سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

خريد و انتخاب محصول مناسب

 

نكات مهمي براي خريد بهترين كالا وجود دارد كه اين نكات در خريد دوبين مدار بسته نيز صدق مي كند . دوربين هاي مدار بسته بر اساس برندشان يا به طور كلي به دسته هاي كناگوني تقسيم شده اند . شما در خريد دوبين مدا ربسته بايد بدانيد در چه مكاني براي چه امري و با چه ميزان هزينه اي مي خواهيد خريد كنيد سپس به مطالعه انواع دوربين مدار بسته پرداخته و بهترين آن را انتخاب كنيد .

براي خريد دوربين هايك ويژن بايد محصولات آن را بشناسيد

محصولات هايك ويژن عبارت اند از:

  • دوربين مداربسته HDTVI و IP
  • دستگاه ضبط DVR و NVR
  • سيستم‌ها و نرم‌افزارهاي مديريت و انتقال تصوير دوربين هاي مدار بسته
  • سيستم هاي اعلان خطر و كنترل دسترسي
  • اينكودر (Encoder) ديكودر (Decoder)
  • ويدئو اينتركام

مقايسه برند ها و خريد دوربين داهوا نياز به آشنايي بيشتري دارد كه تا حدودي آن را توضيح داده ايم .

برخي توليدات شركت داهوا: 

  • دوربين مدار بسته IP و HDCVI
  • دستگاه ضبط IP و DVR
  • دوربين‌هاي حرارتي
  • آيفون تصويري (ويديو اينتركام)
  • دزدگير اماكن
  • تجهيزات شبكه
  • كنفرانس ويديويي
  • پهباد
  • نرم‌افزارهاي كاربردي (مانند برنامه انتقال تصوير دوربين مداربسته)

همانند هايك ويژن، از دوربين‌هاي مداربسته كمپاني داهوا نيز در پروژه‌هاي مهمي در سطح جهان بهره‌گرفته شده است

ويژگي هاي دوربين هايلوك: 

خريد دوربين هايلوك با توجه به كيفت و قيمت مناسب خود همواره گذينه اي مناسب براي مشتريان است و از رقبا پيشي مي گيرد.

محصولات هايلوك با بالاترين استاندارد ها و ايمني ساخته شده اند به صورت كلي محصولات برند هايلوك كيفيتي مانند هايك ويژن دارند  و تنها تفاوت انها خصوصيات به كار برده شده در آنهاست

از نظر قيمت نيز هاي لوك قيمتي پايين تر از هايك ويژن دارد

دوربين هاي هايلوك دوربين هايي چند زبانه هستند و شما مي توانيد از طريق منو دستگاه زبان آن را تغيير دهيد .

اين دوربين ها از ويژگي صداي دو طرفه پشتيباني مي كنند شما مي توانيد به صورت هم زمان با محيط صحبت كنيد و صداي محيط را نيز ضبط كنيد

اين دوربين ها از كارت هاي حافظه SD  پشتيباني مي كنند و شما مي توانيد با استفاده از كارت حافظه فيلم ها را ذخيره كنيد

داراي خروجي و ورودي هشدار هستند

از طريق اشعه مادون قرمز تصاوير مناسبي در شب را ضبط مي كنند

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۵:۵۱ توسط:حسين موضوع:

نكات برجسته براي داشتن قيمت دوربين مداربسته

• ما مدلي را توليد مي كنيم كه از نظر منافع اقتصادي آنها ، تأثير دوربين مداربسته و بهبود روشنايي خيابان را تخمين مي زند.

• در مي يابيم كه موارد كمي وجود دارد كه نصب دوربين مداربسته مقرون به صرفه تر از بهبود روشنايي خيابان باشد.

• وقتي هدف "نقاط داغ" بسيار محلي است ، مداخلات مقرون به صرفه هستند.

دوربين هاي مدار بسته با توجه به برند و جايگاهشان در دنيا قيمت هاي متفاوتي دارند . ما در اينجا به بررسي تفاوت قيمت هاي دوربين مداربسته با توجه به برندشان مي پردازيم .

  • دوربين هايك ويژن

در حال حاضر برند هايك ويژن در دنيا ارايه دهنده بهترين دوربين هاي مدار بسته است و بار ها رتبه هاي خوبي در دنبا كسب كرده است . قيمت دوربين هايك ويژن به دليل شهرت و اعتباري كه در دنيا دارد و همچنين كيفيت دوربين هاي اين برند بسيار زياد است و علت اعتبار آن در دنيا همين كيفيت است .

  • دوربين داهوا

برند داهوا با استفاده از تكنولوژي هي پيشرفته توانسته بهترين دوربين هاي مدار بسته را توليد كند . قيمت دوربين داهوا به دليل پيشرفت و توسعه اي كه داشته نسبتا بالا است اما اين قيمت به صرفه است و كاربردي كه در مكان هاي مختلف دارد باعث ناديده گرفتن هزينه مي كند .

  • دوربين هايلوك

برند هايلوك تحت نظر برند هايك ويژن توليد و عرضه ميگردد . اين برند ، از لحاظ اقتصادي يكي از بهترين برند هاي روز دنيا در عرصه توليد محصولات امنيتي است . قيمت دوربين هايلوك به نسبت كيفيت خوبي كه دراد نسبتا ارزان تر از ديگر دوربين ها است و پيشنهاد خوبي براي خريداران است .

شما براي خريد دوربني هاي مختلف با هزينه مناسب مي توانيد به دوربين ماركت مراجعه كنيد و از مشاورين ما در اين زمينه راهنمايي و مشاوره بگيريد تا بهترين ها را براي خود داشته باشيد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۸:۵۶ توسط:حسين موضوع:

حرف زدن كودك

گذاشتن قصه كودكانه شب صوتي، قبل از خواب، براي بچه ها در ايجاد آرامش براي خواب كودكان تاثيرات مثبتي دارد. داشتن آرامش در خواب براي كودكان از اهميت بالايي برخوردار است.

آرامش داشتن كودكان در هنگام خواب، از بروز بسياري از اختلالات و معضلات در آن ها جلوگيري مي كند. وجود ترس و استرس در كودكان، پرخاشگري كودكان بعد از خواب، ايجاد مشكلات جسمي و آلرژي هاي متعدد براي كودكان از جمله اختلالاتي هستند كه در اثر خواب هاي نا آرام در كودكان به وجود مي آيند.

بنابراين گوش كردن به قصه كودكانه شب صوتي، براي ايجاد آرامش در زندگي او اهميت مي يابد. قصه كودكانه شب صوتي با برخورداري از محتواهايي جالب و متنوع، راوي هايي خوش صدا و ماهر و موسيقي هاي متن مرتبط و آرامش بخش، براي كودكان و والدين آن ها قابل دسترسي مي باشند.

گوش كردن به انواع قصه كودكانه شب صوتي، بچه ها را با انواع فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف آشنا مي كند، دايره لغات ذهني كودك را گسترش مي دهد، منجر به ارتقاء قدرت تخيل و تصويرسازي ذهني كودك مي شود و قدرت تحليل و حل مسئله را در كودكان افزايش مي دهد.

پروسه حرف زدن كودك از لحظه تولد او شروع مي شود. كودك از لحظه تولد در تلاش است كه با دنياي اطراف خود ارتباط برقرار كند و در اين مسير، راه هاي مختلفي را امتحان مي كند. حركات دست و پا، ايماها و درآوردن اصوات مختلف نظير گريه و جيغ زدن را شروع ارتباط گيري و حرف زدن كودك تلقي كرد.

روند حرف زدن كودكان با يكديگر متفاوت است؛ برخي از كودكان هوش زباني بالايي دارند و سريع تر از بقيه بچه ها حرف مي زنند؛ در حالي كه دسته اي ديگر از كودكان هستند كه سرعت زبان باز كردن و حرف زدن در آن ها بسيار پايين است.

عوامل متعددي در دير حرف زدن كودك تاثير گذار هستند؛ عواملي نظير ژنتيك، مشكلات هوشي و مغزي، مشكلات فيزيكي در تكلم مانند كوتاه بودن سق دهان كودك يا مشكلات شنوايي و... از جمله عمده ترين دلايل در دير حرف زدن كودكان به شمار مي آيند.

براي درمان اين مشكلات در كودكان، لازم است والدين به پزشك مراجعه كنند. طي كردن مراحل گفتار درماني و انجام صحيح و منظم تمرين هاي جلسات آن، در سرعت بخشيدن به روند حرف زدن كودك، تاثيرگذار است.

با مراجعه به سايت http://voolak.com  مي توانيد به بي نهايت قصه كودكانه شب صوتي متناسب و متنوع دسترسي پيدا كنيد و آرامش كافي را در هنگام خواب براي فرزند خود به وجود آوريد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۲:۳۱ توسط:حسين موضوع:

شب ادراري كودكان

از مهم ترين مباحث در زمينه رشد و تربيت كودك تا 5 سالگي مي توان به شب ادراري كودكان و استفراغ كودكان اشاره كرد. وجود اين اختلالات در سنين پايين در كودكان، امري طبيعي است اما ادامه دار شدن اين موضوع تا نوجواني در كودك اختلال محسوب شده و براي درمان آن بايد به پزشك مراجعه كرد.

شب ادراري كودكان دو نوع اوليه و ثانويه است؛ شب ادراري اوليه مربوط به دوران نوزادي كودك است كه كودك در اين دوران هيچ گونه تسلطي روي كنترل ادرار خود نداشته و شب ادراري را به صورت غير ارادي تجربه مي كند. اما شب ادراري ثانويه مربوط به زماني است كه كودك توانايي كنترل ادرار خود را حداكثر تا شش ماه داشته اما پس از آن از دست مي دهد.

شب ادراري بر اثر عوامل گوناگوني ممكن است رخ دهد و عوامل جسمي، روحي و طبيعي زيادي در بروز آن موثر هستند؛ از عوامل جسمي تاثير گذار در بروز شب ادراري مي توان به ظرفيت مثانه، فعاليت كليه ها و خواب بودن مغز اشاره كرد.

ژنتيك، رژيم غذايي و تغذيه كودك، وجود ترس و اضطراب در شخصيت كودك و خواب عميق جسم و روح كودك، از جمله عوامل طبيعي تاثيرگذار در شب ادراري كودكان است.

حالت شير دهي به نوزادان و وضعيت غذا خوردن بچه ها در ايجاد حالت تهوع و استفراغ كودكان تاثير گذار است. وجود عفونت هاي گوارشي و غير گوارشي، مسموميت، مشكلات آپانديسيت، استرس، مشكلات ناشي از تنگي دهانه معده به روده از ديگر عوامل تاثير گذار در استفراغ كودكان مي باشند.

استفراغ كودكان وبرگرداندن شير توسط آن ها در دوران نوزادي تا حدود چهار پنج ماهگي، حالت طبيعي دارد اما اگر در انجام اين كار، كودك با مشكل مواحه باشد و حس بدحالي به او دست داد، موضوع را جدي بگيريد و به پزشك مراجعه كنيد.

در رابطه با استفراغ كودكان، خوب است بدانيد كه كودكان تا مدتي پس از تولد تلاش مي كنند تا نحوه صحيح شير خوردن و غذا خوردن را بياموزند، و در اين دوران آزمون و خطا، برگرداندن شير و استفراغ در آن ها كم و بيش طبيعي است. با گذشت زمان و به مرور كه كودكان مسير درست شير خوردن را مي آموزند، تعداد دفعات استفراغ كودكان و برگرداندن شير در ان ها نيز كم تر مي شود.

در وولك مقاله هاي مفيدي در زمينه موضوعاتي نظير شب ادراري كودكان، غذاي كودك، استفراغ كودك، خواب در كودكان و ... وجود دارند كه با مراجعه به سايت و انتخاب مقاله مورد نظر خود به راحتي مي توانيد به آن ها دسترسي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۲۶ توسط:حسين موضوع:

تعمير آنلاين موبايل

تكنولوژي بي شك زندگي را براي ما بسيار آسان كرده است و ما با استفاده از آن مي توانيم بسياري از كار هاي خود را سريع تر و بهتر انجام دهيم . كاربرد تكنولوژي به مرور زمان در زندگي انسان ها بيشتر و بيشتر ميشود و ما هرروز تلاش ميكنيم تا اين فناوري را گسترده تر كنيم. يكي از ابزار هاي پركاربرد تكنولوژي گوشي موبايل است، امروزه زندگي بدون گوشي موبايل تقريبا امري غيرممكن است و اگر در روند كاري گوشي موبايل مشكلي ايجاد شود در كار هاي روزمره ما اختلال بوجود مي آيد كه ناگذير به تعمير آنلاين موبايل مي شويم. بنابراين اگر احساس كرديد كه گوشي موبايل شما مشكل نرم افزاري يا سخت افزاري پيدا كرده است بايد سريعا براي تعمير آن اقدام كنيد كه باعث مشكلات بيشتر و خسارت زيادتر به دستگاهتان نشود.

شما براي تعمير موبايل خود بايد به مجموعه هاي معتبر مراجعه كنيد كه قادر باشند با دسترسي به ماهر ترين كارشناسان و تجهيزات پيشرفته هر مشكل نرم افزاري يا سخت افزاري گوشي موبايل شما را تعمير كند. يكي از خدمات ارائه شده امكان تعمير آنلاين موبايل است و اگر زمان كافي براي مراجعه حضوري و تعمير گوشي موبايل خود را نداريد، ميتوانيد به صورت آنلاين گوشي موبايل خود را تعمير كنيد. روند تعمير آنلاين موبايل در بدين صورت است كه در ابتدا كارشناسان مجرب به شما به صورت پرسش و پاسخ مشاوره ميدهند و شما مشكل گوشي خود را توضيح ميدهيد و با انجام دستورالعمل هاي گفته شده توسط كارشناس روند تعمير آنلاين موبايل شما پيش ميرود. تعمير آنلاين موبايل در مواردي كه ايراد و اختلال گوشي موبايل سطحي است و قابل حل توسط خود كاربر است بسيار كاربردي و مناسب است.

اگر گوشي موبايل شما ساخت شركت اپل يعني آيفون است و احساس ميكنيد دچار ايراد شده است بايد به كارشناساني كه در زمينه اپل تخصص و مهارت داشته باشند مراجعه كنيد چرا كه گوشي هاي همراه شركت اپل ساختار نرم افزاري و سخت افزاري متفاوتي از ساير گوشي هاي موبايل دارند و حتي سيستم عامل آن ها كه مهم ترين بخش نرم افزاري محسوب ميشود با ساير گوشي هاي موبايل كه اغلب Android هستند، متفاوت است و از IOS حمايت ميكند بنابراين تعميرات اپل نيز نياز به تخصص و دانش خاص خود دارد و عيب يابي اشتباه موجب ايجاد مشكلات بيشتر در گوشي همراه شما ميشود، ديجي بان توسط متخصصان اپل ميتواند به راحتي گوشي شما را عيب يابي صحيح و آن را تعمير كند، همچنين اين ضمانت به شما داده ميشود كه در تعميرات اپل از قطعات سخت افزاري كاملا اورجينال و 100% اصل استفاده ميشود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۷:۱۵ توسط:حسين موضوع:

داستان كودكانه

 روايت داستان كودكانه براي كودكان قبل از خواب يا در هنگام بيداري براي پر كردن اوقات فراغت كودكان، در رشد و نمو ذهني و روحي آن ها تاثير فراوان و مثبتي دارد. گوش دادن كودك به داستان كودكانه باعث بالا رفتن سرعت رشد هوش و حافظه كودك شده و قدرت حل مسئله را در او افزايش مي دهد.

زماني كه يك داستان كودكانه را براي كودك خود روايت مي كنيد، كودك شروع به خيال پردازي و تصور كاراكتر هاي داستان مي كند، و در اين مسير ممكن است خود را به جاي اين كاراكترها گذاشته و براي ذهن خود چالش ايجاد مي كند. به اين ترتيب كودك با خواندن كتاب يا گوش كردن به يك داستان كودكانه جذاب، تجربه هاي متعددي از زندگي هاي متفاوت به دست مي آورد كه در نهايت منجر به بالا رفتن هوش هيجاني و تقويت قواي حل مسئله او مي شود.

سعي كنيد داستان كودكانه اي كه براي بچه ها انتخاب مي كنيد متناسب با روحيات و سليقه خود كودك باشد. بعضي از كودكان دوست دارند داستان هاي هيجاني يا ترسناك و ماجرايي گوش كنند، در مقابل بعضي از كودكان دوست دارند داستان هاي رمانتيك و احساسي گوش كنند و با آرامش بيشتري داستان مورد علاقه خود را دنبال كنند.

علائم و نشانه هاي كرونا در كودكان با بزرگسالان داراي تشابه ها و تفاوت هاي متعددي است. تب، احساي بدن درد، احساس گلو درد، احساس خستگي و خواب آلودگي از جمله علائم عمومي كرونا دركودكان و بزرگسالان است. در آغاز شيوع كرونا در كشورها، شايعاتي مبني بر مقاوم بودن بدن اطفال در برابر جذب و نشر اين ويروس مطرح شد، كه با ادامه روند شيوع كوويد 19، اين فرضيه ها به طور كامل رد شد.

بدن كودكان در برابر كروناويروس، مقاوم تر است و از آسيب پذيري كمتري نسبت به بزرگسالان برخوردار است؛ اما اين بدان معنا نيست كه كودكان كرونا نمي گيرند يا در صورت ابتلا، ناقل كرونا نيستند. توانايي انتقال ويروس از طريق كودكان به اندازه انتقال بزرگسالان است و آن ها جزو ناقلان فعال اين ويروس در جهان هستند.

لذا بهتر است حتي الامكان كودكان را از جمعيت و مكان هاي شلوغ و پر تردد دور نكه داشته و در اين دوران تمامي پروتكل هاي بهداشتي را رعايت كنيد تا از صدمات ناشي از ابتلا به اين ويروس منحوس در امان باشيد.

وولك  حاوي مقاله هاي روانشناسي متعدد در رابطه با كرونا در كودكان، تب كودكان و بيماري ها و اختلالات متعدد در آن ها مي باشد. براي مطالعه هر مقاله و استفاده از راهكار هاي مفيد فرزند پروري، كافي سات به سايت وولك مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۱۰ توسط:حسين موضوع:

هوش كودكان

در ميان فرمت هاي مختلف قصه، قصه شب صوتي در دنياي كودكان محبوبيت زيادي دارد. گوش دادن به قصه شب صوتي قبل از خواب، آرامش زيادي براي ذهن كودك ايجاد مي كند. نوع داستاني كه براي كودك روايت مي شود و راوي كه در قصه شب صوتي، اين داستان را براي كودك روايت مي كند، در ايجاد علاقه در كودك براي گوش دادن به داستان بسيار تاثير گذار است.

قصه شب صوتي، ذهن كودك را باز مي كند و باعث شكوفايي استعداد هاي نهان كودك مي شود. كودكان علاقه زيادي به شنيدن قصه هاي متنوع دارند و قصه هاي تكراري، ذهن آن  ها را خسته مي كنند؛ لذا بهتر است معيار تنوع را در انتخاب قصه شب صوتي در نظر بگيريد.

همه والدين دوست دارند كودكاني باهوش داشته باشند كه همه چيز را سريع ياد مي گيرد و اصطلاحا گيرايي بالايي دارند. هوش كودكان با مولفه هاي گوناگوني سنجيده مي شود؛ اما بهترين سن براي سنجش اين امر، 5 تا 7 سالگي در كودكان است.

به گفته گاردنر، روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد آمريكا، 7 نوع هوش در كودكان مشاهده مي شود كه هر كدام از آن ها مي توانند تقويت شده و رشد پذير باشند؛ كه اين مهم به موقعيت ها و شرايط زندگي كودك بستگي دارد. هوش زباني و تكلمي، هوش منطق و رياضيات، هوش بصري، هوش موسيقي، هوش بدني تعادلي، هوش بين فردي و هوش درون فردي از جمله هوش هايي هستند كه گاردنر معتقد است در همه ي كودكان از بدو تولد به صورت انتزاعي وجود دارد و قابل رشد و گسترش هستند.

يكي ديگر از مسائل مهم در رشد كودكان، ترس كودكان است. ترس در كودكان ريشه در علل متعددي دارد كه در اين مقاله به برخي از آن ها اشاره خواهيم كرد.

            عامل ژنتيك در ايجاد ترس براي كودكان

            عامل استرس و نگراني هاي والدين كودك در ايجاد ترس براي او

            عامل فشار هاي رواني كودك در ايجاد ترس كودكان

            عامل توجه انحصاري به كودك در ايجاد ترس و اضطراب براي كودك

معمولا كودكان تا 2 سالگي با مفهوم ترس آشنايي نداشته و هيچ گونه ادراكي راجع به آن ندارند. پس از دو سالگي كه درك كودك از محيط پيرامون خود بالا مي رود، به مرور درك بيشتري نسبت به مسئله ترس پيدا كرده و و اضطراب و ترس در او شكل مي گيرد.

براي از بين بردن ترس كودكان، به هيچ وجه كودك را تنبيه نكنيد؛ تنبيه كردن كودك نه تنها باعث درمان ترس او نمي شود بلكه ممكن است نتيجه عكس روي او گذاشته و ترس او را تشديد كند. در اين مواقع بهتر است با كودك با آرامش صحبت كنيد و موقعيت واقعي ترس را براي او توضيح دهيد، مثلا اگر كودك مي ترسد كه زير تختش موجودي خطرناك باشد، زير تخت را با او بگرديد و به او نشان دهيد كه هيچ موجود غيرواقعي و خوفناكي زير تخت نيست و اين ترس ساخته ذهن اوست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۸:۵۶ توسط:حسين موضوع:

خريد ابزار و كالاهاي امنيتي

خريد ابزار و كالاهاي امنيتي دقت زيادي را مي طلبد . شما مي توانيد با خواندن مطالب در مقالات و يا مراجعه به فروشگاه ها از قيمت و ويژگي محصول مورد نظرتان مطلع شويد .

خريد دزدگير اماكن

ويژگي هاي متنوعي موجب بالا و پايين شدن قيمت ها مي شود يكي از ويژگي هاي كاربردي كه در قيمت و خريد دزدگير اماكن تاثيرگذار است، سيم كارتي بودن آن مي باشد . دزدگيرهاي سيمكارتي يكي از جديدترين دزدگيرهاي موجود در بازار است. اين سيستم قابليت تماس تلفني را بدون نياز به خط تلفن ثابت را براي افراد فراهم مي‌كند. دزدگير سيمكارتي اماكن به سرعت و با كيفيت بالا با صاحب خانه ارتباط  برقرار مي‌كند و طريقه‌ي نصب آن بسيار آسان است.  به كمك سيستم امنيتي سيم كارتي مي‌توان سيستم دوربين مدار بسته، اعلام حريق و سنسورهاي دمايي را با دزدگير خانه هماهنگ كرد. يكي از بهترين برندهاي توليد كننده‌ي دزدگير اماكن برند فاير وال است. از ديگر شركت‌هاي معتبر فعال در اين حوزه مي‌توان به سايلكس اشاره كرد.  

خريد يو پي اس

ويژگي هايي كه بر قيمت و خريد يو پي اس تاثيرگذار هستند عبارت اند از

1- طراحي پيشرفته با طول عمر بالا
2- قابليت شارژ و دشارژ به دفعات مكرر
3- كيفيت پايدار و قابليت اطمينان بالا
4- بازيابي شارژ مجدد عالي
5- بي‌نياز از تعمير و نگهداري و يا اضافه كردن آب و اسيد
6- بدون توليد گازهاي مخرب
7- عملكرد عالي در محدوده وسيع حرارتي
8- بازدهي و راندمان مناسب در شارژ و دشارژهاي با جريان بالا
9- بدون نشت هرگونه اسيد يا مايع درون باتري
10- قابليت انبارداري براي مدت طولاني

براي داشتن اطلاعات بيشتر از خريد دوربين مداربسته يا دزدگير اماكن و يو پي اس مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد . دوربين ماركت سايت مرجع خريد كالاهاي نظارتي و امنيتي در ايران است .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۲۰ توسط:حسين موضوع:

تعمير گوشي

تعمير گوشي امري بسيار مهم است زيرا كه امروزه انسان ها بيشتر وقت خود را با گوشي هاي موبايل خود ميگذرانند و انجام بيشتر فعاليت هاي ما وابسته به گوشي هاي همراه است بنابراين اگر گوشي موبايل شما در روند كاري خود دچار مشكل شود در انجام بسياري از فعاليت ها اختلال ايجاد ميشود. در صورتي كه گوشي شما هنگ ميكند، زود شارژ خالي ميكند، به طور ناگهاني خاموش ميشود و مشكلاتي از اين قبيل، براي تعمير گوشي اقدام كنيد چرا كه با ناديده گرفتن مشكلات جزئي در مرور زمان مشكلات بيشتري در گوشي موبايل شما بوجود مي آيد و تعمير گوشي شما سخت تر ميشود و هزينه تعمير گوشي نيز بالاتر ميرود. مشكل گوشي ميتواند سخت افزاري يا نرم افزاري باشد، در صورت سخت افزاري بودن قطعه يا قطعات آسيب ديده بايد تعمير يا تعويض شوند.

گوشي هاي همراه شركت اپل يعني آيفون ها تفاوت هاي بسياري با ساير گوشي هاي موبايل دارند چرا كه شركت اپل هميشه در تلاش است تا گوشي هاي خاص و متفاوتي معرفي و به بازار عرضه كند. سيستم عامل گوشي هاي آيفون بر خلاف اكثر گوشي هاي موبايل كه Android است، سيستم عامل IOS را حمايت ميكند همچنين آيفون ها تفاوت هاي سخت افزاري نيز با ساير گوشي هاي موبايل دارند، بنابراين اگر احساس وجود اختلال و مشكل در بخش هاي نرم افزاري يا سخت افزاري آيفون خود ميكنيد سريعا برا تعمير آن اقدام كنيد تا با گذر زمان باعث ايجاد ايرادات بيشتر در گوشي موبايل شما نشود. اگر زمان و وقت كافي براي مراجعه حضوري و تعمير گوشي خود نداريد ميتوانيد از خدمات تعمير آيفون در محل استفاده كنيد. تعمير آيفون در محل به اين صورت است كه كارشناس و متخصص مربوطه به محل شما مي آيند و تعمير آيفون در محل انجام ميشود، اين امر باعث صرفه جويي در وقت و زمان شما ميشود.

تعمير مودم ها نيز بسيار مهم است چرا كه مودم ها باعث ايجاد ارتباط دستگاه هاي ما با اينترنت و فضاي مجازي ميشوند و در صورت خرابي آن ها ارتباط ما با اينترنت و فضاي مجازي قطع ميشود. يكي از مودم هاي پركاربرد، مودم هاي ايرانسل هستند چرا كه اينترنت ايرانسل از سرعت بسيار خوبي برخودار است. تعمير مودم ايرانسل نياز به مهارت خاص خود دارد به دليل اين كه ساختار نرم افزاري مودم ها بسيار تخصصي است. اگر مشكلاتي از قبيل قطع و وصل شدن مداوم اينترنت، كندي غيرمعمول سرعت اينترنت و ... را داريد براي تعمير مودم ايرانسل خود اقدام كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۶:۲۳ توسط:حسين موضوع:

قصه براي كودكان

 خواندن قصه براي كودكان، آن ها را به دنياهاي تخيلي خود مي برد و لحظات شاد و رويايي براي آن ها مي آفريند. همزاد پنداري با شخصيت هاي موجود در قصه، اولين و ساده ترين دستاوردي است كه قصه براي كودكان به ارمغان مي آورد.

خواندن قصه براي كودكان مستلزم شرايط خاصي است كه توجه به آن ها تاثير داستان را روي كودك بيشتر مي كند. صداي راوي داستان، لحن قصه خواني براي كودكان و نوع داستاني كه براي كودكان روايت مي شود، در موثر بودن داستان روي ذهن كودك تاثيرگذار است.

بهتر است براي قصه اي كه براي كودك مي خوانيد، برنامه خاصي داشته باشيد، در ابتداي قصه خواني براي كودكان، سعي كنيد از انواع ژانر هاي قصه براي كودكان استفاده كنيد تا سليقه كودك در داستان شنوي دستتان بيايد و پس از آن كه با علايق كودك خود آشنا شديد، از داستان هاي پرطرفدار و سليقه كودك براي او استفاده كنيد.

در ميان ژانر هاي مختلف داستان هاي ماجرايي و تخيلي بيشترين طرفدار را به خود اختصاص مي دهند؛ چراكه ذهن كودكان ماجراجو است و به دنبال كشف حقايق و ماجراهاي مختلف مي رود و دوست دارد كه هر چيزي را براي خود واكاوي كند.

اگر داستاني كه براي كودك خود روايت مي كنيد داراي جريان و شخصيت هاي غير واقعي است، قبل از داستان براي كودك توضيح دهيد و به او بگوييد كه احتمال وقوع اين اتفاقات در دنياي واقعي بسيار كم است؛ در اين شرايط كودك را از خطر ترس هاي بعد از شنيدن داستان دور مي كنيد.

پرخاشگري كودكان، يكي ديگر از معضلاتي است كه كودكان و والدين آن ها با آن دست و پنجه نرم مي كنند. پرخاشگري در كودكان به دلايل متعددي ظاهر مي شود؛ الگو برداري شايع ترين دليل بروز پرخاشگري در كودكان است. اگر در خانه و نزديكان كودك، فردي پرخاشگر و عصبي وجود داشته باشد، احتمال بروز پرخاشگري در آن ها بيشتر از ساير كودكان است. كودكان رفتار ما را مي بينند و از ما ياد مي گيرند؛ لذا بهتر است در مقابل كودكان بيشترمراقب رفتار خود بوده و بر اعصاب خود تمركز داشته باشيد.

عامل شايع ديگر در بروز پرخاشگري در كودكان، وجود ترس و اضطراب درون كودك مي باشد. استرس و نگراني هايي كه كودكان با خود حمل مي كنند، باعث بروز پرخاشگري در رفتار آن ها مي شود.

مدرسه يك عامل ديگر در پرخاشگري كودكان است. كودكان در مدرسه از طريق الگوبرداري از مربيان و بچه هاي ديگر، پرخاشگري را ياد گرفته و وارد شخصيت خود مي كنند.

سايت voolak حاوي مقاله هاي كاربردي و روانشناسي متعددي در زمينه روانشناسي كودك مي باشد؛ كه با مراجعه به سايت و انتخاب مقاله مورد نظر خود، مي توانيد اطلاعات خود را در زمينه رشد و تربيت كودكان خود بالا ببريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۱:۱۳ توسط:حسين موضوع: