سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين مدار بسته لامپي

دوربين مدار بسته لامپي 

دوربين لامپي از جمله پرفروش ترين دوربين هاي مدار بسته در سال هاي اخير بوده است. 

به گزارش ايسنا، بنابراعلام دوربين ماركت، همانطور كه از نام دوربين پيدا است دوربين لامپي، شكلي مشابه لامپ هاي حبابي دارد، كه البته به دليل شباهت دوربين به چشم ماهي به آن دوربين fish eye هم گفته مي شود. 

اين دوربين ها بيشتر در مكان هايي كه لازم نمي دانند دوربين در آن ديده شود و از ديد عموم خارج باشد، كاربرد دارد مثل ادارات، حراست، زندان ها و امثال اين موارد زيرا شكل لامپي آن توجه كسي را جلب نمي كند. 

ديده نشدن دوربين و پوشش لامپي آن موجب شده كه به نوعي دوربين جاسوسي نيز محسوب شود. اين دوربين انواع مختلف با كيفيت هاي متفاوتي دارد، اما با گزينش اين دوربين ها مي توان آن را به سه دسته تقسيم كرد دسته اول دوربين لامپي بيسيم، دسته دوم دوربين لامپي سيم كارت خور و در آخر دسته سوم دوربين ديد در شب لامپي. 

ويژگي هاي دوربين لامپي 

· قابليت اتصال به اينترنت و hotspot از طريق تلفن همراه 

· نيازي به تجهيزات و اتصال به دستگاه ندارد 

· با كيفيت هاي مختلفي ضبط مي كند 

· امكان ضبط صدا، شنود و مكالمه 

· امكان تغيير حافظه دوربين 

· تصاوير به صورت ۳۶۰ درجه ضبط مي شوند 

· قابليت ضبط بر روي كارت SD 

· مناسب براي سالني حدودا ۸۰ متري است 

· نصب راحتي دارد و كافي است مانند لامپ در موقعيت خود نصب گردد 

· داراي حدودا سه عدد LED براي روشنايي محيط 

مزاياي دوربين لامپي 

نصب راحت دوربين، بدون  نياز به تخصص 

قيمت نسبتا ارزان تر و عدم نياز به تجهيزات 

نظارت كامل 

ضبط صدا و تصوير همزمان 

كارت حافظه قابل تغيير است 

داراي مدل بيسيم و سيم كارتي 

دراي لنز ۳۶۰ درجه 

داراي اپليكيشن موبايل براي پشتيباني تصاوير دوربين و بدون آيپي استاتيك 

نصب بدون سيم كشي 

نياز به دستگاه ركوردر ندارد 

دوربين هايي كه مجهز به حالت AP باشند، مناسب تر هستند 

قيمت دوربين مدار بسته لامپي، به نسب دوربين هاي بيسيم ارزان تر است ولي قابليت همان دوربين ها را دارد. 

*بهترين دوربين مدار بسته لامپي، دوربيني با كيفيت FULL HD ، حافظه ۶۴ تا ۱۲۸ گيگابايت و  ديد ۳۶۰ درجه است. 

معايب دوربين مدار بسته لامپي 

ايراداتي ك مي توان از اين دوربين مدار بسته گرفت دقت نداشتن در جزئيات است كه دليل آن ديد ۳۶۰ درجه يا پانورما مي باشد، عدم كاربرد در فضاي باز و عدم توانايي نگهداري تصوير در مدت طولاني هم ديگر ايرادات دوربين لامپي است. 

وجود امواج در اين دوربين و البته ديگر دوربين ها براي سلامتي توصيه نمي شود. در برخورد با آب يا آفتاب هم امكان خرابي دوربين وجود دارد. 

انواع دوربين لامپي 

۱دوربين لامپي بيسيم: 

گيرنده دوربين بيسيم لامپي شبكه اينترنت يا واي فاي است كه مي توان آن را به گوشي تلفن همراه متصل كرد و به دليل اتصال به اينترنت كيفيت اين دوربين ها بالاست. 

۲دوربين لامپي سيم كارتي: 

اين دوربين نيازي به دستگاه واي فاي ندارد و با قرار گرفتن سيم كارت در آن به اينترنت متصل مي شود. بعضي از دوربين هاي لامپي رم و كارت حافظه هم مي خورند. 

۳دوربين لامپي ديد در شب: 

براي استفاده در محيط و فضاي كوچك بهترين انتخاب است و به دليل داشتن امواج راديويي، امكان ديد در شب براي اين دوربين وجود دارد. 

نرم افزارهاي موجود براي دريافت اطلاعات دوربين لامپي 

دوربين مدار بسته لامپي، طوري تنظيم شده كه به راحتي نصب مي گردد و نياز به تيم متخصص براي نصب ندارد. شما مي توانيد پس از نصب دوربين در محل مورد نظر با دانلود اپليكيشن بر روي تلفن همراه خود، به صورت آنلاين بر محيط، نظارت داشته باشيد. 

. ICSEE 

V۳۸۰(V۳۸۰S) 

. VR CAM 

نرم افزار V۳۸۰ به مشتريان و كاربران توصيه مي شود زيرا رابطي كاربردي تر و پشتيباني قوي تري دارد. 

بهتر است قبل از خريد دوربين بدانيد 

دوربين را براي چه كاري مي خواهيد؟ 

براي نظارت بر افراد يا نظارت بر وسايل نقليه يا نظارت بر كالاهاي فروشگاه خود دوربين مي خواهيد؟ 

آيا اين فضا داخلي است؟ يا خارجي؟ 

آيا مي خواهيد انتقال تصويرتان اينترنتي باشد؟ 

به چه تعداد دوربين نياز داريد؟ آيا موقعيت شما امكان نصب چند دوربين را دارد؟ يا يك دوربين كافي است؟ 

از قيمت دوربين مدار بسته در بازار مطلع ايد؟ بودجه شما براي خريد دوربين چقدر است؟ 

شركت معتبر دوربين مورد نياز خود را يافته ايد؟ 

از اصل يا تقلبي بودن دوربين سررشته ايد؟ 

مشاوري را ميشناسيد كه بتواند شما را راهنمايي كند؟ 

محصولي كه ميخواهيد آن را خريداري كنيد، گارانتي دارد؟ 

اگر قيمت دوربين  مدار بسته شما پايين بود، از تقلبي يا اصل بودن آن مطمئن شويد. 

نصب و قيمت دوربين مدار بسته لامپي 

نصب اين دوربين نياز به تخصص ندارد و براي اطلاعات بيشتر و مشاوره مي توانيد با بخش پشتيباني شركت دوربين ماركت تماس گرفته و همچنين براي آگاهي بيشتر از قيمت دوربين مداربسته و مدل محصولات و كاربرد آن ها، به سايت دوربين ماركت مراجعه بفرماييد. شركت دوربين ماركت آماده براي خدمت رساني به مشتريان خود مي باشد. 

منبع : ايسنا 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۶:۲۵ توسط:حسين موضوع:

تعميرات مودم dlink

مودم هاي dlink از معروفترين و پرطرفدارترين مودم ها در بازار فناوري ايران و جهان هستند. اين مودم ها كه امكان اتصال به اينترنت و ارتباط با شبكه جهاني وب را براي كاربران فراهم مي كنند، در صورت بروز اختلال در آن ها نياز به تعميرات مودم dlink به دست كارشناسان حرفه اي دارند.

يكي از نشانه هاي رايج خرابي مودم روشن نشدن چراغ اينترنت مودم يا به زبان ديگر خاموش بودن چراغ اينترنت مودم يا خاموش و روشن شدن يا روشن ماندن چراغ هاي مودم است در اين حالت است كه مودم نياز به تعمير دارد و بايد تعمير آن را به تعميركار مجرب سپرد. در ابتدا بايد علت روشن نشدن چراغ اينترنت مودم / دليل روشن نشدن چراغ اينترنت مودم را پيدا كرد و سپس بر اساس دليل خرابي كه مي تواند سخت افزاري يا نرم افزاري باشد راهكار مناسب براي تعمير مودم را پيدا نمود.

روشن نشدن چراغ اينترنت مودم هاي dlink، به معناي قطع شدن اينترنت است و دلايل متفاوتي مي تواند داشته باشد؛ چك كردن كابل ها و اتصالات خارجي مودم قبل از تعميرات مودم dlink مي تواند در بهبود آن مفيد واقع شود.

در كنار مزايايي نظير نصب و استفاده آسان، سرعت مناسب و استقلال از خط تلفن به هنگام استفاده از اينترنت، در مودم هاي dlink، اين مودم ها داراي معايبي نيز مي باشند كه اين معايب مي تواند منجر به اختلالاتي شود كه پاي شما را به تعميرگاه براي تعميرات مودم dlink، بكشاند.

از جمله ي اين معايب مي توان به قيمت بالاي تجهيزات و ايجاد نوسانات در سرعت به هنگام انتقال داده ميان كاربران اشاره كرد.

گسترش كسب و كار هاي اينترنتي و سرعت در انتقال ديجيتالي داده ها در عصر ارتباطات، باعث افزايش استفاده از دستگاه هاي اتصال به اينترنت نظير مودم شده است؛ لذا تعميرات مودم dlink، به موضوعي مهم براي كاربراني كه از اين مودم ها استفاده مي كنند، تبديل شده است.

بهتر است تعميرات مودم dlink، به كارشناسان حرفه اي مودم سپرده شود؛ تا از عميق شدن مشكل پيش آمده براي مودم جلوگيري شود. كارشناسان با عيب يابي تخصصي و ريشه يابي دقيق اختلالات، در جهت تعميرات مودم dlink، تصميم گيري مي كنند. اين تصميم گيري مي تواند در رابطه با تعويض قطعه ي آسيب ديده، يا تعميرات بخش هاي نرم افزاري مودم dlink، باشد. كارشناس پس از تصميم گيري در رابطه با قطعه ي آسيب ديده، براي تعميرات مودم dlink اقدام به عمل مي آورد.

digibaan.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۱:۴۴ توسط:حسين موضوع:

تعمير مودم دي لينك

مودم دي لينك طي سال هاي گذشته بخش عمده اي از طرفداران اينترنت را به خود اختصاص داده است. اغلب كساني كه به صورت مداوم و روزمره با اينترنت سر و كار دارند، از مودم هاي دي لينك و adsl استفاده مي كنند. در كنار فوايد و مزاياي فراواني كه دارند، مشكلات و اختلالات متعددي نيز در آن ها وجود دارد كه تعمير مودم دي لينك را ضروري مي كند.

عمده مشكل مودم ها، روشن و خاموش شدن پياپي چراغ آن ها و در نتيجه نوسان در قطع و وصل شدن مداوم به اينترنت است. براي تعمير مودم دي لينك در اين بخش، بايد عيب يابي و ريشه يابي مشكل به صورت دقيق و توسط كارشناس صورت بگيرد؛ زيرا اين اتفاق مي تواند ناشي از دلايل زيادي همچون اختلال در خط مخابرات شما يا اتصال ناصحيح كابل ها به مودم دي لينك باشد.

تعمير نادرست و تعمير توسط نابلدان در عين برطرف نكردن مشكل، اختلال را عميق تر كرده و مي تواند خسارت هاي عديده ي ديگري مانند تعويض مودم و خريد مودم جديد را در پي داشته باشد؛ كه در شرايط اقتصادي كنوني، اصلا مقرون به صرفه نيست و ازهمان ابتدا بهتر است تعمير مودم دي لينك خود را به دست كارشناسان و متخصصان اين حوزه سپرد.

يكي ديگر از ايرادهايي كه براي بسياري از مودم ها ايجاد مي شود سوختن مودم است سوختن مودم معمولا به دليل شك هاي الكتريسيته ايجاد مي شود مثلا سوختن مودم مي تواند به دليل تغيير جريان برق اتفاق بيفتد يا سوختن مودم مي توان مي تواند به دليل قطع و وصل شدن مكرر برق اتفاق بيفتد البته ديده شده كه سوختن مودم به دليل رعد  برق هم اتفاق افتاده است در اين حالت تعمير كاران مي توانند با تعويض بعضي از قطعات مودم آن را تعمير كنند. البته اگر خسارت وارد شده به مودم زياد باشد تعمير مودم سوخته امكان پذير نيست و بايد به جاي تعمير مودم جديد خريد.

مودم ها داراي بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري متعددي هستند كه شناخت كامل و دقيق هر كدام از اين بخش ها در تعمير مودم دي لينك بسيار حائز اهميت بوده و نيز تسلط بر قطعات و تجهيزات مودم دي لينك، تعمير مودم دي لينك را به عملي آسان تر و امكان پذيرتر توسط متخصص تبديل مي كند. تست بخش نرم افزاري و چك كردن قطعات سخت افزاري در تعمير مودم دي لينك و تست سالم بودن آن بسيار موثر است.

ديجي بان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۱:۱۸ توسط:حسين موضوع:

تعمير واي فاي مودم

يكي از پركاربردترين وسايلي كه اين روز ها اكثرمان با آن در ارتباط هستيم، واي فاي مودم است. با توجه به نياز روزمره به استفاده ازاينترنت و ابزارهايي نظير واي فاي مودم، در صورت خرابي يا بروز اختلال در آن ها، مشكلات زيادي براي ما ايجاد مي شود؛ كه ما را به سمت تعمير واي فاي مودم سوق مي دهد، لذا تعمير واي فاي مودم از اهميت هاي زيادي برخوردار است.

اختلالات متعددي ممكن است براي واي فاي مودم ها به وجود بيايد؛ كه متخصصان و كارشناسان تعمير مودم به خوبي با آن ها آشنايي دارند، اما يكي از ساده ترين راه ها براي آن كه بفهميم مودم دچار مشكل شده است تا آن را براي تعمير ببريم، چراغ هاي آن است.

چراغ هاي مختلفي روي مودم ها هستند كه هر كدام نشان دهنده يكي از كاركرد هاي مودم هستند يكي از مهمترين آنها چراغ اينترنت مودم است كه اگر خاموش باشد نشان دهنده خرابي مودم است در اين حالت به احتمال زياد اينترنت قطع خواهد بود يا اينترنت قطع وصل مي شود يكي ديگر از چراغ هاي مهم روي مودم چراغ واي فاي است كه اگر اين چراغ خاموش باشد نشاندهنده خرابي واي فاي مودم است خاموش بودن چراغ واي فاي مودم به اين معني است كه نمي توان بصورت بيسيم به مودم وصل شد خاموش چراغ واي فاي مودم باعث مي شود كه نتوان بصورت واي فاي به مودم وصل شد و از آن استفاده كرد و استفاده مودم و اينترنت فقط از طريق كابل امكان پذير است

در تعمير واي فاي مودم، عيب يابي از اصلي ترين عوامل تاثير گذار بر روند تعمير است؛ به قول قديمي ها، "از همان جا كه رسد درد همانجاست دوا"،بنابراين متخصص تعمير واي فاي مودم تا زماني كه نداند مشكل به وجود آمده براي مودم ريشه در كدام قسمت آن دارد، نمي تواند به تعمير واي فاي مودم بپردازد يا به درستي آن را تعمير كند. در نتيجه تخصص در عيب يابي در تعمير واي فاي مودم، ويژگي اساسي تعميركاران مودم است.

digibaan.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۳۰ توسط:حسين موضوع:

تعميرات مودم دي لينك

مودم دي لينك يكي از معروف ترين پر استفاده ترين دستگاه هاي واسط اتصال به اينترنت، در حوزه ي فناوري اطلاعات به شمار مي آيد. اين دستگاه پر استفاده، علي رغم كار راه اندازي فراوان خود براي اتصال به اينترنت و باخبر شدن از وقايع محيط اطراف، حساسيت ها و معاسب خاص خود را نيز دارا مي باشد. معايبي كه منجر به بروز اختلال در سيستم و تعميرات مودم دي لينك مي شود.

بارزترين راه براي فهميدن وجود اختلال در سيستم مودم، خاموش شدن چراغ اينترنت مودم مي باشد. اين خاموشي دلايل مختلفي دارد كه فقط كارشناسان تعميرات مودم دي لينك از آن ها آگاهي دارند. يكي از اين دلايل مي تواند اتصال نامناسب اسپليتر باشد. اسپليتر آن بخش از مودم است كه وظيفه ي دفع پارازيت هاي خط تلفن متصل به مودم و جلوگيري از قطع و وصل شدن و اختلال در سرعت اينترنت را دارد.

در مودم هاي جديد اسپليتر دروني است و داخل ساختمان مودم تعبيه مي شود؛ اما در گذشته براي دفع نويزهاي تلفن و جلوگيري از اختلالات اينترنتي در زمان استفاده از تلفن، مي بايست دستگاه اسپليتر را به صورت جداگانه تهيه نمود. تعميرات مودم دي لينك در بخش اختلال در اسپليتر نيز نيازمند تخصص هاي مخصوص به خود مي باشد.

يكي ديگر از مواردي كه باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم مي شود اتصال نامناسب اسپليتر است البته اين اشكال بيشتر در مودم هاي قديمي ايجاد مي شود كه اسپليتر جداگانه دارند در مودم هاي جديد اسپليتر داخل مودم است و اين مشكل ايجاد نمي شود. اسپليترها مي توانند مانع دسترسي داده به سيگنال شده و ارتباط اينترنتي را قطع كنند. بنابراين كابل متصل به تلفن را مستقيم به پورت DSL وصل كنيد تا اين مشكل برطرف شود.

لذا در صورت روشن نشدن چراغ اينترنت خود، علاوه بر چك كردن كابل ها و سيم هاي ورودي و اشتراك اينترنت خود، اگر از اسپليتر جداگانه استفاده مي كنيد، از اتصال صحيح آن اطمينان حاصل كنيد و در صورت برطرف نشدن مشكل براي تعميرات مودم دي لينك خود به تعميرگاه و كارشناس مراجعه كنيد.

تعميرات مودم دي لينك و مشاوره از كارشناسان مسلط بر سيستم و كاركرد مودم، بر افزايش طول عمر مودم و سالم ماندن آن تاثير زيادي دارد. هرچه طول عمر اين دستگاه در خانه يا شركت ها بيشتر باشد، دغدغه ي اتصال به اينترنت كمتر شده و با خيال راحت مي توان كارهاي اينترنتي و روزمره ي خود را انجام داد و با سراسر دنيا ارتباط برقرار كرد.

digibaan.ir

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۴:۳۳ توسط:حسين موضوع:

تعمير مودم d-link

 d-link يكي از معروفترين و موفق ترين كمپاني هاي سازنده تجهيزات شبكه است. مودم هاي d-link از معروفترين و پرطرفدارترين مودم هاي واي فاي در ايران مي باشند. اين دسته از تجهيزات، مانند ساير دستگاه ها داراي مزايا و مشكلاتي هستند؛ مشكلاتي كه براي برطرف كردن آن ها بايد تعمير مودم d-link را به دست متخصص سپرد.

متداول ترين مشكل مودم ها، كه منجر به اقدام براي تعمير مودم d-link مي شود و  اغلب با آن مواجه شده ايم، روشن نشدن چراغ اينترنت مودم است.

روشن نشدن چراغ اينترنت مودم به معني اين است كه اينترنت مودم شما قطع شده است اين اشكال از جمله مواردي است كه بسياري از كاربران اينترنت در مواقع مختلفي با آن روبرو مي شوند در مرحله اول كاربران بايد بتوانند علت روشن نشدن چراغ اينترنت مودم را پيدا كنند چون دليل روشن نشدن چراغ اينترنت مودم مي تواند ناشي از اشكالات سخت افزاري، نرم افزاري يا تنظيمات مودم باشد. بنابراين مهم است كه اول دليل اشكال مشخص شود تا بتوان براي آن راه حل مناسب را پيدا كرد.

از ديگر اختلالاتي است كه ممكن است براي مودم هاي d-link، ايجاد شود؛ قطع و وصل شدن اتصال به اينترنت در مودم هاي d-link، يا اتصال فقط در مواقع مشغول بودن تلفن است. براي تعمير مودم d-link در مواجهه با اين رويداد، بازگشت به تنظيمات كارخانه و اعمال تنظيمات اتصال مودم از اول، توصيه مي شود. هم چنين چك كردن اتصال صحيح كابل ها نيز در اين مورد كمك كننده است.

تعمير مودم d-link، شامل تعمير بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري مي باشد. تعمير قطعات سخت افزاري، خود شامل تعمير يا تعويض قطعات به كاررفته در مودم d-link و تعمير بخش هاي نرم افزاري نيز شامل چك كردن اتصال به اينترنت و تست سرعت و موارد وابسته به آن است. تعمير مودم d-link، بهتر است حتما به دست متخصص و كارشناس شبكه، كه به تمامي بخش هاي نرم افزاري و سخت افزاري و قطعات به كاررفته در ساختار مودم، مشرف است؛ انجام شود.

تعمير مودم d-link، توسط غير حرفه اي ها و كساني كه با سيستم مودم آشنايي ندارند، مي تواند منجر به غير قابل تعمير شدن مودم ويا حتي سوختن مودم شود. با توجه به شرايط اقتصادي اين روز ها، بهتر است هرينه هاي گزاف خريد مجدد مودم را متحمل نشويد و از همان ابتدا تنها هزينه هاي ارزان تعمير مودم d-link، به دست متخصص را بپردازيد.

ديجي بان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۴۸ توسط:حسين موضوع:

هايك

اصطلاحاتي براي شناحت بيشتر دوربين هايك ويژن 

  • سيستم ABF دوربين هايك ويژن به هنگام تغيير سطح روشنايي در طول روز اين امكان وجود دارد كه فوكوس تصاوير توسط سيستم abf تغيير كند تا تصوير با حالت وضوح برسداين تكنولوژي با لنزي جداگانه قابل تغيير است. 

  • سيستم Defocus Detection هايك ويژناين سيستم در واقع آلارمي است كه هنگام تغيير فوكوس و پايين آمدن كيفيت تصوير به صدا در مي آيد. 

  • سيستم Audio Loss Detection هايك ويژنسيستم ALD هم در واقع آلارمي است كه به هنگام قطع شدن صدا فعال مي گردد. 

  • سيستم HDD Group هايك ويژنمنظور از HDD همان Hard Disk Drive است كه براي ذخيره سازي روي دستگاه هاي DVR و NVR نصب مي گرددقابليت اين سيستم گروهي بودن چند هارد ديسك در دستگاه ها است. 

  • سيستم HDD Quota هايك ويژناين هارد ديسك قابليت ذخيره سازي جداگانه هر دوربين مدار بسته را در دستگاه ها فراهم مي كند. 

  • سيستم Low Bitrate هايك ويژننرخ بيت رابطه مستقيم با رزوليشن تصاوير دارد هرچه بالاترباشد كيفيت تصوير بهتر هرچه كم تر باشد كيفيت تصوير هم پايين تر است. 

پروژه ها و موقعيت جهاني دوربين هايك ويژن 

از نظر ميزان فروش رتبه اول در جهان را دارد 

در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست در جهان را دريافت كرده است 

جايگاه نخست در ايالت متحده با ۳ درصد از سهم، 

جايگاه نخست در خاورميانه با ۹ درصد سهم، 

جايگاه نخست در بازار جهاني با ۲ درصد سهم 

و در آخر جايگاه نخست در بين ۵۰ شركت برتر در ۳ سال متوالي 

پروژه هاي مهم: 

استاديوم ورزشي مينيرائو برزيل 

نمايشگاه شانگهاي چين در سال ۲۰۱۰ 

شهرهاي كشور كره جنوبي 

پروژه شهر امن ممفيس و  چونگ كينگ 

پروژه هاي همراسميت و فولام 

نظارت شبانه سالفورد واقع در انگلستان 

پروژه هاي مهم در حمل و نقل: 

خطوط BRT شهر بلو هوريزانته 

سامانه حمل 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۱۳ توسط:حسين موضوع:

دزدگير مغازه

قسمت‌هاي مختلف يك سيستم دزدگير حرفه‌اي  

۱دستگاه مركزي دزدگير  

۲چشم الكترونيكي (رادار، سنسور حركتي، سنسور مادون قرمز  

۳انواع آژير و بلندگو 

۴چراغ هشدار دهنده چشمك‌زن 

۵انواع سنسور در و پنجره 

۶تلفن كننده اتوماتيك  

۷پدال يا شاسي اضطراري 

انواع دزدگير اماكن و دزدگير منزل 

دزدگيري كه براي محيط‌هاي مختلف نصب مي‌شود داراي انواع مختلفي است. برخي انواع مدل‌هاي دزدگير عبارت است از: 

  • دزدگير باسيم  

اين مدل يكي از قديم‌ترين و ايمن‌ترين نوع دزدگير منزل است. دزدگير باسيم به سيم‌كشي نياز دارد تا سنسورهاي دزدگير به مركز آن متصل شود. 

  • دزدگير بي‌سيم 

دزدگير وايرلس يا بي‌سيم نيز يكي از انواع دزدگيرها مي‌باشد. همان‌طور كه از نام اين دزدگير پيداست، اين مدل به سيم‌كشي نيازي ندارد و ارتباط بين مركز و سنسور از طريق ارسال فركانس چشمي دزدگير است. 

  • دزدگير تلفن كننده ثابت 

بروي حافظه اين مدل دزدگير شماره‌هايي ثبت مي‌شود كه مي‌تواند شماره صاحب‌منزل و اطرافيان او باشد. هنگام به صدا درآمدن آژير اعلام سرقت اين دزدگير با شماره‌هاي ثبت‌شده تماس برقرار مي‌نمايد و يك پيام كه از قبل تعيين‌ شده است براي اين شماره‌ها پخش مي‌شود و درنتيجه از سرقت محل موردنظر جلوگيري مي‌كند. 

  • دزدگير سيم‌كارت خور 

دزدگيرهاي سيم‌كارتي از طريق پيامك موارد خطر و اتصالات برق را به كاربران خود پيامك مي‌كند. مزيت پنل اين دزدگير اين است كه مي‌توان از راه دور و به‌وسيله سيم‌كارت دزدگير را هدايت كرد. در اين نوع دزدگير نيز هنگام موارد خطر پس از پيامك از طريق تماس كاربر خود را مطلع مي‌نمايد. 

نصب دزدگير اماكن و دزدگير منزل 

طريقه نصب دزدگير اماكن با توجه به مدل آن تا حدودي متفاوت استهمان‌طور كه گفته شد برخي از مدل‌ها نياز به سيم‌كشي و برق‌كار دارند و براي مدل‌هاي ديگر بايد چشمي نصب شودبه‌طوركلي نصب دزدگير كاري تخصصي است و بهتر است كار نصب دزدگيرهاي مختلف را به نيروهاي متخصص و نمايندگي‌هاي مجاز بسپاريد تا اجزاء دزدگير به‌صورت اصولي نصب شود و اختلالي در كاركرد سيستم به وجود نيايد . دوربين ماركت آماده براي پاسخگويي به پرسش هاي شما در زمينه دزدگير اماكن و منزل است .  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۲:۱۵ توسط:حسين موضوع:

قصه كودكانه

چه فرمتي از قصه كودكانه براي بچه ها جذاب است؟ قصه صوتي؟

قصه براي كودكان نقش تعيين كننده و اثربخشي دارد و از طريق گوش دادن به قصه كودكانه مي توان مطالبي كه آموزش انها بصورت مستقيم براي كودكان دشوار و سخت است را به راحتي انجام داد اگر بخواهيم به ي ابزار مهم و اثربخش براي اينكه بتوانيم به كودكان بازيگوش و گريزپا مطالب مهم و كليدي زندگي را آموزش دهيم احتمالا قصه كودكانه اولين و مهمترين ابزاري است كه به ذهن هر كسي خطور مي كند البته ماهيت و فرمت قصه نيز مي تواند در اثربخشي آن نتيجه داشته باشد قصه صوتي جديد مي تواند يكي از بهترين فرمت ها براي قصه گويي براي كودكان باشد قصه كودكانه جديد را ميتوان براي بچه ها خواند يا فايل قصه صوتي را براي آنها پخش كرد والبته مي تواند از هر دو روش بصورت توامان استفاده كرد با توجه به اينكه فايل هاي قصه صوتي توسط نقش آفرينان ماهر در اين حوزه ضبط مي شود مي تواند اثرگذاري قصه كودكانه جديد را چندين برابر كند وقتي كه كودك با صدا و لحن يك فرد حرفه اي قصه صوتي را گوش مي كند مفاهيم و درونمايه قصه را بهتر و عميق تر مي فهمد چون بيشتر به آن جذب مي شود و براي گوش دادن به آن از دقت و تمركز بيشتري استفاده مي كند. البته بسياري از بچه ها هم علاقه دارند كه قصه كودكانه را با صداي پدر ومادر خود گوش كنند در اين موارد نيز پدر و مادر مي توانند قصه جديد را براي فرزند خود بخوانند  البته اگر مشغله زيادي دارند و فرصت ندارند هر بار قصه را براي كودك خود تعريف كنند مي توانند قصه كودكانه را يكبار تعريف كرده و ضبط كنند و سپس در موارد بعدي قصه را براي كودك خود پخش كنند. البته اگر در اينترنت هم سرچ كنيد به سايت هاي زيادي برخورد ميكنيد كه براي بچه ها قصه هاي صوتي جديد منتشر مي كنند و بعضي از آنها بصورت تخصصي روي موضوع ادبيات كودك متمركز هستند البته حتما قبل از اينكه قصه را براي كودك خود پخش كنيد قصه هاي سايت را تا حد امكان مميزي كنيد تا موضوعات مضر براي كودكان در آنها نباشد سايت وولك مي تواند قصه هاي صوتي مفيد و موثر را در اختيار پدر و مادر ها قرار دهد تا بتوانند با خيال راحت همه آنها را براي كودكان پخش كنند يا از روي متن آنها براي بچه ها بخوانند. قصه هاي سايت وولك هر هفته بروز رساني مي شوند و شما ميتوانيد قصه هاي مفيد اين سايت را براي آموزش و تربيت كودكان خود استفاده نماييد.

وولك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۲:۰۱ توسط:حسين موضوع:

دوربين شيائومي

Xiaomi CCTV از جمله بهترين برند هاي دوربين مدار بسته است . در اين مطلب شما را با يكي از دوربين هاي اين برند آشنا مي كنيم .

دوربين شيائومي ، مناسب براي شرايط زير:

 . ارسال تصاوير و اطلاعات با كيفيت و مشاهده در چند حالت

 . در صورت قطع شدن اينترنت اطلاع رساني كند

.  قابليت ديد در شب داشته باشد

.  فضاي ذخيره سازي كافي داشته باشد

. بتواند رديابي حركت و تشخيص هدف مورد نظر را انجام دهد

.  سيستم آن در مقابل رطوبت  مختل نشود يعني ضد آب باشد

.  به صورت آنلاين بتواند پيام هشدار به گيرنده بفرستد

.  امكان ضبط صدا و مكالمه ازراه دور داشته باشد

.  بيسيم باشد تا نيازي به سيم كشي نباشد

.  سيار باشد تا بتوان آن را در هر مكاني راه اندازي كرد

معرفي دوربين شيائومي مراقب كودك BabyCam 

دوربين شيائومي قابليت اتصال به اينترنت از طريق واي فاي را دارد و شما مي توانيد تصاوير را از طريق تلفن همراه خود ببينيد. كيفيت تصوير اين فول اچ دي FullHd ۱۰۸۰p ميباشد. اين دوربين با سيمي به برق وصل مي شود و نيازي به كابل كشي ندارد. شما مي توانيد از راه دور چرخش و زوم اين دوربين را كنترل كنيد.

چرا اسم اين دوربين BABY CAM است؟ زيرا براي نصب دوربين مداربسته مخصوص مراقبت از كودك در خانه بهترين انتخاب است. اما علاوه بر اتاق كودك انتخاب مناسبي براي خانه و حتي محل كار و حتي مغازه نيز مي باشد.

شركت دوربين ماركت ارائه دهنده بهترين محصولات نظارتي و امنيتي و داراي بهترين برندها است . با مراجعه تلفني يا حضوري مي توانيد از قيمت محصولات و برند آن ها مطلع شويد و با مراجعه به سايت دوربين ماركت ميتوانيد مقالات تخصصي و مشخصات محصولات از اطلاعات بيشتري برخوردار شويد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۲۱ توسط:حسين موضوع: