سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

قصه كودكانه شب صوتي

كودكاني كه قبل از خواب به قصه كودكانه شب صوتي گوش مي كنند، ذهنشان بيشتر از حالت عادي براي به خواب رفتن آماده مي شود. قصه كودكانه شب صوتي مخصوصا اگر با يك موسيقي متن آرام همراه باشند، در ايجاد آرامش قبل از خواب كودك تاثير زيادي دارد. فكر كردن به تخيلات موجود در داستان، و همراه شدن با جريان آن، كودك را از نوسانات روز جدا كرده و به آرامش شب نزديك تر مي كند. قصه هاي صوتي با روايت راوي و فضاسازي هاي متناسب با ذهن كودك براي او روايت مي شوند. تحقيقات نشان داده اند كه كودكان گوش دادن به قصه هاي صوتي را بيشتر از خواندن كتاب هاي فيزيكي دوست دارند و علاقه و تمركز آن ها در بردخورد با قصه هاي صوتي شب بيشتر است. 

لذا قصه كودكانه شب صوتي مي تواند راهي مناسب براي علاقمند كردن كودكان به دنبال كردن قصه ها و كتاب خواني در سنين بزرگسالي آن ها باشد. با گوش كردن به قصه هاي صوتي، كودك سعي مي كند سناريو داستان را در ذهن خود حفظ كند و با تصويرسازي جريان هايي كه در داستان اتفاق مي افتد، قوه تخيل خود را نيز وارد داستان كند. به همين دليل است كه قصه هاي صوتي عادات كتاب و قصه خواني را در كودكان تقويت مي كنند، حافظه كودكان را ارتقاء مي دهند و مهارت هاي نوشتاري و تكلمي را در كودكان بالا مي برند. 


علائم كرونا در كودكان نسبت به بزرگترها خفيف تر است. تشخيص كرونا در كودكان همانند بزرگسالان با انجام تست كرونا انجام مي پذيرد. طبق نتايج تحقيقات به دست آمده علائم كرونا در اغلب كودكاني كه به آن مبتلا شده اند  بسيار خفيف تا متوسط مانند سرماخوردگي بوده و شامل مواردي مانند تب، آبريزش بيني، سرفه، استفراغ و اسهال بوده است؛ اما ابتلا به اين ويروس در كودكاني كه بيماري زمينه اي قلبي و تنفسي دارند، مانند بزرگسالان، خطرناك تر از ساير گروه ها است. 

با مراجعه به سايت وولك مي توانيد به انبوهي از قصه هاي كودكانه شب صوتي جذاب و شنيدني براي كودكان  و هم چنين مقالات  كاربردي در حوزه سلامت و روانشناسي كودك خود دسترسي داشته باشيد. 


 


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۴:۰۸ توسط:حسين موضوع:

بدغذايي كودكان

بدغذايي كودكان يكي از معضلاتي است بسياري از والدين و كودكان را درگير خود كرده است. بدغذايي در برخي كودكان به صورت بي اشتهايي و در برخي از آن ها به صورت علاقه يا تنفر از غذايي خاص است؛ مثلا برخي از كودكان فقط دوست دارند خوراكي هاي شيرين بخورند يا خوردن غذاهاي برنجي و خورشت ها را دوست ندارند. غذا براي رشد و نمو كودك بسيار اهميت دارد و اين كه كودك در سنين رشد خود انواع غذاهاي مغذي و مفيد براي رشد را استفاده كند نيز بسيار مهم است. كودكان بدغذا سرعت رشد پايين تري نسبت به ساير كودكان دارند و انرژي آن ها براي انجام بازي و فعاليت هاي روزانه بسيار كمتر است. 

علت اكثر بدغذايي كودكان را مي توان در شيوه هاي فرزندپروري والدين يافت. روش هاي غلطي كه مادر و پدر ها براي غذا دادن به كودك از آن استفاده مي كنند، عمده ترين دليل مشاهده بدغذايي در كودكان به شمار مي آيد؛ عدم رعايت برنامه دقيق براي غذا خوردن كودك، يا فقدان برنامه غذايي مناسب و مفيد براي كودك و پافشاري و اجبار در خوراندن غذا به كودك از ديگر عواملي است كه بدغذايي كودكان را تشديد مي كند.

يكي از پيامد هايي كه بدغذايي كودكان براي آن ها دارد، استفراغ كودكان است؛ اختلال شايعي كه ممكن است مشكلات گوارشي متعددي را در بدن كودك ايجاد كند. براي آن كه بفهميد عارضه ي استفراغ كودكان تا چه حد جدي است و چگونه بايد درمان شود، بايد به پزشك متخصص مراجعه كنيد. در صورتي كه مشكل استفراغ كودك شما جدي نيست و كودك بر اثر يك ويروس يا غذاي فاسد به آن دچار شده است؛ باز هم براي درمان آن بهتر است به پزشك مراجعه كنيد، چرا كه استفراغ منجر به كم شدن آب بدن كودك شده و براي تامين مايعات از دست رفته، بايد تحت درمان قرار بگيرد. در اين موارد مصرف محلول الكتروليت نيز با تجويز و تاييد پزشك معالج، براي درمان كودك موثر است. اين محلول بايد زماني مورد استفاده قرار بگيرد كه معده كودك توانايي نگه داشتن مايعات را در خود دارد، و در حين مدت استفراغ كودكان در درمان آن ها موثر نيست.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اختلالات مختلف كودكي و روش هاي درماني آن ها، مي توانيد به وبسايت وولك مراجعه كنيد. 





 



 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۷:۳۵ توسط:حسين موضوع:

تعميرات مودم در محل

سوني نام برندي آشنا و قديمي است كه ابزارات الكترونيكي را توليد و به بازار عرضه مي كند البته كيفيت محصولات سوني بالا است اما قيمت بالايي نيز دارند. بنابراين در صورتي كه به عنوان مثال گوشي همراه هوشمند شما از برند سوني است سلامت عملكرد آن را در اولويت هاي خود قرار دهيد. گوشي هاي همراه هوشمند معمولا بعد از اينكه عمر مفيد خود را صرف مي كنند دچار اختلالات جزئي در عملكرد خود مي شوند و كاربران گوشي هاي همراه هوشمند بايد به سرعت براي رفع اين اختلالات اقدام كنند چرا كه در غير اين صورت با گذر زمان اين اختلالات جزئي در عملكرد باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتري در بخش سخت افزاري يا نرم افزاري گوشي هاي همراه هوشمند مي شوند.

به عنوان مثال از آن جايي كه محصولات ابر شركت سازنده ابزارات الكترونيكي يعني سوني قيمت بالايي دارند، اگر گوشي همراه هوشمند شما محصول اين شركت سازنده ابزارات الكترونيكي است و در عملكرد آن احساس وجود اختلال مي كنيد به سرعت براي تعمير گوشي Sony خود اقدام كنيد. با توجه به گران قيمت بودن محصولات شركت سوني، خدمات مربوط به تعميرات اين شركت سازنده نيز نياز به مهارت و توانايي بيشتري دارد بنابراين هزينه آن نيز به نسبت قيمت خود محصولات بالا است بنابراين براي جلوگيري از به وجود آمدن مشكلات بزرگ تر و جدي تر در دستگاه خود در صورتي كه مشكل هر چند كوچكي در عملكرد گوشي همراه هوشمند خود احساس كرديد براي تعمير آن اقدام كنيد.

لپ تاپ ها نيز مانند گوشي هاي همراه ابزاري هستند كه كاربرد بسيار زياد و نقش بسيار پر رنگي در زندگي روزمره ما دارند بنابراين خدمات مربوط به تعميرات اين ابزار الكترونيكي نيز اهميت ويژه اي دارد. تعميركاراني كه در زمينه تعميرات لپ تاپ ها فعاليت مي كنند بايد تخصص كافي در تعمير انواع لپ تاپ ها از تمامي شركت هاي سازنده لپ تاپ مانند: دل، لنوو، ايسوس، ايسر و... داشته باشند تا بتوانند لپ تاپ آسيب ديده را به طور صحيح عيب يابي كنند و باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتر در لپ تاپ نشوند. يكي از خدمات و روش هاي تعمير لپ تاپ، تعمير لپ تاپ در محل است. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو باشد، تعميركار متخصص در زمينه تعمير لپ تاپ برند لنوو به خواست شما به تعمير لپ تاپ لنوو در محل مورد نظر شما مي پردازد.

خدمات مربوط به تعمير در محل براي بقيه ابزارات الكترونيكي نيز وجود دارد به عنوان مثال تعميرات مودم در محل نيز قابل انجام است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۷:۳۴ توسط:حسين موضوع:

تعمير لپ تاپ ايسر

لپ تاپ، ابزاري الكترونيكي است كه در زمينه هاي مختلف در فعاليت هاي ما كمك بسياري به ما مي كند. لپ تاپ ها به دلايل متفاوتي ممكن است دچار ايراد شوند و در عملكرد آن ها اختلال ايجاد شوند. از دلايل رايجي كه لپ تاپ ها را دچار مشكل مي كند مي توان به موارد زير اشاره كرد: ضربات فيزيكي، آب خوردگي، مشكلات نرم افزاري، مشكلات مربوط به باتري و شارژر و...

امكان خراب شدن و به وجود آمدن مشكل براي لپ تاپ به دليل ضربه فيزيكي بسيار زياد است چرا همان طور كه مي دانيد لپ تاپ ها در واقع كامپيوتر هاي قابل حمل هستند و به دليل اين كه لپ تاپ ها زياد حمل مي شوند امكان وارد شدن ضربه فيزيكي به لپ تاپ ها بيشتر از كامپيوتر ها است. ضربه فيزيكي شديد به لپ تاپ به دليل ظرافتي كه در ساخت لپ تاپ ها به كار مي رود، باعث مشكلات بسيار جدي اي در بخش سخت افزاري لپ تاپ مي شود.

اگر لپ تاپ شما دچار مشكل شده است و احساس مي كنيد كه مشكل به وجود آمده ، مشكلي ساده است و با راهنمايي كارشناس متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ توسط خودتان قابل است. مي توانيد از خدمات مربوط به تعمير آنلاين لپ تاپ يا تعمير لپ تاپ در محل استفاده كنيد تعمير آنلاين لپ تاپ به اين صورت است كه كارشناس متخصص در زمينه با روش پرسش و پاسخ و بعد از اين كه مشتري به طور كامل مشكل و اختلال دستگاه يا لپ تاپ خود را به طور كامل به كارشناس متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ توضيح داد، كارشناس و تعميركار متخصص در اين زمينه دستگاه يا لپ تاپ را به طور صحيح عيب يابي مي كند و مشتري را به طور كامل از مشكل دستگاه آگاه مي كند سپس با راهنمايي كردن مشتري، خود كاربر مي تواند با انجام راهنمايي هاي كارشناس لپ تاپ خود را به راحتي تعمير كند.

ايسر، يكي از شركت هاي سازنده لپ تاپ است كه لپ تاپ هايي با قيمت بسيار مناسب براي رفع انواع نياز ها توليد و به بازارعرضه مي كند. اگر لپ تاپ شما ايسر است و مي خواهيد براي تعمير آن اقدام كنيد مطمئن شويد كه تعميركار نمورد نظر در زمينه تعمير لپ تاپ ايسر به صورت تخصصي مهارت دارد.

مودم نيز يكي ابزارات بسيار با اهميت است. مودم در واقع ارتباط ابزارات الكترونيكي ديگر مانند گوشي هاي همراه هوشمند يا لپ تاپ ها را با اينترنت برقرار مي كند بنابراين خدمات مربوط به تعمير اين دستگاه نيز بسيار اهميت دارد. هزينه تعميرات مودم بستگي به نوع آسيب ديدگي و ميزان آسيب ديدگي آن دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۲۰ توسط:حسين موضوع:

قيمت سيستم هاي امنيتي

داهوا

دور بين برندهاي بزرگ دنيا داهوا مناسب ترين قيمت ها را براي محصولات خود تعيين كرده است. يكي از دلايل محبوبيت اين برند نيز قيمت مناسب آن و در عين حال حفظ كيفيت توليد است. يعني شما براي يك دوربين مشابه بين برند هاي اروپايي و آمريكايي بايد چندين برابر بيشتر هزينه كنيد. در حالي كه در بسياري موارد حتي تكنولوژي هاي جديد تري را از داهوا دريافت مي كنيد. فقط كافي است ليست قيمت  دوربين داهوا را با ساير برند ها مقايسه كنيد.

هايك ويژن

فاكتورهاي زيادي در قيمت دوربين مدار بسته هايك ويژن توربو تاثيرگذار هستند. از جمله مي توان به رزولوشن دوربين مداربسته هايك ويژن، نوع لنز، و … اشاره نمود. همچنين ساير قابليت هاي پيشرفته تصويري مانند WDR ،EXIR و … نيز در ليست قيمت دوربين هايك ويژن توربو اثرگذار اند. به همين منظور براي انتخاب بهترين دوربين مداربسته ابتدا بايد از نيازهاي كاربري مورد نظر خود آگاه بوده و سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خريد نمائيد. در اين راستا مي توانيد از مشاوره رايگان پيش از نصب كارشناسان ما بهره مند گرديد. 

دزدگير خانه

  • دزدگيرها تنوع بالايي دارند اما ساز و كار اكثر آنها يكسان است و عملكردي مشابه با يكديگر دارند. اين مجموعه معمولا از سنسورهاي دقيق براي تشخيص ورود و خروج غير مجاز به همراه با آژير ساخته شده است. دزدگير خانه اغلب از قسمت‌هاي زير تشكيل شده است.  
  • دستگاه مركزي كه قلب تپينده‌ي دزدگير اماكن است و با تمام حس‌گرها در ارتباط است. اين دستگاه به نوعي كامپيوتر دزدگير محسوب مي‌شود و وظيفه‌ي وارد كردن و تغيير رمز عبور، فعال‌سازي حفاظت و ضبط پيام صوتي را برعهده دارد
  • سنسور چشمي يا حسگر حركتي پس از فعال سازي امنيتي
  • آژيرها نيز انواع گوناگوني دارد. بعضي از آنها وسيله‌يا براي ارعاب افراد متهاجم است. ساير آژيرها براي اطلاع به شخص يا همسايه‌ها تعبيه شده است. بعضي از سيستم‌هاي حفاظتي پس از به صدا درآوردن آژير، دزدي را از طريق SMS به افراد از پيش تعيين شده اطلاع مي‌دهد يا با آنها تماس مي‌گيرد

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۷:۳۸ توسط:حسين موضوع:

هزينه تعمير گوشي سامسونگ

نوكيا، سامسونگ، سوني و... از جمله برند هايي با نام آشنا هستند كه در زمينه ساخت گوشي هاي همراه هوشمند فعاليت مي كنند و نمحصولات خوبي نيز توليد و به بازار عرضه مي كنند. به دليل اين كه كاربراني كه از گوشي هاي همراه هوشمند استفاده مي كنند روز به روز در حال افزايش هستند خدمات مربوط به تعميرات گوشي هاي همراه هوشمند و همچنين تعميرات لوازم جانبي آن ها مانند شارژر از جمله خدمات بسيار پر اهميت امروزي است.

فرد يا مجموعه اي كه قصد دارد در حرفه تعميرات ابزارات الكترونيكي مانند تعميرات انواع لپ تاپ، تعميرات انواع گوشي هاي هوشمند فعاليت كند بايد به صورت تخصصي هر برند يا همان شركت سازنده اين ابزارات الكترونيكي را مورد بررسي دقيق قرار دهد چرا كه هر چه تخصصي تر در اين حرفه مهارت كسب شود احتمال عيب يابي نادرست و وارد كردن خسارت بيشتر به دستگاه آسيب ديده پايين تر مي آيد.

تعميركاري كه تعمير گوشي Nokia را بي نقص انجام مي دهد ممكن است از تعمير گوشي برند سامسونگ به خوبي برنيايد و با وارد كردن خسارت بيشتر به گوشي همراه هوشمند شما هزينه تعمير گوشي سامسونگ را بالا تر ببرد. بنابراين انتخاب تعميركار و كارشناس حرفه اي براي تعمير گوشي همراه هوشمند، انتخابي بسيار مهم است.

درباره تعميرات انواع لپ تاپ نيز اين نكته صدق مي كند كه تعميركار مربوطه بايد تمامي شركت هاي سازنده لپ تاپ را بشناسد و به تفاوت محصولات آن ها آگاه باشد. گهگاهي هنگ كردن لپ تاپ مي تواند نشانه از مشكلي عميق تر در حتي بخش سخت افزاري لپ تاپ باشد بنابراين كوچك ترين اختلالي در عملكرد لپ تاپ خود را جدي بگيريد و براي تعمير آن اقدام كنيد. اگر زمان كافي براي مراجعه به مراكز و مجموعه هاي متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ را نداريد مي توانيد از خدمات تعمير ابزارات الكترونيكي استفاده كنيد. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما محصول شركت سازنده دل است مي توانيد از خدمات تعمير لپ تاپ دل در محل استفاده كنيد تا در زمان و وقت شما صرفه جويي شود. در اين روش تعميركار و كارشناس متخصص و حرفه اي در محل مورد نظر شما حاضر شده و در حضور خود شما به عيب يابي و سپس تعمير لپ تاپ شما مي پردازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۱:۵۰ توسط:حسين موضوع:

شب ادراري كودكان

چند داستان كودكانه معروف كه از ايام قديم تا به امروز براي كودكان توسط بزرگتر ها روايت مي شوند عبارت اند از:

داستان هاي كودكانه كليله و دمنه، قصه هاي خوب براي بچه هاي خوب، هزار و يك شب، شازده كوچولو، مرباي شيرين، قصه هاي مجيد، ماهي سياه كوچولو، قصه ما مثل شد.

روايت اين داستان هاي كودكانه براي بچه ها آن ها را با فرهنگ و آداب و رسوم اقوام آشنا كرده و بسياري از مفاهيم را از همان كودكي به آن ها مي آموزد. كودكان پيام ها و نكات آموزنده را از داستان كودكانه راحت تر و سريع تر مي پذيرند، با شخصيت هاي داستان ارتباط برقرار مي كنند و با قهرمان سازي و الگو برداري از آن ها زندگي خود را شكل مي دهند؛ لذا خواندن داستان هاي آموزنده در شكل گيري شخصيت كودك و زندگي او موثر است.

اختلال بيخوابي كودكان در اثر عوامل مختلفي در آن ها پديد مي آيد؛ گاها مي بينيم كه كودكان با وجود خواب آلوده بودن نمي توانند به خواب بروند و ناآرامي مي كنند. درمان بيخوابي كودكان به علتي كه از آن به وجود آمده است بستگي دارد؛ به عنوان مثال بيخوابي كودكان اگر ناشي از آسم يا مشكلات تنفسي باشد، كودك در خواب سرفه مي كند يا نفس هايش صداي غير معمول دارد. در اكثر مواقع داشتن برنامه منظم براي خواب كودكان و رعايت آن در روزمره كودك، رفته رفته مشكلات بيخوابي كودكان را بهبود مي بخشد.

يكي ديگر از اختلالات شايع در كودكان، به خصوص در سنين 3 تا 5 سالگي، شب ادراري كودكان است. اگر شب ادراري كودكان كنترل نشود و والدين به فكر درمان آن نباشند، اين اختلال مي تواند برنامه خواب كودكان را بهم بريزد و منجر به بدخوابي در كودكان شود. شب ادراري كودكان مي تواند بر اثر ترس و استرس در كودكان پديدار شود و و اين ترس و اضطراب در كودك  با شب ادراري شديدتر مي شود، لذا درمان استرس هاي دروني كودك بايد در همان كودكي توسط والدين جدي گرفته شود. 


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۱:۲۴ توسط:حسين موضوع:

داستان كودكانه

داستان كودكانه بايد با ادبيات مورد فهم و درك كودك تناسب داشته باشد تا بتواند پيام خود را به طور مستقيم و كامل به كودك برساند. بهتر است ادبيات كودك در داستان هاي كودكانه، عاميانه باشد؛ چرا كه كودكان در اين گروه سني با كلمات زيادي آشنا نيستند و از طريق صحبت كردن و شنيدن داستان هاي كودكانه صوتي، رفته رفته با كلمات بيشتري آشنا شده و مفاهيم آن ها را درك مي كنند. هرچه داستان هاي بيشتري براي كودكان در اين دوران روايت شود، درك مطلب كودك و مهارت هاي زباني و نوشتاري آن ها بيشتر تقويت مي شود. لذا خواندن يا شنيدن داستان كودكانه در درمان مشكلاتي تكلمي مانند دير حرف زدن كودك تاثير به سزايي دارد. يكي ديگر از روش هاي مقابله با دير حرف زدن كودك در جلسات گفتار درماني كه توسط پزشكان ارائه مي شود، صحبت كردن با كودكان است. 

والدين بايد سعي كنن تا يك سالگي كودك با او صحبت كنند و كلمات را به صورت واضح و شمرده شده براي او تلفظ كنند؛ به اين ترتيب كودك با ديدن حركات لب و دهان والدين، شروع به تكان دادن لب هاي خود كرده و سعي مي كند اين حركات را تكرار كند. اين تمرين باعث مي شود تا كودك آرام آرام شروع به حرف زدن كند.

راه افتادن كودكان به صورت عادي بايد از 9 تا 18 ماهگي اتفاق بيفتد؛ برخي كودكان زودتر از اين بازه و برخي از آن ها بعد از 18 ماهگي راه مي افتند. راه افتادن كودكان تا حد بسيار زيادي به تغذيه آن ها در اين دوران وابسته است. تغذيه مناسب و جذب كلسيم كافي در دوران شيرخوارگي و پس از آن در كودكان، باعث مي شود تا ماهيچه ها، عضلات و استخوان هاي كودك رشد خوب و كافي را داشته باشد و در نتيجه كودك در زمان استاندارد خود راه بيفتد. در صورتي كه كودك دير راه بيفتد يا بعد از 18 ماهگي هنوز نتواند به صورت كامل روي پاهاي خود بايستد، بايد به پزشك مراجعه شود زيرا ممكن است كودك دچار بيماري هاي مفصلي يا راشيتيسم باشد.



 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۲۱ توسط:حسين موضوع:

تعمير گوشي هواوي

بسياري از شغل هاي امروزي فقط و تنها با ابزارات الكترونيكي انجام مي شوند بنابراين خدمات مربوط به تعميرات اين ابزارات الكترونيكي مانند تعمير گوشي هاي همراه، تعمير لپ تاپ ها و تعمير كامپيوتر ها اهميت بسيار زيادي دارد.

هرروزه به تعداد شركت هاي سازنده ابزارات الكترونيكي اضافه مي شود كه هر كدام نقاط قوت و نقاط ضعف مربوط به خود را دارند اما بعضي از اين برند ها محبوبيت مخصوص خود را در دنيا دارند.

هواوي، سامسونگ، سوني، نوكيا و... از جمله برند هاي محبوب گوشي هاي همراه هوشمند هستند. زماني كه گوشي همراه شما دچار آسيب ديدگي مي شود تعميركار يا كارشناس متخصصي كه گوشي همراه خود را براي تعمير و رفع مشكل عملكرد دستگاه به او مي سپاريد بايد محصولات تمامي شركت هاي سازنده را به خوبي بشناسند زيرا گوشي هاي هوشمند انواع برند ها با يكديگر تفاوت هاي سخت افزاري و نرم افزاري دارند و قطعا در مراحل ساخت آن ها تفاوت هايي مشاهده مي شود بنابراين تكنسيني كه براي تعمير يك گوشي همراه هوشمند اقدام مي كند براي اين كه فرآيند عيب يابي را به طور صحيح انجام دهد بايد به تمامي تفاوت هاي محصولات برند هاي متفاوت آشنا باشد زيرا در غير اين صورت احتمال اين كه عيب يابي به صورت صحيح انجام نشود بالاتر مي رود و اگر عيب يابي به طور صحيح انجام نشود خسارت بسيار زيادي به ابزار الكترونيكي شما چه كامپيوتر چه لپ تاپ چه گوشي همراه شما وارد مي شود. به طور مثال اگر گوشي شما از برند هواوي است مطمئن شويد كه تكنسيني كه گوشي همراه شما را تعمير مي كند به صورت تخصصي به تعمير گوشي هواوي مسلط باشد.

در لپ تاپ ها نيز به همين صورت است بعضي برند ها نسبت به ساير شركت هاي سازنده از محبوبيت بيشتري برخوردار هستند مانند: لنوو، دل، ايسوس و... از جمله شركت هايي هستند كه در زمينه لپ تاپ محبوب و پر فروش هستند. اگر لپ تاپ شما لنوو است بهتر است تعميركاري كه براي تعمير لپ تاپ خود به او مراجعه مي كنيد در زمينه تعمير لپ تاپ لنوو تخصص و تجربه كافي را داشته باشد.

در زمينه تعميرات كامپيوتر نيز خدمات مربوط به تعمير كامپيوتر در محل در صرفه جويي زمان و هزينه شما بسيار كمك مي كند و در اين روش شما نياز نيست كه كامپيوتر خود را به مركز تعميرات منتقل كنيد و تكنسين يا كارشناس مربوطه در محل مورد نظر شما حاضر مي شود و به تعمير دستگاه مي پردازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۷:۵۸ توسط:حسين موضوع:

سيستم هايي براي حفظ امنيت

كاربرد جي پي اس خودرو 

  • تشخيص و نمايش دقيق موقعيت مكاني خودرو
  • ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
  • ارسال هشدار براي صاحب خودرو در صورت روشن شدن غيرمجاز وسيله‌ ي نقليه و حتي حركت كردن آن 
  • ارسال هشدار در صورت حركت با سرعت غيرمجاز
  • ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه جي پي اس خودرو
  • ارسال هشدار در صورت كم شدن باطري اضطراري داخل جي پي اس خودرو
  • خاموش كردن وسيله ‌ي نقليه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طريق پيامك و همچنين اپليكيشن (عدم امكان روشن كردن مجدد وسيله‌ ي نقليه مگر با اجازه ‌ي صاحب خودرو)

قيمت دزدگير اماكن و آژير اعلام سرقت 

قيمت دزدگير اماكن معمولاً متغير است و نمي‌توان براي آن قيمت ثابتي در نظر گرفت؛ چراكه ميزان قيمت نهايي دزدگير به عوامل مختلفي بستگي دارد. برخي از اين عوامل عبارت‌اند از:

  • مارك و برند دزدگير
  •  مدل دزدگير
  • ميزان قابليت‌هاي دزدگير
  • نوع لوازم جانبي دزدگير
  • ميزان گارانتي دزدگير و…

همانطور كه مي دانيد دوربين مداربسته وسيله‌اي است كه توسط آن مي توانيد نسبت به ضبط تصاوير در جهت اهداف نظارتي و شخصي اقدام نماييد. تاريخچه استفاده از اولين دوربين مدار بسته به سال 1942 باز مي‌گردد كه ارتش آلمان براي نظارت بر روند پرتاب موشك هاي خود از دوربين مداربسته استفاده كرد. اولين دوربين هاي تجاري با نام Vericon در سال 1949 در آمريكا به بازار عرضه شدند و نكته قابل توجه اين عرضه تجاري، عدم نياز به هر گونه مجوز دولتي براي استفاده از دوربين مداربسته بود. شما براي خريد دوربين مدار بسته ، دزدگير و جي پي اس تنها با يك تماس با دوربين ماركت مي توانيد اقدام نماييد .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۹:۳۵ توسط:حسين موضوع: