سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

بهترين برند دورببين

بهترين برند هاي دوربين مداربسته 

به گزارش گروه رسانه‌هاي ديگر خبرگزاري آنا، دوربين هايلوك؟! دوربين هايك ويژن؟! يا دوربين داهوا؟! شما كداميك را به عنوان نگهبان منزل يا كسب و كارتان انتخاب ميكنيد؟! برندهاي متفاوت با قيمت‌هاي متفاوتي از دوربين مداربسته در دنيا وجود دارد. از دوربين هايلوك كه در چند سال اخير توسط كمپاني دوربين هايك ويژن به مرحله توليد و انتشار رسيده است گرفته... تا دوربين‌هاي مداربسته ال جي يا سامسونگ كه سال‌هاست با يك برندينگ قدرتمند توليد مي‌شوند. بعيد است كه در زندگي روزانه خود به مكان‌هايي مانند فروشگاه‌ها، مدارس، محل كار و حتي سوپرماركت سركوچه، رفته باشيد و آنجا با يك نوشته تايپ شده بر روي كاغذ A۴ با تير"اين مكان مجهز به دوربين مداربسته است" مواجه نشده باشيد. زماني دوربين‌هاي مداربسته يك مزاحم اجتماعي ناميده مي‌شدند و مردم خود را از آن قايم مي‌كردند اما امروزه يك وسيله عادي در زندگي ما است و به‌خوبي با برندهاي مختلفي همچون دوربين داهوا در ميان مردم و فرهنگ روزمره ما جاي خود را باز كرده‌اند. 

بهترين برندهاي دوربين مداربسته در بازار كدامند؟ 

دوربين داهوا 

برندهاي گوناگوني در دنيا همچون سامسونگ، ال جي، دوربين هايك ويژه، دوربين داهوا و غيره در بازار جهاني وجود دارند. اما چند برند با كيفيت و مناسب در بازار ايران همچون دوربين هايلوك بيشترين رضايت را از سمت مشتريان خود داشته‌اند. با توجه به شرايط كنوني وضعيت اقتصادي در ايران و بالارفتن تورم درسطح جامعه، سطح توان و قدرت خريد مردم بسيار پايين آمده است. اما نيازها همچنان سر جاي خود هستند و در برخي موارد حتي بيشتر هم شده‌اند. 

در واقع چه با جامعه‌ا‌ي مدرن و چه پست مدرن طرف باشيم، كمبود شناخت مردم نسبت به يكديگر و بالا رفتن سطح آسيب‌هاي اجتماعي بيش از گذشته احساس مي‌شود و لزوم استفاده از دوربين‌هاي مداربسته‌اي همچون دوربين هايلوك را خاطر نشان مي‌سازد. بايد به اين امر توجه داشته باشيم كه دوربين مداربسته‌اي كه شما براي مغازه، محل كار، اداره، شركت، باغ و ويلا، خانه و يا هر جاي ديگري كه تهيه مي‌كنيد، جزء يكي از هزينه‌هاي ثابت سالانه شما براي تضمين امنيت‌تان محسوب مي‌شود و به گونه‌اي نيستند كه پس از چند روز شما بتوانيد آن را دوباره از نو خريداري كنيد. براين اساس سعي مي‌كنيم شما را ياري كنيم و چند برند معتبر و با كيفيت را به شما معرفي كنيم. 

دوربين داهوا 

يكي از بهترين برندهايي كه در چند دهه اخير توانسته بازار جهاني را در دوربين‌هاي مداربسته آنالوگ و دوربين‌هاي مداربسته IP از آن خود كند، دوربين داهوا است. برند دوربين داهوا با ۱۵ سال سابقه حرفه‌اي، توانسته با كيفيت برتر خود در طراحي و ساخت، جايگاه بسيار مطلوبي را در بازارهاي جهاني به دست آورد و بازار فروش خود را به كشورهاي بزرگ دنيا همچون آمريكا، اروپا، ژاپن و تايوان برساند. دوربين داهوا در ايران نيز يكي از بزرگترين و پرفروش‌ترين برندهاي دوربين مداربسته مي‌باشد كه توسط مجموعه دوربين ماركت با خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازي دوربين در محل مورد نظر شما، پشتيباني مي‌شود. 

 

دوربين هايك ويژن 

يكي ديگر از برندهاي معتبر و مورد پسند بازار و مشتريان در دنيا، دوربين هايك ويژن است. اين نوع از دوربين توسط كمپاني بزرگ هايك ويژن يكي از پيشتازان صنعت نظارت تصويري در دنيا است. اين برند در مجموعه‌اي بالغ بر ۱۳۰۰۰ نفر نيروي انساني و با ۴۰۰۰ نفر طراح در بخش تحقيق و توسعه كمپاني هايك ويژن توليد مي‌شود و يكي از بزرگترين تيم‌هاي انساني را در زمينه دوربين‌هاي مداربسته دارد. اين كمپاني دوربين هايك ويژن را در بيش از ۱۰۰ كشور بزرگ دنيا، همچون آمريكا، هلند، تايلند، ايتاليا، روسيه و... به فروش مي‌رساند. كيفيت بالاي اين برند در دوربين‌هاي آنالوگ و دوربين‌هاي مداربسته تحت شبكه عاملي شده تا مجموعه دوربين ماركت اقدام به وارد كردن و فروش دوربين هايك ويژن در ايران كنند و آن را در اختيار خريداران ايراني نيز قرار دهند. 

دوربين هايلوك 

يكي از برندهاي مورد اسقبال امروزه در دنيا دوربين هايلوك است. در سال ۲۰۱۸ اين دوربين تحت نظر كمپاني دوربين هايك ويژن به بازار عرضه شد و به سرعت جاي خود را در ميان دوربين‌هاي مداربسته مورد پسند در دنيا باز كرد. دوربين هايلوك آنالوگ و دوربين هايلوك تحت شبكه با توجه به كيفيت بالايي كه داشتند و از سوي ديگر از آنجا كه كمپاني هايك ويژن قيمت اين نوع از دوربين‌هايش را پايين‌تر از مدل‌هاي ديگر زده بود، به سرعت در جامعه بازار جهاني جاي خود را باز كرد. اين مدل به مدد مجموعه دوربين ماركت به ايران نيز رسيده است. دوربين هايلوك كيفيت بالايي در ضبط و ذخيره تصاوير و صداها داشته و كاركرد مناسب و با كيفيتي در زمينه دوربين‌هاي مداربسته همانند ديگر دوربين‌هاي پرفروش همچون دوربين داهوا در ايران دارد. همچنين قيمت كمتر آن با توجه به وضعيت اقتصادي در ايران باعث شد همچون دوربين داهوا و دوربين هايك ويژن به يكي از پرفروش‌ترين دوربين‌هاي مداربسته تبديل شود. 

ويژگي دوربين هايلوك چيست؟ 

،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۶:۲۰ توسط:حسين موضوع:

تعمير مودم

مودم يكي از ابزار هاي كامپيوتر است كه اين روزها براي اتصال به اينترنت، به شدت به كمك بشر آمده است. كار اصلي مودم اتصال دو كامپيوتر از طريق خطوط مخابرات به يكديگر و انتقال داده ميان آن هاست؛ از نمونه مودم ها در گذشته، مي توان به باندهاي ضبط صدا اشاره كرد؛ كه ديجيتال را به اصوات مبدل مي ساخته است. امروزه با پيشرفت تكنولوژي، مودم ها نيز توسعه يافته اند، به طوري كه پاسخگوي نياز هاي بشر در رابطه با اتصال به شبكه ي جهاني اينترنت مي باشند.

اما اين ابزار بسيار مفيد، ممكن است حامل مشكلاتي شود كه نياز به تعمير مودم پيدا كنيم. مشكلاتي از قبيل نوسان در سرعت، خاموش و روشن شدن چراغ مودم و عدم اتصال به اينترنت از طريق مودم از جمله اختلالاتي است كه در صورت بروز بايد هر چه سريع تر به تعمير مودم خود بپردازيد.

مهم ترين مسئله در تعمير مودم، عيب يابي آن است؛ تعميركار ابتدا بايد مشكل مودم را به خوبي بشناسد و سپس در جهت تعمير مودم اقدام نمايد؛ متخصصان تعمير مودم بايد بدانند مشكل از كجا آب مي خورد و چگونه برطرف مي شود. شناخت تمامي قطعات و تجهيزات به كار رفته در ساختار مودم، در حل مشكل مودم، براي تعميركار در عيب يابي بسيار كمك كننده است.

آگاهي از مسائل روز و اخبار حوزه هاي مختلف در سراسر دنيا به وجود اينترنت وابسته است؛ لذا عدم دسترسي به اينترنت، عدم آگاهي و قطع ارتباطات بين المللي را در پي دارد. بي خبري و عدم امكان ارتباط با سايرين، در قرن حاضر موجب كلافگي و سر در گمي مي شود.

لذا همانطور كه استفاده از اينترنت و اتصال به شبكه ي جهاني، از نياز هاي اساسي و غير قابل كتمان بشر به شمار مي آيد، اختلال در اينترنت و قطعي اين اتصال نيز مشكلات عديده اي را براي جوامع انساني به بار خواهد آورد، لذا برطرف كردن اين اختلال و تعمير مودم هاي اتصال اينترنت، براي زندگي در عصر حاضر، امري مهم به شمار مي آيد.

خرابي مودم در زندگي روزمره ما مي تواند باعث قطع شدن دسترسي ما به اينترنت شده و سختي هاي زيادي را براي ما ايجاد كند بنابراين مهم است كه انواع خرابي ها مودم را بشناسيم و بتوانيم با طرح سوالات درست و اطلاع رساني دقيق به تعميركار او را راهنمايي كنيم كه بتواند در سريعترين زمان ممكن تعمير مودم را انجام داده و به ما تحويل دهد. در بسياري موارد خرابي مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم يا قطع و وصل شدن اينترنت مي شود.

ديجي بان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۰:۳۵ توسط:حسين موضوع:

تعميرات مودم

با توجه به گسترش فناوري هاي نوين، ميزان استفاده از تكنولوژي و فضاي اينترنت، افزايش چشم گيري يافته است؛ به طوري كه در صورت اختلال در اينترنت، با مشكلات بسياري مواجه خواهيم شد. در صورت بروز اختلال در انتقال داده ها از طريق اينترنت، تعميرات مودم و تجهيزاتي كه مانند مودم، واسطه ي اتصال كاربران به اينترنت هستند، موضوعي بسيار مهم است.

اينترنت پل ارتباطي انسان با دنياي اطراف خود است. مودم اصلي ترين ابزار براي اتصال به اين پل جهاني مي باشد. اگر مودم وجود نداشت، هيچ گاه اين پل ساخته نمي شد و ارتباط انسان ها در نقاط مختلف دنيا به طور همزمان، غير ممكن باقي مي ماند. در صورت خرابي مودم، اين پل شكسته مي شود و دوباره ارتباط قطع مي شود؛ بنابراين در صورت اختلال، بايد اين پل را دوباره ساخت و به تعميرات مودم پرداخت.

يكي از دستگاه هايي كه امروزه زندگي بسياري از ما به آن وابستگي زيادي دارد مودم است پس تعمير مودم نيز يكي از نيازهايي است كه در زندگي بسياري از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نياز به تعميرات مودم خواهيم داشت براي حفظ سلامت مودم بسيار مهم است كه تعمير مودم را به تعميركار ماهر و با تجربه بسپاريم تا بتوانيم اطمينان داشته باشيم پس از تعميرات مودم مي توانيم مجددا از آن استفاده كنيم. تعمير مودم بر حسب نوع و برند مي تواند متفاوت باشد پس بايد بتوانيم بر حسب نوع و برند تعمير مودم را به تعمير كار مناسب واگذار كنيم.

براي تعميرمودم ها، چه ساده باشند چه پيشرفته، بهتر است به كارشناسان مجرب و حرفه اي مراجعه كنيد. خود تعميري و يا تعمير به دست نابلدان و غيرحرفه اي ها، ممكن است اختلال مودم را بيشتر و عميق تر كند؛ و در مواردي حتي تعميرات مودم را غيرممكن سازد.

عيب يابي مودم و تعميرات آن به روش هاي حرفه اي، از اصلي ترين كارهاي متخصص تعميرات مودم به شمار مي آيد. تعميرات مودم زيرشاخه ي رشته ي تجهيزات شبكه محسوب مي شود؛ كه يادگيري آن براي علاقمندان به اين رشته توصيه مي شود.

اگر مودم هاي خانگي يا شركتي شما دچار اختلال شده اند و در اتصال به اينترنت با مودمتان مشكل داريد، تا دير نشده است براي برطرف كردن آن اقدام كنيد و به كارشناسان و متخصصان تعميرات مودم مراجعه كنيد؛ اين افراد با گذراندن دوره هاي تخصصي تعميرات مودم و تجهيزات شبكه، مودم شما را عيب يابي كرده و اختلالات آن را برطرف مي نمايند.

digibaan.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۵:۳۵ توسط:حسين موضوع:

پكيج هاي دوربين مداربسته

پكيج دوربين مداربسته

قبل از معرفي انواع پكيج دوربين مداربسته بايد ابتدا كمي با اين اصطلاح آشنا شويم پس با ما تا انتهاي مقاله همراه باشيد.

پكيج دوربين مداربسته چيست؟

همانطور كه قبل از خريد هركالايي ابتدا اطلاع پيدا كردن از نحوه عملكرد و موارد تاثير گذار بر قيمت آن ميتواند مارا در خريد بهتر كمك كند دوربين مداربسته و بهتر بگوييم پكيج دوربين مداربسته از اين قائده مستثنا نبوده و شما خواننده و خريدار محترم ميبايست از آن اطلاع پيدا كنيد . در پاسخ به سوال بالا بايد به صورت ساده بگوييم پكيج هاي دوربين مداربسته در واقع تعدادي دوربين مداربسته و ملزومات نصب و سيم كشي آن به صورت يكجا بوده كه ميتواندد در درجه اول انتخاب را براي خريد ساده تر كرده و همچنين ميتواند به جهت اقتصادي براي خريدار به صرفه باشد زيرا براي مثال به صورت يكجا 10 دوربين با دستگاه ضبط تصاوير و سيم ها و اتصالات خريداري مينمايد .

 

چرا بايد از پكيج دوربين مداربسته استفاده كرد

 

خريد دوربين مداربسته

همانطور كه در بالا اشاره شد استفاده و خريد پكيج هاي دوربين مداربسته در واقع يك معامله دو سر سود بوده و ميتواند به نفع هردو طرف يعني شركت سازنده و خريدار باشد . براي شركت سازنده از اين جهت مورد تجه است كه خريدار با يك بار خريد ميتواند دوربين و تجهيزات بيشتري را از شركت خريداري نمايد و اين مسئله خود به تنهايي ميتواند سود بسياري را براي شركت سازنده داشته باشد از سمت ديگر شركت سازنده به دليل فروش تمامي قطعات و تجهيزات از برند خود ميتواند بيشترين مقدار هماهنگي بين قطعات، رواني و سرعت را به مشتري ارائه دهد و اين امر باعث بيشتر شدن تبليغات پنهاني و دهان به دهان مشتري براي شركت و تجربه كاربري مناسب شود و عملا از استفاده از برند هاي نامعتربر و با كيفيت پايين را در كنار محصولات خود جلوگيري كرده است .

و اما خريد پكيج دوربين مداربسته براي مشتريان هم داراي مزاياي فراواني است كه به آن اشاره خواهيم نمود . مورد اول كه بيشتر از بقيه موارد ميتواند داراي درجه اهميت باشد بحث قيمت تمام شده است كه در اين مقاله به آن اشاره شد در واقع مشتريان با خريد تعداد اجناس بيشتر ميتوانند سود خوبي را از خريد يكجا نسبت به خريد تكي به دست بياورند . همچنين با مشتريان ميتوانند اگر قصد خريد تجهيزات نصب دوربين مداربسته را دارند و ميخواهد سيستم امنيتي منزل يا محل كار خود را به صورت شخصي راه اندازي كنند تمام موارد و ملزومات نصبي را يكجا دريافت كنند و اين امر موجب ميشود به دليل تجربه ناكافي در نصب از مراجعه چند باره براي تهيه اقلام نصب جلوگيري شود .

 

قيمت پكيج دوربين مداربسته و انواع آنها

قيمت پكيج هاي دوربين مداربسته با توجه به نوع شكركتي بود و برند و يا فروشگاهي بودن متفاوت است . درواقع منظور از پكيج هاي شركتي پكيج هايي است كه در شركت تمام اقلام نصب داخل يك جعبه با طراحي مشخص قرار ميگيرند و منظور از پكيج هاي فروشگاهي در واقع همان دوربين هاي تكي كه گاها ميتوانند از يك برند نباشند است كه كارايي و عملكرد مناسبي در كنار يكديگر دارند و اين همخواني موجب شده تا فروشنده خود اقدام به تهيه پكيج هايي براي راهنمايي و خريد بهتر مشتري نمايد .

انواع پكيج دوربين مداربسته

ما در سايت دوربين مخفي براي رفاه حال شما خريدار محترم انواع مختلفي از پكيج هارا در نظر گرفته ايم تا به راحتي با توجه به فضا و بودجه در نظر گرفته شده از سمت شما انتخاب پكيج ها راحت تر و به صرفه تر باشد اين دسته بندي ها شامل :

  1. پكيج دوربين مداربسته تحت شبكه
  2. پكيج دوربين مداربسته بي سيم
  3. پكيج دوربين مداربسته خانگي
  4. پكيج دوربين مداربسته اقتصادي
  5. پكيج دوربين مداربسته صنعتي

ميشود كه در ادامه صفحه هر يك از دسته بندي ها به اقتصار توضيح داده خواهد شد. همچنين ميتوانيد در صورتي كه پكيجي مد نظر داريد كه در ليست پكيج دوربين مداربسته سايت نيست با مشاوران تماس گرفته تا در صورت امكان بسته مورد نظر شما فراهم شود .

پكيج دوربين مداربسته

پكيج دوربين مداربسته تحت شبكه

دوربين مداربسته  تحت شبكه يا دوربين آي پي IP  گونه اي از دوربين ها هستند كه كاركرد آنها تفاوت زيادي با دوربين‌هاي مداربسته analogue دارد . دوربين هاي آيپي از بستر شبكه براي send ديتا بهره ميبرند .

اولين دوربين آي پي با ساخت شركت اكسيس در 27 سال پيش توليد و عرضه شد .

دوربين مداربسته آي پي IP در حقيقت گونه اي از رايانه هاي كوچك به حساب مي آيند كه اين دوربين‌ها بعد از رسيو داده ها، تصاوير  از سنسور آنها عبور كرده و آن‌ها را به ديتاهاي digital معادل سازي كرده و روي بستر شبكه ارسال ميكنند.

استفاده ازبخش هاي تبديل‌كننده در دوربين هاي شبكه و پيچيده شدن بيشتر اين دوربين ها ، دليل بر افزايش هزينه توليد آنها و همچنين قيمت بالاتر آنها شده است .

در شركت هاي توليد دوربين مداربسته ، دوربين هاي آي پي تحت شبكه منحصر شركت ارسال داده و دريافت داده ميكنند و اين كار باعث ميشود تا خريداران نتوانند در سيستم حفاظتي خود از تعداد زيادي دوربين با مارك ها و برند هاي مختلف استفاده كنند.

نقاط قوت

  •  دوربين‌هاي ip ميتوانند به سادگي در تمام بخش هاي شبكه انتقال پيدا كنند .
  • امكان پياده سازي انواع واكاوي و پردازش ديتا در اين دوربين ها وجود دارد مانند تشخيص پلاك ،تشخيص چهره تشخيص عبور از خط و…
  • در صورت استفاده از پي ا اي ميشود برق دوربين هارا از طريق يك سيم و كابل تامين كرد
  • كيفيت تصوير دورين هاي شبكه نسبت به آنالوگ بسيار بهتر  است

پكيج دوربين مداربسته بي سيم

پكيج دوربين مداربسته

اين پكيج دوربين مداربسته با هدف نصب ساده تر ايجاد شده است . نوع دوربين هاي استفاده شده در اين پكيج قابليت اين را به خريداران و استفاده كنندگان ميدهد تا در اماكني كه سختي كابل كشي وجود دارد از آنها استفاده كنند .

همچنين در بعضي از اماكن نياز به جابه جايي دوربين ها زياد بوده و استفاده از دوربين هايي كه سيستم كابلي دارند ميتواند بسيار دردسر ساز و همچنين هزينه زا باشد .

از جمله مكان هايي كه نياز به دوربين مداربسته بي سيم دارند ميتوان به ساختمان هاي نيمه كاره اشاره كرد زيرا با اتمام هر بخش از پروژه دوربين ها قابليت انتقال به جاي جديد را به سهولت فراهم ميكنند.

پكيج دوربين مداربسته خانگي

پكيج دوربين مداربسته

پكيج دوربين مداربسته خانگي با هدف مراقبت از كودكان سالمندان و همچنين نظارت بر سرپرست ها در نظر گرفته شده اند .

در اين پكيج سعي بر تعداد دوربين كمتر و همچنين سهولت استفاده در نظر گرفته شده است . اين پك دوربين مداربسته قابليت استفاده در آشپزخانه ها فست فودها و همچنين محيط هايي با وسعت و متراژ كمتر را دارد .

پكيج دوربين مداربسته اقتصادي

پكيج دوربين مداربسته

در اين پكيج اولويت بر استفاده حداقلي از دوربين مداربسته و همچنين هزينه كمتر تمركز شده است. در برخي از مكان ها فقط نياز به ديدي كلي همچنين تعداد دوربين كم نياز است كه در اين پكيج سايت دوربين مخفي اين امر رعايت شده است .

پكيج دوربين مداربسته صنعتي

در مكان هايي با وسعت زياد نياز به كارگزاري تعداد زيادي دوربين و همچنين نياز به استفاده از تجهيزاتي با در نظر گرفتن امكان اضافه و كم شدن دوربين ها است . ما در سايت دوربين مخفي اين پكيج را براي سهولت در خريد و همچنين دوري از سردرگمي خريداران از بابت همخواني انواع تجهيزات نظارتي با يكديگر ايجاد كرده ايم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۶:۵۶ توسط:حسين موضوع:

جنس ضربه گير ستون

جنس ضربه گير ستون 

ضربه گير ستون ها تجهيزاتي از نوع عموما پلاستيكي مي هستند كه دراشكال و اندازه مختلف براي مكان هاي گوناگون نصب و توليد ميشوند. ضربه گير ستون، در دسته بندي تجهيزات ايمني قرار ميگيرند كه به كنج هاي ستون و ديوار پاركينگ ها، و مكان هاي مختلف نصب مي شوند و خودرو ها را از خسارات و برخورد ها ايمن سازي مي كنند. نوع شبكه اي اين محصولات داراي ويژگي تحمل ضربه  بالايي بوده كه ميتواند ادوات و وسايل را به خوبي از آسيب دور نگه دارد.

 محافظ ستون كه در دسته محصولات ضربه گير قرار داد به عنوان تامين كننده ايمني افراد و اشياء استفاده مي گردد. اين محصولات داراي رنگ بندي هاي متنوعي مي باشند و با توجه به جنس ستون و مكان نصب به شيوه هاي مختلفي نصب مي گردند.

دلايل استفاده از محافظ ستون

پاركينگ ها به دليل به دلايل مختلفي هميشه در معرض آسيب ديدن و برخورد با خودرها هستند كه در اثر اين تصادفات هم ديوارها و ستون هاي پاركينگ ها آسيب مي بينند و هم خود خودروها كه دچار صدماتي بعضا گران قيمت مي شوند.

از دلايل اين تصادفات:

  • تنگ بودن محيط
  • معماري بد
  • شيب زياد
  • جاي دور زدن كم
  • بد پارك كردن
  • تاريكي محيط
  • مهارت كم راننده
  • و غيره

از اين رو براي رفع اين معضل از محافظ هايي استفاده مي شود كه مزاياي خوبي دارند.

مزاياي استفاده محافظ ستون

  •  ايمن سازي فضاي پاركينگ
  •  حفظ زيبايي بصري
  •  داراي خاصيت ارتجاعي فوق العاده
  •  داراي جنس مرغوب و قدرتمند در ضربه پذيري
  •  داراي شبرنگ براي ديد در تاريكي
  •  جلوگيري از آسيب ديدگي خودرو
  •  جلوگيري از آسيب ديدگي ستون پاركينگ

ويژگي هاي ضربه گير ستون

ضربه گير ستون از جمله تجهيزات پاركينگ است كه در گوشه ستون ها و يا كنار ديوارها قرار داده ميشود تا به وسيله آنها از سطح وسايل نقليه و همچنين از تجهيزات ساختماني در سطوح مختلف و ستون ها در مقابل ضربات احتمالي مخصوصا برخورد خودرو ها در فضاهاي پاركينگ جلوگيري نمايد. ضربه گير ستون به عنوان برطرف كننده آسب هاي احتمالي به سطوح ديوار ها ستون ها و وسايل نقليه توصيه ميشود.

 

پاركينگ هايي از قبيل:

  • مسكوني
  • اداري
  • فروشگاهي
  • مدرسه
  • كارخانه
  • انبار
  • اسكله هاي باربري
  • و غيره

كاربرد ضربه گير ستون 

  • – پاركينگ ها

 جهت جلوگيري از آسيب رسيدن به خودرو و همچنين ستون پاركينگ در هنگام برخورد استفاده ميشود.

اين محصول به نام هاي ديگري همچون گارد كرنر ، محافظ ستون پاركينگ ، لاستيك محافظ ستون ، محافظ لبه ستون پاركينگ و غيره در بازار معروف است. ضربه گيرها داراي دو جنس لاستيكي و پي وي سي مي باشند.

ضربه گير ستون پاركينگ

 

  • – بيمارستان ها و آزمايشگا ه ها

بهترين راه جلوگيري از آسيب در اثر ضربه هاي وارد شده هنگام حمل و نقل و برخورد برانكارد و ويلپر ها و ترولي با ستون ها و لبه ديوارها استفاده از ضربه گير مي باشد.

همچنين حفظ ايمني بيماراني كه داراي عدم تعادل در راه رفتن مي باشند و نيز جلوگيري از برخورد بيماران و ملاقات كنندگان با لبه تيز ستونها هنگام شلوغي و ازدهام راهروها.

داراي روكش پي وي سي سخت و آنتي باكتريال، مقاومت در برابر شكنندگي.

 

ضربه گير ستون بيمارستان

 

  • – محيط هاي آموزشي

اين نوع ضربه گير ستون در فضاهاي داخلي  مثل مهد كودك ها ، مدارس  و محيط هاي آموزشي براي ايمن سازي محيط كودكاناستفاده ميشوند.

 در فضاهاي آموزشي، كودكان و نوجوانان هميشه در معرض خط برخورد با لبه ديوارها، ستونها، لبه تيز پنجره ها و پله ها قرار دارند.

نصب ضربه گير ستون لاستيكي در نقاط خطرناك از آسيب ديدن سر و دست كودكان در هنگام بازي جلوگيري ميكند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۹:۰۴ توسط:حسين موضوع:

تعميرات مودم adsl

مودم هاي adsl، اتصال به شبكه جهاني و ارتباط با دنياي بيرون را بع صورت قابل توجهي در عصر حاضر آسان كرده است. افزايش استفاده از مودم براي گشتن در دنياي اينترنت و فضاي مجازي، افزايش تعميرات مودم adsl را در پي داشته است.

مودم همواره يكي از مهمترين ابزاري است كه بطور روزانه از ان استفاده مي كنيم. اگر مودم خراب شود ارتباط ما با اينترنت قطع مي شود و نميتوانيم بسياري از كارهاي روزانه خود را انجام دهيم يكي از مودم هايي كه بسياري از ما از آن استفاده مي كنيم مودم هاي ADSL هستند پس تعمير مودم  ADSL هم از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود.

از مهمترين ايراد هايي كه موضوع تعمير مودم adsl را مهم جلوه مي دهد عدم اتصال به اينترنت با وجود تنظيمات دقيق و كامل است.

اغلب با اين مشكل برخورد داشته ايم كه در عين صحيح بودن اتصالات مودم، اينترنت به صورت وايرلس متصل نيست؛ و با كابل LAN به اينترنت وصل مي شويم. براي برطرف شدن اين مشكل، حالت اتصال بي سيم يا همان وايرلس را روي مودم خود چك كنيد؛ و اگر در حالت دستي قرار دارد، آن را از اين حالت خارج كرده و روي حالت اتومات قرار دهيد. اگر در مودمتان براي اتصال وايرلس به اينترنت، كليد جدا تعريف شده است، كافي است آن را روشن كنيد.

براي تست اتصال مودم به اينترنت، كافي است به چراغ اينترنت روي دستگاه مودم توجه كنيد؛ در صورت خاموش بودن چراغ اينترنت، اتصال شما به اينترنت قطع شده است و بايد براي تعميرات مودم adsl اقدام كنيد.

اما در مواردي ممكن است چراغ اينترنت روي مودم روشن باشد اما در لپ تاپ يا موبايل به اينترنت متصل نشويد يا به طور كل دسترسي نداشته باشيد؛ يعني روي لپ تاپ، تبلت يا گوشي خود اصلا نام واي فاي مودم دستگاهتان ظاهر نشود. اين مشكل مي تواند ناشي از اختلال در خط تلفن مخابرات يا اينترنت شما باشد. تمديد اشتراك اينترنت خود را چك كنيد و اگر مشكلتان برطرف نشد، بايد براي تعميرات مودم adsl به متخصص مراجعه كنيد.

تعميرات مودم adsl، يكي از مهم ترين مباحث در رابطه با اين مودم ها مي باشد. راه هاي مختلفي براي تست سالم يا خراب بودن مودم، عيب يابي و تعميرات مودم adsl وجود دارد كه همه ي آن ها براي متخصصان تعميرات مودم adsl شناخته شده هستند و در صورت بروز اختلال در مودم مي توانيد به راحتي تعميرات مودم خود را به آن ها بسپاريد.

digibaan.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۴:۴۲ توسط:حسين موضوع:

تعمير مودم adsl

يكي از رايج ترين انواع مودم كه بسياري نامش را شنيده ايم يا از آن ها استفاده كرده ايم، مودم هاي adsl هستند. مودم  هاي adsl واسطي براي اتصال به اينترنت جهاني هستند كه همه ي آن ها داراي حداقل دو پورت LAN و تلفن ثابت مي باشند.

به دليل گسترش استفاده از اين دسته مودم ها، تعمير مودم adsl نيز موضوعي داراي اهميت شده است. يكي از مشكلات رايجي كه در استفاده از مودم adsl، ممكن است با آن مواجه شده باشيد، روشن نشدن چراغ آن است. روشن بودن چراغ يكي از مشخصه هاي مهم، در سالم بودن مودم هاي adsl به شمار مي آيد؛ چرا كه روشني چراغ مودم به معناي وصل بودن اينترنت مودم مي باشد.

روشن نشدن چراغ adsl  در مودم هاي adsl نشان دهنده خرابي مودم adsl و قطع بودن اينترنت آن خواهد بود. مثلا سوالاتي كه از طرف كاربران مطرح مي شود اين است كه دليل خاموش بودن چراغ اينترنت مودم adsl چيست؟ يا علت روشن نشدن چراغ اينترنت مودم adsl چيست؟ بيان كردن نوع مودم مي تواند به تعميركار كمك كند كه سريعتر بتواند ايراد مودم را پيدا كرده و آن را رفع نمايد چون در بسياري موارد ايرادات مشترك بين برندها و انواع مودم ها وجود دارد.

روشن نشدن چراغ مودم هاي adsl، مي تواند ناشي از ايراداتي نظير اشتباه در اتصال كابل تلفن به برق يا سوختن آي سي باياس مودم باشد. لذا بروز اين اختلال، مي تواند منجر به سوختن بخش هايي از مودم شود يا تعمير آن را سخت كند. پس اگر با روشن نشدن چراغ اين مودم ها مواجه شديد، بايد تعمير مودم adsl خود را جدي بگيريد و براي تعميرات مودم خود به كارشناسان تعمير مودم adsl، مراجعه كنيد.

در صورت اختلال در بخش هاي ديگر مودم هاي adsl، لازم است متخصصان تعمير مودم adsl، آن ها را بررسي كرده و پس از عيب يابي و تشخيص قطعه ي آسيب ديده، به تعمير مودم adsl بپردازند. شناخت بخش هاي مختلف مودم و تسلط بر آن، در عمل عيب يابي بسيار موثر است.

ديجي بان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۶:۰۱ توسط:حسين موضوع:

بهترين برند دوربين مدار بسته

كدام برند دوربين مداربسته مي‌تواند نياز هايتان را برطرف كند؟! 

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان، دوربين داهوا يكي از اجزاي سيستم‌هاي امنيتي است كه امنيت كامل يك محيط سربسته را تضمين كند. محصولات اين كمپاني كه بيش از 15 سال سابقه دارد، با نام دوربين و دوربين مدار بسته داهوا به فروش مي‌رسد و بدنيست بدانيد كه اين مدل در بين ساير دوربين‌هاي مدار بسته باكيفيت جهان، عملكرد ايده‌آلي دارد. رزولوشن بالا، حساسيت كم نسبت به نور و ميزان ديد در شب، از جمله مشخصه‌هاي جذاب و سوپر حرفه‌اي دوربين داهوا مي‌باشد كه تمامي نيازهاي مجموعه‌هاي امنيتي و تجاري را برطرف كرده است. با بررسي مجموعه‌اي از نكات در حين خريد دوربين مدار بسته، مي‌توانيد سرعت عمل خود را در انتخاب مدل‌هاي متعدد اين نوع برند افزايش بدهيد. 

تمايز دوربين مدار بسته داهوا با محصولات امنيتي ساير برندها چيست؟ 

شركت داهوا در سال 2015 با ارائه‌ي دوربين در سراسر دنيا، رتبه دوم شركت‌هاي ارائه دهنده محصولات و خدمات نظارت تصويري را از آن خود كرد؛ البته كه اين آمار بر طبق ميزان كل سهم درآمد فروش محصولات تصويري در دنيا بدست آمده است. اين برند در سال 2001 افتتاح شد و محصولات امنيتي پيشرفته‌ي خود را روز به ‌روز ارتقاء داده است. HDCVI يا همان رابط گرافيكي بالا كه در انواع دوربين‌ مدار بسته برند داهوا وجود دارد، اولين تمايز بزرگ محصولات امنيتي اين برند با محصولات ساير برندهاي هم رده است. 

رابط گرافيكي بالا در بحث تخصصي و پيشرفته‌ي سخت‌افزارها و نرم‌افزارهاي امنيتي پيشرفته به معناي ضبط تصاوير HD از يك محيط مي‌باشد و خب هر چه وضوح تصاوير HD بيشتر باشد، قدرت انتقال تصاوير به حافظه‌ي دوربين مدار بسته بيشتر است. به طوري كه اين انتقال تصاوير در كمترين زمان ممكن انجام مي‌پذيرد و لحظه به لحظه مي‌توانيد محيط مورد نظر خودتان را رصد كنيدالبته كه دوربينهاي اين كمپاني داراي هارد با ظرفيت مناسبي نيز هستند و ساعات متوالي زيادي، قابليت فيلمبرداري و ثبت وقايع محيط را دارند. 

همه چيز درباره دوربين داهوا 

قبل از هرچيز، اين را بايد به شما بگوييم كه اين كمپاني داراي شركتهاي تابعه‌ي زيادي در نقاط متعدد دنيا مي‌باشديكي از اين شركت‌هاي تابعه در ناحيه آسيا، متعلق به كمپاني داهوا است كه تامين عمده‌ي سيستم‌هاي نظارتي كشورهاي آسيايي را برعهده‌ دارد. به همين خاطر، دوربين اين كمپاني در زمره‌ي سيستم‌هاي تصويري امنيتي نيست كه ناياب باشد و مجبور باشيد ماه‌ها به دنبال قطعات يك دوربين مدار بسته داهوا باشيد كه پاسخگوي نيازهايتان باشد. 

 

دوربين هاي اين شركت از تنوع بسيار بالايي نيز برخوردار است و قطعاَ تنوع بالاي دوربين مدار بسته داهوا را مديون پيشرفت مستمر و توقف ناپذير اين كمپاني هستيم. وجود لنز ثابت و متحرك در دوربين‌هاي داهوا، اين قابليت را فراهم كرده تا زاويه ديد اين دوربين حتي در شب و زمان‌هايي كه محيط كاملا تاريك است، بسيار زيادتر از حالت معمول خود باشد. 

در حقيقت، لنز متحرك باعث شده كه زاويه ديد اين دوربين مدار بسته بيشتر از حالت عادي و نرمال باشد. البته قابليت‌هاي متعدد ديگري هم در دوربين مدار بسته اين برند وجود دارد كه بسته به نوع و مدل آن، متفاوت است. در ادامه به بررسي مشخصات فني يك نمونه از مدل‌هاي دوربين داهوا مي‌پردازيم كه كمك بسياري به شما مي‌كند تا به راحتي دوربين مورد نظر خودتان را برگزينيد. 

مشخصات فني دوربين مدار بسته مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120  

مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120 مجهز به دو نوع لنز ثابت و متحرك است. اين دوربين مدار بسته به شبكه متصل مي‌شود و شما مي‌توانيد طبق IP اختصاصي، آن را تنظيم كنيدقابليت مذكور به شما كمك مي‌كند تا به راحتي به پنل تنظيمات اين نوع دوربين دسترسي داشته باشيد و از راه دور هم بتوانيد محيط را كنترل نماييدپس از نوع لنزهاي اين نوع دوربين به بررسي رزولوشن هر كدام از لنزها خواهيم پرداخترزولوشن لنز پانوراما و رزولوشن لنز دوم يا همان PTZ به ترتيب، 1920* 1080 و  2 مگاپيكسل است. قابليت‌هايي نظير BLC، HLC، DWDR باعث مي‌شود تا دوربين Dahua در مناطق نيمه روشن و كاملا تيره، تصاوير يك محيط را به طور كامل پوشش بدهد. 

  • بررسي جنس بدنه و مدت عمر مفيد آن 

با بررسي بدنه مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120 متوجه خواهيد شد كه جنس بدنه آن، فلزي است و به همين خاطر، ماندگاري بالايي دارد. عمر مفيد دوربين مدار بسته برند داهوا حداقل تا 5 سال و حداكثر تا 20 سال است. لذا، ارزش نهايي دوربين مدار بسته اين برند خيلي بيشتر از آن هزينه‌اي است كه شما در فروشگاه‌هاي اينترنتي مي‌پردازيد. 

  • قابليت ضبط جداگانه اطلاعات تصاوير و ذخيره آن‌ها در يك حافظه‌ي مستقل 
    بعضي دوربين‌هاي مدار بسته همانند اين مدل داراي قابليت ضبط جداگانه هستند. به طوري كه به هنگام ضبط تصاوير، اطلاعات در حافظه‌ي جداگانه‌اي ذخيره مي‌شود. به همين خاطر، حتي زماني كه دوربين مدار بسته دچار اختلالاتي شود، اين اطلاعات در يك حافظه‌ي جداگانه ذخيره خواهد شد و هيچ لطمه‌اي،
    ادامه مطلب

    امتیاز:
     
    بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۵:۰۰ توسط:حسين موضوع:

محافظ خودرو

دوربين خودرو ؛ محافظ خودرو شما 

 

در حال حاضر دوربين خودرو به يكي از وسايلي تبديل شده است كه استفاده از آن در خودروها افزايش يافته است. 

همچنين در نظر بگيريد كه يكي از خطراتي كه همواره رانندگان را در جاده‌ها تهديد مي‌كند، تصادف است. طبيعتاً زماني كه حادثه‌اي رخ مي‌دهد، دو طرف تصادف بر سر اينكه طرف مقابل بي‌احتياطي كرده است، با يكديگر به مشاجره مي‌پردازند و گاهاً حضور پليس در صحنه نيز ممكن است كمكي براي حل مشكل نكند، اما استفاده از دوربين بيسيم خودرو كه براي ضبط وقايع در ماشين كار گذاشته مي‌شود، مي‌تواند مشكلات را تا حد زيادي حل كند. اما آيا واقعاً استفاده از اين وسيله ضروري است؟ ما در ادامه‌ي اين مقاله به توضيحات بيشتري در اين خصوص مي‌پردازيم. 

چرا بايد از دوربين خودرو استفاده كنيم؟! 
امروزه نصب دوربين در خودرو شايد به يك عمل فراگير تبديل شده باشد؛ چرا كه تا چشم كار مي‌كند، وجود ويدئوهاي مختلف در فضاهاي مجازي است كه اكثر آنها فيلم‌هاي ضبط شده‌اي است كه از داخل خودرو گرفته شده است. با اين حال احتمالاً براي موارد زير نصب دوربين در خورو بيش از پيش ضروري به نظر مي‌رسد: 

به ثبت رساندن لحظه‌هاي دلخواه 
شايد علاقه داشته باشيد كه لحظات خوب خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد و با توجه به اينكه نرم افزارهاي متعددي در شبكه‌هاي مجازي براي اين امر وجود دارد، خواهان آن باشيد كه حتماً از يك دوربين خودرو استفاده كنيد. قطعاً نمايش منظره‌هاي اطراف بوسيله‌ي دوربيني كه در خودرو نصب شده است كار عاقلانه‌تري نسبت به گرفتن دوربين در دست و ضبط كردن فيلم است. لذا اگر قصد داريد مانند بسياري از افراد، اطرافيان خود را در لحظه‌هاي خوب خود سهيم كنيد، حتماً از يك دوربين ثبت وقايع خودرو استفاده نماييد. 

استفاده از دوربين بيسيم در داخل خودرو 
بسياري از رانندگان كه در شغل شريف تاكسي‌راني به خدمت مشغولند، نياز به يك دوربين خودرو خواهند داشت تا از مشكلاتي كه ممكن است سد راه‌شان قرار بگيرد، در امان باشند. فرض كنيد مسافري را سوار كرده‌ و بعد از اتمام كارتان متوجه شده‌ايد كه وسيله‌اي در ماشين‌تان جا مانده است كه متعلق به يكي از مسافران است. در اينجا مي‌توانيد از دوربين خودرو كمك بگيريد تا متوجه شويد كه وسليه‌ي جا مانده براي كداميك از مسافرين است. 

از اين دست مشكلات به كرات در خودروها پيش مي‌آيد كه راه‌حل آن نصب يك دوربين در خودرو خواهد بود. البته با نصب دوربين كنترل كامل كابين خودروي خود را در زمان‌هايي كه حتي در خودرو حضور نداريد را نيز خواهيد داشت. 

دوربين براي دنده عقب 
اگر چه در بعضي از خودروها دوربين مناسبي براي دنده عقب وجود دارد، اما براي بسياري از خودروها چنين امكاني در نظر گرفته نشده است. لذا براي اينكه رانندگي ايمن‌تري در هنگام دنده عقب داشته باشيد توصيه به استفاده از يك دوربين ثبت وقايع خودرو را داريم. 

ويژگي‌هاي يك دوربين خودروي مناسب 

دوربيني كه براي نصب در خودرو انتخاب مي‌شود بايد داراي يك‌سري شرايط اوليه باشد، تا بتواند براي مدت‌ها به خوبي كار كند. اگر در حال حاضر مي‌خواهيد براي كابين خودروي خود يك دوربين بيسيم يا دوربين از هر نوع ديگري تهيه كنيد، موارد زير را در نظر بگيريد: 

  • از برند معروفي باشد تا كيفيت فيلم‌هاي ضبط شده قابل قبول باشد و در صورت بروز و وقوع هرگونه جرم و مشكلي، تصاوير افراد خاطي، به وضوح قابل تشخيص باشد. 

  • دوربين خودرو بايد قابليت ديد در شب را به خوبي داشته باشد؛ چرا كه بسياري از جرم‌ها در زمان شب و در محيط‌هاي تاريك اتفاق مي‌افتد. 

  • دوربين خودرو بايستي حافظه مناسبي داشته باشد تا بتواند به صورت مداوم و در زمان‌هاي طولاني، قابليت فيلم گرفتن داشته باشد. 

  • دوربين بيسيم خوب است كه قابليت اتصال به واي فاي را داشته باشد. (به گوشي متصل شود). 

  • و همچنين داراي قابليت پاركينگ مود باشد؛ قابليتي كه اين روزها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. 

قابليت پاركينگ مود در دوربين خودرو چيست؟! 
اين قابليت براي مكان‌هاي شلوغ است يا حتي در پاركينگ‌هاي عمومي نيز مي‌توان از امكان پاركينگ مود استفاده كرد. در واقع به محض اينكه خودرو را پارك كنيد، دوربين خودرو شروع به فيلمبرداري كرده و حتي تا نيم ساعت بعد از خاموش شدن هم امكان فيلمبرداري را خواهد داشت. 

در نظر داشته باشيد كه اگر دوربين ثبت وقايع خودرو در حال آماده باش باشد، با كوچكترين ضربه شروع به فيلمبرداري خواهد كرد كه اين موضوع از جذاب‌ترين ويژگي‌هاي نصب دوربين در خودرو است. 

قيمت دوربين خودرو 

طبيعتاً يكي از دغدغه‌هاي افراد در هنگام خريد وسايل خودرو، قيمت آنهاست. دوربين‌هاي خودرو نيز با توجه به امكانات و كيفيت ساختي كه دارند، در قيمت‌هاي متفاوتي طبقه بندي مي‌شوند. از جمله مواردي كه مي‌تواند در قيمت‌گذاري دوربين خودرو مانند دوربين بيسيم تأثيرگذار باشد، مي‌توان به موارد مختلفي مانند نام برند، حافظه‌ي داخلي و تعدد امكانات آن اشاره كرد. 

در واقع هر راننده بايد بسته به شرايطي كه دارد، اقدام به انتخاب نوع دلخواه دوربين خودرو كند. لذا اگر قصد داريد از چنين امكاني استفاده كنيد ابتدا در نظر بگيريد كه چه انتظاراتي را از يك دوربين ماشين داريد و بعد به سراغ خريد آن برويد. 

از كجا خريد دوربين خودرو انجام دهيم 
براي تهيه دوربين ثبت وقايع خودرو يا همان دوربين بيسيم، ابتدا بايد به مرجعي مطمئن مراجعه كنيد و پس از كسب اطلاع از تمامي شرايط فروش اين محصول، اقدام به خريد نماييد. از جمله فروشگاه‌هاي اينترنتي كه از سال 1389 مشغول به خدمت‌رساني به مردم در اين زمينه است، مي‌توان به فروشگاه اينترنتي معتبر دوربين ماركت (doorbinmarket.comاشاره كرد. 

اين فروشگاه به صورت كاملاً تخصصي به فروش انواع دوربين ماشين مشغول است كه از جمله مي‌توان به دوربين‌هاي مداربسته اقتصادي، بي‌سيم، آي پي، انواع دزدگير و همچنين ردياب خودرو اشاره كرد. 

پيشنهاد مي‌كنيم در صورتي كه قصد خريد از اين مجموعه را داريد، حتماً در ابتدا به سراغ مشاوران اين تيم رفته و پس از كسب اطلاع از شرايط موجود، درخواست ثبت سفارش دوربين خودرو را داشته باشيد. شما عزيزان مي‌توانيد با ورود به سايت دوربين ماركت و با دريافت شماره تماس‌هاي موجود در آن، ارتباط تلفني بسيار با كيفيت از لحاظ فني را با مشاوران تيم دوربين ماركت داشته باشيد. 

منبع قدس آنلاين 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۱۶ توسط:حسين موضوع:

دوربين بيسيم

دوربين بيسيم خوب چه مزيت هايي دارد 

دوربين بيسيم خوب چه مزيت هايي دارد 

در ايران به دوربين بيسيم، دوربين وايرلس يا تحت شبكه بي سيم و يا واي فاي گفته مي شود. 

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دوربين ماركت، اگر بخواهيم تعريفي از اين نوع دوربين مدار بسته داشته باشيم؛ در واقع دوربين هايي هستند كه انرژي آن ها از طريق باطري يا منبع تغذيه كوچك دائمي تامين مي شود. 

نيازي به سيم كشي و كابل كشي زياد ندارد و بيشتر مورد استفاده در شرايطي است كه امكان كابل كشي و سيم كشي در آنجا مقدور نباشد. نداشتن سيم كشي طولاني از مهم ترين مزيت هاي دوربين بيسيم است. 

ويژگي هاي دوربين بيسيم 

· دوربين بيسيم بيشتر در مكان هايي كه امكان سيم كشي وجود ندارد مورد استفاده قرار مي گيرد. 

· دوربين بيسيم نصب راحت تري نسبت به ديگر دوربين ها دارد. 

· دوربين مدار بسته بي سيم به دليل نصب راحت هزينه كمتري دارد و نيازي به تخصص ندارد. 

· اگر مي خواهيد دوربين شما دورتر از مركز تصويرتان باشد مي توانيد دوربين بيسيم  تهيه كنيد. 

· دوربين بيسيم از طريق شبكه اينترنت تصاوير را منتقل مي كند و داراي فرستنده اي كوچك در داخل دوربين است. 

· دوربين بي سيم بيشتر در مكان هايي با مساحت كمتر استفاده مي شود. 

· برد دوربين بيسيم ۷۰ تا ۱۴۰ متر است و در صورت نبود مانع برد آن بيشتر مي شود. 

· تصاوير دوربين مدار بسته بيسيم در كارت SD ،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۸:۰۸ توسط:حسين موضوع: