سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين مدار بسته باغ

دوربين مداربسته مناسب براي باغ

دوربين‌هاي مداربسته به يكي از مهم‌ترين وسايل امنيتي در جهان تبديل شده‌اند و تقريبا در تمامي جوامع مي‌توان دوربين‌هاي مدار بسته را مشاهده كرد. شما مي‌توانيد از دوربين مدار بسته در محيط كسب و كار يا خانه استفاده كنيد و از اين موضوع مطمئن باشيد كه امنيت شما تامين مي‌شود. در اين مطلب مي‌خواهيم در مورد دوربين مدار بسته در باغ مطالبي را بيان كنيم و مزاياي استفاده از دوربين مدار بسته در باغ را براي شما معرفي كنيم. اميدواريم اين مطلب براي علاقه‌مندان به اين زمينه مفيد باشد.

شما هم ممكن است جزو افرادي باشيد كه  داراي باغ و ويلا در مناطق خوش آب وهوا هستند كه اوقات فراغت خود را در ويلا و باغ هاي خود سپري مي كنيد و در آنجا به تفريح و استراحت مي پردازيد.

ويلا و باغ هاي شما نيز بايد امنيت شان تامين شود و در مقابل تهديدات بايد ايمن گردند بسياري از افراد براي تامين ايمني باغ و ويلاي خود  از سرايدار و نگهبان استفاده مي كنند ومعمولا اتاقي را در گوشه باغ  براي سرايدار تعبيه مي كنند و نيروي انساني را براي محافظت از سرمايه هاي خود دخيل مي كنند.

 

دلايل استفاده از دوربين مناسب مداربسته براي باغ

  • جلوگيري از سرقت و وحشي‌گري
  • گياهان و گل‌هاي باغ را كنترل و بررسي مي‌كنيد
  • حيوانات را كنترل مي‌كنيد
  • در زمان شب از وضعيت باغ آگاه مي‌شويد

مزيت هاي استفاده از دوربين مداربسته در ويلا

 با نصب دوربين مداربسته در باغ يا ويلاي خود مي توانيد اهداف مختلفي را دنبال كنيد  . يكي از هدف هاي اصلي  كه  بيشتر مشتريان را به خريد اين تجهيزات تر علاقه مند مي كند نظارت بر ويلا و يا محل مورد نظر شان در زمان هايي كه در ويلا حضور ندارند مي باشد.

شما از اين قابليت بر خوردار مي باشيد كه  در

زمان هايي كه در ويلا نمي باشد  از اين موضوع مطمئن شويد كه نگهبان يا فردي كه ويلا را به آن سپرده ايد اقدام به اجاره ويلا بدون اجازه شما نمي كند و  ويلا را به به فرد مطمئني سپرده ايد و ويلا و سرمايه هاي شما مورد محافظت قرار مي گيرد.

با نصب دوربين مداربسته مي توانيد ورود و خروج افراد مختلف را به ويلا برسي كرده و از انجام درست كار ها  توسط فرد مورد نظر آگاه شويد و برانجام امور توسط  فرد مورد نظر مطلع شويد.

ازموارد ديگر كاربرد هاي دوربين مداربسته و سيستم نظارتي مي توان به مشاهده تصاوير دوربين از راه دور اشاره كرد.

شما مي توانيد با اتصال سيستم نظارت تصويري خود به شبكه اينترنت از راه دور تصاوير دوربين مداربسته را به صورت زنده يا ضبط شده مشاهده كنيد.

برند مناسب جهت دوربين مداربسته منزل

با توجه به  اينكه باغ و ويلا از حسايت بالايي برخوردار مي باشند براي  نظارت بر اين اماكن مي توانيد از دوربين مداربسته ارزان قيمت براي آن استفاده كنيد.

مكان هاي مناسب جهت نصب دوربين هاي مدار بسته

محل نصب دوربين مدار بسته باغ با توجه  به نياز و هدف مورد نظر شما  متفاوت مي باشد براي انتخاب محل مناسب نصب دوربين مدار بسته بهتر است كه از نظر كارشناس مربوطه براي انتخاب محل نصب استفاده كنيد اما از جمله مواردي كه براي اين واحدها مي توان به آن اشاره نمود :

ورودي ساختمان ويلا :

باتوجه به  ساختمان ويلايي ورودي مي تواند شامل درب هاي  گوناگون ويلا باشد . اين قسمت يكي از مهمترين قسمت هاي ساختمان مي باشد كه محل اصلي ورود و خروج فرد مي باشد.

محوطه رو به روي ساختمان :

براي نظارت بر محوطه روبروي ساختمان ويلا و حياط رو به روي آن مي توان يك يا چند دوربين مداربسته ، بسته به نياز در اين قسمت نصب شود.

 درب هاي  ورودي ويلا :

مي توان درمحل درب ورودي يك يا دو دوربين مدار بسته  با توجه به ديد مورد نياز براي نظارت بر ورود و خروج افراد و ماشين ها به حياط ويلا در اين قسمت نصب كرد . معمولا اتاق نگهباني يا سرايداري در اين قسمت قرار داده مي شود.

البته اين نكته نيز حائز اهميت مي باشد  كه در صورت عدم وجود نگهبان و تامين امنيت ويلا توسط سگ ، دوربين هاي مداربسته اين قسمت در صورتي كه در دسترس دزد باشد به راحتي قابل سرقت مي باشد.

 

سخن آخر

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه حتما بايد به آن دقت كنيد اين است كه مي‌خواهيد دوربين مدار بسته شما چه امكاناتي داشته باشد. پس از آگاهي از نياز خود مي‌توانيد يكي از دوربين‌هاي مدار بسته را با توجه به بودجه و نياز خود به راحتي انتخاب كنيد.

همانطور كه مطالعه كرديد، ما در اين مطلب دلايل استفاده از دوربين مدار بسته در باغ را براي شما بيان كرديم. اميدواريم اين مطلب براي علاقمندان اين زمينه، مفيد واقع شود. توصيه مي‌كنيم براي جلوگيري از مشكلات احتمالي و تهيه كالاهاي با كيفيت، دوربين مدار بسته و لوازم جانبي آن را فقط از فروشگاه‌ها و شركت‌هاي معتبر فروشنده اين محصولات تهيه نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۳:۰۳ توسط:حسين موضوع:

دوربين مدار بسته داهوا

در اين مقاله سعي بر آن داريم تا خلاصه اي از  قيمت دوربين مدار بسته وبرند هاي آن را شرح دهيم تا آشنايي مختصري براي كاربران گرامي فراهم گردد.

دوربين مداربسته و نوع  وكارايي 

پس از توليد  و خريد دوربين مدار بسته از طريق شركت هاي معتبر دنيا فناوري هاي مختلفي درون دوربين ها جهت كارايي  و كاربرد بالاتر در نظر گرفته شد. به طور كل مي توان دوربين هاي مدار بسته را به دو تكنولوژي انالوگ  و تحت شبكه تقسيم كرد.

دوربين هاي آنالوگ سير پيشرفت را داشته و به صورت كيفيت 1080 به بازار عرضه گرديد ، اين مدل دوربين ها بر بستر آنالوگ و كابل كواكسيال انتقال تصاوير را انجام مي دهند.

دوربين هاي تحت شبكه به صورت ديجيتال توليد شده و و داراي كيفيت بالاي تصوير و وضوح تصوير مي باشد. اين مدل دوربين ها داراي سيستم عامل  داخلي بوده  و انتقال تصاوير را بر بستر كابل شبكه انجام مي دهند.

 

برند هاي توليد كننده دوربين مداربسته خارجي

به طور كل  دوربين مداربسته توسط برترين شركت هاي دنيا توليد گرديد و هر شركت فناوري خاص خود را در دوربين هاي مداربسته استفاده نمود. برترين شركت هاي توليد كننده دوربين مداربسته مي توان به برند هاي هايك ويژن ، داهوا ، سامسونگ ، سوني ، هايلوك و دوربين مدار بسته لانگسي اشاره نمود. قيمت دوربين مداربسته در اين برند ها با توجه به كيفيت و كارايي متفاوت بوده و هر برند ليست محصولات و توليدات خود را در اختيار فروشندگان قرار مي دهد. در ذيل ليست قيمت دوربين مداربسته به صورت اختصار توضيح داده مي شود.

 

مشاوره و راهنمايي رايگان با شماره ويژه : 91015108-021

 

برند و ليست قيمت دوربين مدار بسته هايك ويژن 

شركت هايك ويژن در سال 2001 در كشور چين آغاز به كار نمود. برند هايك ويژن به قاره هاي امريكا و اروپا و آسيا صادر گرديد. اين شركت با فناوري بالا توانست رتبه اول تيم تحقيق و توسعه دوربين مدار بسته و تجهيزات جانبي و دزدگير هاي اماكن را بدست بياورد. شركت هايك ويژن دوربين هاي آنالوگ و تحت شبكه و دستگاهي ذخيره ساز DVR  و NVR  را با فناوري مختص به خود توليد نمود. دوربين هاي انالوگ را با تكنولوژي TURBO HD TVI  به بازار دوربين مداربسته عرضه كرد.

محصولات ديگر اين شركت دوربين هاي پلاك خوان ، صفحه كليد ، سيستم هاي دزدگير، سيستم هاي كنترل تردد و دوربين هاي اسپيدام و و تكنولوژي فشرده ساز  H265+ ميباشد.

قيمت دوربين مداربسته در برند هايك ويژن به علت بالا بودن كيفيت و وضوح تصوير و ماندگاري در ميان برند هاي ديگر بالاتر مي باشد. برد استفاده شده در دوربين هاي هايك ويژن متعلق به شركت سوني مي باشد.

مشاوره و راهنمايي رايگان با شماره ويژه : 91015108-021

  

برند و ليست قيمت دوربين مداربسته داهوا 

شركت داهوا تكنولوژي  در سال 2001 در كشور چين پا به عرصه توليد دوربين مدار بسته  و سيستم هاي نظارتي نمود. و برند داهوا به به صورت گلوبال به تمامي كشورهاي دنيا صادر مي گردد. اين شركت توانست رتبه دوم تيم تحقيق و توسعه را بدست بياورد. شركت داهوا توليد كننده دوربين هاي مداربسته ، سيتم هاي هوش مصنوعي و سيستم هاي ضد سرقت مي باشد. وتوانست با فناوري منحصر به خود دوربين هاي آنالوگ HDCVI را به بازار عرضه نمايد.

قيمت دوربين مدار بسته  در برند داهوا با توجه به كارايي و كيفيت ، سلايق تمامي مشتريان خود را بر طرف نموده و در حال حاظر در ايران يكي از برند هاي مطرح و پر فروش جهت نظارت و امنيت مي باشد. برد استفاده شده نيز در دوربين هاي داهوا متعلق به شركت سوني مي باشد.

برند هاي مطرح ديگر دوربين مدار بسته مانند سامسونگ و سوني و غيره در زمره بهترين برند ها بوده ولي از لحاظ قيمت داراي هزينه بيشتري براي مشتري بوده و اصولا در مكان هاي خاص و نظارتي با سطح امنيت بالا مورد استفاده قرار ميگيرد.

مشاوره و راهنمايي رايگان با شماره ويژه : 91015108-021

 

برند هاي توليد كننده دوربين مداربسته داخلي

دوربين هاي  مداربسته مانند بيشتر فناوري ها در داخل ايران هم توليد گرديد. و شركت هاي فناوري مانند سيماران و ايمن آرا و غيره شروع به توليد  دوربين مدار بسته  نمودند. به طور كلي دوربين در ايران به دو صورت توليد مي گردد ، كه به صورت خلاصه  در اين مورد توضيح داده مي شود.

برند و قيمت دوربين مداربسته ايراني

 

 اين نوع دوربين مدار بسته  از طريق شركت هاي معتبر و در خط مونتاژ  ايراني توليد مي گردد و در اين نوع دوربين ها از فناوري شركت سوني  و يا شركت فولهان استفاده مي گردد. اين نوع دوربين ها داراي گارانتي هاي معتبر وداراي قيمت هاي متفاوت بوده و باتوجه به نوع و كارايي ليست قيمت هاي متفاوتي را دارا مي باشند.

     برند و قيمت دوربين مداربسته نونيم

اين نوع دوربين ها كه در بازار فروش به طور گسترده وجود دارد. تمامي قطعات و و قاب ولنز و برد و  كيس دوربين ها از كشور چين وارد ايران مي گردد. و شركت هاي توليدي كوچك يا كارگاه ها شروع  به اسمبل كرده و دوربين با برند هاي مختلفي وارد بازار مي گردد. و باتوجه به اينكه اين دوربين هاي مداربسته در ايران اسمبل شده و هزينه توليد پايين تر بوده داراي قيمت هاي ارزانتري نسبت به نمونه هاي مشابه و برند ها مي باشد. در اين دوربين ها از برد و لنز شركت هاي XM  ، FULHAN و SONY استفاده ميگردد.

در پايان مي توان گفت با بررسي اجمالي در مورد قيمت و برند دوربين مداربسته مي توان با توجه به بودجه ، نياز و كيفيت ،  انتخاب مناسبي را جهت نظارت و امنيت انجام داد.  قيمت دوربين مداربسته در ايران با توجه به نوسان دلار باعث گرديده در بازه اي قيمت دوربين  و يا توليدات  داخلي دچار افزايش گردد. و در اين ميان دوربين هاي مداربسته نونيم محبوبيت وفروش بيشتري را از سهم بازار به دست آورد.

گروه دوربين ماركت با سابقه اي ده ساله در زمينه فروش دوربين مدار بسته ، مشاوره ، طراحي ، و اجرا با افتخار آماده ارائه خدمات با گارانتي محصولات جهت اطمينان شما مشتريان گرامي ميباشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۱:۵۶ توسط:حسين موضوع:

دوربين مدار بسته ارزان

پكيج دوربين مداربسته

پكيج دوربين مداربسته به مجموعه چند دوربين مداربسته دستگاه دي وي ار وتجهيزات جانبي مانند سيم و كابل آداپتور ( منبع تغذيه ) هارد و فيش هاي BNC  و فيش آداپتوري ميگويند كه با توجه نياز مشتري و مكان مورد نظر براي نصب بر اساس كارشناسي انجام شده تعريف ميگردد .

در پكيج دوربين مداربسته با توجه به محلي كه ميخواهيم دوربين قرار دهيم نوع دوربين مشخص ميشود ، مانند دوربين بولت يا دوربين دام كه بيشترين مصرف را در پكيج دوربين مداربسته دارند و اين به اين معنا نيست كه در پكيج ها حتما بايد از يك مدل دوربين استفاده كرد .

 

نكته مهم در خريد پكيج دوربين مداربسته

مسئله ديگر در پكيج دوربين مداربسته طول مدتي است كه مشتري ميخواهد تصاوير ضبط شده خود را در دستگاه دي وي ار داشته باشد تا در صورت لزوم بتواند به عقب برگردد و تصاوير را بازيد كند كه اين مسئله هم نياز به كارشناسي دارد كه ما در دوربين ماركت اين خدمت را به تمام مشتريان ارائه ميدهيم .

ما در دوربين ماركت مجموعه اي وسيع از انواع دوربين ها مانند دوربين مدار بسته دام ، دوربين مدار بسته بولت ، دوربين مدار بسته اي پي و ... را در برند هاي مختلف مانند دوربين مدار بسته داهوا و دوربين مدار بسته هايك ويژن و دوربين مدار بسته ارزان را جمع اوري كرديم .

 

انواع پكيج دوبين مداربسته

پكيج دوربين مدار بسته  در مجموعه دوربين ماركت انواع مختلفي دار مانند پكيج دوربين مداربسته برنزي ، پكيج دوربين مداربسته نقره ايي و پكيج دوربين مداربسته طلايي قابل ارائه ميباشد . تفاوت اين پكيج ها در نوع دوربين هاي مصرف شده ، دستگاه دي وي ار و تجهيزات مصرفي آن است كه با توجه به نياز مشتري انتخاب ميشود .

 تكنولوژي در پكيج دوربين مداربسته

تكنولوژي دوربين مداربسته مدل هاي مختلفي دارد مانند دوربين مداربسته انالوگ AHD  ،   HDCVI،TVI  كه روي بستر كابل كواكسيال سيگنال جابه جا ميشود تكنولوژي ديگر دوربين مدار بسته  آي پي است كه اولين تفاوت نسبت به مدل هاي قبل بستر جا به جايي ديتا آن است كه روي كابل شبكه ميباشد . نوع ديگر تكنولوژي دوربين مداربسته بي سيم ميباشد كه با سيستم هايي مانند wifi كار ميكند . اگر بخواهيم از نظر قيمتي اين مدل از دوربين مداربسته ها را برسي كنيم در دوربين هايي كه در بستر كابل كواكسيال كار ميكنند جزودسته   دوربين مدار بسته ارزان ميباشند و پكيج دوربين مدار بسته ا IP نسبت به مدل هاي ديگر از قيمت بالاتري برخوردارند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۱:۰۷ توسط:حسين موضوع:

دوربين مدار بسته

دوربين مدار بسته بالت

دوربين مدار بسته از نظر شكل ظاهر به دو دسته ي كلي تقسيم ميشود :

دوربين مدار بسته بالت(bolet) :

در لغت كلمه ي بالت به معناي گلوله ميباشد و دليل آن كه اين اسم براي براي اين مدل از دوربين هاي مدار بسته انتخاب كردن شكل ظاهري آن ميباشد كه اكثر به شكل استوانه اي ميباشد

دوربين مدار بسته دام :

در لغت كلمه ي دام به معناي گنبد ميباشد كه چون قالبا شكل ظاهري اين دوربين ها همانند گنبد ميباشد اين اسم را براي اين سري از دوربين ها برگزيدند.

موارد استفاده از دوربين هاي مدار بسته :

دوربين مدار بسته را متناسب با شرايط محيطي و محلي كه قرار است مورد استفاده شود با هم ديگر متفاوت است .

از دوربين هاي مدار بسته بالت در بيشتر مواقع به خاطر شكل ظاهر و استاندارد هاي موجود در محيط هاي خارجي استفاده ميكنند . يكي از دلايل استفاده از اين دوربين ها در محيط هاي خارجي اين است كه دوربين مدار بالت داراي استاندار Ip 67  ميباشد كه در مقابله با رطوبت و گرد و غبار ايمن تر ميباشد و خيلي از مردم به اين مدل از دوربين ، دوربين مدار بسته ديواري نيز ميگويند.

 

از دوربين هاي مدار بسته دام پيشنهاد ميشود كه در محيط هاي مسقف و محيط هاي داخلي استفاده شود چون اين دوربين ها درصد نفوذ پذيري نسبت به آب و گرد غبار بيشتر از دوربين مدار بسته بولت ميباشد .

براي مشاوره رايگان ميتوانيد با دوربين ماركت تماس بگيريد .02191015108

 

انواع دوربين مدار بسته بالت :

اين مدل از دوربين هاي در سه نوع آنالوگ، AHD  و تحت شبكه بسته به نياز شما قابل و ميزان حساسيت نسبت به كيفيت و وضوح تصوير ميتوانيد يكي از اين سه مدل را انتخاب نماييد . كه در اين سه نوع دوربين هاي مدار بسته آنالوگ پايين ترين و دوربين مدار بسته تحت شبكه بالا ترين كيفيت را دارا ميباشد  كه همين امر باعث تفاوت قيمت دوربين مدار بسته بولت ميشود.

زاويه ي ديد دوربين مدار بسته بالت :

در دوربين مداربسته لنز هاي مختلفي وجود دارد كه ميتواند زاويه ديد مختلفي به شما دهد كه مرسوم ترين آنها لنز 3.6ميباشد كه تقريبا زاويه 85 درجه را به شما ميدهد .

براي مشاوره رايگان ميتوانيد با دوربين ماركت تماس بگيريد .02191015108

 

يك سري از دوربين مدار بسته بالت از لنز وريفوكال استفاده شده است كه در قسمت پايين اين دوربين ها يك پيچ تعبيه شده است كه شما قادر خواهد بود كه فاصله ي كانوني بين لنز و برد اصلي دوربين را تغيير دهيد و متناسب با اين فاصله ي كانوني تصويري با ديد باز و يا تصويري با ديد بسته خواهيد داشت.

دوربين مدار بسته بولت

يكي ديگر از تفاوت هايي كه ميتواند در قيمت دوربين مدار بسته بولت تاثير گذار باشد ديد در شب اين دوربين هاي مي باشد .

دوربين مدار بسته بولت

اگر ميخواهيد كه از حداكثر متراژي ديد در شبي كه بر روي كاتالوگ درج شده است استفاده كنيد بايد به محل نصب توجه داشته باشيد به اين صورت كه در محل نصب دوربين مدار بسته بالت نبايد شي سختي وجود داشته باشد چون عمل كرد ديد در شب به اين صورت است كه از دوربين امواج مادون قرمز ساطع ميشود و به اويل شي سخت برخورد ميكند و ن.ر را باز تاب ميكند كه باعث ميشود آن محيط را روشن كند و شما قادر خواهيد بود تصوير را مشاهده كنيد .

نگران نصب دوربين مدار بسته خود نباشيد با خيال راحت از دوربين ماركت خريد كنيد و درخواست نصب و يا آموزش نصب خود را با همكاران ما از طريق شماره تلفن 02191015108 و يا چت سايت در ميان بگذاريد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۵:۲۹ توسط:حسين موضوع:

پكيج دوربين مدار بسته

پكيج دوربين مدار بسته  به مجموعه چند دوربين مداربسته دستگاه دي وي ار وتجهيزات جانبي مانند سيم و كابل آداپتور ( منبع تغذيه ) هارد و فيش هاي BNC  و فيش آداپتوري ميگويند كه با توجه نياز مشتري و مكان مورد نظر براي نصب بر اساس كارشناسي انجام شده تعريف ميگردد .

در پكيج دوربين مداربسته با توجه به محلي كه ميخواهيم دوربين قرار دهيم نوع دوربين مشخص ميشود ، مانند دوربين بولت يا دوربين دام كه بيشترين مصرف را در پكيج دوربين مداربسته دارند و اين به اين معنا نيست كه در پكيج ها حتما بايد از يك مدل دوربين استفاده كرد .

 

نكته مهم در خريد پكيج دوربين مداربسته

مسئله ديگر در پكيج دوربين مداربسته طول مدتي است كه مشتري ميخواهد تصاوير ضبط شده خود را در دستگاه دي وي ار داشته باشد تا در صورت لزوم بتواند به عقب برگردد و تصاوير را بازيد كند كه اين مسئله هم نياز به كارشناسي دارد كه ما در دوربين ماركت اين خدمت را به تمام مشتريان ارائه ميدهيم .

ما در دوربين ماركت مجموعه اي وسيع از انواع دوربين ها مانند دوربين مدار بسته دام ، دوربين مدار بسته بولت ، دوربين مدار بسته اي پي و ... را در برند هاي مختلف مانند دوربين مدار بسته داهوا و دوربين مدار بسته هايك ويژن و دوربين مدار بسته ارزان را جمع اوري كرديم .

انواع پكيج دوبين مداربسته

پكيج دوربين مدار بسته در مجموعه دوربين ماركت انواع مختلفي دار مانند پكيج دوربين مداربسته برنزي ، پكيج دوربين مداربسته نقره ايي و پكيج دوربين مداربسته طلايي قابل ارائه ميباشد . تفاوت اين پكيج ها در نوع دوربين هاي مصرف شده ، دستگاه دي وي ار و تجهيزات مصرفي آن است كه با توجه به نياز مشتري انتخاب ميشود .

 تكنولوژي در پكيج دوربين مداربسته

تكنولوژي دوربين مداربسته مدل هاي مختلفي دارد مانند دوربين مداربسته انالوگ AHD  ،   HDCVI،TVI  كه روي بستر كابل كواكسيال سيگنال جابه جا ميشود تكنولوژي ديگر دوربين مداربسته آي پي است كه اولين تفاوت نسبت به مدل هاي قبل بستر جا به جايي ديتا آن است كه روي كابل شبكه ميباشد . نوع ديگر تكنولوژي دوربين مداربسته بي سيم ميباشد كه با سيستم هايي مانند wifi كار ميكند . اگر بخواهيم از نظر قيمتي اين مدل از دوربين مداربسته ها را برسي كنيم در دوربين هايي كه در بستر كابل كواكسيال كار ميكنند جزودسته پكيج دوربين مدار بسته ميباشند و پكيج دوربين مدار بسته IP نسبت به مدل هاي ديگر از قيمت بالاتري برخوردارند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۰:۵۵ توسط:حسين موضوع:

دوربين مدار بسته بي سيم

 دوربين هاي مدار بسته داراي انواع قالب ها وكيس هاي  مختلفي است كه ما در اين مقاله  به بررسي دوربين مدار بسته دام  DOME ميپردازيم.

دوربين مداربسته DOME

دوربين مدار بسته دام اصولا به نوعي از دوربين مدار بسته گفته ميشود كه به صورت مستقيم و بدون دخالت پايه در محل مورد نظر نصب ميشود  و در زاويه مورد نظر قرار ميگيرد ، محل نصب اصولي اين دوربين ها در مكان هاي مسقف ميباشد كه با توجه به دلايل مهمي مانند نفوذ پذيري اب وخاك ، ارتفاع نصب دوربين مدار بسته ،ميزان دقت مورد نياز و....   ميتوان انوع دوربين مدار بسته دام را مورد استفاده قرار داد .

اگر قصد خريد دوربين مدار بسته داريد ميتوانيد از اين لينك اقدام به خريد يا جهت مشاوره بيشتر با شماره 02191015108 تماس حاصل فرماييد .

 

شكل ظاهري اين دوربين به صورت نيم دايره و اصطلاحا گنبدي شكل است كه اكثرا به صورت لنز ثابت ميباشد و زاويه ديدي حدودا 80-90 درجه را پوشش ميدهد  اما نوعي دوربين مداربسته دام نيز وجود دارند كه لنز آن متغيير است كه زاويه اي بين 25-120 درجه را پوشش ميدهد و در دو نوع تنظيم دستي (وريفوكال) و تنظيم الكترونيكي (موتورايز) موجود است . نوع ديگري دورين مداربسته dome وجود دارد كه داراي  قابليت چرخش است و در تمام زوايا به صورت 360 درجه افقي و 90 درجه عمودي  چرخش دارد و زاويه ديد آن نيز متغيير است كه به اسم دوربين مداربسته اسپبد دام نام گذاري شده است

 

 

 

دوربين مدار بسته دام

انوع دوربين مدار بسته دام از لحاظ جنس بدنه

 

دوربين مداربسته دام فلزي  :  

اين نوع دوربين داراي بدنه فلزي مياشد و در برابر صدمات فيزيكي استحكام بيشتري دارد اما طبيعتا بدنه فلزي در دوربين مدار بسته دان سبب بالا رفتن قيمت آن ميشود

دوربين مداربسته دام پلاستيكي :

بدنه اين نوع دوربين مدار بسته از جنس پلاستيك ميباشد اما با توجه به اين براي ساخت اكثر دوربين هاي مدار بسته از پلاستيك مرغوب استفاده ميشود داراي استحكام نسبتا بالايي هستند و براي محيط هاي داخلي با توجه به قيمت مناسب تر گزينه خوبي هستند

بر خلاف تصور اكثر مردم كه حتما دوربين مدار بسته دام ضد آب نيست و در محيط هاي بيروني قابل استفاده نميباشد انواعي از دوربين مدار بسته دام وجود دارد كه داراي استاندارد هاي نفوذ پذيري بالا مانند IP66  و IP67 ميباشد و ميتوان با خيال راحت در محيط هاي بيروني و در معرض باران و گرد و خام نصب گردد .

نوعي ديگري از دوربين مداربسته بي سيم دام وجود دارد كه به آن  موتورايز مي گويند اين نوع دوربين مدار بسته داراي لنز متغير است و زاويه ديد آن توسط دستگاه مركزي و همچنين از راه دور قابل تغيير است .

قيمت دوربين مدار بسته دام

قيمت دوربين مدار بسته بي سيم دام در بازار با توجه به كيفيت تصوير ، جنس بدنه ، برند آن  و ... متغيير است و با توجه به محيط نصب ، كاربرد و نياز مشتري بايد سعي شود بهترين گزينه انتخاب شود كه ما در دوربين ماركت با كارشناسان مجرب خود آماده مشاوره و پاسخ به سوالات شما هستيم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۶:۴۰ توسط:حسين موضوع:

دوربين مدار بسته

دوربين ماركت علاوه بر فروش دوربين مدار بسته خدمات نصب دوربين مدار بسته و راه اندازي آن را نيز با استفاده از كارشناسان و نصابان مجرب دوربين مدار بسته انجام مي دهد . اگر از سايت دوربين ماركت و يا هر جاي ديگري دوربين مداربسته خريداري كرده ايد و نياز به نصاب دوربين مدار بسته داريد ميتوانيد با شماره تلفن شركت 02191015108 تماس حاصل فرماييد و درخواست نصاب دوربين مدار بسته خود را اعلام فرماييد تا كارشناسان نصب ما در اسرع وقت جهت انجام امور نصب دوربين مدار بسته به محل مورد نظر شما مراجعه كنند .

هزينه نصب دوربين مدار بسته

قيمت نصب دوربين مدار بسته وابسته به عوامل مختلفي است كه در اين جا برخي از آن ها را ذكر ميكنيم

  1.         نوع دوربين مدار بسته : قيمت نصب با توجه به نوع دوربين مدار بسته متفاوت است و نصب پكيج دوربين مدار بسته آنالوگ و AHD  شامل هزينه كمتري نسبت به نصب پكيج دوربين مدار بسته تحت شبكه IP ميشود
  2.        محل نصب دوربين مداربسته : قيمت نصب دوربين مدار بسته با توجه به محيط نصب اعم از خانه ، پاركينگ ، كارخانه ، شركت و ... به توجه به سختي نصب و ارتفاع دوربين مداربسته متفاوت ميباشد .
  3.        ميزان كابل كشي : يكي از مهم ترين فاكتور هاي كه در هزينه نصب دوربين مداربسته تاثير گذار است ميزان كابل كشي ميباشد با توجه به اينكه هزينه كابل كشي بر اساس متراژ محاسبه ميشود ميزان كابل كشي تاثير مستقيمي در قيمت نصب دوربين مداربسته دارد.
  4.        نوع كابل كشي : با توجه به محيط نصب دوربين مداربسته روش هاي مختلفي براي سيم كشي دوربين مدار بسته وجو دارد مانند : كابل كشي از طريق داكت ، كابل كشي از طريق سيني ، كابل كشي از طريق لوله ، كابل كشي از طريق بست و ... كه ميتواند در هزينه نصب دوربين مدار بسته تاثير گذار باشد .

نصب دوربين مدار بسته

آموزش نصب دوربين مدار بسته

دوربين ماركت با توجه به اصول مشتري مداري سعي ميكند هزينه كمتري به مشتريان خود تحميل كند از اين رو اگر علاقه داريد و به اصطلاح كمي دست به آچار باشيد نيازي نيست هزينه اي براي نصب دوربين مداربسته پرداخت كنيد .

اگر از دوربين ماركت خريد سيستم دوربين مدار بسته خود را انجام داده ايد ميتوانيد با كارشناسان ما با شماره 02191015108 تماس بگيريد و درخواست نصب رايگان دوربين مدار بسته بدهيد در اين حالت كارشناسان ما تنظيمات نرم افزاري دوربين ها و دستگاه ضبط كننده DVR را انجام ميدهند و آموزش نصب فيزيكي و سخت افزاري دوربين مدار بسته را از طريق تماس تلفني يا تماس تصويري به شما ميدهند و شما را لحظه به لحظه تا نصب و راه اندازي كامل دوربين مدار بسته همراهي و كمك ميكنند . همچين اگر براي حرفه شغلي خود تمايل به آموزش نصب دوربين مدار بسته داريد ميتواند با ما تماس بگيريد و درخواست كارآموزي نصب دوربين مداربسته بدهيد لازم به ذكر است كه دوره هاي كارآموزي ما كاملا رايگان است و شما توسط كارشناسان  مجرب ما در محيط نصب واقعي آموزش مي بينيد.

نصب دوربين مدار بسته

پس نگران نصب دوربين مدار بسته خود نباشيد با خيال راحت از دوربين ماركت خريد كنيد و درخواست نصب و يا آموزش نصب خود را با همكاران ما از طريق شماره تلفن 02191015108 و يا چت سايت در ميان بگذاريد .

پكيج دوربين مداربسته


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۰:۴۶ توسط:حسين موضوع: