سي سي بلگ سي سي بلگ .

سي سي بلگ

تعمير گوشي شيائومي

موبايل ها و لپ تاپ نقش بسيار مهمي در زندگي امروزي دارند. زندگي بدون گوشي همراه، كامپيوتر ها و لپ تاپ ها تقريبا غير ممكن شده است بنابراين خدمات مربوط به تعمير ابزارات الكترونيكي به خصوص گوشي هاي همراه و لپ تاپ ها و كامپيوتر از اهميت بسيار ويژه اي برخوردار هستند.

هزينه تعمير موبايل يا به طور كلي هزينه تعميرات ابزارات الكترونيكي به ميزان آسيب ديدگي دستگاه شما و همچنين نوع آسيب ديدگي آن كه سخت افزاري است يا نرم افزاري بستگي دارد. به عنوان مثال اگر موبايل يا لپ تاپ شما دچار آسيب ديدگي و اختلالات مربوط به بخش نرم افزاري شده باشد طبيعتا هزينه تعمير و رفع مشكلات مربوط به بخش نرم افزاري نسبت به تعمير و رفع مشكلات مربوط به بخش سخت افزاري كم تر است. تعمير مشكلات مربوط به بخش سخت افزاري معمولا هزينه بيشتري دارد به خصوص اگر تكنسين و كارشناس متخصص در زمينه تعميرات موبايل يا لپ تاپ تشخيص دهد كه قطعه سخت افزاري آسيب ديده قابل تعمير نيست و نياز به تعويض دارد، هزينه آن قطعه نيز بر هزينه تعمير لپ تاپ يا گوشي شما افزوده مي شود بنابراين خدمات مربوط به تعويض قطعه يا قطعات سخت افزاري بيشترين هزينه را دارند.

برند شيائومي يكي از شركت هاي سازنده ابزارات الكترونيكي است كه محصولات آن قيمت بسيار مناسب تري نسبت به ساير شركت هاي سازنده ابزارات الكترونيكي دارد. قطعات سخت افزاري نمونه اصلي و 100% اورجينال اين برند نيز از قيمت مناسبي برخودار هستند بنابراين حتي اگر در فرآيند تعمير گوشي شيائومي نياز به تعويض قطعه يا قطعات سخت افزاري باشد شما نسبت به تعمير محصولات ساير شركت هاي سازنده هزينه كم تري پرداخت خواهيد كرد.

با توجه به بالا رفتن روزافزون قيمت لپ تاپ ها، خدمات تعمير ابزارات الكترونيكي به خصوص لپ تاپ بيش از پيش اهميت پيدا كرده است چرا كه خريد مجدد لپ تاپ هزينه بسيار زيادي دارد بنابراين تعميركاران و كارشناسان متخصص در زمينه تعمير انواع لپ تاپ همواره در تلاش اند تا هر مشكل و اختلالي در عملكرد لپ تاپ را رفع كنند و توانايي هاي خود را بالاتر ببرند. تعمير لپ تاپ در محل يكي از خدمات به صرفه اي است كه براي كاربران ارائه شده است. تكنسين و كارشناس متخصص در زمينه تعميرات ابزارات الكترونيكي در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و با حضور خود مشتري به تعمير دستگاه مي پردازد و مشكلات مربوط به آن را رفع مي كند. اين روش به صرفه جويي در زمان و هزينه بسيار كمك مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۸:۱۷ توسط:حسين موضوع:

راهنماي خريد دزدگير اماكن و معرفي انواع آن

دزدگير آژيري:

دزدگيرهاي آژيري از جمله اولين دزدگيرهاي توليد شده در بازار هستند كه سنسورهاي حركتي را در بردارند و زين باب مي توانند حركات اطراف اتوموبيل و نيز ضربه ها را حس كنند و به پنل مركزي فرمان داده و آژير پخش كنند.

خريد دزدگير اماكن آژيري بسيار مورد استقبال افراد قرار مي گيرند و از نظر هزينه مقرون به صرفه هستند. بعضي از انواع آن ها با اتصال به يك خط تلفن در صورت مشاهده ي حركت مشكوك و به صدا در آمدن به خط تلفن صاحب نيز تماس ميفرستند و او را از خطر مطلع مي كنند.

پايين بودن امنيت، عدم دسترسي به كنترل از راه دور، توليد صداي گوش خراش، و عدم كاركرد صحيح در صورت قطع ارتباط تلفني از معايب اين دزدگيرها مي باشد.

دزدگير سخنگو:

كاركرد اين دزدگير پر طرفدار اين است كه شماره تلفن هاي ضروري را دريافت مي كند و در صورت مشاهده خطر به شماره تلفن ها تماسي ارسال مي كند و آن ها را مطلع مي كند. امكان ضبط پيام صوتي در اين نوع نيز وجود دارد.

قيمت دزدگير اماكن بر اساس نوع آن تعيين مي شود .

دوربين مدار بسته داهوا

امروزه با توجه به نياز روز افزون انسان به دوربين مدار بسته شركت هاي متعددي در تلاش هستند كه دوربين مداربسته توليد كنند. يكي از شركت هاي توليد كننده ي دوربين مدار بسته ، شركت داهوا مي باشد . اين برند جز يكي از ده برند مطرح دنيا مي باشد.برند دوربين مدار بسته داهوا يكي ديگر از برند هاي درجه يك چين مي باشد. اين برند تمام شرايط مشتري و نياز هاي انها را در زمينه دوربين بسته از لحاظ كيفيت و هزينه بر طرف نموده و در بيشتر كشور هاي جهان مورد استفاده قرار ميگيرد. اين شركت فعاليت خود را در سال 2002 ميلادي شروع كرده است و با بكار گيري نفرات زبده توانسته است سهم بزرگي از بازار جهاني را براي خود بدست آورد . اين شركت نيز توانسته ليسانس توليد فناوري را دريافت نمايد. در ايران شركت فرا گستر وارد كننده اصلي اين برند مي باشد و محصولات اين برند دوربين مدار بسته داراي 24 ماه گارانتي مي باشد.اين محصول به صورت قاچاق نيز وارد ايران مي گردد و فاقد هولوگرام شركتي مي باشد. برد و لنز دوربين هاي داهوا سوني بوده و در سري اكو واقتصادي از لنز و برد شركت فولهان استفاده مي نمايد. همچنين در بسياري از فروشگاه ها از جمله دوربين ماركت پكيج دوربين داهوا نيز موجود ميباشد و شما مي توانيد از قيمت دوربين مداربسته داهوا مطلع شويد . براي خريد دوربين مدار بسته مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۹:۱۷ توسط:حسين موضوع:

شب ادراري كودكان

شب ادراري كودكان به اختلالي در كودكان اشاره دارد كه در آن ادرار كودك در هنگام خواب، به طور غير ارادي از مثانه او خارج شود. اين خروج غير ارادي، به دليل شكل نگرفتن اعصاب كودك و عدم تكامل سيستم عصبي او، تا 3 سالگي در كودكان امري نرمال به شمار مي آيد؛ اما از بعد از 3 سالگي در كودكان به اختلال و عارضه اي جدي تبديل مي شود كه بايد درمان شود.

شب ادراري مي تواند بر اثر استرس و اضطراب در كودكان، ترس در كودكان،تغذيه نامناسب و عوامل ژنتيكي متعدد در آن ها به وجود آيد. شب ادراري كودكان امري غير قابل كنترل براي آن هاست؛ به همين دليل سعي كنيد اصلا با كودكاني كه به اين عارضه مبتلا هستند با لحن تهديد آميز يا تحقير كننده صحبت نكنيد.

يكي ديگر از مسائل مهم در رابطه با رشد جسمي كودك، راه افتادن كودكان است. جسم كودكان با مصرف شير و تغذيه هاي مناسب به جذب كلسيم پرداخته و مفصل هاي آن شكل مي گيرد و تا 9 ماهگي اين روند ادامه پيدا مي كند و به تدريج با شكل گيري مفاصل و استخوان هاي كودك، او ياد مي گيرد كه روي پاهاي خودش بايستد و تعادل خودش را حفظ كند و راه بيفتد. راه افتادن كودكان مي تواند از 9 ماهگي تا پايان 18 ماهگي كودك طول بكشد؛ اين بازه زماني در كودكان مختلف، متفاوت است و به عواملي مانند سيستم عصبي كودك، رشد و نمو استخوان هاي بدن كودك و ژنتيك كودكان در اره افتادن كودكان تاثير گذار است.

دير حرف زدن كودكان يا اصطلاحا زبان باز كردن آن ها نيز يك دغدغه جدانشدني از والدين بچه هاست. شور و هيجان والدين در شنيدن نام خود از زبان كودك، غير قابل توصيف است، اما اين زمان در برخي از كودكان طولاني تر شده و اين قضيه پدر و مادر كودك را نگران مي كند.دير حرف زدن كودكان مي تواند به دليل پايين بودن هوش زباني و تكلمي در كودك باشد؛ كه براي بالا بردن اين هوش در كودكان مراجعه به روانشناس كودك و گذراندن جلسات گفتار درماني براي كودك مفيد خواهد بود. تمرين صحيت كردن با كودك و اداي درست واژگان مقابل او  در دوران بعد از 6 ماهگي نيز در ارتقاء هوش زباني و تكلمي كودك تاثيرگذار مي باشد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۵:۰۴ توسط:حسين موضوع:

قصه كودكانه جديد

بچه هاي نسل جديد مشتاق و علاقه مند به گوش دادن به قصه كودكانه جديد با ماجراهاي به روز و هيجان انگيز هستند. هم چنين زماني كه كودكان به شنيدن قصه كودكانه در طول روز يا قبل از خواب عادت مي كنند و به آن علاقه مند مي شوند، همواره دوست دارند قصه كودكانه جديد گوش كنند و ماجراهاي جديدتري را از زبان ما بشنوند. اين قصه هاي كودكانه جديد كودكان را با داستان ها و زندگي هاي بيشتري آشنا مي كنند، تجارب بيشتري كسب مي كنند و بسياري از مهارت هاي مورد نياز براي روند زندگي اجتماعي را به كودك آموزش مي دهند. افزايش اعتماد به نفس، ارتقاء هوش هاي مختلف در كودك، آموزش و يادگيري مفاهيم و مهارت هاي مختلف همه از تاثيرات عمده گوش دادن به قصه كودكانه جديد در كودكان هستند. داستان ها با تصويرسازي و توصيف جزئيات براي كودكان، قدرت تخيل و خلاقيت تصوير سازي را در كودكان بالا مي برند. در انتخاب قصه كودكانه جديد براي كودك خود، سعي كنيد داستاني را انتخاب كنيد كه در عين مفرح و دلنشين بودن براي كودك، نكات آموزنده بيشتري داشته باشد. 

يكي از معضلاتي كه والدين كودك گاها تا 5 سالگي با آن سر و كار دارند، كنترل ادرار كودك در خواب و شب ادراري كودك است. شب ادراري كودك بر اثر عوامل فيزيكي و رواني متعددي در كودكان ايجاد مي شود. 

عدم توانايي مثانه در نگه داري ادرار به دليل كوچك بودن، پركار بودن كليه ها، عوامل ژنتيكي و فعاليت هاي زياد آن و بيدار نشدن مغز از خواب عميق در هنگام شب، از عوامل فيزيكي تاثيرگذار بر شب ادراري كودك است. استرس و اضطراب هاي نهان و آشكار در كودكان، ترس در كودكان و رژيم غذايي كودك از عوامل رواني موثر بر بروز شب ادراري در كودك به شمار مي آيند. كودكاني كه به صورت عميق به خواب فرو مي روند، بيشتر از ساير كودكان به عارضه شب ادراري كودك مبتلا مي شوند.

براي مطالعه مقالات بيشتر در زمينه اختلالاتي كه براي كودكان به وجود مي آيد، و داستان هاي كودكانه متنوع مي توانيد به سايت كودكانه و مفيد وولك مراجعه نماييد. وولك سايتي براي كودكان و بزرگترهاست كه با گردآوري مطالب مفيد در زمينه رشد و تربيت كودكان و قصه هاي كودكانه جديد و متنوع لحظات خوشي را براي مادران و كودكان آن ها خلق مي كند.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۳:۳۰ توسط:حسين موضوع:

قصه كودكانه كوتاه

كودكان به شنيدن قصه هاي مختلف علاقه مند هستند اما گاهي قصه هاي بلند مي توانند براي كودكان حوصله سربر باشند و تمركز كودك را براي شنيدن ادامه جريان قصه از او بگيرند؛ از اين رو خواندن قصه كودكانه كوتاه براي بچه ها تاثير مثبت تري در حفظ تمركز او بر روي قصه خواهد داشت. خواندن قصه كودكانه كوتاه براي بچه هايي كه رده سني كمتري دارند، باعث علاقه مندي بيشتر كودكان به شنيدن داستان و مطالعه در آنها مي شود.  قصه كودكانه كوتاه بايد داراي لحني كودكانه و محتوايي هدفمند حاوي ادبيات كودكانه و قابل فهم براي كودكان باشد.

يكي از كارهايي كه مي توان براي بالا بردن علاقه كودك به شنيدن قصه كودكانه كوتاه مي توان انجام داد، روايت قصه همراه با ايجاد سرگرمي و بازي با كودك است. براي اين منظور مي توان محتواي داستان را به صورت بازي با كودك به اجرا درآورد يا اين كه داستان را به صورت نمايش عروسكي و كودكانه، براي كودك اجرا كرد. با انجام اين راهكار ها، كودكان به شنيدن داستان ها و دنبال كردن ماجراهاي متعدد علاقه مند مي شوند.

بازي با كودك يك فعاليت مفرح و لذت بخش براي كودكان و فرد بازي كننده با كودك است. وقت گذراندن با كودكان همواره براي براي بزرگسالان جذاب بوده است و براي كودكان نيز لحظات به يادماندني را مي سازد. بازي با كودك مي توان به صورت فيزيكي يا ذهني باشد، توپ بازي با كودك، دوچرخه سواري با كودك، دويدن وبازي هايي از اين قبيل بازي هاي فيزيكي هستند كه مي توان با كودكان انجام داد. اين بازي ها انرژي كودك را تخليه مي كنند و باعث برون ريزي هيجانات پنهان كودكان مي شوند.

حرف زدن با كودك و بازي هايي نظير اسم بازي و بيست سوالي از محيط اطراف براي كودكاني كه در تكلم مشكلي ندارند و مي توانند منظور خود را با كلمات برسانند، از جمله بازي هاي ذهني است كه مي توان با كودكان انجام داد.

براي رشد بهتر كودك و تكامل جسمي او، توجه به غذاي كودكان از اهميت ويژه اي برخوردار است. كودك از 6 ماهگي به بعد بايد علاوه بر شير مادر غذاهاي كمكي نيز مصرف كند. غذاي كودكان بايد حاوي مواد مغذي و ويتامين ها و پروتئين هاي متعدد براي كودكا باشد. به دليل تحرك زياد كودكان، غذاي آن ها بايد انرژي مورد نياز كودك براي انجام بازي و تحركات و سوخت و ساز بدن او را نيز تامين كند.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۱:۴۷ توسط:حسين موضوع:

داستان كودكانه

داستان كودكانه تاثيرات متعددي روي كودكان مي گذارد. كودكاني كه در سنين پايين به داستان هاي كودكانه گوش مي كنند، در مدرسه عملكرد بهتري در حوزه هاي مختلف خواهند داشت؛ بهتر از ساير كودكان ارتباط مي گيرند و اعتماد به نفس بالاتري دارند، در مسائل آموزشي نيز راحت تر و سريع تر از ساير كودكان مطالب را فرا مي گيرند و مهارت هاي تكلمي و نوشتاري بهتري در مدرسه دارند. داستان كودكانه هنر نويسندگي و انشا نويسي را در كودكان و نوجوانان در دوران مدرسه تقويت مي كند و استعداد هاي نهان آن ها را در مدرسه شكوفا مي كند. 

خواندن داستان كودكانه براي بچه ها در هنگام شب و قبل از خواب، باعث ايجاد آرامش در ذهن كودك براي خواب او شده و تا حد بسيار زيادي در رفع مشكل نخوابيدن كودكان در شب هنگام موثر است. نخوابيدن كودكان در شب، علل متعددي را شامل مي شود كه بهم ريختن برنامه خواب كودك در يك بازه زماني، عمده ترين دليل بروز آن به شمار مي آيد. مثلا اگر يك يا دو روز كودك بعد از ظهر نخوابد يا از خواب بيدار شود، در برنامه خواب كودك تاثير مي گذارد و نخوابيدن كودكان در روز هاي بعد را به دنبال دارد. عوامل رواني مانند افسردگي، خشم و پرخاشگري در كودك، ترس و استرس و اضطراب در كودكان، از علل ديگر نخوابيدن كودكان به شكل صحيح است.

داشتن برنامه غذايي مناسب براي كودك در هفته، در رشد و نمو جسمي كودك تاثير بسيار زيادي دارد. پروتئين ها و ويتامين هاي غذا در كودك، جذب بدن او شده و در رشد استخوان ها و تكامل مفاصل كودك در رده سني رشد او، تاثيرگذار است. دادن غذاهاي كمكي مقوي به كودك كه ويتامين ها و پروتئين هاي مورد نياز بدن او را تامين مي كند، و در رشد او تاثير گذار است؛ در مقابل غذاهايي كه حاوي پروتئين نيستند و فايده اي براي بدن كودك ندارد، مانند پفك و چيپس و ...، ضرر هاي متعددي براي بدن او دارد و مي تواند جلوي رشد جسمي كودك را بگيرد. هم چنين دادن خوراكي هاي مضر به كودك، مي تواند بيماري هاي گوارشي متعددي را براي كودكان در پي داشته باشد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۰:۵۶ توسط:حسين موضوع:

داستان كودكانه

 

خواندن داستان كودكانه  براي كودكان در شكل گيري شخصيت و رشد روان كودك تاثير زيادي دارد. گوش دادن به داستان كودكانه علاوه بر لذت بخش بودن براي بچه ها و ساختن اوقات فراغتي خوش براي آن ها، در برگيرنده آموزش و يادگيري براي كودكان نيز مي باشد. از طريق روايت داستان كودكانه براي بچه ها، مي توان بسياري از مفاهيم اوليه و طبيعي زندگي را به بچه ها آموزش داد. با داستان گفتن براي كودكان مي توان تصورات ذهني آن ها را به واقعيت نزديك تر كرد و آن ها را در جهت زندگي بيروني و ارتباط با دنياي اطراف سوق داد. داستان كودكانه روند ارتباط گيري كودك را بهبود مي بخشد و اعتماد به نفس شكل گيري ارتباط با ديگران را در كودك ارتقاء مي دهد. لذا روايت داستان كودكانه براي كودكان در اين دوران از اهميت زيادي برخوردار است.

برخي از عوامل تاثير گذار بر هوش كودك  قبل از تولد:

مصرف ويتامين هاي تحت نظر پزشك، صحبت كردن با جنين در دوران بارداري، پرهيز از نوشيدن قهوه و نوشيدني هاي كافئين دار، و مصرف نكردن داروهاي خارج از نظر پزشك، برخي از اقدامات مفيد و تاثير گذار براي پرورش كودكي باهوش دردوران بارداري است.

برخي از عوامل تاثيرگذار در بالا بردن هوش كودك پس از تولد:

تغذيه نوزاد و كودك از شير مادر، تماشاي محدود و كنترل شده تلويزيون، گوش دادن و آموزش و نواختن سازهاي موسيقي، مطالعه و خواندن كتاب براي كودكان  در تقويت انواع هوش در كودكان تاثيرگذار است.

براي درمان بيش فعالي كودك بايد كمبود آدرنالين بدن آن ها جبران شود. بيش فعالي كودك معمولا با علائمي مانند جنب و جوش زياد و تحرك بيش از حد نرمال در كودكان ديده مي شود؛ اين عارضه در اثر كمبود ترشح آدرنالين در مغز كودك براي او اتفاق مي افتد و با جبران اين ماده، بيش فعالي كودك قابل كنترل است. بيش فعالي كودك با هدف ديده شدن و توجه به كودك و كار هاي او ظهور مي كند، ايجاد سر و صدا، تحركات عجيب و غير قابل كنترل در جمع و صحبت كردن با صداي بلند از كارهايي است كه در كودكان بيش فعال به وفور ديده مي شود. هم چنين عدم تمركز كافي در كارها و مسئوليت پذيري پايين از ويژگي هاي عمومي كودكان بيش فعال است.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۵:۵۵ توسط:حسين موضوع:

قصه

همه ي ما در كودكي از زبان پدربزرگ، مادر بزرگ، پدر و مادر و ساير بزرگترهايمان قصه  شنيده ايم. قصه هاي متعددي كه خاطرات زيادي را برايمان به جاي گذاشته اند و درس هاي بزرگي را به ما ياد داده اند. مثلا از قصه ي معروف و زيباي شنگول و منگول ياد گرفتيم كه در را به روي غريبه ها باز نكنيم و به هر كسي نبايد اعتماد كنيم. قصه ها براي بچه داراي مفاهيم زيادي در دنياي كودكي آن ها هستند و كودك را با معاني جديدي از دنياي اطراف آشنا مي كنند.

كودك با شنيدن قصه قبل از خواب آرامش مي گيرد و براي به خواب رفتن آماده مي شود. به همين دليل است كه خواندن قصه هايي كه مضامين داستاني آرام دارند و هيجاني نيستند براي قبل از خواب كودكان بسيار توصيه مي شوند.

قصه هاي شاد و آرامش بخش قديمي مانند شنل قرمزي، قصه هاي حسني، آليس در سرزمين عجايب، لوبياي سحر آميز و … همه از داستان هاي به ياد ماندني و خاطره انگيز كودكان هستند كه نكات آموزنده و مفرح زيادي را با خود به همراه دارند و براي قبل از خواب كودكان مناسب مي باشند.

يكي از دلايل استفراغ در كودكان  شيرخوار گاستروانتريت است. نوعي عفونت روده كه از ويروس و باكتري نشأت مي گيرد و مي تواند منجر به اسهال نيز شود. بيماري استفراغ در كودكان مي تواند ناشي از آلرژي غذايي نيز باشد. استفراغ ناشي از مسموميت غذايي مي تواند همراه با قرمزي و خارش پوست و تورم پوست اطراف چشم، زبان، لب و يا سقف دهان به وجود آيد. بلع بيش از حد در كودكان شيرخوار يكي ديگر از دلايل ايجاد استفراغ در كودكان مي باشد. اين بلع بيش از اندازه مي تواند به دليل عجله كودك در خوردن شير، گشاد بودن دهانه شيشه شير كودك يا ساير دلايل باشد؛ كه مي تواند منجر به ايجاد بدغذايي كودكان نيز شود. 

ميزان ابتلا به كرونا در كودكان زير ۱۸ سال تقريبا ۱.۷ درصد در يك سال گذشته ي اين ويروس بوده است. به طور كلي كودكان كمتر از بزرگسالان علائم بيماري كرونا را نشان مي‌دهند و عوارض بيماري و نياز به بستري شدن در آنها نيز كمتر است. همچنين ميزان بستري كودكان در بخش مراقبت‌هاي ويژه بسيار كم و حدود نيم تا ۲ درصد است. داشتن بيماري زمينه اي در كودكان نيز براي ابتلا به اين بيماري مهم است و كودكاني كه داراي بيماري هاي زمينه اي هستند نياز به مراقبت بيشتري براي مبتلا نشدن به كرونا دارند؛ چراكه در صورت ابتلا به كرونا در كودكان داراي بيماري هاي زمينه اي مانند آسم و بيماري هاي تنفسي و قلبي، شدت بيماري بالا بوده و كودك بيشتر درگير مي شود.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۷:۳۵ توسط:حسين موضوع:

داستان كودكانه

همواره آثار ادبي جديد و گوناگوني خلق مي شوند كه هر كدام از آن ها ارزش هنري متفاوتي دارند؛ در حوزه ادبيات كودك نيز نويسندگان آثار متعددي را خلق كرده اند. شعر هاي كودكانه، داستان كودكانه، قصه هاي آموزنده در زمينه فرهنگي و زندگي انبياء و نياكان و قصه هاي تصويري از جمله آثار ادبي كودكانه ادبي هستند كه هنرمندان و فعالان حوزه كودك همواره براي خلق و بهبود آن ها مي كوشند. 

نگارش داستان كودكانه متناسب با ذوق و سليقه كودك به گونه اي كه مفاهيم و محتواي آن براي كودك قابل درك و فهم باشد؛ بسيار دشوارتر از نگارش داستان و متون هاي بزرگسالان است. نويسندگان حوزه كودك بايد مضمون مورد نظر خود براي انتقال را به گونه اي كودكانه و با استفاده از عناصر بچگانه در اثر خود بيان كنند، تا هم كودك بتواند به راحتي آن را بفهمد و هم با انگيزه و انرژي داستان را دنبال كند.

پرخاشگري در كودكان بر اثر 3عامل الگو برداري نامناسب در محيط زندگي و مدرسه و استرس و اضطراب در كودكان به وجود مي آيد. براي كنترل پرخاشگري در كودكان،  الگوهاي ناهنجار را از او دور كنيد؛ اين الگو ها مي توانند در خانه يا مدرسه يا در جمع اقوام در اطراف كودك شما باشند، با دور كردن كودك از اين محيط ها يا تعويض محيط كودك به از بين رفتن پرخاشگري در كودك خود كمك كنيد.

استرس و اضطراب دروني در كودكان نيز منجر به بروز رفتارهاي پرخاشگرانه در كودكان مي شود. با كودك خود صحبت كنيد و سعي كنيد دليل اين استرس ها را دريابيد و با هم آن ها را از بين ببريد؛ با كنترل اين نگراني ها، پرخاشگري در كودكان نيز كنترل مي شود. 

پرخاشگري در كودكان معمولا از 3 سالگي خود را نشان مي دهد و در سنين نوجواني به اوج مي رسد؛ مدرسه و دوستاني كه فرزند شما با آن ها در ارتباط است، تاثير بسيار زيادي در كاهش يا تشديد اين پرخاشگري دارند. لذا كنترل محيط كودك و ايجاد رابطه دوستانه با كودك در كنترل خشم و پرخاشگري او موثر است. 

سايت voolak با در برداشتن مقالات متعدد، والدين را با اختلالات رايج كودكان آشنا كرده و راه هاي پيشگيري و درمان اين اختلالات را در اختيار آن ها قرار داده است.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۵:۴۰ توسط:حسين موضوع:

چگونه بهترين و مناسب ترين دوربين را خريداري كنيم؟

 

پيش از خريد دوربين داهوا مشخص كنيد كه پروژه شما در چه مقياسي است و چه تعداد دوربيني نياز دارد. مثلا اگر پروژه كوچك باشد نياز شما به يك سيستم HD يعني تحت كواكسيال برطرف مي شود. اما در مقياس هاي بزرگتر حتما بايد به سراغ خريد يك سيستم IP تحت شبكه برويد.

دوربين هايلوك

حتما از يك كارشناس دوربين مداربسته جهت جانمايي دقيق دوربين ها كمك بگيريد و از همه مهمتر مشخص كنيد كه كيفيت مورد نياز شما چند مگاپيكسل است.

آيا به دنبال سيستم نظارت تصويري با عملكرد بالا هستيد؟ آيا به دنبال سيستم دوربين مدار بسته ارزان قيمت هستيد؟ توجه شما را به دوربين هايلوك جلب مي كنيم. هايلوك يك برند انشعاب گرفته شده از هايك ويژن است . سري محصولات هايلوك براي عرضه در بازار هاي دوربين مدار بسته كوچك عرضه شده است. قيمت مناسب ، قابليت نصب و راه اندازي آسان ، كارايي و قابل اطمينان بودن از ويژگي هاي اين برند به حساب مي آيد.

  • قيمت مناسب
  • كيفيت قابل اطمينان
  • نصب و راه اندازي آسان
  • عملكرد خوب

 

نكات مهم در خريد دزدگير اماكن

همان‌طور كه گفته شد سيستم هاي امنيتي اماكن يك تجهيز الكترونيكي مي باشند كه مهم‌ترين كار آن اعلام مشكوك بودن سرقت مي‌باشد. اين سيستم ها به دليل مرتبط بودن با امنيت شما بسيار داراي اهميت هستند و بايد در خريد آن نكاتي را در نظر گرفت. به شكل كلي ان نكات به شرح زير مي باشند.

· مكان نصب دزدگير: شما پيش از خريد هر گونه دزدگير اماكن بايد به مكان نصب توجه داشته باشيد. مثلا توجه داشته باشيد كه ايا امكان نصب سيم كشي را داريد؟

· مدل دزدگير:حتما قبل از خريد به مدل دزدگير توجه داشته باشيد. براي مكان هايي كه به امنيت بيشتري نياز دارند و به عبارتي بيشتر در معرض سرقت هستند، لازم است سيستم‌هاي حرفه‌اي مانند سيم‌كارتي و تلفن كننده را انتخاب كنيد، تا سريع‌تر از اعلام سرقت مطلع شويد. براي داشتن قيمت دزدگير منزل ، مغازه و اماكن ديگر به دوربين ماركت مراجعه كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۲:۲۹ توسط:حسين موضوع: