سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

دوربين مدار بسته برند

دوربين مدار بسته كالايي است كه در دنيا با برند هاي مختلفي توليد مي شود ، برند هاي معروفي كه در دنيا در ساخت و توليد دوربين مدار بسته حرف اول را مي زنند . در خريد دوربين مدار بسته نكته اي كه قابل توجه است ، داشتن برند و گارانتي است .

برند داهوا

همچنين محصولات داهوا به طور گسترده در بازارهاي اصلي مانند امنيت عمومي، ترافيك، خرده فروشي، بانكداري و دارايي و انرژي و غيره كاربرد دارند.

 فن آوري هاي اصلي

داهوا بالاترين كيفيت محصولات با جديدترين فناوري را براي پاسخگويي به نيازهاي مشتريان در يك محيط امنيتي بيشتر و پر چالش تر ارائه مي كند:

  • فناوري پردازش تصوير
  • فناوري با عملكرد اختصاصي (Embedded)
  • فناوري هوشمند
  • فناوري پيش از درمان (جلوگيري از وقوع حوادث)
  • فناوري فضاي ذخيره سازي ابري
  • فناوري شبكه

اهداف و تعهدات

داهوا با ماموريت "ايجاد جامعه اي امن تر و زندگي باهوش تر" و متعهد بر اين هدف، به منظور ارائه كيفيت و خدمات عالي به بازار، ايجاد ارزش بيشتر براي مشتريان، به ارزش اصلي خود "مشتري محور" پايبند خواهد بود و تلاش هاي بي وقفه براي ايجاد يك جامعه ايمن، هوشمند، راحت و كارآمد انجام مي دهد.

برند هايك ويژن

محصولات شركت هايك ويژن تنها به دوربين Hikvision خلاصه نمي‌شود بلكه اين شركت محصولاتي شامل دوربين IP هايك ويژن، دوربين هايك ويژن ۵ مگاپيكسل، دوربين هايك ويژن ۸ مگاپيكسل، دوربين تحت شبكه بيسيم، دوربين پلاك خوان هايك ويژن، توربو HD، اسپيد دام ها، ان وي آر ها، دي وي آر ها، آيفون‌هاي تصويري، كابل‌هاي شبكه و لوازم جانبي دارد كه در بيش از ۱۰۰ كشور دنيا به فروش مي‌رسند. از معروف‌ترين محصولات هايك ويژن مي‌توان به دوربين هايك ويژن توربو HD و دوربين تحت شبكه هايك ويژن اشاره كرد كه بسيار پرفروش بودند. دوربين هايك ويژن توربو HD جزو دوربين مدار بسته آنالوگ است كه مي‌توان آن‌ها را جزو نسل اول دوربين‌هاي مدار بسته دانست. اين دوربين‌ها براي انتقال سيگنال از سيگنال‌هاي آنالوگ HD استفاده مي‌كنند. اين سيستم دوربين مداربسته براي كساني مناسب است كه قيمت دوربين مدار بسته برايشان اهميت دارند و دوست دارند يك سيستم نظارتي اقتصادي تهيه كنند. دوربين مداربسته تحت شبكه هايك ويژن براي انتقال سيگنال و تصوير از پروتكل‌هاي شبكه و IP استفاده مي‌كنند، به همين دليل سرعت بسيار بالايي دارند. دوربين IP هايك ويژن از محصولات خوب شركت هايك ويژن است كه با دستگاه NVR شبكه مي‌شود و مي‌تواند كيفيت تصوير باورنكردني را ارائه دهد. اين دوربين‌ها براي پروژه‌هاي بزرگ و مراكز خريد بسيار مناسب است.
هايكويژن برند ديگري با نام هايلوك را نيز به ثبت رسانده است. هايلوك Hilook در سال ۲۰۱۷ تاسيس شده است و زير برند شركت هايك ويژن به حساب مي‌آيد. اگر دوست داريد كيفيت را همراه با تجهيزات دوربين مدار بسته ارزان داشته باشيد، برند هايلوك را انتخاب كنيد. محصولات تحت شبكه هايلوك از قيمت بسيار مناسبي برخوردار است و دوربين هاي ثابت و متحرك Hilook حداكثر ۴ مگاپيكسل دارند كه براي يك سيستم نظارت تصويري مناسب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۹:۵۰ توسط:حسين موضوع:

تعمير لپ تاپ در محل

موبايل ها و لپ تاپ نقش بسيار مهمي در زندگي امروزي دارند. زندگي بدون گوشي همراه، كامپيوتر ها و لپ تاپ ها تقريبا غير ممكن شده است بنابراين خدمات مربوط به تعمير ابزارات الكترونيكي به خصوص گوشي هاي همراه و لپ تاپ ها و كامپيوتر از اهميت بسيار ويژه اي برخوردار هستند.

هزينه تعمير موبايل يا به طور كلي هزينه تعميرات ابزارات الكترونيكي به ميزان آسيب ديدگي دستگاه شما و همچنين نوع آسيب ديدگي آن كه سخت افزاري است يا نرم افزاري بستگي دارد. به عنوان مثال اگر موبايل يا لپ تاپ شما دچار آسيب ديدگي و اختلالات مربوط به بخش نرم افزاري شده باشد طبيعتا هزينه تعمير و رفع مشكلات مربوط به بخش نرم افزاري نسبت به تعمير و رفع مشكلات مربوط به بخش سخت افزاري كم تر است. تعمير مشكلات مربوط به بخش سخت افزاري معمولا هزينه بيشتري دارد به خصوص اگر تكنسين و كارشناس متخصص در زمينه تعميرات موبايل يا لپ تاپ تشخيص دهد كه قطعه سخت افزاري آسيب ديده قابل تعمير نيست و نياز به تعويض دارد، هزينه آن قطعه نيز بر هزينه تعمير لپ تاپ يا گوشي شما افزوده مي شود بنابراين خدمات مربوط به تعويض قطعه يا قطعات سخت افزاري بيشترين هزينه را دارند.

برند شيائومي يكي از شركت هاي سازنده ابزارات الكترونيكي است كه محصولات آن قيمت بسيار مناسب تري نسبت به ساير شركت هاي سازنده ابزارات الكترونيكي دارد. قطعات سخت افزاري نمونه اصلي و 100% اورجينال اين برند نيز از قيمت مناسبي برخودار هستند بنابراين حتي اگر در فرآيند تعمير گوشي شيائومي نياز به تعويض قطعه يا قطعات سخت افزاري باشد شما نسبت به تعمير محصولات ساير شركت هاي سازنده هزينه كم تري پرداخت خواهيد كرد.

با توجه به بالا رفتن روزافزون قيمت لپ تاپ ها، خدمات تعمير ابزارات الكترونيكي به خصوص لپ تاپ بيش از پيش اهميت پيدا كرده است چرا كه خريد مجدد لپ تاپ هزينه بسيار زيادي دارد بنابراين تعميركاران و كارشناسان متخصص در زمينه تعمير انواع لپ تاپ همواره در تلاش اند تا هر مشكل و اختلالي در عملكرد لپ تاپ را رفع كنند و توانايي هاي خود را بالاتر ببرند. تعمير لپ تاپ در محل يكي از خدمات به صرفه اي است كه براي كاربران ارائه شده است. تكنسين و كارشناس متخصص در زمينه تعميرات ابزارات الكترونيكي در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و با حضور خود مشتري به تعمير دستگاه مي پردازد و مشكلات مربوط به آن را رفع مي كند. اين روش به صرفه جويي در زمان و هزينه بسيار كمك مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۱۳ توسط:حسين موضوع:

تعمير گوشي سامسونگ

گوشي هاي همراه تقريبا در تمامي طول روز همراه ما هستند بنابراين احتمالي خراب شدن و نياز به تعمير گوشي موبايل بسيار بالا است. سوني و سامسونگ دو ابر شركت سازنده ابزارات الكترونيكي هستند كه در زمينه گوشي هاي همراه هوشمند نيز حرفي براي گفتن دارند و گوشي هاي هوشمند اين شركت ها از محبوبيت بسيار زيادي در سراسر جهان برخوردار هستند.

سوني يكي از شركت هاي قديمي است كه تقريبا در زمينه تمامي ابزارات الكترونيكي خود محبوبيت دارد. گوشي هاي سوني نيز ساختار مخصوص به خود را دارند و از ترفند هاي خاصي در مراحل ساخت گوشي هاي هوشمند سوني استفاده مي شود. تعميرات گوشي سوني خود را بهتر است دست هر كسي نسپاريد. اگر تعمير گوشي همراه هوشمند خود را به دست كسي كه تجربه و مهارت كافي را در اين زمينه ندارد و در نتيجه قابل اعتماد نيست به دليل پرداخت هزينه كم تر بسپاريد تعميركار، گوشي همراه هوشمند شما را به طور صحيح عيب يابي نمي كند و در نتيجه با انجام اقدامات اشتباه باعث خسارت بيشتر به گوشي همراه هوشمند شما مي شود.

در صورتي كه براي تعمير هر ابزار الكترونيكي خود به مجموعه يا فردي غيرقابل اعتماد و غير حرفه اي مراجعه كنيد ممكن است مشكل گوشي همراه هوشمند شما را تنها به طور موقت حل كند و بعد از گذر زمان كوتاهي گوشي همراه هوشمند شما مجددا دچار مشكل حتي جدي تري شود و به باقي قطعات سخت افزاري دستگاه شما آسيب رسيده باشد. مجموعه اي كه غير حرفه اي و غير قابل اعتماد باشد در صورتي كه به عنوان مثال براي گوشي همراه هوشمند شما مشكل سخت افزاري پيش آمده باشد و تعميركار تشخيص دهد كه قطعه يا قطعاتي در بخش سخت افزاري نياز به تعويض دارد در اين موقعيت اگر مجموعه غير حرفه اي باشد از نمونه هاي اصلي و 100% اورجينال براي جايگزيني قطعه يا قطعات آسيب ديده گوشي همراه هوشمند شما استفاده نمي كند و از قطعات غير اصل استفاده مي كند. استفاده از قطعات غيراصل در دستگاه فقط مشكل گوشي را به طور موقت حل مي كند و در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتر و جدي تر در دستگاه مي شود و همچنين ممكن است به باقي قطعات سخت افزاري گوشي همراه هوشمند شما آسيب برساند.

براي تعمير گوشي سامسونگ نيز نياز به توانايي، تجربه و مهارت بالا است تا آسيب بيشتري به گوشي همراه هوشمند وارد نشود. شركت سازنده سامسونگ نيز محصولات بسيار خوبي از جمله گوشي هاي همراه بسيار با كيفيتي توليد و به بازار عرضه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۰۰ توسط:حسين موضوع:

ترس كودك

نحوه مقابله با ترس كودك براي از بين بردن اين اختلال در آن ها بسيار اهميت دارد. صحبت كردن كودك و روبرو كردن او با ترسي كه دارد همراه با القاي آرامش به او بهترين راهكار توصيه شده از سوي روانشناسان كودك به شمار مي آيد. والدين و بزرگترها نبايد ترس كودك را تاييد كنند يا كودك را تحقير كنند؛ گفتن عباراتي مانند ترس ندارد و براي چه ميترسي نه تنها باعث از بين رفتن ترس كودك نمي شود بلكه ترس هاي او نسبت به محيط اطرافش را بيشتر مي كند. همراهي با كودك و اين كه او در مواجهه با كودك احساس تنهايي نكند، در از بين رفتن اضطراب و ترس كودك به او كمك مي كند.

كودكان از مسائل مختلفي مي ترسند؛ برخي از آن ها از اشياء بزرگ مي ترسند، برخي از آن ها از ماندن در تاريكي، برخي از آن ها از تنهايي و برخي از آن ها از شلوغي و سرو صداهاي بلند واهمه دارند. براي مقابله با تمامي اين ترس ها همراه بودن پدر و مادر با كودك و صحبت كردن با او يا خواندن داستان كودكانه براي دادن آرامش به كودك، و فراموش كردن ترس در آن زمان تاثير مثبت و زيادي دارد.

موضوع داستان كودكانه اي كه براي از بين بردن ترس كودك مي خواهيد از آن استفاده كنيد، اهميت زيادي دارد. موضوعات هيجاني يا غير واقعي، محتواهاي ابرقهرماني در داستان هاي كودكانه يا قصه هاي منفي براي كودكاني كه با اختلال ترس و استرس دست و پنجه نرم مي كنند، اصلا مناسب نيستند. داستان هاي مثبت و آرامش بخش كه انرژي مثبت را در ذهن كودك افزايش دهند، براي درمان ترس در كودكان تاثير گذاري بيشتري دارند.

خواندن داستان هاي كودكانه متنوع قديمي و جديد براي كودكان قبل از خواب، آرامش روحي رواني زيادي را براي آن ها ايجاد مي كند. يك خواب آرام، بدون داشتن هيجانات و شيطنت هاي در طول روز براي بچه ها، آرامش را در اوقات بيداري آن ها نيز القا كرده و آن ها را به آرامش جسمو روان نيز مي رساند.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اختلال ترس در كودكان و تاثير داستان هاي كودكانه در ازبين بردن ترس كودك مي توانيد به سايت كودك وولك به نشاني voolak.com مراجعه نماييد. 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۱:۴۵ توسط:حسين موضوع:

قصه كودكانه شب

خواندن قصه براي بچه ها، قبل از خواب  از اهميت زيادي برخوردار است. تقريبا همه ي بچه ها دوست دارند كه قبل از به خواب رفتن و رويا، قصه كودكانه شب گوش كنند و با تصوير سازي آن داستان وارد روياي شبانه خود شوند. چون قصه كودكانه شب هميشه قبل از خواب براي بچه ها روايت مي شود؛ مهم است كه داراي موضوعي آرام بخش و داستاني آرام براي بچه ها باشد. 

 بهتر است موضوعات قصه كودكانه شب براي ساعات قبل از خواب كودك مناسب باشد و در راستاي به خواب رفتن كودك به او كمك كند. آرامش در خواب كودك از نكات بسيار مهم براي سلامت روان او به شمار مي آيد. 

يكي از اختلالاتي كه شمار زيادي از كودكان از 2 سالگي به بعد با آن سر و كار دارند، بيش فعالي در كودكان است. بيش فعالي در كودكان يا اختلال نقض توجه در آن ها، در اثر كمبود ترشح آدرنالين در مغز كودك اتفاق مي افتد. اين كمبود با مراجعه به پزشك و مصرف داروهاي مجاز قابل كنترل و درمان است. بيش فعالي در كودكان به دو صورت خود را نشان مي دهد؛ در بيش فعالي نوع اول، با جنب و جوش هاي زياد و تحركات بيش از اندازه خود را نمايش مي دهد، كودكاني كه با صداي بلند صحبت مي كنند و دوست دارند با همه كار ها و رفتار هاي خود ديده شوند به اين نوع از بيش فعالي مبتلا هستند.

بيش فعالي نوع دوم با علائمي مانند حواس پرتي و عدم مسئوليت پذيري در كودكان ديده مي شود. اگر زماني كه با كودك خود صحبت مي كنيد، رويش را برمي گرداند يا بيشتر از دو يا سه جمله شما را همراهي نمي كند؛ به بيش فعالي نوع دوم مبتلا شده است. 

ابتلا به بيش فعالي در كودكان، پيامد هاي متعدد بسياري را براي آن ها به دنبال دارد. ايجاد پرخاشگري و ترس و استرس در كودكان، عدم مسئوليت پذيري و عدم تمركز كافي در انجام كار ها، از جمله برخي از اين پيامد ها است. 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اختلال بيش فعالي در كودكان و يا ساير اختلالاتي كه ممكن است براي كودكان پيش بيايد؛ مي توانيد به سايت وولك مراجعه نماييد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۱۳ توسط:حسين موضوع:

تعميرات كامپيوتر

چندين دهه است كه كامپيوتر ها وارد زندگي انسان ها شده اند و هرروزه نقش پر رنگي تري در زندگي حتي روزمره ما پيدا مي كنند. زندگي امروزي بدون گوشي هاي همراه، كامپيوتر ها و لپ تاپ تقريبا امري غير ممكن است زيرا بسياري از فعاليت هاي روزمره در زمينه سرگرمي، تحصيلي و حتي شغلي به كمك اين ابزارات الكترونيكي انجام مي شوند.

به دليل نقش پر رنگ كامپيوتر ها در زمينه هاي متفاوت زندگي امروزي، تعميرات كامپيوتر يكي از خدمات بسيار پر اهميت است و بايد به صورت تخصصي به كاربران اين دستگاه ها ارائه شود. تعميرات كامپيوتر نيازمند تجربه و توانايي كافي است، تعميركاري كه در اين زمينه فعاليت مي كند بايد توانايي و تجربه كافي را نيز داشته باشد تا خسارت بيشتري به دستگاه وارد نكند.

شيائومي يكي از برند هاي چيني است كه برخلاف ذهنيت عمومي از محصولات چيني، اين برند گوشي هاي همراه بسيار با كيفيتي توليد و به بازار معرفي مي كند. قيمت محصولات اين شركت سازنده نيز نسبت به ساير شركت هاي سازنده گوشي هاي همراه هوشمند بسيار مناسب تر است. بنابراين خدمات مربوط به تعمير گوشي Xiaomi نيز هزينه كم تري نسبت به تعمير گوشي هاي همراه هوشمند ساير شركت هاي سازنده دارند.

ايسوس يكي از شركت هاي سازنده ابزارات الكترونيكي از جمله لپ تاپ است كه لپ تاپ هاي بسيار با كيفيتي براي رفع انواع نياز توليد مي كند. به عنوان مثال يكي از سري هاي لپ تاپ هاي ايسوس مخصوص گيمر ها طراحي شده است، اين لپ تاپ ها از سي پي يو بسيار قوي اي برخوردار هستند تا بتوانند بازي هاي با گرافيك بالا و سينگين را به راحتي پردازش كنند. تعمير لپ تاپ Asus يكي از تخصص ها و مهارت هايي است كه تعميركار متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ بايد به آن مسلط باشد.

به طور كلي تعمير لپ تاپ نسبت به كامپيوتر ها به دقت و حساسيت بيشتري نياز دارد چرا كه تمامي قطعات سخت افزاري كه در كيس كامپيوتر ها وجود دارند در لپ تاپ ها نيز هستند اما با اين تفاوت كه همه اين قطعات سخت افزاري در بدنه كوچك تر لپ تاپ با فاصله كم تر و ظرافت بيشتري كنار يكديگر قرار گرفته اند و در صورتي كه مشكل لپ تاپ مربوط به بخش سخت افزاري باشد تعميركار متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ بايد مهارت لازم را داشته باشد تا به باقي قطعات سخت افزاري لپ تاپ آسيب نرساند و به آن خسارت بيشتري وارد نكند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۱:۲۲ توسط:حسين موضوع:

دوربين خودرو كاربرد آن

استفاده از دوربين خودرو در وسايل نقليه عمومي و خصوصي مي تواند امنيت اين وسايل و مسافران آنها را تا حد زبادي تامين كند. با وجود دوربين مداربسته خودرو، كاربران اين امكان را مي يابند تا بر روي وسيله نقليه خود يك سيستم نظارتي كامل و مستقل داشته باشند. در اصطلاح به اين نوع از دوربين هاي مداربسته mobile cameras گفته مي شود. كاربرد اين دوربين ها اغلب در كسب و كارهايي است كه با وسايل نقليه سر و كار دارند از جمله حمل و نقل عمومي، سرويس مدارس و … . گاه در اين كسب و كارها حوادثي رخ مي دهد كه ضرورت وجود سيستم مداربسته را براي ثبت جزئيات حادثه افزايش مي دهد. به عنوان مثال فرض كنيد كه در خودرو خود در حال رانندگي هستيد و با وجود اينكه در حين رانندگي به تك تك قوانين رانندگي  عمل مي كنيد اما ناگهان با خودروي ديگري تصادف مي كنيد. در اين هنگام چنانچه راننده مقابل از صحنه تصادف فرار كند و شما نتوانيد شماره پلاك آن را يادداشت نماييد هيچ مدركي براي شكايت و گرفتن خسارت خود نخواهيد داشت. در چنين شرايطي وجود دوربين مداربسته خودرو مي تواند كمك بزرگي براي ثبت وقايع رخ داده باشد.

كاربردهاي ردياب خودرو

دو تكنولوژي اصلي كه در ردياب وجود دارد جي پي اس (GPS) و جي پي آر اس (GPRS) است. ردياب خودرو به وسيله جي پي اس، طول و عرض جغرافيايي خودرو را بدست مي ‌آورد و به وسيله جي پي آر اس (سيم كارت) اين مختصات را براي صاحب خودرو ارسال نموده و به اين شكل رديابي خودرو را انجام مي‌ دهد. از كاربردهاي ردياب خودرو مي ‌توان به موارد زير اشاره نمود:

  • رديابي لحظه‌ اي خودرو
  • خاموش كردن خودرو از راه دور
  • تعريف كردن سرعت مجاز براي خودرو بر حسب كيلومتر كه اگر سرعت خودرو بيش‌تر از سرعت مجاز تعريف شود به صاحب خودرو پيغام هشدار فرستاده مي‌ شود.
  • تعريف محدوده مجاز جغرافيايي براي عبور و مرور خودرو كه در غير اين صورت هشدار براي صاحب خودرو ارسال مي ‌شود.
  • مشاهده مسير پيموده شده توسط خودرو با زمان و تاريخ دقيق

كاربردي ترين دوربين شيائومي

حتما شما هم در بسياري از موراد تمايل داشته ايد كه به فضاهاي گوناگون مانند خانه، اتاق كودك، محل كار در زمان عدم حضورتان دسترسي داشته و كنترل نماييد.شيائومي كه هم اكنون به يك غول تكنولوژي تبديل شده است دوربين هاي متعدد و جالبي را عرضه كرده است كه با قيمت مناسب امكانات متعددي را در اختيار شما قرار مي دهد. يكي از اين دوربين ها، دوربين هوشمند تحت شبكه شيائومي است كه يكي از بهترين تجهيزات نظارتي موجود در بازار هاي جهاني است. دوربين شيائومي مي تواند جاي خالي شما در محيط هاي گوناگون را پر نموده و دسترسي كاملي را براي نظارت و كنترل اين مكان ها به شما بدهد.هوشمندي اين محصول و بهره وري از نرم افزار مخصوص ، دوربين را كامل در اختيار شما در آورده است تا بتوانيد به صورت دلخواه تنظيماتي انجام داده و افراد و اشيائ گوناگون را كنترل نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۲۰ توسط:حسين موضوع:

استفراغ كودكان

 غذاي كودك در دوره هاي مختلف از نوزادي تا 6 سالگي متفاوت است. معمولا نوزادان از 6 ماهگي بايد غذاي كمكي به همراه شير مادر مصرف كنند و اين غذاي كمكي بايد حاوي پروتئين هاي متعدد و مغذي باشد تا به رشد جسمي و فيزيكي نوزاد كمك كند. غذاهايي نظير فرني، حريره بادام، كمپوت و پوره ميوه هاي پروتئين دار از غذاهاي كمكي اوليه است كه پزشكان پس از ورود نوزاد به شش ماهگي براي مادران تجويز مي كنند.

همانطور كه مي بينيد غذاهاي كمكي نوزادان در 6 ماهگي به بالا، بايد ساختاري نرم، سبك و زود هضم براي آن ها داشته باشد تا كودك را اذيت نكند. اكثر نوزادان در 6ماهگي هنوز دندان ندارند يا يكي دوتا از دندان هاي آن ها در آمده است؛ لذا غذاهايي نرم مانند فرني و حريره بادام يا پوره هاي مختلف، كه نيازي به جويدن ندارند، به عنوان غذاي كمكي نوزاد بسيار مناسب هستند.

نحوه خوردن شير و غذاي كودك در هضم درست غذا و برنگرداندن آن تاثير زيادي دارد. رعايت نكردن شيوه درست غذا دادن به كودك توسط مادر، منجر به استفراغ كودكان مي شود. بهترين نحوه شير دهي به نوزاد ايجاد زاويه قائمه ميان مادر و نوزاد است. نحوه درست غذا دادن به كودك بايد با ظرف و قاشقي باشد كه نوزاد با آن راحت بوده و دهان كودك را اذيت نمي كند. فاصله زماني مناسبي را بين هر قاشق غذاي كمكي براي كودك خود رعايت كنيد و در غذا دادن به او عجله نكنيد، با عجله و سريع غذا خوردن كودك مانع از هضم درست غذا در گوارش كودك شده و استفراغ كودكان را به دنبال خواهد داشت.

غذاي كودك بايد شامل وعده هاي اصلي و ميان وعده هاي متعدد كه شامل پروتئين هاي مختلفي مي شوند، باشد. سعي كنيد ميان وعده ها را در ساعات هاي مشخص در روز به كودك دهيد تا برنامه غذايي او به هم نريزد. هم چنين رعايت تنوع در برنامه غذايي كودك به جذب مواد مغذي بيشتر در بدن كودك كمك كرده و در نتيجه در رشد كودك تاثير زيادي خواهد داشت. فقدان علاقه بين كودك و غذايي خاص يا داشتن حساسيت هاي غذايي نسبت برخي غذاها، منجر به بركردادن غذا و استفراغ كودكان مي شود. بنابراين بهتر است از دادن غذاهاي حساسيت زا به كودكان خود پرهيز كنيد.

مقاله هاي صوتي وولك در حوزه هاي رشد و تربيت فرزند، غذا دادن به كودك و استفراغ كودك در سايت وولك براي شما دسترس پذير است. با ورود به بخش مقالات كاربردي مي توانيد به تمامي اين مقالات و راهبرد هاي تربيت فرزند دسترسي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۱۳ توسط:حسين موضوع:

تعمير مودم و تعمير موبايل

تعمير مودم، تعمير موبايل و تعمير لپ تاپ از فعاليت هاي با اهميت ويژه در جامعه امروزي هستند چرا كه مودم، موبايل و لپ تاپ سه وسيله الكترونيكي بسيار پركاربرد هست و نقش بسيار مهم و پر رنگي در انجام فعاليت هاي روزانه انسان ها ايفا مي كنند. مودم، وسيله اي كه ارتباط ابزارات ديگر مانند لپ تاپ و موبايل را با دنياي مجازي و اينترنت برقرار مي كند و در صورت خرابي يا به وجود آمدن هر گونه اختلال در عملكرد مودم، ارتباط ما با اينترنت و دنياي مجازي قطع خواهد شد. از آن جايي كه انجام بسياري از فعاليت هاي ما وابسته به اينترنت است با قطعي ارتباط اينترنت انجام بسياري از كار ها دشوار و حتي غير ممكن مي شود. بنابراين تعمير مودم از خدمات بسيار با اهميت است كه بايد به صورت تخصصي ارائه شود.

موبايل نيز به عنوان گوشي همراه يكي از وسيله هاي پركاربرد امروزي است كه به دليل همراه بودن در تمامي طول روز استفاده از آن به صورت مداوم است بنابراين امكان خرابي موبايل نيز بالا است. موبايل وسيله ارتباطي اي است كه در صورت خراب شدن آن سريعا به دنبال راهي براي تعمير موبايل خود مي گرديم. حتي در صورتي كه احساس وجود كوچك ترين مشكلي مانند هنك كردن در موبايل خود مشاهده كرديد براي تعمير موبايل خود اقدام كنيد تا مشكلات بيشتري به آن وارد نشود. خدمات تعمير موبايل بايد به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي در اختيار كاربران قرار بگيرد.

لپ تاپ ها، كامپيوتر هاي قابل حمل. انجام بعضي فعاليت ها به وسيله گوشي همراه هوشمند ممكن است سخت باشد و بعضي كار هاي ديگر به طور كلي با گوشي همراه قابل انجام نيستند بنابراين به كامپيوتر نياز است. لپ تاپ به نوعي كامپيوتر همراه است و شما قادر هستيد هركجا كه به آن نياز داريد به راحتي آن را همراه خود ببريد. استفاده از لپ تاپ نيز تقريبا زياد است و به دليل استفاده زياد احتمال خرابي نيز بالا است. فرآيند تعمير لپ تاپ بايد توسط كارشناس متخصص در اين زمينه انجام شود تا باعث به وجود آمدن خسارت بيشتر به دستگاه نشود. بهترين لپ تاپ با بهترين كيفيت موجود در بازار نيز ممكن است به تعمير نياز پيدا كند و توجه داشته باشيد كه دستگاه خود را به مجموعه اي قابل اعتماد و حرفه اي و مجهز به قطعات سخت افزاري اصل بسپاريد تا در صورت نياز به تعويض قطعات سخت افزاري، قطعه غيراصل جايگزين قطعه آسيب ديده دستگاه شما نشود چرا كه در دراز مدت قطعه غيراصل باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتر در روند عملكرد لپ تاپ مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۸:۲۶ توسط:حسين موضوع:

تعميرات كولر

هر چه بيشتر پيش مي رويم جامعه بيشتر رو به مدرن شدن پيش مي رود و به تعداد ابزارات الكترونيكي نيز افزوده مي شود و كاربرد آن ها نيز بيشتر و بيشتر مي شود. با بيشتر شدن كاربرد اين ابزارات و استفاده هر چه بيشتر از آن ها نياز ما را به تعميرات ابزارات الكترونيكي بيشتر مي شود. حتي لوازم خانگي مانند تلويزيون ها، يخچال ها، كولر ها و... نيز روز به روز مدرن تر مي شوند.

تعمير گوشي موبايل از جمله سرويس هايي است كه اكثر كاربران دير يا زود به آن نياز پيدا خواهند كرد چرا كه گوشي هاي همراه به طور مداوم در حال استفاده هستند و در تمامي طول روز همراه ما هستند. تعمير گوشي موبايل بايد به دست كارشناس متخصص در زمينه تعميرات موبايل انجام شود. با توجه به اينكه هر روزه موبايل ها مدرن تر و ساختار سخت افزاري و نرم افزاري آن ها پيچيده تر مي شود براي تعمير هر مشكلي در عملكرد دستگاه بايد به تعميركار مجرب و ماهر مراجعه شود.

با بالا رفتن قيمت دستگاه ها حتي لوازم خانگي، هزينه تعميرات آن ها نيز بالا مي رود. تلويزيون و كولر جز لوازمي هستند كه هر روزه بر قيمت آن ها افزوده مي شود بنابراين هزينه تعمير تلويزيون و هزينه تعميرات كولر نيز در حال افزايش است. براي كاهش هزينه تعمير تلويزيون بهتر است حداقل سالي يك بار توسط كارشناس بخش هاي مختلف دستگاه مورد تست سلامت قرار بگيرد. تلويزيون هاي امروزي داراي سيستم عامل هستند و قابليت اتصال به اينترنت و حتي وب گردي را دارند بنابراين حتي ممكن است آلوده به بدافزار ها و ويروس ها شوند و دچار مشكلات نرم افزاري نيز شوند.

در ارتباط با كولر ها كه نيز سرويس كولر از امور ضروري است و حداقل سالي يك بار بايد انجام شود تا كولر بهترين عملكرد را به شما ارائه دهد در غير اين صورت و سرويس نكردن به موقع كولر ها، در دراز مدت دچار مشكلات جدي مي شوند چون كولر ها در فصل سرما و در نمونه هايي كه قابليت گرمايشي نيز دارند در فصل گرما نيز مورد استفاده هرروزه و مداوم قرار مي گيرند بنابراين حداقل سالي يك بار نياز به سرويس كولر است. فن كولر ها بعد از مدتي كه به طور مداوم مورد استفاده قرار بگيرند با نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه، آلوده مي شوند و آلوده شدن بخش فن كولر ها باعث مي شود كه از كيفيت عملكرد دستگاه كاسته شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۵:۳۳ توسط:حسين موضوع: