوربين هايلوك اين دوربين را در چند سال اخير به شهرت رسانده و دوربين داهوا نيز به خاطر كيفيت ، تكنولوژي بالا و كاربرد بسيار در محيط هاي بزرگ بهترين برند دوربين مدار بسته است . 

حتما براي خريد دوربين مدار بسته و بررسي برند هاي آن به سايت هاي مختلف مراجعه فرماييد و يا با نمايندگي هاي اين دوربين ها تماس حاصل فرماييد . يكي از سايت هاي برتر در عرصه توزيع دوربين مدار بسته دوربين ماركت است . شما با مراجعه به اين سايت و مطالعه محصولات و مقالات آن مي توايند خريدي مناسب براي خود داشته باشيد . همچنين تمامي قيمت ها در دوربين ماركت به روز مي باشد . راه هاي ارتباطي دوربين ماركت در سايت در اختيار شما است تا هم به صورت حضوري وهم غير حضوري اطلاعات دقيق را دريافت فرماييد . 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۶:۳۱ توسط:حسين موضوع:

سيستم هاي امنيتي و كاربرد آن ها در منزل

دوربين مداربسته

بسياري از افراد براي حفظ امنيت خانه خود به دنبال بهترين و ارزان ترين راه حل هستند . يكي از سيستم هايي كه مي توان به وسيله آن از خانه خود مراقبت كرد دوربين مدار بسته است . براي آشنايي بيشتر با دوربين مدار بسته ابتدا بايد شرايط را مشخص كنيد كه در چه محيط با چه شرايطي مي خواهيد دوربين را نصب كنيد سپس به دنبال برند محصول مورد نظر خود باشيد . دوربين هايك ويژن يكي از برند هاي معتبر دوربين مدار بسته است و با قيمت مناسب وهمچنين كيفيت بالاي محصولات توانسته در بازار جهاني رتبه بسيار خوبي كسب كند . شما براي دوربين مدار بسته نيازبه لوازم جانبي مانند كابل ، دستگاه ضبط ، در مواقعي سيم كارت يا كارت حافظه و يو پي اس نياز دارد .

برق اضطراري يو پي اس

يكي از لوازمي كه در حفظ امنيت بسيار كاربردي است ، برق اضطراري ups است . يو پي اس بيشتر براي تامين برق لازم جايگزين برق شهري است آن هم در مواقع قطعي برق . 

ويژگي هاي UPS براي دوربين مدار بسته

  • دستگاه برق اضطراري يو پي اس 300 وات برق دارد

  • بايد بتوان به صورت طولاني مدت از آن استفاده كرد.

  • اندازه نسبتا كوچكي دارد .

  • قدرت پشتيباني از تمامي دستگاه هاي امنيتي را دارد.

  • نصب راحتي دارد

به طور كلي شما براي خريد هر سيستم امنيتي نياز به برق اضطراري دارد البته با نخريدن يو پي اس هم مي شود كار راه انداخت اما با خريد دوربين دار بسته و يو پي اس ديگر نگراني براي مشكلات قطع شدن برق نخواهيد داشت . 

عدم خريد آداپتور ، هزينه كم براي دوربين مداربسته و استفاده براي ديگر سيستم هاي امنيتي ديگر مي تواند مزيت UPS براي دوربين مدار بسته باشد .



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۰۸ توسط:حسين موضوع:

حرف زدن بچه

آغاز حرف زدن بچه از بدو تولد اوست؛ به گونه اي كه كودك با استفاده از اصوات مختلف سعي در برقراري ارتباط با محيط پيرامون خود مي كند و پيام هاي خود مانند گرسنگي يا دل درد را مي رساند. نوزادان تا 3 ماهگي همواره صداهاي اطراف را مي شنوند و نسبت به صداهاي اطراف خود واكنش هايي نظير ترس، گريه يا خنده دارد. با انجام تمرين هايي مانند آواز خواندن براي كودك يا صحبت كردن با اطرافيان در حضور اطرافيان مي توانيد هوش كلامي كودك را در اين دوران تقويت كنيد. از 3 ماهگي به بعد مي توانيد با قرار دادن صورت خود مقابل صورت كودك، رو در روي او با كودك صحبت كنيد و از طريق بازي با كودك، كلمات را به طور واضح براي او تلفظ كنيد. گذاشتن يا نواختن موسيقي براي كودك در اين دوران تا يك سالگي كودك، در بالا بردن مهارت هاي زباني تاثيرگذار است. 

بازي كردن با كودكان مهارت هاي زيادي را به آن ها مي آموزد؛ لذا از اين طريق بسياري از كارها و مفاهيم را مي توانيد به آن ها آموزش دهيد. بازي هاي فكري بسياري فعاليت هاي ذهني كودكان را تقويت مي كنند و انواع هوش را در آن ها بالا مي برد. بازي براي يادگيري و پيشرفت كودكان در بزرگسالي بسيار مهم است. بازي با كودك هم چنين باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها و تقويت مهارت هاي اجتماعي، زبان و ارتباطات كودك مي شود. بازي هاي فيزيكي و تحركي با كودك، او را از لحاظ بدني تقويت مي كند و هم چنين سرعت رشد كودك با انجام اين بازي ها افزايش پيدا مي كند.

بازي كودك با همسالان خود نيز براي كودك نكات آموزنده و لحظات خوش بسياري را براي آن ها مي سازد. كودكان در مهد كودك با ساير همسالان خود آشنا و دوست مي شوند و به بازي كردن به آن ها مي پردازند كه اين كار به اجتماعي شدن كودك در بزرگسالي كمك مي كند. مهد كودك مشهد با قيمت هاي مناسب خانواده ها و امكانات بسيار و مربي هاي مجرب، انواع بازي هاي كودكانه را در برنامه خود دارد. مهد كودك مشهد در نقاط مختلف اين شهر داير است و والدين مي توانند نزديكترين مهد كودك را براي پرورش فرزند خود انتخاب كنند.




 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۵۱ توسط:حسين موضوع:

مهد كودك كرج

زماني كه كودكان وارد مدرسه و مهد كودك مي شوند و با خواندن و نوشتن آشنايي مي يابند، پتانسيل ذهني بيشتري براي شنيدن قصه هاي صوتي پيدا مي كنند و با شنيدن يا خواندن هر كلمه از داستان مفهوم و ماهيت آن كلمه را در ذهن خود تصور مي كنند. شنيدن قصه صوتي براي كودكان دبستاني، آن ها را با كلمات بيشتري آشنا مي كند و ذهن آن ها را تحريك مي كند تا كلماتي را كه مي شنوند، بنويسند يا طرز نوشتن آن را در ذهن خود تصور كنند.

مهد كودك ها همواره مكاني براي رشد و تربيت كودكان بوده است. امروزه مهد كودك ها برنامه هاي متنوع بسياري را براي كودكان در نظر مي گيرند تا اوقات فراغت و بازي كودكان را پر كنند و والدين بتوانند با خاطري آسوده كودك خود را به آن جا بسپارند. در نظر گرفتن چند نكته در انتخاب مهد كودك مشهد، به عنوان يك كلان شهر، و مهد كودك كرج والدين را در مسير انتخاب مهد كودك ها ياري مي كنند.

نزديك بودن محل مهد كودك به محل زندگي كودك، برنامه هايي كه مهد كودك براي سرگرمي و پركردن زمان كودك شما در نظر گرفته است و قيمت شهريه اي كه مهد كودك تعيين مي كند؛ از جمله برخي از نكاتي است در انتخاب بررسي مهد كودك ها بايد مورد توجه والدين باشد. 

برنامه هاي داستان خواني، شعر خواني، زمان هاي مختص بازي، نقاشي و برنامه هاي آموزشي مانند آموزش قرآن، زبان انگليسي و الفباي فارسي در مهد كودك ها تدوين مي شوند و مربيان و نگهداران كودك اين برنامه ها را براي آن ها اجرا مي كنند. 

بخش نگهداري از شيرخوارگان و كودكان تا 2 سالگي نيز با خواندن آهنگ و موسيقي هاي آرام بخش  و يا خواندن قصه براي آن ها، كودكان را آرام مي كند. مهد كودك براي كودكان بالاي 3 سال، در روند اجتماعي شدن آن ها تاثير مثبتي داشته و برقراري ارتباط با همسالان را براي كودك ميسر مي كند.





 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۷:۵۰ توسط:حسين موضوع:

جي پي اس خودرو

جي پي اس خودرو در دنياي امروز با رشد چشمگير جمعيت و به دنبال آن افزايش بيشمار وسايل نقليه، سيستم جي پي اس خودرو و يا همان ردياب خودرو يكي از ايمن ‌ترين و مهم ‌ترين سيستم ‌هاي امنيتي در جهان براي خودروها به شمار مي ‌رود؛ همچنين اين وسيله در موقعيت‌ هاي مكاني و زماني مختلف كمك بسيار بزرگي به صاحبان خودرو خواهد كرد. دوربين خودرو اگر بخواهيم با يك مثال ساده اهميت استفاده از دوربين ثبت وقايع خودرو را براي شما شرح دهيم،بدين صورت كه تصور كنيد ماشين خود را پارك كرده ايد، بعد از مدتي بازگشته و ميبينيد كه ماشيني به خودروي شما صدمه زده است! چگونه آن را پيدا مي كنيد؟ يا حتي ضبط يا لاستيك خودروي شما به سرقت رفته است. چگونه سارق را شناسايي مي كنيد؟ تصور كنيد خداي نكرده تصادف كرده ايد، كدام مقصر است؟ ممكن است مقصر طرف مقابل باشد و او هم اصرار كند مقصر شما هستيد. اينجاست كه دوربين ماشين شما به كمك شما مي آيد. دوربين ماشين شما، هميشه در برابر بسياري از كارها مراقب شماست. در بسياري از تصادفات رانندگي، تا آمدن پليس و رسيدگي به موضوع و يافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پيش آمده است؛ براي حل اين مشكل و جلوگيري از نزاع و كشمكش بين رانندگان، شركت هاي مختلف دوربين خودرو توليد كرده اند. دوربين ماشين يا خودرو در هر قسمتي از ماشين قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقايع بعضي از اين دوربين ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاوير را پخش مي كنند. اجزاي تشكيل دهنده دوربين مداربسته منازل اين دوربين براي به كار گيري در محيط داخل منزل طراحي شده و ۳۶۰ درجه در محور افقي و ۹۶ درجه در محور عمودي قابل چرخش است و ۱۱۰ درجه ميدان مشاهده كرد را در اختيارتان ميگذارد . دوربين تحت شبكه شيائومي , دارنده حسگر CMOS بوده و فرمت فيلم هاي ضبط شده بوسيله آن MPEG4 مي‌باشد و به ميكروفون هاي داخلي و دو طرفه هم مجهز شده . از ساير خصوصيت هاي اين دوربين تحت شبكه مي شود به ظواهر قشنگ و وجود جايگاه كارت ميكرو يو اس بي اشاره نمود كه سعي آن را فراتر ميبرد . براي ذخيره فيلم هاي گرفته شده , سه شيوه موجود هست . يكي به كار گيري از بكاپ ذخيره شده در شيائومي Xiaomi Cloud , به كارگيري از كارت حافظه جانبي ميكرو يو اس بي و ديگري به كارگيري از حافظه داخلي دوربين است كه ۶۴ گيگابايت را تضمين مي نمايد . اين دوربين قابليت و امكان پخش به طور همزمان تصاوير ضبط شده در دستگاه هاي متعدد را داراست و پلي بك تا سرعت ۱۶ برابر را هم در اختيار استفاده كننده قرار مي‌دهد . دوربين مداربسته شيائومي , نه صرفا روي سطح ها متفاوت بلكه بر روي سقف و به صورت بر عكس هم قابل نصب هست.
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۰۵ توسط:حسين موضوع:

قصه كودكانه كوتاه

مضامين قصه كودكانه كوتاه كه براي بچه تعريف مي كنيد بايد طوري باشد كه هم پيام مفيدي را به ذهن كودكانه كودك منتقل كند و هم براي او جذاب و سرگرم كننده باشد. بچه براي شنيدن قصه كودكانه كوتاه تمركز حواس و حوصله بيشتري دارند، چون نيازي نيست تا آن ها مدت زيادي بنشينند و به يك داستان گوش كنند و اين كم بودن جزئيات در قصه هاي كوتاه و سرگرم كننده بودن آن ها، براي آن ها جذابيت هاي خاصي ايجاد كرده است.

امروزه نويسندگان بسياري به تاليف قصه هاي كوتاه متعدد مشغول هستند كه هر كدام از آن ها محتواي خاصي را در برمي گيرد؛ معمولا قصه كودكانه كوتاه از دو جهت آموزنده بودن و روايت داستاني سرگرم كننده براي بچه ها تاليف مي شود، و والدين با خواندن اين قصه ها براي كودكان علاوه بر پر كردن اوقات فراغت كودكان، مفاهيم جديدي را به آن ها آموزش دهد.

بدخوابي كودكان عبارت از اختلال در به خواب رفتن يا تداوم يافتن خواب در كودكان است. در ابتداي تولد تا زماني كه نوزاد برنامه ساعتي مشخصي براي خواب خود پيدا كند، بدخوابي خاصي مشاهده نمي شود، و فقط بهم ريختگي ساعتي وجود دارد؛ بدين معني كه كودك معمولا شب ها بيخواب است و روزها به خواب مي رود. معمولا كودكان بين يك تا سه سالگي دچار بدخوابي مي شوند. اين بدخوابي كودكان مي تواند ناشي از ترس كودكان از عوامل مختلف محيطي يا استرس و اضطراب كودك از به خواب رفتن باشد. اغلب ترس كودكان از تنها ماندن در خواب يا خواب بد ديدن يا حتي ترس از شب ادراري در حين خواب، باعث مي شود تا آن ها دچار بدخوابي شوند و خواب آن ها به هم بريزد. مقابله با اين اختلالات و درمان آن ها در كودكي، از بسياري از مشكلات و بيماري هاي روحي و رواني انسان ها در بزرگسالي جلوگيري مي كند. لذا روانشناسي كودك با شناخت و بررسي هر يك از اين اختلالات و يافتن راهي براي درمان آن ها به كمك انسان ها آمده است. با مراجعه به روانشناسان و مطرح كردن مشكل كودك خود با او و درمان كودك، به سلامت جامعه انساني كمك مي كنيد.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۹:۰۶ توسط:حسين موضوع:

تعمير گوشي نوكيا

مودم ارتباط ابزارات الكترونيكي را با اينترنت برقرار مي كند. در صورتي كه مودم خراب شود يا در عملكرد آن اختلالي به وجود آيد باعث افت سرعت اينترنت و يا قطع شدن كامل اينترنت شما مي شود. بنابراين در صورتي كه احساس كرديد در عملكرد مودم شما مشكلي به وجود آمده است به سرعت براي تعمير مودم خود اقدام كنيد. قطع و وصلي اينترنت، كند شدن ناگهاني سرعت، قطع شدن كامل اينترنت، در صورت وجود اين دسته از مشكلات ممكن است در عملكرد مودم اختلالي به وجود آمده باشد. البته مودم ها انواع متفاوتي دارند مانند: مودم ADSL، مودم VDSL، مودم وايمكس، مودم LTE و مودم TD-LTE. تعميركاري كه براي تعمير مودم اقدام مي كند بايد تمامي انواع مودم را به خوبي بشناسد و به بخش هاي سخت افزاري ونرم افزاري آن ها مسلط باشد و تفاوت آن ها با يكديگر را بداند تا بتواند به طور صحيح مودم آسيب ديده را عيب يابي كند و سپس براي تعمير آن اقدام كند.

هر كدام از انواع مودم ها خصوصيات خاص خود را دارند كه در مراحل تعمير آن ها بايد در نظر گرفته شود، به همين دليل تعميركاري كه مودم خود را براي تعمير به او مي سپاريد بايد انواع مودم را به خوبي بشناسد. مودم ابزاري است كه امروزه در اكثر فعاليت هاي ما دخيل است بنابراين در صورتي كه در عملكرد آن مشكلي به وجود آمد، تعمير مودم را جدي بگيريد.

به همان اندازه كه مودم ها نقش بسيار مهمي را در زندگي روزمره ايفا مي كنند، گوشي هاي همراه هوشمند نيز نقش بسيار مهمي را در انجام فعاليت هاي روزمره دارند. در حرفه تعميرات گوشي نيز تعميركاران و كارشناسان متخصص در اين زمينه بايد اطلاعات لازم درباره محصولات انواع شركت هاي سازنده گوشي هاي هوشمند همراه را داشته باشند تا در مرحله عيب يابي احتمال اشتباه را كم تر كنند. به عنوان مثال تعميركاري كه در تعميرات گوشي ال جي تخصص دارد و به خوبي از پس آن برمي آيد ممكن است تعمير گوشي نوكيا را به درستي انجام ندهد. بنابراين زماني كه تعمير گوشي همراه هوشمند خود را به فرد يا مجموعه اي مي سپاريد حتما اين نكته را به ياد داشته باشيد كه تعميركار مورد نظر از جزئيات سخت افزاري و نرم افزاري محصولات شركت سازنده گوشي همراه هوشمند شما به طور كامل مطلع باشد و در تعمير اين محصولات مهارت و تجربه كافي را داشته باشد تا به گوشي همراه هوشمند شما خسارت بيشتري وارد نكند و باعث مشكلات بزرگ تر و جدي تر در دستگاه شما نشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۴:۴۱ توسط:حسين موضوع: