سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين خودرو و مراحل نصب

دوربين خودرو

براي نصب دوربين مدار بسته خودرو كه مهم ترين عامل در هزينه و خريد دوربين خودرو مي باشد بايد مراحل زير را بدانيد.

مرحله اول : چسباندن و متصل كردن دوربين خودرو به شيشه يا پشت آينه توسط پايه چسبي دوربين خودرو.

مرحله دومانتقال و مخفي كردن سيم دوربين از پشت پوشش سقف خودرو.

مرحله سومعبور دادن سيم از پوشش سقف به لايه پوششي كناره ها به سمت پايين.

مرحله چهارمعبور دادن سيم از كناره به سمت زير داشبورد خودرو.

مرحله پنجممخفي كردن وانتقال سيم از زير داشبورد خودرو به سمت جا فندكي خودرو.

مرحله ششموارد كردن شارژ دوربين خودرو داخل فندكي خودرو و شروع به كار دوربين.

به طور كلي مراحل نصب دوربين دنده عقب را مي‌توان به سه مرحله تقسيم نمود:

  • نصب فيزيكي دوربين دنده عقب (روي سپر عقب و يا بالاي پلاك خودرو)
  • سيم‌كشي برق دوربين دنده عقب.
  • ارتباط دوربين دنده عقب با مانيتور (صفحه نمايشگر) داخل كابين خودرو.

براي تغذيه و شارژ دوربين خودرو بايد باطري يا دستگاهي كخ بتواند برق آن را تامين كند داشته باشيد . يو پي اس يا برق اضطراري ، دستگاهي است كه براي رساندن برق در مواقع ضروري استفاده مي شود اما جايگزين آن در خودرو ، همان باتري خودرو است .

تفاوت باتري يو پي اس و باتري ماشين

باتري هاي مورد استفاده براي اتومبيل ها، اتوبوس ها و كاميون ها به باتري خودرويي معروف هستند.اين مدل باتري ها طراحي و ساخته شده اند تا يك مقدار بسيار زيادي از جريان را براي يك مدت زمان بسيار كوتاه براي تامين قدرت استارت خودرو و روشن شدن اتوموبيل فراهم كنند.

هنگامي كه موتور ماشين روشن و در حال كار است، دينام ماشين وظيفه تامين نيازهاي برق خودرو را به عهده دارد و همچنين به سرعت شروع به شارژ باتري كرده تا به پتانسيل كامل برگرداند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۷:۰۲ توسط:حسين موضوع:

پكيج دوربين مدار بسته

پكيج دوربين مدار بسته

پكيج دوربين مداربسته يكي از راهكارهايي است كه در صورت عدم آشنايي خريدار با تجهيزات دوربين مدار بسته مي تواند پيشنهاد مناسب كارشناسان فني را در قالب يك پك دوربين مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پاركينگ ، منازل و انبارها ارائه نمايد .

پكيج هاي دوربين ماركت به شرح زير مي باشند :

 پكيج دوربين مداربسته اكو: 1 مگاپيكسل و ديد در شب و توليد برد شركت XM

پكيج مدار بسته برنزي : دوربين ها 2 مگاپيكسل و توليد برد شركت XM

پيكج دوربين مدار بسته نقره اي : دوربين 2 مگا پيكسل و برد توليد شركت FULHAN

پكيج دوربين مداربسته طلايي : دوربين 2 مگا پيكسل و برد توليد شركت SONY

پكيج دوربين مداربسته الماس : دوربين 4 مگا پيكسل و برد توليد شركت SONY

برندهايي كه پكيج دوربين مداربسته دارند

در سال 2001، داهوا اولين شركت در چين بود كه يك ضبط كننده ويدئويي ديجيتال ضبط شده با زمان واقعي 8 كاناله را راه اندازي كرد. از آن زمان، اين شركت همچنان به سرمايه گذاري در ايجاد قابليت هاي تحقيق و توسعه قوي براي تكنولوژي و نوآوري جديد ادامه داده است. داهوا از سال 2014 حدود 10 درصد درآمد فروش سالانه خود را در تحقيق و توسعه سرمايه گذاري كرده است. اين شركت داراي چهار موسسه تحقيقاتي – موسسه پيشرفته فناوري، موسسه بزرگ داده، موسسه تراشه و موسسه Video Cloud و بيش از 6،000 مهندس تحقيق و توسعه و كاركنان فني كار بر روي فن آوري هاي پيشرفته در AI، IoT، خدمات ابر، ويدئو، امنيت سايبري، و قابليت اطمينان نرم افزار و ساير فن آوري ها. داهوا تا سال 2016 بيش از 800 اختراع ثبت كرده است. پكيج دوربين داهوا يكي از بهترين و به صرفه ترين محصولات اين شركت است .

هايك ويژن به عنوان بزرگترين توليدكننده امنيتي در جهان، پيشگام در انقلاب هاي صنعت نظارت تصويري در زمينه ديجيتال سازي، شبكه سازي و هوش بوده است. براساس گزارش IHS،  هايك ويژن را به عنوان بزرگترين تامين كننده تجهيزات نظارت تصويري و دوربين مداربسته در جهان در شش سال متوالي (2011-2016) به ثبت رسانده است . جايگاه شماره يك بازار را در تقريبا تمام كالاهاي تجهيزات شخصي، از جمله دوربين هاي شبكه، دوربين هاي آنالوگ و HD CCTV، DVR / NVR ها و رمزگذار هاي ويدئويي. اين برند حتي پكيج دوربين هايك ويژن را نيز به بازار عرضه كرده است كه محصولي به صرفه براي خريداران مي باشد.

چند ماه گذشته هايك ويژن دوربين مداربسته جديدي  را به نام Hilook به بازار معرفي كرد ، اين محصولات براي پروژه هاي  كوچك و متوسط طراحي و عرضه شده است، ازجمله ويژگي دوربين مداربسته هايلوك  قيمت مناسب ، نصب و راه اندازي آسان ، قابل اطمينان و طراحي زيبا  حساب مي آيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۱:۰۷ توسط:حسين موضوع:

تعمير موبايل در محل

يكي از انواع خدمات تعميرات سخت افزاري، تعمير موبايل در محل و تعمير لپ تاپ در محل مي باشد. اين روش كه از سوي مشتريان بسيار محبوب است، عبارت است از تعمير تخصصي موبايل، لپ تاپ و يا سخت افزار ها، در محل و حضور مشتري مي باشد. محبوبيت بالاي اين روش در ميان مشتريان باعث شده است تا مراكز و تعميرگاه هاي بسياري اين روش را در ميان روش هاي تعميري خود به مشتريان عرضه كنند.

در تعمير موبايل در محل و تعمير لپ تاپ در محل مشتري با تماس به كارشناس تعمير، مشكل گوشي يا لپ تاپ خود را براي او مطرح مي كند و از او مي خواهد تا در زماني مناسب به محل گفته شده توسط مشتري، براي تعمير مراجعه كند. سپس كارشناس به همراه ابزار و تجهيزات مورد نياز خود، به مكان مورد نظر رفته و به تعمير موبايل يا تعمير لپ تاپ در محل مي پردازد.

در اين روش تعمير نيز كارشناس پس از حضور در محل مشتري، ابتدا سعي در عيب يابي محصول نموده و پس از يافتن بخشي كه دچار اختلال شده است، با ابزار و تجهيزات مورد نياز خود به تعمير موبايل يا لپ تاپ مي پردازد. اگر قطعه اي كه دچار مشكل شده است، نياز به تعمير يا تعويض داشته باشد، كارشناس آن را جدا نموده و با خود مي برد؛ و پس از تعمير قطعه يا تعويض آن، در زماني ديگر، براي اتصال به موبايل يا لپ تاپ به محل مورد نظر مراجعه مي كند.

سرعت تعمير موبايل در محل و تعمير لپ تاپ در محل مشتري، نسبت به بردن موبايل و لپ تاپ به تعميرگاه بالاتر بوده و ديگر نيازي به دور ماندن از لپ تاپ، موبايل و فضاي مجازي وجود ندارد. كليت روند تعمير موبايل در تعميرگاه با تعمير موبايل در محل تفاوت چنداني ندارد و چه بسا مزيت ها و كيفيت آن از بردن به تعميرگاه بيشتر باشد.

مزيت اين امر در اين است كه تعميرات زير نظر خود مشتري صورت گرفته و امكان سرقت اطلاعات و قطعات سالم موبايل و لپ تاپ در آن وجود ندارد. هم چنين در اين روش ديگر نيازي به حمل لپ تاپ  و لوازم جانبي آن تا محل تعمير گاه نبوده و ازين حيث نيز براي مشتريان آسان و سودبخش مي باشد.

تعمير موبايل و لپ تاپ و قطعه هاي سخت افزاري آن ها، به مهارت هاي مخصوص خود وابسته است كه تنها متخصصان مهندسي سخت افزار با بهره مندي از آن ها مي توانند به تعميرات موبايل و لپ تاپ بپردازند؛ لذا بهتر است سعي شود تعميراتت سخت افزاري به هيچ وجه به دست غير متخصصان نيفتد.

با توجه به شرايط كرونايي حاكم بر جهان و اهميت رعايت بهداشت، تعمير لپ تاپ در محل و تعمير موبايل در محل، بدون نياز به بردن آن ها به تعميرگاه، طرفداران بيشتري پيدا كرد و نگراني هاي مشتريان در خصوص بهداشت دستگاه خود را از بين برد.

ديجي بان با ارائه خدمات نوين تعمير موبايل و لپ تاپ در محل، پذيراي مشتريان عزيز براي رفع اختلالات نرم افزاري و سخت افزاري شماست. براي كسب اطلاعات بيشتر، آگاهي از خدمات و ارتباط با كارشناسان با digibaan.ir/ در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۰۷ توسط:حسين موضوع:

خريد كاغذ سنگي

اگر قصد خريد كاغذ سنگي داريد، بهتر است با معايب و مزاياي اين نوع كاغذ ها بيشتر آشنا شويد تا بتوانيد خريدي بهينه تجربه كنيد. در اين مقاله مي خواهيم بيشتر درباره ي خريد كاغذ سنگي و معايب و مزاياي استفاده از اين كاغذ ها صحبت كنيم؛ تا اگر به دنبال خريد كاغذ سنگي هستيد، در اين امر شما را ياري كرده باشيم.

كاغذ هاي سنگي مزاياي متعددي دارند كه آن ها را از كاغذ هاي ديگر متمايز كرده است. از جمله مزيت هاي كاغذ سنگي كه نمي توان از آن ها چشم پوشي كرد مي توان به موارد ذيل اشاده كرد:

همانطور كه مي دانيد، براي توليد كاغذ هاي سنگي به هيچ وجه از چوب درختان استفاده نمي شود و در توليد اين نوع از كاغذ ها هيچ درختي قطع نشده و به طبيعت و محيط زيست كمترين آسيب وارد مي شود. هم چنين در فرايند توليد كاغذ سنگي نسبت به كاغذ هاي سلولزي مصرف آب به مقدار قابل توجهي كاهش مي يابد؛ بنابراين استفاده از كاغذ سنگي براي صرفه جويي در مصرف آب نيز امري مهم و نيك به شمار مي آيد.

سطح پوشاننده ي كاغذ هاي سنگي در برابر عامل هاي خارجي تهديد كننده ي بافت كاغذ، نظيرآب، حشرات و گرد و غبار آسيب ناپذير و مقاوم است. اين استحكام در كاغذ هاي سنگي، محبوبيت اين كاغذ ها در مشاغل مختلف را بالا برده است. هم چنين نفوذ نپذيري كاغذ سنگي در برابر حشرات كاربرد آن ها را در مصارف بهداشتي مانند دستمال هاي كاغذي نيز بهينه كرده است؛ زيرا در استفاده از دستمال هاي بهداشتي، جذب نشدن آلودگي ها اهميت بالايي دارد.

از آن جا كه كاغذ سنگي ها داراي PH نزديك به 7 هستند و از لحاظ شيميايي خنثي به شمار مي آيند، با مرور زمان رنگ خود را از دست نمي دهند و عمر طولاني تري نسبت به كاغذ هاي درختي دارند. عمر مفيد كاغذ هاي سنگي توسط محققان اين حوزه بالغ بر 700 سال تخمين زده شده است. از اين رو اين كاغذ ها براي ثبت و ضبط اسناد مهم از كاغذ هاي سلولزي مناسب ترند.

استفاده از كاغذ توليد شده از سنگ به جاي كاغذ هايي كه از جنس سلولز هستند، در كنار مزايا و فوايدي كه مي تواند در حفظ محيط زيست داشته باشد، قطعا معايبي نيز دارند. يكي از اصلي ترين معايب كاغذ هاي سنگي اين است كه با افزايش دما، آسيب پذيري آن ها نيز بالا مي رود؛ به گونه اي كه اين كاغذ ها در حرارت شكل خود را از دست مي دهند. اين نقصان در كاغذ سنگي سبب مي شود كه اين كاغذ ها را نتوان براي امور چاپ و پرينت مورد استفاده قرار داد. هم چنين راندمان نوشتاري با استفاده از خودكار و مداد روي كاغذ هاي سنگي پايين تر از كاغذ هاي سلولزي است و براي نوشتار روزمره استفاده از كاغذ هاي معمولي سلولزي مناسب تر است.

شركت آذرخش آدلي ايرانيان با ارائه ي كاغذ هاي سنگي با كيفيت بالا و بروزترين قيمت ها، آماده ي خدمت رساني به خريداران عزيز مي باشد. براي آگاهي از قيمت و خريد كاغذ سنگي مي توانيد با مراجعه به سايت آذرخش آدلي ايرانيان اطلاعات مفيدي كسب نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۸:۲۸ توسط:حسين موضوع:

دوربين خودرو

 چرا داشتن دوربين خودرو ضروري است؟ 

دوربين خودرو دوربين ماركت

دوربين خودرو قابليت اين را دارد تا در صورت رخ دادن اتفاقي در ماشين، شما را آگاه كند و در صورت تصادف يا اتفاقات داخل ماشين كه شما از آن اطلاع نداريد، تصويربرداري كند.

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دوربين ماركت، دوربين هاي خودرو يا از جلو فيلم برداري مي كنند يا هم از جلو، هم از عقب تصويرداري مي كنند و قيمت دوربين جلو ارزان تر از خريد دوربين خودرو جلو و عقب است. نصب دوربين هايي كه همزمان از دو طرف تصويربرداري مي كنند سخت تر از دوربين هاي ديگر است و نياز به تخصص در كابل كشي دارند.

از قابليت هاي دوربين خودرو مي توان به داشتن GPS و WIFI اشاره كرد كه مي توان به راحتي موقعيت خودرو را فهميد.

برخي از ويژگي هاي دوربين خودرو

. اين دوربين ها معمولا روي شيشه ماشين نصب مي گردند

. دوربين هاي خودرو داراي GPS هستند

. بعضي از دوربين هاي خودرو حالت پاركينگ دارند

. دوربين خودرو با استفاده از واي فاي اطلاعات را به شما ارسال مي كنند

. دوربين ماشين در اثر لرزش خودرو با استفاده از سنسور تنظيم لرزش قابليت كنترل آن را دارد

كاربرد دوربين ماشين

. دوربين ثبت وقايع خودرو هنگام رانندگي و جاده اي

. قابليت استفاده براي دنده عقب

. استفاده از آن در داخل ماشين

. ثبت لحظات و وقايع در رفت و آمد ها مخصوصا در سفر

. جلوگيري از سرقت خودرو با دادن هشدار به صاحب خودرو

دوربين ثبت وقايع خودرو

بهترين دوربين هاي محافظ خودرو در سال ۲۰۲۰

. Garmin Dash Cam ۶۶W

كيفيت اين دوربين p ۱۴۴۰ است و با سرعت ۶۰ فرم در ثانيه و زاويه ديد ۱۸۰ درجه كار مي كند. اين دوربين ها GPS همراه دارند و  اندازه آنها نسبتا متناسب است.

از ديگر ويژگي هاي اين دوربين قيمت نسبتا گران آن و نگه داري ۳۰ دقيقه شارژ باتري است . اين دوربين ميدان ديد گسترده اي دارد و رزوليشن آن بالاست.

. Garmin Dash Cam Mini

كيفيت اين دوربين P ۱۰۸۰ است و زاويه ۱۴۰ درجه دارد اما GPS آن به طور يكپارچه كار نمي كند و صفحه نمايش ندارد و به نوعي ايراد اين دوربين هم محسوب مي شود. اين دوربين باتري ندارد و با برق كار مي كند، همچنين قابليت اتصال به تلفن همراه را هم داراست.

. Thinkware U۱۰۰۰

كيفيت دوربين Thinkware U۱۰۰۰ برابر ۴K است و زاويه ديد ۱۵۰ درجه دارد . اين دوربين همراه خود GPS يكپارچه دارد اما صفحه نمايشي براي اين دوربين وجود ندارد و به صورت جداگانه يا همراه با گوشي تلفن مي توانيد تصاوير را در آن مشاهده كنيد.

. Nextbase ۵۲۲GW

زاويه ديد اين دوربين ۱۴۰ درجه است و كيفيت P۱۴۴۰ دارد . اين دوربين GPS به صورت مداوم دارد و مانيتور آن لمسي است.

. Nextbase ۶۲۲GW

Nextbase كيفيت و رزوليشن ۴K را داراست و با زاويه ۱۴۰ درجه تصوير برداري مي كند. GPS اين دوربين به طور مداوم كار مي كند و صفحه نمايش لمسي ۳ اينچي دارد.

. Thinkware Q۸۰۰ Pro

ويژگي مهم اين دوربين فيلم برداري از جلو و عقب است و با كيفيت P۱۴۴۰ از جلو و كيفيت  P۱۰۸۰ از عقب تصوير برداري مي كند. اين دوربين صفحه نمايش ندارد و به صورت مداوم قابليت استفاده از GPS را دارد.

. BlackVue DR۹۰۰S-۱CH

اين دوربين خودرو قابليت دسترسي از راه دور دارد و با كيفيت ۴K كار مي كند. GPS اين محصول مداوم است.

. Nextbase ۴۲۲GW

دوربين خودرو Nextbase بودجه كمي نياز دارد و نسبت به دوربين هاي ديگر كم هزينه تر است . كيفيت آن P۱۴۴۰ است و مانيتور LCD دارد.

. Thinkware F۸۰۰ Pro

اين دوربين قابليت ديد در شب دارد و كيفيت آنP  ۱۰۸۰است اما صفحه نمايش ندارد.

دوربين خودرو

فروشگاه معتبر براي خريد دوربين خودرو

شما براي خودرو به صورت حضوري و فيزيكي مي توانيد به فروشگاه هاي لوازم جانبي برويد و دوربين مناسب و كاربردي خودروي خود را انتخاب كنيد. اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي و وقت كم افراد در خريد و شاغل بودن آن ها امكان خريد اينترنتي بسيار ميسر تر از خريد حضوري است.

اما خيلي از خريداران اعتمادي به خريد اينترنتي ندارند و نديدن كيفيت و جنس محصول براي آنها در خريد موجب بي اعتمادي شده، گاهي هم خريد اينترنتي و سفارش آنلاين براي مشتريان دردسر ساز مي شود و مجبور به بازگرداندن و مرجوع كردن محصول مي شوند ولي بايد توجه داشت كه بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي داراي اعتبار زيادي هستند و خريد از آن ها حتي براي شما به صرفه نيز خواهد بود.

سايت دوربين ماركت با نشاني https://doorbinmarket.com/ يكي از فروشگاه هاي آنلاين داراي اعتبار در زمينه دوربين مداربسته و محصولات امنيتي _نظارتي است.

شما با مراجعه به اين سايت و بازديد از محصولات آن متوجه تنوع زياد محصولات و قيمت مناسب آن ها خواهيد شد. علاوه بر اين با برقراري تماس تلفني با اين فروشگاه مي توانيد از مشاوره و تخصص در زمينه نصب و خريد دوربين مدار بسته به صورت رايگان بهره مند شويد.

منبع : ايسنا

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۳:۱۳ توسط:حسين موضوع:

كمپاني هايك ويژن چيست؟

 دوربين مدار بسته هايك ويژن 

 

كمپاني هايك ويژن توليدكننده محصولات حفاظتي و امنيتي، در سال ۲۰۰۱ تاسيس شده و حدود ۴۰۰۰۰ كارمند كه نزديك به ۱۹۰۰۰نفر از آنها را افراد متخصص تشكيل داده اند تا براي توسعه و رشد بيشتر تحقيق و پژوهش كنند، در اين كمپاني مشغول به كار هستند. 

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دوربين ماركت، شركت هايك ويژن مراكز تحقيق خود را در مونترال، كانادا، لندن، انگلستان و چين تاسيس كرده و حدود ۵۹ نمايندگي و شعبه بين المللي در نقاط مختلف جهان دارد. اين شركت هم اكنون يكي از معتبرترين كمپاني هاي ساخت دوربين مدار بسته در دنيا است. 

دوربين هايك ويژن 

. Network Products: 

دوربين هاي آنالوگ سنتي جاي خود را به دوربين هاي شبكه دادند تا كيفيت تصوير و وضوح بيشتري به جهان ارائه گردد. براي استفاده از اين دستگاه كابل هاي كمتري مورد استفاده قرار مي گيرد. 

استفاده از هوش مصنوعي در محصولات آي پي امكان شناسايي افراد و وسايل نقليه و همچنين علايق مشتريان در فروشگاه ها را فراهم مي كند. 

براي استفاده از اين دوربين از شبكه اينترنتي استفاده مي شود و اين دوربين به تازگي و طي چند سال اخير توليد شده؛ امروزه بخش بزرگي از بازارهاي رقابتي دوربين مداربسته را دوربين شبكه از آن خود كرده است و از اين دوربين بيشتر در پروژه هاي بزرگ استفاده مي شود. 

. Turbo HD Products: 

محصولات آنالوگ از سال ۲۰۱۳ در بازار توسط هايك ويژن عرضه مي شده و در آن زمان مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ Turbo HD كيفيت تصوير را بالا مي برد و تصوير رنگي به صورت ۲۴ ساعته به ناظر ارائه مي دهد. 

دوربين هايك ويژن Turbo HD از سري هاي مختلف تشكيل شده و شامل ، Ultra Series ,Pro Series ,Value Series IOT Series مي باشد. تصوير برداري با كيفيت در نور كم و دقت بالا از ويژگي هاي اين تكنولوژي هستند. 

. Intelligent Traffic Products: 

افزايش تعداد خودرو در جاده ها، ترافيك شهري و همچنين اطلاع رساني و رسيدگي به عواملي كه باعث ترافيك يا تصادف شده موجب طراحي اين تكنولوژي شده است. توليد اين دوربين به افزايش فضاي ذخيره سازي نيز كمك بسياري كرده است. 

. Thermal Products: 

هر چه ميزان حرارت در محيط بيشتر باشد، ميزان مادون قرمز بيشتري از اجسام ساطع مي شود و دوربين هايك ويژن حرارتي وقايع را بررسي مي كند. حفاظت و تشخيص هوشمند، اندازه گيري دما، حفاظت از مناطق ساحلي و بررسي آتش سوزي و سرقت از جمله كاربرد هاي اين نوع دوربين است. 

 

مزاياي دوربين هايك ويژن 

داراي محصولات با كيفيت بالا 

رزوليشن بالاي تصاوير 

پردازش تصوير به طور دقيق 

داراي لنز هاي با كيفيت 

استفاده و نصب آسان 

قابليت ارتقا دادن سيستم 

قيمت نسبتا مناسب 

تنوع بالاي محصولات 

داراي اپليكيشن مخصوص موبايل و مشاهده تصوير در آن 

توليد پكيج دوربين مدار بسته هايك ويژن به صورت بي سيم 

امكان ديد در شب از ۲۰ تا ۱۰۰ متر 

لازم به ذكر است كه در دوربين هاي شبكه، امكان هك شدن وجود دارد. 

اصطلاحاتي براي شناحت بيشتر دوربين هايك ويژن 

سيستم ABF دوربين هايك ويژن: به هنگام تغيير سطح روشنايي در طول روز اين امكان وجود دارد كه فوكوس تصاوير توسط سيستم abf تغيير كند تا تصوير با حالت وضوح برسد. اين تكنولوژي با لنزي جداگانه قابل تغيير است. 

سيستم Defocus Detection هايك ويژن: اين سيستم در واقع آلارمي است كه هنگام تغيير فوكوس و پايين آمدن كيفيت تصوير به صدا در مي آيد. 

سيستم Audio Loss Detection هايك ويژن: سيستم ALD هم در واقع آلارمي است كه به هنگام قطع شدن صدا فعال مي گردد. 

سيستم HDD Group هايك ويژن: منظور از HDD همان Hard Disk Drive است كه براي ذخيره سازي روي دستگاه هاي DVR و NVR نصب مي گردد. قابليت اين سيستم گروهي بودن چند هارد ديسك در دستگاه ها است. 

سيستم HDD Quota هايك ويژن: اين هارد ديسك قابليت ذخيره سازي جداگانه هر دوربين مدار بسته را در دستگاه ها فراهم مي كند. 

سيستم Low Bitrate هايك ويژن: نرخ بيت رابطه مستقيم با رزوليشن تصاوير دارد هرچه بالاترباشد كيفيت تصوير بهتر هرچه كم تر باشد كيفيت تصوير هم پايين تر است. 

 

پروژه ها و موقعيت جهاني دوربين هايك ويژن 

از نظر ميزان فروش رتبه اول در جهان را دارد 

در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست در جهان را دريافت كرده است 

جايگاه نخست در ايالت متحده با ۳ درصد از سهم، 

جايگاه نخست در خاورميانه با ۹ درصد سهم، 

جايگاه نخست در بازار جهاني با ۲ درصد سهم 

و در آخر جايگاه نخست در بين ۵۰ شركت برتر در ۳ سال متوالي 

پروژه هاي مهم: 

استاديوم ورزشي مينيرائو برزيل 

نمايشگاه شانگهاي چين در سال ۲۰۱۰ 

شهرهاي كشور كره جنوبي 

پروژه شهر امن ممفيس و  چونگ كينگ 

پروژه هاي همراسميت و فولام 

نظارت شبانه سالفورد واقع در انگلستان 

پروژه هاي مهم در حمل و نقل: 

خطوط BRT شهر بلو هوريزانته 

سامانه حمل و نقل عمومي لندن 

فرودگاه بين المللي امام خميني 

خطوط ۲ و ۴ مترو تهران 

قطار مغناطيسي شانگهاي 

پروژه اتوبوسراني آرژانتين 

و پروژه هاي ديگر در زمينه امنيت هتل ها، بانك ها، نظارت هاي ساختماني، مراكز آموزشي، مراكز تفريحي و ورزشي، زندان ها و مراكز امنيتي، مخابرات و مراكز درماني مهم دنيا كه تحت پوشش نظارت دوربين مداربسته هايك ويژن و ديگر محصولات امنيتي اين كمپاني هستند. 

منبع : ايسنا 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۱:۱۶ توسط:حسين موضوع:

همه چيز درباره دوربين مداربسته

 

 

آيا به نصب دوربين مدار بسته در فضاي مسكوني و يا محيط كسب و كارتان فكر كرده‌ايد؟! اگر شما هم صاحب فروشگاهي در شلوغ‌ترين نقطه‌ي شهر باشيد، با نصب دوربين مداربسته اررزان، مي‌توانيد امنيت فروشگاه خود را بالا ببريد و به صورت نامحسوس از زواياي مختلف آن محافظت كنيد. با نصب دوربين مداربسته در فروشگاه‌هاي بزرگ يا كوچك، كار نيروي انساني نيز كمتر شده و تنها يك نفر با كمك اين سيستم امنيتي، مي‌تواند بر همه‌ي قسمت‌هاي يك فروشگاه نظارت داشته باشد. اگرچه كاربرد اصلي دوربين مداربسته، حفاظت و بالابردن امنيت است، اما براي مشاغل و محيط‌هاي نظامي و اداري، كنترل ترافيك، تصوير برداري نامحسوس، مشاغل صنعتي و كارخانجات، ارتباطات ويدئويي و... نيز كاربردهاي ويژه‌اي خواهد داشت و البته كه براي بسياري از مجموعه‌هاي توليدي نيز، داشتن دوربين مداربسته ديد در شب، به عنوان يك نياز واجب محسوب مي‌شود. 

چه تشبيهي زيباتر از اينكه با خريد و نصب دوربين مداربسته، گويا براي خود چشم اضافه‌اي خريداري كرده‌ايد تا به شما در حفاظت، امنيت و كنترل شرايط كمك كند. دوربين‌هاي مداربسته چشم‌هاي نامحسوسي هستند كه از زمان روي كار آمدنشان، بسياري از ادارات، فروشگاه‌ها و... را از دزدي‌هاي مكرر و وقوع جرائم نجات داده است. اين سيستم كنترل از راه دور مزيت‌هاي برجسته‌ي ديگري نيز دارد كه آن را به عنوان چشمان نافذ از راه دور، به يك نگهبان تمام عيار تبديل كرده است. 

دوربين مداربسته، هوشمند و كاربردي 

جالب است بدانيد كه اولين دوربين مداربسته در سال 1942 ميلادي در شركت زيمنس آلمان توليد شد و در اصطلاح به دوربين‌هايي مداربسته گفته مي‌شود كه در جاي خود ثابت هستند، اما تصاوير دريافتي را به چند سرور ارسال مي‌كنند. اين دوربين‌ها كه براي سيستم امنيتي مانتورينگ طراحي شده‌اند، به عنوان جعبه جادويي مداربسته شناخته مي‌شوند. به تدريج و با بروز سرقت‌هاي بسيار در مشاغل مختلف، نياز به نصب دوربين مداربسته پيدا شد. علاوه بر اين نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف، كمك شايان توجهي به تشخيص سارقين و متهمان به پليس كرده است. 

دوربين مداربسته مزايا و كاربردهاي بسياري دارد و همچنين نصب دوربين مداربسته ارزان تر از پرداخت ضرر و زيان‌هاي بسيار خواهد بود. بنابراين اگر ايمني شغلي و يا حتي محل زندگيتان اهميت دارد، با نصب دوربين مداربسته خيال خود را راحت كنيد. 

نصب دوربين مداربسته چه مزايايي دارد؟ 

  1. تامين امنيت كلي: همانطور كه گفته شد نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلف به منظور حفاظت و افزايش امنيت محل نصب مي‌شود، اما نصب دوربين مداربسته از يك وجه ديگر نيز امنيت مي‌آفريند. مسلماً هيچ سارقي دوست ندارد در صحنه جرم شناسايي شود، بنابراين وجود يك دوربين مداربسته به خودي خودي موجب دور شدن خلافكاران از محل موردنظر خواهدشد. 

  1. كمك به حل پرونده‌هاي مجرمين: باوجود اينكه بسياري از سارقين از محل‌هاي مجهز به دوربين مداربسته دوري مي‌كنند اما گاهي برخي از بزهكاران به دام چشم نامحسوس دوربين نيز خواهند اُفتاد. تصاويري كه توسط دوربين‌هاي مداربسته ثبت و ضبط مي‌شوند به نيروي پليس كمك مي‌كند تا مجرمين را شناسايي و دستگير كنند. 

  1. كنترل رفت و آمد: تصور كنيد رئيس يك اداره بزرگ مي‌خواهد بر ورود و خروج و نحوه‌ي عملكرد كاركنان خود نظارت داشته باشد، براي اين امر مي‌بايست تمام وقت خود را به سركشي از كاركنان بپردازد. اين درحالي است كه با نصب دوربين مداربسته به راحتي و كاملاً هوشمندانه مي‌تواند بر رفت و آمد، عملكرد كاركنان و نحوه‌ي برخورد با ارباب رجوع نظارت داشته باشد. 

  1. كم هزينه در نصب و نگهداري: دوربين مداربسته ارزان صدها برابر بهتر از پرداخت خسارت‌هاي جبران ناپذير خواهدبود. دوربين مداربسته ارزان خواهد بود اگر در هنگام خريد درست انتخاب كنيد و در نگهداري از آن كوشا باشيد. از طرفي نصب دوربين مداربسته هزينه‌هاي چنداني ندارد و چنانچه دوربين خريداري شده با كيفيت باشد ساليان طولاني كارخواهد كرد. به طور معمول پس از نصب دوربين مداربسته هرچند ماه يكبار مي‌بايست با صرف مبلغي اندك دوربين‌ها را سرويس كنيد تا به درستي كاركنند. درست كاركردن دوربين‌ها فقط به نگهداري و سرويس به موقع آن بستگي خواهد داشت. 

دوربين مداربسته كارآفرين است! 

اطلاق واژه‌ي كارآفريني براي يك دستگاه كوچك كمي دور از ذهن انسان است، اما توليد دوربين مداربسته موجب ايجاد اشتغال نيز شده است. قاعدتاً براي نصب دوربين مداربسته مي‌بايست يك فرد مسلط به كار و حرفه‌اي باشد تا بتواند دوربين را در محل مناسب و با روش درست نصب نمايد. به همين جهت پس از ورود دوربين‌هاي مداربسته به بازار افراد متخصص اين فن صاحب شغلي مناسب و كاربردي شدند. 

 

عملكرد دوربين مداربسته چگونه است؟ 

معمولاً دوربين‌هاي مداربسته در محل‌هاي نصب مي‌شوند كه در معرض ديد عموم نباشد، همچنين طراحي اين جعبه جادويي مداربسته به گونه‌اي است كه به يك دستگاه كامپيوتر و يا لب تاب متصل شده و تصاوير را به صورت آنلاين نمايش مي‌دهند. افزون بر اين دوربين‌هاي مداربسته قابليت ضبط و ذخيره تصاوير وفيلم‌هاي گرفته شده را دارند و در صورت نياز به كار خواهند آمد. ويژگي حائز اهميت دوربين‌هاي مداربسته عملكرد نامحسوس و مخفيانه آن‌ها است. 

به طور مثال در طراحي دوربين مداربسته ديد در شب نوعي LED به كار برده شده كه براي روشن كردن محيط و شناسايي محل تعبيه شده است اما در هنگام روشن شدن محل نصب دوربين مداربسته را نشان نمي‌دهد. استفاده از طيف مادون قرمز در ساختار دوربين مداربسته ديد در شب موجب مي‌شود كه در تاريكي مطلق نيز امكان تصوير برادري داشته باشد. مادون قرمز قدرت ديد چشمي‌هاي دوربين مداربسته ديد در شب را افزايش داده و باعث علمكرد نامحسوس، اما قدرتمندانه آن مي‌شود. با توجه به ويژگي‌هاي گفته شده واضح است كه دوربين مداربسته ديد در شب درست مثل نگهبان از مكان مورد نظر محافظت خواهد كرد. 

معروف‌ترين برندهاي توليد كننده دوربين مداربسته كدامند؟ 

بديهي است كه انتظار هرفرد از وسيله‌اي كه خريداري مي‌كند عملكرد درست و طول عمر بالا مي‌باشد، به همين جهت براي خريد دوربين‌هاي مداربسته نيز مي‌بايست بهترين مارك آن را تهيه كنيد. در حال حاضر نيز بهترين برندهاي توليد كننده دوربين مداربسته ارزان شامل: برند هايك ويژن، داهوا و دي لينك مي‌باشد. البته ناگفته نماند كه برندهاي معروف سامسونگ و ال جي نيز دوربين مداربسته توليد مي‌كنند اما قيمت آن‌ها از ساير برندها بيشتر است. بنابراين اگر مي‌خواهيد دوربين مداربسته ارزان خريداري كنيد كه طول عمر بالايي نيز داشته باشد نمونه‌ي اصلي يكي از سه برند معرفي شده در مطالب فوق را خريداري نماييد. 

قيمت دوربين مداربسته 

 

قاعدتاً قيمت دوربين‌هاي مداربسته ارزان نيز به عوامل بسياري بستگي دارد، مثلا شما براي يك باغ با مساحت پنج هزار هكتار نمي‌توانيد تنها يك دوربين نصب كنيد، زيرا كفاف ظرفيت و بزرگي آن باغ را نمي‌دهد. بنابراين قيمت دوربين مداربسته به شرايط محلي كه قرار است در آن نصب شود، مارك، تعداد و نوع آن بستگي دارد. به طور كلي قيمت هر يك دوربين مدار بسته بين 500 الي 800 هزار تومان مي‌باشد، اما چنانچه بخواهيد براي مجتمع‌ها يا اماكن بزرگ دوربين به صورت پكيجي و در تعداد بالا خريداري كنيد هزينه كمتري در بر خواهد داشت. شايان ذكر است كه هزينه نصب دوربين مداربسته نيز از قيمت خريد محصول جدا بوده و هزينه نصب به شخص نصاب پرداخت مي‌شود. 

دوربين‌هاي مدار بسته را اورجينال خريداري كنيد! 

براي نصب دوربين مداربسته در محلمورد نظر خود بهتر است نمونه‌ي اصلي برند محبوب خود را تهيه كنيد تا پاسخگوي تمام و كمال انتظارات شما باشد. وجود كالاي تقلبي در بازار موجب نگراني افراد در هنگام خريد هر نوع وسيله و نيز دوربين مداربسته بوده است. افرادي سودجو همواره با شعار دوربين مداربسته ارزان با قيمت بسيار بسيار پايين و غير معمولي اقدام به فروش محصولات بي كيفيت كرده و موجب تشويش بازار نيز مي‌شوند. بنابراين بهتر است با بهترين فروشگاه دوربين مدار بسته آشنا شويد! 

براي نصب دوربين مدار بسته و خريد يك محصول با كيفيت فروشگاه اينترنتي گروه دوربين ماركت بهترين انتخاب خواهد بود. گروه دوربين ماركت كه متشكل از چهار بخش با كادري كامــلاً تخصصي و حرفه‌اي است از سال 1389 فعاليت كاري خود را آغاز كرده و تاكنون موفق به اجراي پروژه‌هاي كوچك و بزرگي شده است. اين گروه فعال و زبده با راه اندازي يك وبسايت فروشگاهي اقدام به فروش اينرنتي دوربين‌هاي مداربسته داهوا، هايك ويژن، دي لينك، ال جي و سامسونگ نمونده و محصولات خود را با ضمانت كامل به فروش مي‌رساند. گروه دوربين ماركت به منظور سهولت در اجراي برنامه‌هاي مشترياني كه تصميم به نصب مداربسته براي اماكن بزرگ دارند دوربين‌هاي مداربسته مختلف را به صورت پكيجي نيز ارائه مي‌كند. 

در ويترين فروشگاه اينترنتي دوربين ماركت انواع دوبين‌هاي مداربسته‌ي آي پي، بي سيم، دزدگير خودرو، ردياب خودرو، دوربين خودرو و... ارائه مي‌شود. هر كاربري كه قصد خريد هريك از محصولات دوربين ماركت را داشته باشد مي‌تواند از امكان مشاوره غيرحضوري و تلفني نيز برخوردار شود. 

سخن پاياني ؛ امنيت مهمترين مسئله است... 

 

عقل سليم حكم مي‌كند كه از جان و مال خود محافظت كنيد تا در ادامه‌ي زندگي و امرار معاش خود دچار مشكل نشويد! محافظت از جان و مال به صورت همزمان نيز بسيار مشكل خواهد بود؛ بنابراين با نصب دوربين مدار بسته براي محل كار يا مجتمع مسكوني خود، يك نگهبان هميشه بيدار و هشيار براي خود استخدام كنيد؛ نگهباني كه تنها با يك بار هزينه و بدون دريافت حقوق كار مي‌كند، به طور قطع ارزشمند خواهد بود. 

از آنجا كه كليت نصب دوربين مداربسته براي جلوگيري از ضرر و زيان‌هاي مالي و جاني مي‌باشد، گروه دوربين ماركت نيز به منظور فرآهم آوردن آسايش و آرامش هموطنان خود بهترين برندهاي دوربين مداربسته را ضمن معرفي كامل به فروش مي‌رساند. به طور قطع با خريد از دوربين ماركت (doorbinmarket.com) احساس رضايت خواهيد داشت؛ چراكه اساس كار گروه دوربين ماركت بر صداقت و درستكاري استوار است... 

«دوربين ماركت» با در اختيار داشتن جمعي از كارشناسان و متخصصان حوزه‌ي دوربين مداربسته، از سال 1389 به صورت حرفه‌اي وارد بازار فروش و نصب دوربين مداربسته كشور شده است و همواره به لطف خداوند، توانسته است كه رضايت و خشنودي مشتريان گرامي را به خدمات و محصولات خود جلب كند؛ چنانكه پروژه‌هاي موفق و متعدد دوربين ماركت، خود گواه بر همين مسئله است. 

با دوربين ماركت، يك يار اضافي براي امينت داشته باشيد... تلفن تماس: 02191015108 

منبع شفاف 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۳۷ توسط:حسين موضوع:

قيمت داهوا

نصب دوربين مداربسته اين روزها براي بسياري از كسب و كارها نقشي تعيين كننده دارد و يافتن مناسبترين و با كيفيت ترين دوربين، هميشه براي كارفرمايان يك دغدغه جدي بوده است. دوربين داهوا يكي از پرفروش ترين برندهاست كه در پروژه هاي بسيار مهم در سطح جهاني از آن استفاده مي شود. 

دوربين دالاهو 

اگر شما هم به فكر نصب دوربين مداربسته براي منزل يا محيط كارتان هستيد، ميخواهيد از قيمت دوربين مداربسته داهوا مطلع شويد و ويژگيهاي منحصر بهفرد دوربين داهوا و علت محبوبيت اين برند را بدانيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد! 

نصب دوربين مداربسته چه مزايايي دارد؟ 

شايد هنوز عدهاي بر اين باورند كه نصب دوربين مداربسته متعلق به شركتهاي بزرگ يا فروشگاههايي با مساحت زياد است كه سركشي و وارسي آنها وقت زيادي از كارفرما يا متوليان امر ميگيرد، اما واقعيت اين است كه نقش دوربينهاي مداربسته در زندگيها آن‌چنان گسترده شده است كه افراد براي اطمينان از امنيت منزلشان يا بررسي دائمي كارمندانشان حتي در محيطهاي كوچك از دوربين مداربسته استفاده ميكنند. تحقيقات نشان ميدهد نصب دوربين مداربسته در منازل براي مادران شاغل امنيت خاطر زيادي به ارمغان ميآورد؛ به طوري كه راندمان آنها در محل كار افزايش پيدا ميكند. نصب دوربين مداربسته در اتاق كارمندان نيز سبب ميشود، كارمندان، مدير را همواره ناظر بر اعمال خود بدانند و ضمن ارتباط با درست با ارباب رجوع از امور باطلي كه صرفا باعث وقت گذراندن ميشود بپرهيزند. 

چه ماركي از دوربين مداربسته را تهيه كنيم؟ 

يكي از مهمترين دغدغههاي افراد هنگام خريدن و نصب دوربين مداربسته اين است كه با كيفيتترين برند را انتخاب كنند؛ چرا كه به هرحال با توجه به مزاياي دوربين مداربسته اقدام به خريد و صرف هزينه ميكنند و ميخواهند از اين هزينه، بيشترين فايده را نصيب خود كنند. يكي از معتبرترين شركت هاي توليد تجهيزات تصويري، شركت داهوا  Dahuaاست. دوربين داهوا امروزه در ايران و جهان به يكي از برندهاي محبوب دوربين مداربسته تبديل شده است. شايد قيمت دوربين مداربسته داهوا در مقابل ساير برندهاي موجود در بازار قدري بيشتر باشد؛ اما خريدار بايد بداند كه خريد دوربين مداربسته، اتفاقي روتين و هميشگي نيست. بلكه با يك انتخاب صحيح، يك بار خريد ميكنيد و يك عمر استفاده. در واقع قيمت دوربين داهوا در برابر ارزش خريد آن اصلا به چشم نميآيد! 

آشنايي با برند داهوا 

شركت داهوا در سال ۲۰۰۱ در چين تاسيس شده است. در سال ۲۰۱۴ در بين ۵۰ شركت برتر توليد كننده تجهيزات تصويري در جهان رتبه ششم را با اقتدار به خود اختصاص داده و در سال ۲۰۱۵ رتبه دوم دنيا در اختصاص دادن بيشترين سهم بازار به محصولات خود را كسب كرده است. از دوربين داهوا امروزه در سراسر جهان استفاده ميشود. به طور مثال از مهمترين كاربردهاي دوربين داهوا در جهان ميتوان به استفاده از آن در المپيك تابستانه ۲۰۱۶ ريو، بانك هاي نروژ، امنيت عمومي شهرهاي ايتاليا و مسابقات جهاني شنا در چين اشاره كرد. اين برند محبوب، علاوه بر دوربين داهوا، توليد كنندهي دوربينهاي حرارتي، آيفون تصويري، پهباد، دزدگير و تجهيزات شبكه نيز هست. در ادامه به ويژگيهاي دوربين مداربسته اين برند محبوب و قيمت دوربين داهوا خواهيم پرداخت. 

 

ويژگيهاي دوربين داهوا 

در ادامه مطلب به برخي ويژگيهاي دوربين مداربسته برند محبوب داهوا ميپردازيم: 

  • مجهز به تكنولوژي HDCVI 

دوربينهاي مداربسته به طور كلي به سه دسته تحت شبكه، آنالوگ و اچ دي  تقسيم ميشوند. اگرچه شركت داهوا اولين شركتي نبود كه با تلفيق دو تكنولوژي آنالوگ و آي پي به كيفيت بالاي دوربينهاي مداربسته تحت شبكه دست يافت، اما انواع دوربين داهوا اكنون مجهز به تكنولوژي HDCVI هستند. 

  • مجهز به فناوري IVS 

دوربينهاي اين برند قابليت نصب در تمامي مكانها را دارند و در برابر شرايط جوي و محيطي مقاومند. انواع دوربين داهوا مجهز به فناوري IVS هستند. بر اساس اين ويژگي، دوربينها امكان ضبط سريع و ارسال اطلاعات به يك سرور مركزي را دارند. قابليتي كه در هنگام سرقت، هشدارهاي لازم را به مركز اعلام ميكند. دوربين داهوا بر اساس اين ويژگي امروزه در بسياري از محيطهاي كاري حساس مانند طلافروشيها، موزهها و سفارتخانهها در حال بكارگيري است. 

  • قابليت آناليز هوشمند و ارائه گزارش 

با نصب دوربين مداربسته شركت داهوا، ميتوانيد به هوشمند شدن كسب و كارتان كمك كنيد؛ به طوري كه اين دوربينها قادرند به صورت روزانه، هفتگي، ماهانه و يا سالانه گزارشاتي از ورود و خروج افراد، شمارش افراد، ميزان حرارت و ساير اطلاعاتي كه براي هر كسب و كاري ميتواند مهم باشد، ارائه دهند. 

  • قابليت دنبال كردن هدف 

ميتوانيد تنظيمات دوربين داهوا را به گونهاي تغيير دهيد كه هدف مورد نظر شما را در صورت رؤيت دنبال كند و يا با دقت جزييتري آن را رصد نمايد و روي سوژه زوم كند! 

  • مناسب بودن قيمت دوربين داهوا در مقايسه با ساير برندها 

قيمت دوربين مداربسته داهوا در مقايسه با ساير برندهايي كه تمام قابليتهاي فوق را دارا هستند، بسيار مناسب است، اما قيمت دوربين داهوا در مقايسه با ساير دوربينهايي كه در بازار موجود است قدري بيشتر است. اين به اين معناست كه اگر قصد نصب دوربين مداربستهاي داريد كه هوشمند و منطبق با تكنولوژي روز دنيا و همگام با برترين برندهاي سطح اول جهان باشد، دوربين داهوا را انتخاب كنيد. قيمت دوربين مداربسته داهوا هرچه كه باشد به نسبت امكاناتي كه با خريد آن به دست ميآوريد به صرفه است. علاوه براين، دوربين مداربسته چيزي نيست كه قرار باشد يك يا دوسال ديگر آن را تغيير دهيد و مجددا متحمل هزينه شويد، بنابراين با خريد دوربين داهوا تا چند دهه آينده و شايد تا پايان عمر ديگر نياز به خريد دوربين مداربسته نخواهيد داشت! 

 

دوربين داهوا را از كجا بخريم؟ 

وقتي يك برند، محبوب در سطح جهان ميشود، بسياري از سودجويان تلاش ميكنند با ساخت نمونههاي تقلبي جيب خود را پر كنند. بنابراين هوشيار باشيد كه خريد دوربين داهوا را از مراكز معتبر پيگيري نماييد. پيشنهاد ما به شما براي خريد و نصب دوربين مداربسته مراجعه به گروه "دوربين ماركت" (doorbinmarket.com) است. اين مجموعه كه ۱۰ سال است با تكيه بر دانش متخصصين خود در زمينه شبكه و دوربين مداربسته فعاليت ميكنند، مركزي معتبر براي تهيه و نصب دوربين مداربسته به شمار ميآيند. شما ميتوانيد با مراجعه به وبسايت اين مجموعه و تماس با تيم دوربين ماركت از نظرات كارشناسي مشاوران براي خريد دوربين داهوا و انواع دوربين مداربسته برخوردار شويد. كارشناسان اين مجموعه از مشاوره براي خريد تا پيگيري سبد سفارش شما و راهنماي نصب دوربين مداربسته در كنار شما خواهند بود. 

  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۴:۱۰ توسط:حسين موضوع:

تعمير مودم واي فاي

مودم واي فاي، دستگاهي از تجهيزات شبكه است كه رابط اتصال كاربران به اينترنت مي باشد. مودم واي فاي تكنولوژي اتصال به اينترنت به صورت بي سيم يا وايرلس به شمار مي آيد. مودم هاي وايرلس نسبت به مودم هاي داراي كابل سيم، از حساسيت هاي بيشتري در انتقال داده برخوردارند. اين حساسيت ها باعث شده تا مودم واي فاي آسيب پذيرتر از مودم هاي داراي كابل سيم باشد و در نتيجه ي اين آسيب پذيري، تعمير مودم واي فاي اهميت ويژه اي را به خود اختصاص داده است.

نكته ي قابل توجه ديگر در تعمير مودم واي فاي به دست كارشناس، عيبي يابي تخصصي آن است. فهميدن درست آن كه مشكل مودم از كجا آب مي خورد و راه حل آن چيست، براي متخصصين اين حوزه به راحتي امكان پذير است. يك مودم در طول عمر استفاده از آن، ممكن است دچار مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري متعددي شود، كه تشخيص اين مشكلات و راه حل تعمير مودم واي فاي، تنها به دست متخصصان آن است.

اولين علامت مودم براي فهميدن خرابي و اختلال آن، خاموش شدن چراغ مودم واي فاي يا چراغ اينترنت آن است. خاموشي چراغ اينترنت، نشان از قطعي اتصال به شيكه جهاني اينترنت دارد. اين قطعي شامل دلايل متعددي مي شود كه در اينجا به برخي از ان ها مي پردازيم.

تمديد بود اشتراك: بهتر است در ابتدا از تمديد بودن سرويس اينترنت خود مطمئن شويد. به عبارت ديگر مطمئن شويد كه سرويس اينترنت شما از نظر مدت زمان و حجم معتبر است و هيچداك از موارد فوق به اتمام نرسيده است.

نويزها را دست كم نگيريد: مورد دوم كه مي تواند باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم شود نويز است براي دستيابي به اين موضوع بهتر است خط تلفن خود را از نظر داشتن نويز كنترل كنيد اگر خط تلفن شما نويز داشته باشد اين نويز مي تواند علت خاموش بودن چراغ اينترنت مودم شما باشد.

خرابي كابل ها: در بعضي موارد قديمي بودن كابل ها، فرسوده بودن آنها و خوردگي ناشي از اين موارد باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم باشد براي بررسي اين موضوع بهتر است كابل ها و سيم هاي تلفن و مودم را كنترل كنيد و اگر قديمي هستند و فرسوده شده اند آنها را تعويض كنيد.س

با چك كردن موارد ذكر شده و اطمينان از صحت آن ها، مي توانيد از سالم يا خراب بودن مودم واي فاي خود اطمينان حاصل كنيد. هم چنين در صورت خرابي مودم واي فاي و روشن نشدن چراغ اينترنت، براي تعمير مودم واي فاي خود، مي توانيد به كارشناسان و متخصصان مجرب در حوزه تعميرات تجهيزات شبكه مراجعه نماييد.

ديجي بان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۴۴ توسط:حسين موضوع:

راهنماي ردياب خودرو

ردياب خودرو و راهنماي خريد آن 

ردياب خودرو دوربين ماركت 

به دليل افزايش آمار سرقت در طول زمان ، مخصوصا سرقت خودرو بسياري از كمپاني هاي توليد ابزار هاي امنيتي و نظارتي ، ردياب خودرو يا دزدگير هايي مخصوص خودرو ساخته اند. 

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دوربين ماركت، ردياب خودرو چيست؟ چگونه كار مي كند؟ در چه قسمتي از ماشين كاربرد دارد؟ پاسخ اين سوالات در متن زير يافت مي شود. 

پس اين متن را با دقت بخوانيد تا اگر قصد خريد ردياب ماشين داريد كار شما را آسان تر كند. با توجه به تاريخچه موجود از اولين ردياب هاي خودرو، اين وسيله ابتدا ابزاري جنگي بوده و براي رديابي خودرو هاي جنگي استفاده شده است. 

ردياب خودرو چيست ؟ 

ردياب يا جي پي اس خودرو وسيله اي است كه از موقعيت ياب جهاني براي يافتن مكان مورد نظر در آن استفاده مي شود و ماهواره هايي كه در مدار زمين قرار دارند موقعيت مورد نظر را به جي پي اس انتقال مي دهند؛ اين پيغام بوسيله جي پي اس به ردياب مي رسد و موقعيت خودروي شما مشخص مي گردد. 

بسياري افراد تنها براي يافتن مكان ماشين سرقت شده از ردياب استفاده نمي كنند بلكه مي خواهند فردي را دنبال كنند و موقعيت شخص را رديابي كنند. در بسياري از فيلم هاي پليسي ديده ايم كه از ردياب خودرو براي دنبال كردن سارقين استفاده مي شود. 

البته اين نكته را هم در نظر داشته باشيد بسياري از توليدكنندگان خودرو، جي پي اس را در خودرو نصب مي كنند و نيازي به خريد جداگانه جي پي اس نيست. 

ابتدا بايد هدفتان از خريد ردياب را مشخص كنيد و بدانيد دقيقا براي چه كاري ردياب خودرو مي خواهيد. 

جي پي اس خودرو 

انواع ردياب خودرو 

ردياب متصل به برق: اين ردياب ها در صورت اتصال به برق ماشين كار مي كنند و منبع تغذيه آن ها برق ماشين است . 

ردياب همراه با باتري: ردياب هايي كه نيازي به سيم كشي ندارند با باتري كار مي كنند و تنها براي شارژ مجدد نياز به برق دارند. 

ويژگي هاي جي پي اس خودرو 

درياب خودرو را مي توان در هر قسمتي از ماشين نصب كرد. ( جايي كه بتوان آن را به برق متصل كرد ) 

ردياب هاي خودرو قابليت اتصال به اينترنت دارند. 

بعضي  از ردياب ها سيم كارت خور هستند و استفاده از هر سيم كارتي در آنها مجاز است. 

علاوه بر خودرو ردياب ها در هر شرايط ديگري نيز قابل نصب هستند. 

ردياب خودرو سرعت ماشين را كنترل مي كند و در صورت افزايش سرعت بيش از حد مجاز به شما هشدار مي دهد. 

با داشتن سنسور دما، دماي خودرو را مديريت و كنترل مي كند. 

بعضي ردياب ها امكان خاموش كردن خودرو از راه دور دارند و مي توان با ارسال پيامك به ردياب خودرو، ماشين را خاموش كرد. 

مي توان براي خودرو بوسيله ردياب محدوده اي را مشخص كرد تا از آن حد پيش تر نرود. 

در ردياب ماشين امكان اتصال سنسورهاي مختلف وجود دارد. 

معمولا ردياب خودرو را در سقف ماشين، داخل درب ماشين يا داشبورد قرار مي گيرد. 

. اندازه و ابعادي مثل گوشي تلفن همراه دارد. 

بعضي از ردياب هاي خودرو ضد آب هستند. 

امكان كنترل جي پي اس خودرو از طريق تلفن همراه براي شما وجود دارد و مي توان محل خودرو را از طريق گوشي رديابي كرد. 

كاربرد ردياب هاي ماشين 

حمل و نقل و مديريت 

پليس و نيروي انتظامي 

استفاده شخصي 

سرويس هاي حمل و نقل 

وسايل نقليه ( تاكسي ، اتوبوس ، ... ) 

كشتي هاي مسافربري 

ردياب ماشين 

در چه صورت ردياب خودرو به شما هشدار مي دهد؟ 

در صورت باز شدن در هاي قفل 

در صورت جدا شدن ردياب از خودرو 

سرعت بيش از حد تعيين شده 

ورود به مكان هاي غير مجاز 

اگر باتري رو به اتمام باشد 

حركت ماشين 

تصادف 

صداي آژير خودرو 

خريد ردياب خودرو 

ردياب خودرو را مي توان از فروشگاه هاي لوازم جانبي خودرو تهيه كرد اما بعضي فروشگاه هاي محصولاتي امنيتي و نظارتي هم ردياب خودرو عرضه مي كنند. 

گاهي هم در صورت داشتن حضور فيزيكي مي توان خريد را به صورتي آنلاين يا تلفني انجام داد ولي بسياري افراد براي اعتماد به فروشگاه هاي اينترنتي نياز به تجربه خريد آنلاين و زمان بيشتري دارند و اعتماد نمي كنند. 

اما راه هاي بسياري براي اعتماد به اين فروشگاه ها وجود دارد. دوربين ماركت يكي از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي خريد دوربين مدار بسته و ابزارهاي امنيتي در ايران است كه با بدست آوردن اعتماد مشتريان خود در فروش اينترنتي تولنسته بالاترين جايگاه را بدست آورد. 

در فروشگاه دوربين ماركت براي مشتريان تنوع قيمت بالايي وجود دارد و در حق انتخاب آزاد هستيد. بسياري از افراد نمي داند ردياب خارجي بهتر است يا ايراني اما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه كيفيت ردياب ها مربوط به برند آن ها نيست و ايران در بسياري از بخش هاي توليد پيشرفت زيادي داشته است. 

منبع : ايسنا 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۳:۲۲ توسط:حسين موضوع: